V
Venakko Milanna
Vieras
Kun olin Usassa ja kävin samalla Meksikossa ja kävin lääkärin vastanotolla, ihan vaan keskustelemassa, pyysin jos kuitenkin se tekee testin ja joulukuussa kun meillä on matkat niin saa tehdä uudestaan jos mulla virusta jonkin verran on jäänyt. No se teki mulle testit ja myös hoiti mun kohdunkaula, se oli suomi lääkäreille aika vihainen kun mulla pahaa tulehdus se jollai aineilla mua hoiti ja antoi 3 vkon kuuri ja sanoin tää tehoa voin sanoa 100%. Dont worry be happy
... ja lasku oli 0e. Se sanoi se kuulu mun rokotteen.
Nyt tarkistin postin ja sellainen viestin sain:
Hi good afternoon:
Here's the result. was negative
All right, no virus
regards
Dr. Mario Lopez
ja tässä se:
11 de Octubre, 2012
DIAGNOSTICO DE DETECCIÓN DE POSIBLE VIRUS DE PAPILOMA HUMANO
Inmunoensayo absorbente para proteínas de virus de papiloma
Paciente: Mun nimi
Resultado: Negativo
No se detecto la presencia de virus de papiloma oncogénicos.
WAU mikä helpotus
ei enää ikinä koko virusta tarvi ajatella... On mulla siis monta monta paperia mutta en vitti näitä linkittää tää on vaan pikkuteksti varma riittä. Seuraava on mun mies JOULUKUUSSA mennää tarkistamaan
. Vaikka Suomessa oli tarkistettu ja kans ei enää mitään (puhdas) mutta täällä diagnoosi ei ole 100% luotettava, samoin lääkäri Suomessa sanoi, että Meksikoon kannatta lähtee jos halua 100% tietä
I am very very happy....
Mutta huom: Ei tarvi haukkua että taas linkitän, tämä mä haluan linkittää ja kertoa, koska ne on viimeiset tulokset. Sekä ei tarvi haukkua mua niin kuin sain jo kuulla, että olen liikainen ja mun (alapää) haukutaan. Se on mun terveys, joka on mun tapana hoita, oli se alapää, yläpää tai jotain muuta. Mua harmita vaan että palstalla aika monta lapsellista ihmistä löytyy, jotka ei siitä ymmärrä, että terveydestä on kysee ja hyvää kun ihminen itseä äly hoita itseä.
Kiitos:heart:
Nyt tarkistin postin ja sellainen viestin sain:
Hi good afternoon:
Here's the result. was negative
All right, no virus
regards
Dr. Mario Lopez
ja tässä se:
11 de Octubre, 2012
DIAGNOSTICO DE DETECCIÓN DE POSIBLE VIRUS DE PAPILOMA HUMANO
Inmunoensayo absorbente para proteínas de virus de papiloma
Paciente: Mun nimi
Resultado: Negativo
No se detecto la presencia de virus de papiloma oncogénicos.
WAU mikä helpotus
I am very very happy....
Mutta huom: Ei tarvi haukkua että taas linkitän, tämä mä haluan linkittää ja kertoa, koska ne on viimeiset tulokset. Sekä ei tarvi haukkua mua niin kuin sain jo kuulla, että olen liikainen ja mun (alapää) haukutaan. Se on mun terveys, joka on mun tapana hoita, oli se alapää, yläpää tai jotain muuta. Mua harmita vaan että palstalla aika monta lapsellista ihmistä löytyy, jotka ei siitä ymmärrä, että terveydestä on kysee ja hyvää kun ihminen itseä äly hoita itseä.
Kiitos:heart: