Oi oi mikä sähköpostin sain kun luin nyt kaikki, tämä anteeksi taas mutta pakko jakaa koko maailmalle(rokote, älä avaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Kun olin Usassa ja kävin samalla Meksikossa ja kävin lääkärin vastanotolla, ihan vaan keskustelemassa, pyysin jos kuitenkin se tekee testin ja joulukuussa kun meillä on matkat niin saa tehdä uudestaan jos mulla virusta jonkin verran on jäänyt. No se teki mulle testit ja myös hoiti mun kohdunkaula, se oli suomi lääkäreille aika vihainen kun mulla pahaa tulehdus se jollai aineilla mua hoiti ja antoi 3 vkon kuuri ja sanoin tää tehoa voin sanoa 100%. Dont worry be happy;)... ja lasku oli 0e. Se sanoi se kuulu mun rokotteen.

Nyt tarkistin postin ja sellainen viestin sain:

Hi good afternoon:

Here's the result. was negative
All right, no virus

regards

Dr. Mario Lopez

ja tässä se:

11 de Octubre, 2012

DIAGNOSTICO DE DETECCIÓN DE POSIBLE VIRUS DE PAPILOMA HUMANO

Inmunoensayo absorbente para proteínas de virus de papiloma

Paciente: Mun nimi

Resultado: Negativo
No se detecto la presencia de virus de papiloma oncogénicos.

WAU mikä helpotus:D ei enää ikinä koko virusta tarvi ajatella... On mulla siis monta monta paperia mutta en vitti näitä linkittää tää on vaan pikkuteksti varma riittä. Seuraava on mun mies JOULUKUUSSA mennää tarkistamaan:). Vaikka Suomessa oli tarkistettu ja kans ei enää mitään (puhdas) mutta täällä diagnoosi ei ole 100% luotettava, samoin lääkäri Suomessa sanoi, että Meksikoon kannatta lähtee jos halua 100% tietä:D

I am very very happy....

Mutta huom: Ei tarvi haukkua että taas linkitän, tämä mä haluan linkittää ja kertoa, koska ne on viimeiset tulokset. Sekä ei tarvi haukkua mua niin kuin sain jo kuulla, että olen liikainen ja mun (alapää) haukutaan. Se on mun terveys, joka on mun tapana hoita, oli se alapää, yläpää tai jotain muuta. Mua harmita vaan että palstalla aika monta lapsellista ihmistä löytyy, jotka ei siitä ymmärrä, että terveydestä on kysee ja hyvää kun ihminen itseä äly hoita itseä.

Kiitos:heart:

[QUOTE="nuuh";27310781]Paha suomi lääkäri tulehdus??![/QUOTE]

Kohdunkaula oli pahasti tulehtunut ja se ihmetteli miks mulle sen kukaan ei ole hoitanut:). Vaikka täällä juoksin lääkäreillä ja maksoin aivan liika, ei mistään. Nyt vkon verran mulla kuuri jo päällä ja se lääkätys mitä hän pisti, niin uskomatonta mutta mulla ei ees tulee melko ollenkaan enää valkovuotoa.... ja täällä jotain puikkoja annettiin luultin 5 vuotta että se on hiiva vaan, mutta se oli joku toinen niminen, joka pakko hoita, kun sekin tee muutoksia, mutta ei siis syöpä, eikä mitään pahaa. Mutta altista viruksille myös ja muille baktereille. Hyvää suomi, kun ei mua hoidettu kunnolla vaan rahaa oli revitty en tiedä kuinka monta tuhansia yksityisellä

ja niin kuin kerroin jo yhdestä keskustelussa. Yks tosi päätevä lääkäri Suomesta nyt halua mennä ottamaan rokotteen myös:). Vaikka se tiesi ennen mua tästä, mutta ei se tiennyt että se on jo myynnissä:D

Hieno juttu :)
Se vaan kummastuttaa, jos sulla ollut tämä tulehdus/vaiva jo 5 vuotta, niin miten ei pahaa tulehdusta huomattu silloin keväällä siellä Meksikossa, jos siellä kohdunkaulaa tutkailtiin ja sinne piikinkin sait.

[QUOTE="vieras";27311587]Hieno juttu :)
Se vaan kummastuttaa, jos sulla ollut tämä tulehdus/vaiva jo 5 vuotta, niin miten ei pahaa tulehdusta huomattu silloin keväällä siellä Meksikossa, jos siellä kohdunkaulaa tutkailtiin ja sinne piikinkin sait.[/QUOTE]

Oli huomattu Meksikossa jo:) mutta en silloin voinnut hoita, siks kun otin rokotteen:)

[QUOTE="vieras";27311852]Tekivät vain papaa vastaavan testin pintasolukosta? Tulehdusta kannattaa nyt seurata Suomessa koska hoitamattomana siitä voi kehittyä syövän esiaste.[/QUOTE]

No ei todellakaan:D

Mulle tehtiin 5 eri testiä

Myös verikokeet missä kaikki proteinit ja virustyypit tutkitaan. Ja mulla ei siis enää oo HPV eikä se tulee takas, enkä voi edes saada ja riski sairastua syöpään, on oikeasti 0 rokotteen jälkeen. 2ov oli rokote tutkittu ja monille tuhansille se oli laitettu, kelle ei ikinä oo mitään tullut, eikä voi tulla. Se proteini muutenkin suojaa muilta syöpien vastaan, ei siis ole pelkästään Hpv poistava rokote. Lääkäri Mehiläisessäkin mulle sanoi että se niin hyvää rokote että se pistää imuniteetti 100kerta paremmaks toimimaan:)

