Odotuksen Odottajat!

Sunnuntai 21.9.2008



TOIVOJAT

aitiliini83.....................pas..............................................-/-
Pantalaimon..............9/07.......clomit..............................6/?
soja............................n.1v..........zumenon, pas............7/28
Gilmore......................kesä07.....................................9/30-32
millis1981......3+1,5v........ivf/icsi tammikuussa..........9/27-28
kirma...........9/06......clomit, menopur, pregnyl...........13/26
J3N3......2/07....iui, metut,clomit+puregon+pregnyl+lugestron....17/? Pupuvaimo.............kohta 3v.......menopur, iui...........20/31
mama-84...............12/06...........................................20/28
Tiinuli81......n.3-4v.....primolut, arimidex, puregon......21/?
Sannuli-81...............8/07.........clomit........................22/26-30
risukasa-..............4/06...........menopur, iui..............22/25-29
Evenstar.......yk0.......metut, iui 09, comit/arimidex...23/~43-46
Rouva Pikkumyy....yk1, km2/08, tm 8/08.....................26/32
stellina..................yk11..........arimidex...................28/n.31-39
Pikkuvadelma.........12/06........clomit, luget.................29/30
Inkku83..................1v7kk.........iui/ivf..........................30/30
Andala..............yk14,4/07.......................................32/31-42
dreamer78...............................ivf/icsi...........................33/31
Lumikeiju......yk6 (myös aiempia yrityksiä taustalla)......2/30
haltia.....................2v...............ivf/icsi.....................39/30-35
taru82..................1v2kk..........clomit......................41/26-28
pilvilinna...............9/07...........................................41/?
Maricce.............2/06................1.ivf........................45/30-60, pp19
Veena....................yk17..........2.iui.........................16/24-28, pp4
Rouva B...........3v tjot.......puregon, Gonal-F, iui.....21/31-41, pp4
miranda-81.............clomien jälk. laparoskopia.......28/28-32, pp11

TAUSTALLA

Orion..................
Tähtisäde...........11/07
pohtijatar............2v
tao.................... n.4v
Justiina80..........11/05



 
Päivittelin listan sunnuntaille tässä aikani kuluksi yön pimeinä tunteina :)

Anteeksi, omaa napaa puran tässä heti:

Nyt on verikokeet tullut ja tulokset on toivoa antavia: Gynekologi sanoi että ovulaatio tapahtuu kyllä. Olin epäuskoinen, että voiko verikokeisiin noin suurella varmuudella luottaa?

Minun puolelta siis annettiin ymmärtää että toivoa olisi olemassa..vaikkakin kovin kiinnikkeinen alavatsa kuulemma on (aiemmista vatsaleikkauksista johtuen).

Miehen siemennestenäyte lähti tutkittavaksi keskiviikkona. Kuukauden verran saadaan odottaa tulosta.

Tällaiset verikoetulokset mulle viime keskiviikkona annettiin käteen:

S-FSH 9,5 (pitäisi olla alle 10, munasarjojen kunto)
S-LH 7,0 (munasarjojen kunto)
S-PRL 344 (90-520, maitoproteiini)
S-CA12-5 7 (<35, syöpäarvo)
S-TSH 1,73 (0,3-4,2, kilpirauhashormoni)

1. S-PROG 31,6
2. S-PROG 48,5


Tuleeko teille mieleen jotain ajatuksia näistä verikoetuloksista?

Ultratessa neskekysta/keräytymä oikeassa munatorvessa oli tällä kertaa 6 cm mittainen, viimeksi se oli 10cm. Muutama verikysta näkyi vasemmassa munasarjassa. Seuraava kontrolli 4 kk päästä. Menossa tällä kertaa 6. yrityskierto jo. En oo ikinä pärjännyt näin pitkään ilman pillereitä, ihanaa!! Aina on pitänyt aloittaa pillerit uudelleen juuri noiden kystien ja nestepussien takia. Tällä hetkellä ne on suht hyvin aisoissa ja saadaan jatkaa vauvayrityksiä. Toivottavasti riittävän pitkään....... :/

