Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
:O Suosittelen lämpimästi tutustumista naisten historiaan, sinulta on selvästi jäänyt kys. tunnit välistä...vielä viime vuosisadalla naisen piti Suomessakin anoa vapautusta sukupuolestaan, jotta pääsi opiskelemaan.
Te miehet ette useinkaan ymmärrä naisten vaikeuksia, koska teidän ei ole koskaan tarvinnut hävetä sukupuoltanne (saati anoa vapautusta siitä..!), ravintolaan olette päässeet ilman seuralaista ja työpaikka on automaattisesti ollut teidän, luvatulla palkalla vieläpä.
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27091830:Niin? Ja tämäkö sitten kumoaa sen minun kirjoittamani? Jos nyt pysytään kuitenkin hetki noissa kalentereissa, niin kuinka monta mieskalenteria veikkaat maailmassa myytävän (tai jaettavan ilmaiseksi tai miten vain) vaikkapa nyt tuhatta tyttökalenteria kohden? Oma veikkaukseni on, että ehkäpä yksi tai vähän vähemmän.
Tuskin menetämme mitään.
Mitäpä jos pitäsit sen turpasi vaikka kiinni, jos ei sieltä ton fiksumpaa triviaa ole tarjolla.
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27091830:Niin? Ja tämäkö sitten kumoaa sen minun kirjoittamani? Jos nyt pysytään kuitenkin hetki noissa kalentereissa, niin kuinka monta mieskalenteria veikkaat maailmassa myytävän (tai jaettavan ilmaiseksi tai miten vain) vaikkapa nyt tuhatta tyttökalenteria kohden? Oma veikkaukseni on, että ehkäpä yksi tai vähän vähemmän.
Jos on jotain mitä näyttää, niin mikäs vika siinä on että näyttää? Jos siitä saa vähän jopa rahaa? Mä oon hyvä työssäni ja saan siitä rahaa. Valitettavasti en oo golffissa ihan niin hyvä, siitäkin vois saada rahaa. Mut jos oisin superhyvä, niin mielelläni pelaisin.
Jos olisin hyvännäköinen nainen ja se olisi mun paras ominaisuus, niin tietenkin sillä yrittäisin lyödä leivillekkin.
Jos olisin hyvännäköinen nainen ja se olisi mun paras ominaisuus, niin tietenkin sillä yrittäisin lyödä leivillekkin.
Miesten vartaloissa nyt vaan ei ole mitään katsomista. Suora pötkylä jossa keskellä karvoilla höystetty taikinaklöntti.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27091993:Hyvä ulkonäkö ei ole kenenkään paras ominaisuus.
Voi se olla ainakin suhteellisesti paras. Ja toisekseen voi se olla ainakin rahainansainnan kannalta paras ominaisuus, ainakin jossain tilanteessa.
Ja huomio, en ota kantaa että rahainansainnan kannalta paras ominaisuus olisi välttämättä yleisesti paras ominaisuus. Onhan niitä palkkamurhaajiakin...
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27092019:![]()
Yritätkö kenties vain haastaa porukkaa vähän kinastelemaan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27092029:Anteeksi, olen vähän väsynyt, mutta sanotko, että jollekin rahanansainnan kannalta paras ominaisuus on kyky murhata?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27092009:mieles tekee silti. :O