Miten isosta rahasta menisit poseeraamaan kuin iltatytöt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nanny"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nanny"

Vieras
Jos sulle ilmotettas, että on kuvaukset ja sitten pyllistelet ja poseeraat viikon iltalehdessä omalla nimelläs. Kuvaan mentäis sellaisena kun nyt on, ei missään 10 vuoden takaisessa kunnossa tai siinä kuvitteellisessa kesän rantakunnossa. Oletetaan, että Iltalehti haluais just sut (vaikka olisit 160cm/120kg).

Voit kertoa myös, että mimmoset ulkoiset avut omaat. Itse olen reippaasti ylipainoinen ja en kyllä kovin halvalla kehtais mennä, mutta menisitkö jos:

tarjottais:

a) 1 000e
b) 10 000e
c) 100 000e

vai pitäiskö maksaa miljoona?

Tässä esimerkkikuvia:

Tia | Iltatyttö | Iltalehti.fi

No en kyllä aluis olla ilman rintsikoita. :D
Luulenpa, että 100 000 e, koska on noi kuvat sen verran paljastavia.
On mulla ihan hyvä kroppa tai en ole kyllä treenannut, mutta ei ole ihrakasaa.

En kyllä tiedä... Olishan sille 100 000 eurolle käyttöä, sen alle en kyllä suostuisi. Ja ei ole tosiaan kropaa esittelykunnossa, bmi 25 ja löysää on. Ja hirveä häpeähän se olisi kaikella tavalla. Ja vielä enemmän pitäisi harkita, jos omalla nimellä pitäisi esiintyä. Minusta nuo on aina vähän noloja, oli kaunis tyttö tai ei. Mutta jotkuthan nyt menisi vaikka ilmaiseksi tai maksaisi itse, että pääsisi tuollaisiin kuviin ja lehtiin.

En tiedä, miten hyvän kuvan tuollainen poseeraaminen antaisi esim. työnantajalle jos saisi tietää. Ihan työn ja uran puolesta en ehkä mitenkään voisi. Ei sopisi meidän työyhteisöön.

En kyllä tiedä... Olishan sille 100 000 eurolle käyttöä, sen alle en kyllä suostuisi. Ja ei ole tosiaan kropaa esittelykunnossa, bmi 25 ja löysää on. Ja hirveä häpeähän se olisi kaikella tavalla. Ja vielä enemmän pitäisi harkita, jos omalla nimellä pitäisi esiintyä. Minusta nuo on aina vähän noloja, oli kaunis tyttö tai ei. Mutta jotkuthan nyt menisi vaikka ilmaiseksi tai maksaisi itse, että pääsisi tuollaisiin kuviin ja lehtiin.

En tiedä, miten hyvän kuvan tuollainen poseeraaminen antaisi esim. työnantajalle jos saisi tietää. Ihan työn ja uran puolesta en ehkä mitenkään voisi. Ei sopisi meidän työyhteisöön.

Meillä on yks lääkärikin poserannu suhteellsisen vähissä vaatteissa...
Eikä ketään häiritse.

Mutta MÄ:
vaikka tonnista JOS kukaan enää sitä lehteä lukis sen jälkeen ;)
Ja jos vois kun halvalla tuun niin käyttää rahaa kuvankäsittelyyn...

Yhteistyössä