Hyvää sunnuntaita kaikille ja tsemppiä itse kullekin!! :heart: :heart: :heart:



 
Heissan yöllisiä terveisiä, minusta ei ole paljon kuulunut mitään.... :ashamed: :heart:
Tiistaina kp 21/32 oli siis se jälkitarkastus tmraskauden jälkeen, jossa kaikki hyvin, tmraskaus materiaali poistunut kokonaan lääkkeellisellä tyhjennyksellä.
Kohdun limakalvon paksuus 15mm , jota lääkäri ihmetteli, koska juuri km takana..kerroin hänelle niistä runsaista jälleen alkaneista roireista, otettiin se hcg, mikä oli raja arvo, eli kun en tiedä, milloin olen ovuloinut, vaikea tietää , milloin raskaus olisi alkanut..No käskivät tehdä rtestin ensi viikolla, jos siltä tuntuu.....No tuntunut on siltä ja tuntuu tällä hetkelläkin..

Eilen illalla tein rtestin babyplussan testillä ja kyllä siihen haalea kakkosviiva tuli vahvuus oli 25 ja yöllä tein uudelleen Clinic merkkisellä ja edelleen siihenkin tuli se toinen viiva haaleana..Oviksesta ei siis tietoakaan, mutta kp 10, kp 15 tai kp 18 arvelisin, että ehkä olisi ollut, tosin touhuilimme niin paljon koko kierron, että tärppiin oli hyvät mahdollisuudet :heart:


Olen siis sairaana ja siksi tälläkin hetkellä herellä, lämoöä ja ylähengitystietulehdus, kipein aftarakkuloin:=// Valkosipulinkynsillä olen niitä painellut, koska tässä epävarmassa tilanteessa en uskaltanut aloittaa viruslääkitystä. :headwall:

Minua ei kannata laittaa plussanneisiin, eikä haamuilijoihin kuitenkaan, koska aikaa vielä on tapahtua vaikka mitä!

Todella Varovaisen toiveikas Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
WAU! rva pikku myy. :) toivotaan parasta! )


(.) en oo oikeen täällä paljon poikkeilut; on ollut kaikenlaista stressiä, masennusta ja kiirutta. Saa päivittää kp1/32. Vähän on tää vauva-puuhakin unohtunut kun on vähän muunlaisia ongelmiakin ilmennyt; ei onneksi johdu parisuhteesta. Mutta päätin just aloittaa uuden elämän; saadakseni kroppani ja pääni kuntoon.
 
Rouva pikku myy: Hyva...jospas talla kertaa onnistuis... =)

millis1981: ma luovuon naikkarista juuri jonojen takia...olin sillon joskus liian malttamaton ja sillon jonot tais olla viela pitempia kuin nyt... mutta jos naa kolme alkiota ei onnistu ni sit on kyl klinikan vaihto eessa ehka vaestoliittoon kun on hieman halvempi....mut kyl naihin hoitoihin saa rahaa uppoo, turha haaveilla mistaan ylimaaraisesta


omaa napaa: mulla noista primoluteista on tullut sivuoireita....vatsa turvoksissa ja mieli heittelee ihanasti....yks paiva ukkokaan ei viittinyt tulla tauolla ees kotíin kaymaan ku totes et oon huonol tuulel :D
 
Rouva pikkumyy toivotaan että nyt tärppäisi sitten. :)

aitiliini83 Mekin ollaan mietitty joskus vaihtoa yksityiselle, mutta rahatilanne ei anna myöten tällä hetkellä niin paljon. Ehkä sitten jos ei tuu tulosta noilla jäljellä olevilla hoidoilla niin sitten voisi tehdä muutaman hoidon yksityisellä. Tällä hetkellä kun on häiden suunnittelukin menossa ja niihin säästö niin ei moneen juttuun riitä rahat. Jonot on tosiaankin kivat. Tai no lähinnä nyt näihin IVF/ICSI hoitoihin. Me mentiin kesäkuun vika päivä jonoon ja suunnittelukäynti on lokakuun lopulla ja hoitaja arveli että joulun takia menee tammikuulle 2009 ennenku pääsee itse asiaan. Muuten on kyllä suht nopsaa edetty tuolla. Aloitettiin kaikki tutkimukset 8/2007 ja 1/2008 oli eka inssi. Neljä tosiaan tehtiin niitä ilman tulosta.