Niin ja tulehduksesta:

Tulehdus paranee, kun se pisti mulle sinne 2krt joku lääke ja antoin 3vkon kuuri. En tiedä jos vielä kerron yksityis kohtaat mitä sieltä irtoa varma keskustelusta taas tulee aika pitkää:D. Mutta must tuntu mä käyn nykyään mielummin gynellä Meksikossa, paljon halvempi ja paljon paremmaat hoidot kun Suomessa, vaikka ennen mä luulin että Suomessa melko paras terveydenhoito, mutta petyin jo liian monta kerta

[QUOTE="vieras";27312134]Syvässä ihokudoksessa nukkuva virus ei näy verikokeissa. Viruksen DNA on ja pysyy sinun kehossa ja voi aktivoitua jos kehosi immuunivaste muuttuu.[/QUOTE]

Tiedätkö että Ricardo R. ja saksalainen lääkäri tietä paljon enemmän mitä se rokote tekee:). Ja verikokeissa virusta ei voi tutkia, siellä tutkitaan muuta, voidakseni päätellä onko se olemassa vai ei, jopa nukkuva virusta. Jos sä et hoidosta tiedä mitään, niin miks oikeasti puhut ne jutut jotka ei pitää paikansa. Haluatko annan puh. nro joko saksan tutkijan tai Ricardo R. ne sulle selittää:). Rokote poista joka kudoksesta, solusta virusta lopullisesti ja parasta suojaan antaa loppuelämän asti. Tuskin aika viisas suomi lääkärikin olisi mennyt sen otamaan ja se menee ens kevällä tai kesällä... en muista tarkaan. Mutta hänkin tietä rokotteesta ja sillä oli kans ongelmia, se halua myös sen kun se on hyvää profilaktikka

[QUOTE="vieras";27312154]Tiedätkö, mikä bakteeri oli aiheuttanut tulehduksen?
Ja mistä tiedät, että se on ollut sinulla jo 5 vuotta.[/QUOTE]
5 vuotta juoksin lääkäreillä, kun oli valkovuoto ja viherttävä, ne antoivat vain puikot eikä ikinä tutkineet vaikka pyysin

[QUOTE="vieras";27312159]Näytä nyt ihmeessä sekä tämän tulehduksen että saamasi lääkkeet suomalaiselle gynekologille.[/QUOTE]

Eilen olinkin Mehiläisessä:) ja kerroin ja toin tulokset, lääkäri oli onnellinen mun puolesta ja pahoitteli ettei tutkinut tarpeeks, vaikka hänkin näi tulehduksen, mutta ei otanut vakavasti

[QUOTE="vieras";27312241]Verkokeesta näkyy vain jos nukkuva virus aktivoituu uudelleen. Nukkuvan viruksen olemassaolo ei jätä minkäänlaista jälkeä vereen.[/QUOTE]

Tiedätkö ettei virus elää veressä:D ja siitä ei veressä näkyy. Tiedätkö edes koko syysteemi miten tutkitaan onko se vai eikö ole. Myös kaikki 5 kokeetta mitä oli mulle tehty:)

Oikeasti mä en jaksa jauhaa, kun näen et sinäkään tiedä edes ettei virus elää veressä ja mistä kokeista me puhutaan. Mä en voi muuta kun suositella soittamaan vaikka näille 2lle henkilölle ja kysymään ja sitten vasta tulla kertomaan palstalle. Tuskin se olisi tulossa Eu:uun nyt jos olisi noin pahaa rokote ja tuskin monta tuhansia olisi terveitä 20v ilman virusta vaikka jopa kumpaneita oli vaihtaneet ja jotkut tupakoineet ja vaikka mitä, mutta kun suojaa on 100%. Saksan lääkärinkin mukaan se on paras keksintö Hpv virusta vastaan ja heille mä luotan kuin ramattuun

Google-kääntäjä

Öhhh..miten voi lääkäri nähdä tulehduksen, mutta ei ota sitä vakavasti???

Kysyy lääkäreiltä, aina vaan jotain puikkoja antaneet jotka ei auttaneet, ja nyt mulla kuuri vkon verran ja joku lääke 2 kerta pistetty ja valkovuotoa ei ees tulee, ehkä pikkusen ja kerran päivässä, koko 5v pikkuhousujen suojan käytin jatkuvasti ja nyt ilmankin ihan hyvää. Nyt en enää luota suomen lääkäreille, ne ei kirjoittaa kun turhaat pillerit

[QUOTE="vieras";27312308]Siis eikö kertaakaan ottaneet näytettä, vaikka yksityislääkärillä kävit :([/QUOTE]

Ei mikroskopilla vaan näkivät tulehduksen ja antoivat hiiva puikkoja, kuulema krooninen hiiva, mutta ei se ees hiiva ollut. Nyt en nimejä muista, mutta soitan Meksikon kysyn, kun mä haluan ainakin yhdestä lääkäristä tehdä valituksen, koska mä maksoin monta vuotta turhaan ja turhia lääkeitä pistin itseään

Yhteistyössä