Te keiden mies on noin 37-42v, vastailkaas! Ja onko 39v liian vanha 25veelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Omena"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kun tapasin mieheni, minä olin 25v ja mieheni 37v. Siitä on nyt aikaa viisi vuotta, olemme naimisissa ja meillä on lapsi. Meille ikä on täysin merkityksetön asia. En oikeasti voisi kuvitella, että olisin kenenkään muun kanssa. Minä tosin taidan olla vanha sielu ja minun ikäiseni miehet koen jotenkin vielä keskenkasvuisina. Pidämme hämmästyttävän paljon samoista asioista, nautimme toistemme seurasta, huumorimme kohtaa täydellisesti ja arvomaailmamme on samanlainen. Mitä muuta onnelliseen parisuhteeseen tarvitaan? Enemmän kyse on siis mielestäni persoonien yhteensopivuudesta kuin iästä.

[QUOTE="vieras";27816664]Kun tapasin mieheni, minä olin 25v ja mieheni 37v. Siitä on nyt aikaa viisi vuotta, olemme naimisissa ja meillä on lapsi. Meille ikä on täysin merkityksetön asia. En oikeasti voisi kuvitella, että olisin kenenkään muun kanssa. Minä tosin taidan olla vanha sielu ja minun ikäiseni miehet koen jotenkin vielä keskenkasvuisina. Pidämme hämmästyttävän paljon samoista asioista, nautimme toistemme seurasta, huumorimme kohtaa täydellisesti ja arvomaailmamme on samanlainen. Mitä muuta onnelliseen parisuhteeseen tarvitaan? Enemmän kyse on siis mielestäni persoonien yhteensopivuudesta kuin iästä.[/QUOTE]

Jatkan vielä:

Tulevaisuutta en jaksa murehtia. Eihän kukaan voi tietää, mitä elämä eteen tuo ja kuka kenenkin omaishoitajana tulee olemaan. Olemme asiasta puhuneet ja olen valmis mieheni rinnalla olemaan tarvittaessa omaishoitajana, jos sellainen tarve tulee. Mieluummin vietän vähemmän vuosia sellaisen ihmisen rinnalla, joka minulle parhaiten sopii kuin enemmän sellaisen ihmisen kanssa, joka olisi toiseksi paras vaihtoehto.

Epäilen vahvasti että kiinnostuisin vanhemmista miehistä. :D
Seksi kyllä käy.

Voiko kukaan olla sen ikäisen kanssa joka on melkein saman ikäinen omien vanhempien kanssa?

Ehkä sitten on hankala mieltää seurustelukumppaniksi vaikkapa 15 vuotta vanhempaa jos vanhempasi ovat sinua 15 vuotta vanhempia.
Mutta sittenhän puoliso ei ole lainkaan vanhempiesi ikäluokkaa jos hän on sinua 15 vuotta vanhempi ja vanhempasi sinua 30-40 vuotta vanhempia.

" Oot 25v ja oot teinin tasolla?!? Ite oon 26v ja todella kaukana teinistä. Ne vaiheet elin, sillon kun teini olin. Käyn hyvin harvoin missään bilettämässä, mulla ei ole aikaa eikä halua, en nykysin jaksa ja meinaan väsähtää jo parin oluen jälkeen. Olen pienen tytön äiti ja mun mies on 27v ja nysvätään melki joka päivä kotona . Tasasta koti arkea ja molemmat tehään pitkin päivää omia hommia ja huomioidaan toisemme ja leikitetään tytärtä vuoron perään. Ei toi ikä ero isolta vaikuta, mutta mietin vähän miehen kannalta tota tilannetta. Jos, tosiaan käyttäydyt kuin kikattava teini, niin tuskin mies jaksaa kovin kauan olla innostunu sun kanssas olemaan. Aikuinen mies tarvitsee lopulta kuitenkin, sen aikuisen naisen rinnalleen. "

Pientähän tuo teidän ikäero vielä. Tätini oli 18v kun seurusteli 69v miehen kanssa ja oli kuolla suruunsaun tuo mies kuoli !! Itse olen 36v ja niin lapsekas et tarviin rutkasti nuoremman miehen :)

Yhteistyössä