 
Myy: Voi, ihanalta kuulostaa. Toivottavasti kaikki menee hyvin nyt. b =) d

Kaikki: Oli pakko tulla kertomaan, että luin eilen Tuuli Oinosen kirjan Pitkä odotus: kokemuksia lapsettomuuden hoidosta. Mun mielestä kirja oli hyvä, ja siitä löytyi jonkin verran myös sitä miesnäkökulmaa. Alussa oli siis yleistietoa hedelmällisyydestä ja hoidoista, mutta kirjan varsinaisen sisällön muodostivat lapsettomuutta kokeneiden kertomukset. Jotkut olivat lopulta tulleet raskaaksi, ja osalla hoidot olivat kirjantekohetkellä vielä kesken. Yksi pariskunta oli päätynyt adoptioon, ja pari pariskuntaa oli myös luovuttanut ja päättänyt elää kahden.

).(: Huomasin, että mulla on tuossa listassa vielä vanha yrityskierto, eli nyt on siis menossa jo yk 15. Senkin pitäis loppua tässä ihan kohta, eli odotan menkkojen alkavan tänään tai viimeistään huomenna. Sitten päästäänkin jo ensimmäiseen inssikiertoon! Jännittää mutta myös vähän pelottaa, koska nuo inssit näyttää auttavan aika harvoilla. En muista, että tuossa eilen lukemassani kirjassakaan kukaan olisi raskautunut insseillä. Ja kun koeputkihedelmöitykseen asti ei välttämättä olla menossa, niin... No, en mieti sitä vielä. :|
 
[/quote]

Maanantai 22.9.2008

TOIVOJAT :xmas: :heart:

miranda-81.............clomien jälk. laparoskopia......1/28-32
dreamer78...............................ivf/icsi................2/31
Lumikeiju........yk6 (aiempiakin yrityksiä )...........3/30
Pantalaimon..............9/07.......clomit.................6/?
soja.................n.1v.................zumenon, pas.....8/28
Gilmore......................kesä07...........................10/30-32
millis1981......3+1,5v........ivf/icsi tammikuussa....10/27-28
kirma...........9/06......clomit, menopur, pregnyl....14/26
pilvilinna...............9/07......................................14/n.30
J3N3..........iui, metut,clomit+puregon+pregnyl+luget......18/?
Pupuvaimo.........kohta 3v.......menopur, iui......21/31
mama-84...............12/06.................................21/28
Tiinuli81......n.3-4v.....primolut+puregon, arimidex, ivf....22/?
Sannuli-81...............8/07.........clomit...............23/26-30
risukasa-..............4/06...........menopur, iui......23/25-29
Evenstar.......yk0.......metut, iui 09, comit/arimidex...24/~43-46
stellina..................yk11..........arimidex.............29/n.31-39
Pikkuvadelma.........12/06........clomit, luget.......30/30
Inkku83..................1v7kk.........iui/ivf................30/30
Andala..............yk15,4/07.................................32/31-42
aitiliini83.............................primolut, pas..............?/?
surppi.................................menopur....................?/?
?????
haltia.....................2v...............ivf/icsi...............40/30-35
taru82..................1v2kk..........clomit.................42/26-28
Maricce.............2/06................1.ivf...................46/30-60, pp22
Veena....................yk17..........2.iui....................17/24-28, pp7
Rouva B...........3v tjot.......puregon, Gonal-F, iui.....22/31-41, pp7

Taustalla :wave:
Orion..................
Tähtisäde...........11/07
pohtijatar............2v
tao.................... n.4v
Justiina80..........11/05



Haamuilee

Rouva Pikkumyy....yk1, km2/08, tm 8/08...........27/32

ODOTTAJAT :flower: :heart:


[/quote]


 
Taas vahingossa muokkasin listaa edellissivulle kun piti lainata, no kopsataan taas tohon..

