Oi oi mikä sähköpostin sain kun luin nyt kaikki, tämä anteeksi taas mutta pakko jakaa koko maailmalle(rokote, älä avaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:D et voi olla tosissas.... 5v vihreetä valkovuotoo ja tulehdus, mutta hyvinhän tuo värkki on nusimista sietänyt ja lapsentekoakin. Yöööööök

valitettavasti. Myös karu totus että se sullekin vois tulla tai voi tulla mitä muuta tahansa terveyden kanssa ongelma, niin katsotaan miltä se susta alkaa tuntumaan kun sulle sanovat yöööök tai nauravat. Hieno juttu jos sä oot täys terve ja pysyyt. Mutta mulle valitettavsti joku tulehdus tuli toisen lapsen jälkeen kun synnytin

Tiedätkö ettei virus elää veressä:D ja siitä ei veressä näkyy. Tiedätkö edes koko syysteemi miten tutkitaan onko se vai eikö ole. Myös kaikki 5 kokeetta mitä oli mulle tehty:)

Oikeasti mä en jaksa jauhaa, kun näen et sinäkään tiedä edes ettei virus elää veressä ja mistä kokeista me puhutaan. Mä en voi muuta kun suositella soittamaan vaikka näille 2lle henkilölle ja kysymään ja sitten vasta tulla kertomaan palstalle. Tuskin se olisi tulossa Eu:uun nyt jos olisi noin pahaa rokote ja tuskin monta tuhansia olisi terveitä 20v ilman virusta vaikka jopa kumpaneita oli vaihtaneet ja jotkut tupakoineet ja vaikka mitä, mutta kun suojaa on 100%. Saksan lääkärinkin mukaan se on paras keksintö Hpv virusta vastaan ja heille mä luotan kuin ramattuun

Google-kääntäjä

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.

valitettavasti. Myös karu totus että se sullekin vois tulla tai voi tulla mitä muuta tahansa terveyden kanssa ongelma, niin katsotaan miltä se susta alkaa tuntumaan kun sulle sanovat yöööök tai nauravat. Hieno juttu jos sä oot täys terve ja pysyyt. Mutta mulle valitettavsti joku tulehdus tuli toisen lapsen jälkeen kun synnytin

Nyt mä ymmärrän, miksi pulloharjalla pesit itseäsi sieltä. Onneksi viimein sait apua.

Ei mikroskopilla vaan näkivät tulehduksen ja antoivat hiiva puikkoja, kuulema krooninen hiiva, mutta ei se ees hiiva ollut. Nyt en nimejä muista, mutta soitan Meksikon kysyn, kun mä haluan ainakin yhdestä lääkäristä tehdä valituksen, koska mä maksoin monta vuotta turhaan ja turhia lääkeitä pistin itseään

No siis siks tuossa kysyinkin, että oliskos palautteen paikka :)
Laiminlyntihän tuollanen on!

[QUOTE="vieras";27312427]Nyt mä ymmärrän, miksi pulloharjalla pesit itseäsi sieltä. Onneksi viimein sait apua.[/QUOTE]

pulloharjalla en ole ikinä pessyt en ihan sairaas olen vielä:). Mutta saipualla ja 2 kerta päivässä tykkään suihkussa käydä

[QUOTE="Zap";27312614]Anteeksi nyt vaan, onko sinulla mitään muuta palstalle annettavaa kuin tuon HPV-rokotteen non stop -mainostaminen? Paljonko saat provikkaa tästö mainostamisesta?[/QUOTE]

eikö sulla viime vkolla oli vähän eri ongelma, että en puhuu kun työstä:)

pulloharjalla en ole ikinä pessyt en ihan sairaas olen vielä:). Mutta saipualla ja 2 kerta päivässä tykkään suihkussa käydä

Jatkuvasti viruksia ja tulehduksia värkissä :O ja tääällä raportoiden. Mutta täytyy sanoa että en ihmettele - kerroin joskus peseväsi värkkisi pari kertaa po äiivässä tunkemalla saipuaa SISÄÄN. Ei ihme että elimiston omat puolustusjärjestelmät on tuhoutuneet ja tulehduksia pukkaa...

[QUOTE="Vieras";27312655]Jatkuvasti viruksia ja tulehduksia värkissä :O ja tääällä raportoiden. Mutta täytyy sanoa että en ihmettele - kerroin joskus peseväsi värkkisi pari kertaa po äiivässä tunkemalla saipuaa SISÄÄN. Ei ihme että elimiston omat puolustusjärjestelmät on tuhoutuneet ja tulehduksia pukkaa...[/QUOTE]
No nyt pesen sellaisella saipualla joka ei tuhoa just siitä.... Mutta käyn edellenkin suhkussa aamulla ja ennen nukkuman menoa:) kun rakastan pestää itseä ja olo on puhdas ja virkeä

[QUOTE="minttu";27312727]No tässä kirjoittelussa ei ole oikein mitään järkeä ennekuin kerrot, mikä sua nyt on oikeasti vaivannut...[/QUOTE]

Vaiva on pääosin yläpäässä, vaikka alapään kautta hoidetaankin!

[QUOTE="Zap";27312614]Anteeksi nyt vaan, onko sinulla mitään muuta palstalle annettavaa kuin tuon HPV-rokotteen non stop -mainostaminen? Paljonko saat provikkaa tästö mainostamisesta?[/QUOTE]

Mikähän se sinun antisi sitten on, vittuilusta ja ilkeilystä on ylitarjontaa täällä muutenkin...

[QUOTE="hmm";27313306]Haluaisin myös tietää mikä toi sun tulehdus/bakteeri oli.. mullakin on usein vihertävää valkovuotoa ja siihen annetaan aina vaan hiivalääke...[/QUOTE]
se tulehdus nimiä en tiedä, muta sen pitää jollai lääkeellä hoita jotka pistetään kohtuun suoraan 2 kerta 3pv sisällä ja sitten kuurin 3,5vkoa. Se aiheuttaa myös muutokset, mutta ei näistä syöpää tulee, ne on vaan ikävät. Onko sulla yv tai Skype:)? Mä voin soittaa tänään Meksikoon noin klo 1 yöllä, kun lääkäri vasta puhelimeen:) tai pistän postin sille, kun en nimiä muista tosissaan ja paperit jäi Meksikossa mun kaverilla. Mulla vaan mun tuloksen paperit eli kaikista 5stä kokeesta Hpv:sta

niin ja tosissaan tänäänkin seurasin tilannen, ei kertakaan tullut valkovutoa, kun se lääke mitä se pisti suoraan kohdunkaulaan vaikuttaa noin 2ssa päivässä, mutta kuuri pakko silti pitää 3,5vkoa

[QUOTE="vieras";27313834]Intimialueiden pesuun tarkoitettuja pesunesteitä on olemassa, Lactacyd, Sebamed jne. Milanna tarkoittaa varmaan sellaista, turha takertua saippua-termiin.[/QUOTE]

On on, mutta ei niitä pidä jatkuvasti käyttää.

Yhteistyössä