Oho, viikon iltatyttö 39v. Menisitkö sinä tuossa iässä pyllistelemään auton konepellille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tiinuli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27092548:
Järki kädestä päähän! Kuka nyt 4kymppisen naisen tussua haluis katsella?!!!

No kaikki miehet homoja lukuunottamatta, ja puolet naisista heterot mukaanlukien?
Voisin minäkin vilkasta, jos joku levittäs.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27092587:
Voi kuule, mielummin ne kurkistais nuoremman tuheroon.
Turha sitä on keski-iässä alkaa itseään missään esittelemään tai kuvitella olevansa ikinuori. Pysyköön vanhat akat karsinoissaan.

Sulla on kyllä menossa nyt joku ikäkriisi selvästi.
Vai onko kyseessä sarkasmi.. en oikein ota selvää.

Et puhunut äsken nuorten sukuelimistä, vaan kysyit ketkä vilasis 4kymppisen tuheroa.

:eek:

Joo, hyvä kroppa, kauheat poseeraukset, yrittääkö se imaista kameramiestä sieltä muutaman metrin päästä vai mitä se tekee?

Ja onhan miehissä katsottavaa, pelkässä kropassakin, mutta parhaimmillaan se on yhdistettynä karismaattiseen päähän.

Yksi esimerkki tämän uuden Grimm-sarjan ukkeli, periaatteessa tuo on vähän turhan kaunis ja sliipattu poika makuuni, mutta jotenkin se on kuitenkin ihan hykerryttävän seksikäs ja huomaan kyllä joka kerta jos jotakin vilahtaa tai on kireämpi vaate päällä.
562e326d9b3b6f7df4a747e143b033af.png

Sulla on kyllä menossa nyt joku ikäkriisi selvästi.
Vai onko kyseessä sarkasmi.. en oikein ota selvää.

Et puhunut äsken nuorten sukuelimistä, vaan kysyit ketkä vilasis 4kymppisen tuheroa.

:eek:

Ei mulla oo mitään ikäkriisiä :D Kuhan viljelen sarkasmia ja huumoria mikä ei koskaan ole tällä palstalla kylläkään auennut....
Siis eihän tämmösiin aloituksiin voi vastata vakavasti!

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27092662:
Voisiko joku jo kertoa että mistä?! :D

Olen varmaankin väärä ihminen (ainakin väärää sukupuolta) vastaamaan tähän, mutta ainakin minä ymmärsin tämän niin, että noiden iltatytöille ilkeilijöiden ajatellaan olevan kateellisia siitä, kun niillä iltatytsyillä on napakat tissit ja muutenkin piukat bodit. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27092720:
Olen varmaankin väärä ihminen (ainakin väärää sukupuolta) vastaamaan tähän, mutta ainakin minä ymmärsin tämän niin, että noiden iltatytöille ilkeilijöiden ajatellaan olevan kateellisia siitä, kun niillä iltatytsyillä on napakat tissit ja muutenkin piukat bodit. :)

Ja meillä muillako sitten ei ole? Tätä ihmettelen.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27092730:
Ja meillä muillako sitten ei ole? Tätä ihmettelen.

Niin, siinä vastauksessanihan oli se sana "ajatellaan". Ja toisaalta, niillä iltatytöillä on ainakin esittää nk. hard evidencea niistä tisseistä ja kropasta... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27092720:

Hahaa, taas se kuuluisa kateuskortti!
Nainen ei ole yhtä kun napakat tissit ja piukka bodi.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27092746:
Hahaa, taas se kuuluisa kateuskortti!

Kyllä, mutta minä en pelannut ko. korttia. Sen oli pelannut jo joku muu (nainen, mikäli oikein ymmärsin), minä vain vastasin Liliin kysymykseen sen perusteella, miltä asia minusta näyttää. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27092217:
Hmm, kuinka sinä sitten tulkitsisit tällaiset reaktiot tähän iltatyttöilyyn:
"Ei ei ei ei ei! Nää on moraaliasioita, ei katetutta, ei pelkkää silkkaa puhdasta halveksuntaa. Jos ei olis mitään rajaa missään, niin kohta sitä kaupattais jo äitiäki tai tytärtä ja mitä lie!"

Ai missä kohtaa kielsin?

Vastasin tähän väitteeseen omalta kohdaltani: "Naisen kateus toista naista kohtaan. Tai sitten naisen halveksunta toista naista kohtaan."

Että en koe itse kateutta, enkä lukenut sitä muittenkaan kirjoituksista.

Halveksunnasta, että ei puhdasta halveksuntaa vaan se "halveksunta" tulee siitä kun joku rikkoo oman rajan, ehkä moraalisen, sama se. Muutenhan se ei olisi noloa vaan erittäin cool. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27092766:
Kyllä, mutta minä en pelannut ko. korttia. Sen oli pelannut jo joku muu (nainen, mikäli oikein ymmärsin), minä vain vastasin Liliin kysymykseen sen perusteella, miltä asia minusta näyttää. :)

Siinähän se ongelma onkin. MIEHENÄ ajattelet naisten ajattelevan toisista naisista kuten miehet ajattelee. Ei tullut mieleen, että moni nainen ei ymmärrä naisen objektiksi asettamista, ja siihenhän se poseeraaminen perustuu. Harva aikuinen ja fiksu nainen kadehtii toista naista ulkoisten seikkojen perusteella.

Ikävä kyllä ei ollu. Arvaa onko serkulla nyt mukavaa asua semmosen kulliposeeraajan naapurissa. Ei edes ollut antanut sille sähköpostiosotettaan.. ties mistä se sen oli kaivanut sitten, ehkä facebookista.

On kyllä verkkokalvot pilattu iäksi! Pahaa aavistamatta availee naapurilta tullutta mailia, että "mitäköhän sillä Matilla nyt, autoako se on myymässä.." Sus..

• Tykkää
Reactions: Isämies
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27092821:
Siinähän se ongelma onkin. MIEHENÄ ajattelet naisten ajattelevan toisista naisista kuten miehet ajattelee. Ei tullut mieleen, että moni nainen ei ymmärrä naisen objektiksi asettamista, ja siihenhän se poseeraaminen perustuu. Harva aikuinen ja fiksu nainen kadehtii toista naista ulkoisten seikkojen perusteella.

Kyllä!

Ja mulla (outo mikä outo) lähtee kateus aina hienoja asuntojakin kohtaan (televiisiossa), kun näen miten tullaan kengät jalassa, ei pestä käsiä jne. Mä vaan mietin et yök, onpa likaista tuolla. :laugh:

• Tykkää
Reactions: Horuksen silmä
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27092821:

Duh... :headwall:

Opinkohan milloinkaan pitämään suutani (/näppistäni) kurissa...

• Tykkää
Reactions: fortunate

Yhteistyössä