Varovaiset onnittelut Rouva Pikkumyylle :flower:

Kiva että löysit alati kasvavaan joukkoomme surppi :wave: Tervetuloa!

aitiliini, Taysissa ollaan, julkisella.. tietysti täytyy koittaa säästellä jos joskus sinne yksityiselle joutuu jatkaan :( Niistä oon aatellu lähinnä uudehkoo Ovumiaa tai Väestöliittoo.

Lumikeiju, hyviltähän noi arvot mun nähdäkseni vaikuttas :) Niin, ei kai sitä mitenkään täysin varmaks voi tietää onko ollu ovulaatio (onko munasolu lähteny sieltä rakkulasta) mutta kyllähän se arvo varmaan selkeitä viitteitä siihen suuntaan antas!

Andala, mä oon myös jo vähä sillä asenteella ettei inseminaatioista oo todennäkösesti apua.. kun muutenki onnistumis% on niin alhanen, niin endon kanssa se on vielä huonompi :( koitin sanoo eilen miehellekin tätä, että tuskin vielä puoleen vuoteen mitään tuleekaan, ja koittasin lähinnä saada nää inssit pois alta kun ne nyt väkisin niitä haluaa ensin ainakin pari kokeilla, kun sitten laparoskopiaan tai koeputkihedelmöitykseen pitää taas jonottaa kuukausitolkulla..

Eilen illalla olin ihan jäässä, piti mennä saunan jälkilämpöihin makoileen aamutakki päällä ja tuntu niinkun ois ollu vähän kuumetta. Yöllä sit tuli hirvee mahanmöyrintä ja joutu meneen kaks kertaa vessaan (säästän teijät "ihanilta" yksityiskohdilta :p ) ja siellä istuin ihan tuskassa, silmissä musteni ja päässä humisi ja pelkäsin että pyörryn siihen paikkaan! Mitäköhän on tullu syötyä viime aikoina..?
 
Risukasa, huomasitko että olin laittanut jo listan sunnuntaille..? :) Joka tapauksessa mulla tänään sunnuntaina kp2/30 ja yk6 alkanut.

Rouva Pikkumyylle ihan hirmuisesti onnen- ja toivonpuhalluksia!!!! Toivotaan että asia varmistuu oikein päin! :heart:
 
Heips!

Ajattelin taas pikkuhiljaa aktivoitua takaisin palstailuun. Tänään itseasiassa vasta kp 5/? ja kolmas clomipäivä. Vuoto loppui jo eilen kokonaan ja halutkin alkaa pikkuhiljaa palautua. Meillä oli täysin kuollutta makuuhuoneessa reilun viikon verran ennen menkkoja, kun ei vaan huvittanut. :ashamed:

risukasa-: Kuulostaa aivan kuin mun vatsataudilta! :x Sitä on liikkeellä... Toivottavasti olo on jo parempi!

Lumikeijulle onnittelut hyvistä tuloksista! Toivottavasti saatte tosiaan jatkaa vauvayrityksiä, kunnes (toiv. pian!) tärppää! :hug:

Andala: Mä luin kanssa tuon Pitkä odotus-kirjan ja tykkäsin kovasti. Ehkä olisin toivonut enemmän niitä positiivisia kokemuksia mukaan, mutta olivathan ne luovuttamisesta ja epäonnistumisista kertovatkin hyvin koskettavia ja opettavaisia. :|

dreamer: Toivottavasti saat pään ja kropan kuntoon! :hug:

Rva Myylle varovaiset onnittelut haamusta! :heart:

ON: Lueskelin tuossa noita TYKSistä tulleita papereita ja huomasin, että niissä pyydettiin käymään normaalien hormoniverikokeiden lisäksi myös verensokeri- ja insuliinimittauksissa. :eek: Onko teillä muilla otettu noi, yksityisellä tai julkisella? Tarkoittaako tuo insuliinimittaus sitä sokerirasitustestiä? Entä voinko mennä niihin, vaikka syön metuja? Kysyn tottakai nää asiat gyneltä, kun sinne piakkoin menen, mutta ajattelin, että te viisaat palstasiskot varmaan tiedätte jotain. :D :saint:
 
