Oho, viikon iltatyttö 39v. Menisitkö sinä tuossa iässä pyllistelemään auton konepellille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tiinuli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse en ole sitä ihmistyyppiä, että erityisesti nauttisin huomiosta etenkään jos se kohdistuu ulkonäköön, joten itse en menisi, mut kyllähän se on nelikymppiselle lähinnä ylpeyden aihe, että on niin hyvässä kunnossa ja hyvännäköinen, et "pääsee" vaikkapa nyt sit iltatytöksi.

Parikymppisistä sinne "pääsis" valtaosa, nelikymppisistä harvempi.
Eikä se nyt sitä tarkota, jos nainen poseeraa jossain, et se on sit vaan se perse ja tissit koko ihminen.
Etovaa, että jotkut naiset ajattelevat automaattisesti niin.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27092174:
No ei kai kukaan edes ajatellut kieltää naisia menemästä alentamaan itseään tähtityttökuviin. :rolleyes:

Hmm, kuinka sinä sitten tulkitsisit tällaiset reaktiot tähän iltatyttöilyyn:
"Ei ei ei ei ei! Nää on moraaliasioita, ei katetutta, ei pelkkää silkkaa puhdasta halveksuntaa. Jos ei olis mitään rajaa missään, niin kohta sitä kaupattais jo äitiäki tai tytärtä ja mitä lie!"

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27092217:
Hmm, kuinka sinä sitten tulkitsisit tällaiset reaktiot tähän iltatyttöilyyn:
"Ei ei ei ei ei! Nää on moraaliasioita, ei katetutta, ei pelkkää silkkaa puhdasta halveksuntaa. Jos ei olis mitään rajaa missään, niin kohta sitä kaupattais jo äitiäki tai tytärtä ja mitä lie!"

Pakko myöntää, että en tajunnu tuota Beepin kommenttia ollenkaan. Huh.

[QUOTE="...";27092026]Tai sitten vaan erilaiset arvot, turha tehdä tästä sukupuolikysymystä. En myöskään arvosta korkealle miestä, joka levittelee "parasta ominaisuuttaan" auton konepellillä.[/QUOTE]

Mun serkku oli saanut taannoin naapurin poikamieheltä sähköpostiinsa kuvia, joissa levitteli muniaan auton konepellillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27092174:
No ei kai kukaan edes ajatellut kieltää naisia menemästä alentamaan itseään tähtityttökuviin. :rolleyes:

Juu ei tässä mitään kieltämässä olla. Nolottaa vaan tommosten kananaivojen puolesta.

En menisi. Noloa mun mielestä, koska mielestäni nuo kuvat nyt eivät vain koskaan ole kauniita, seksikkäitä tai tyylikkäitä. Enkä kyllä menisi kauniisiin, tyylikkäisiin ja seksikkäisiinkään kuviiin minkään ikäisenä, koska minulla ei ole tarvetta esitellä itseäni lehtien palstalla, vaikka kroppaa siihen olisikin. Mieluiten esittelen kroppaani vain miehelleni.

[QUOTE="...";27092379]Toivottavasti kaverilla oli kanala?! Kaikennäkösiä....[/QUOTE]

Ikävä kyllä ei ollu. Arvaa onko serkulla nyt mukavaa asua semmosen kulliposeeraajan naapurissa. Ei edes ollut antanut sille sähköpostiosotettaan.. ties mistä se sen oli kaivanut sitten, ehkä facebookista.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27092227:
Pakko myöntää, että en tajunnu tuota Beepin kommenttia ollenkaan. Huh.

Raja. Rajat.

Huoraaminen, onko hyvä asia? - Ei ole.

Iltatyttönä oleminen, hyvä asiia? - Ei ole.

Moraalirajat?

Niin, julkisuushan on täys vanhempia naisia jotka keikistelee milloin missäkin kokkareissa puolet silikoonipalloista esillä. Sitten jos jioku tavis vähän pyllistää jossain iltapäivälehden palstalla niin on se kauheeta.
Vaikka en itse ymmärräkkään mitä hohtoa on esitellä itseään objektina, niin tehkööt muut mitä lystää.

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.

Yhteistyössä