Pantsu: Joo, niitä positiivisia tarinoita mäkin olisin kaivannut. Kieltämättä tuon kirjan lukemisen jälkeen oli vähän sellainen olo, voiko meillä tai ylipäänsä kellään koskaan käydä se tärppi ja onko noista kevyistä hoidoista kuten insseistä kenellekään mitään apua. Kirjassahan tosiaan suunnilleen kaikki tulivat raskaaksi sen vaikeimman kautta jos ollenkaan.
 
Pantalaimon, korjattu on kp :) Aijaa, ei mulla vaan oo koskaan ollu puhetta että muihin testeihin pitäs mennä, eikä mulla oo otettu kun kilpirauhaskoe, prolaktiini ja progesteroni (ja keliakia, kun itse pyysin) :eek: ne nyt on ainoita mistä jotain osaan sanookin.. Oon jopa vähän ihmetelly miksei olla otettu noita fsh, lh ja jotain estrogeeniakin, kun sen puutokseen ohut limis viittais. Tosin eikös perusverenkuvassa näkys ainakin sokeri? En oo varma.. Sekin on kyl otettu, viimeks just kuun alussa, ja oli ok.
Joo, varovasti uskaltaa alkaa jotain syömäänkin jahka peräpäätä lakkaa kirvelemästä..! :p :LOL:
 
ny vähä omaa napaa vaa, väsy fiilis ja masentaa...

Ei kuulu menkkoja...en tiä sitten, miksei ala jo...pelottaa että clomit (jokka ei ees kasvattanu follia!!!) on pistäny koko "kierron" lopullisesti sekasin, kun ei ees tunnu alkavia menkkaoireita eikä mitäään!!!En tiä, jos ei ala menkkoja kuulua ni pittää varmaan soittaa VL:eek:on ja pyytää terolutia, ni pääsis ees joskus yrittään sitä "lapsentekoa" (<-inhoan koko sanaa, sillä kuten ollaan kaikki huomattu nii lapsia ei tosiaankaa vaa tehä...)Mä alan olla nääääääääiiiiiiiiiiiin täynnä tätä jatkuvaa ODOTUSTA: mä odotan et menkat alkaa, mä odotan et sitten lääkkeet tepsis, mä odotan seurantaultraa, sit mä itken ku lääkkeet ei tepsiny ja sit mä taas odotan et menkat alkais, ja sit mä taas kohta itken ku ei uudetkaan rohdot tepsi...MÄ EN JAKSA ENÄÄ ja kuiteski tajuan et meiän hoitopolku ei oo viä ees kunnolla alkanu ja eessä on vielä paljon tuota kaikkea edellä lueteltua...ja se masentaa :'( Miksi tää on oikeesti tätä koko aika....ei vaa jaksa pysyä positiivisena sitten millään vaikka kuinka tsemppais...nyt syksyllä mä katon niin kateellisena tuolla sunnuntailenkilläki noita onnellisia nuoria perheitä vaunujen ja lasten kanssa...itkettää....vaikka kuinka oonki koittanu olla taas täs viime aikoina niin toivoa täynnä...silti välillä sitä vaan romahtaa.Ja ku nyt tietää ettei oo ees voinu tärpätä ku ei oo ees sitä folliakaan saatu kasvaan....

Ja sit yksi ärsytysasia, toi BB-Johan, joka niin mun mielestä edustaa kaikkia niitä tuhansia ihmisiä, jokka vaan kuksii ympäri Suomenmaata ja sit niitä lapsia syntyy ku sieniä sateella...ja tuleva iskä sit ryyppää ja naiskentelee koko kansan nähden tosi-tv:ssä...en tiä, jotenki yleensä en jaksais tästä moralisoitua, mutta ku oma tilanne on mikä on, niin tuntuu niin pahalta niiden kaikkien ihanien, vastuuntuntoisten, huolehtivaisten, uskollisten ja huippujen miesten puolesta, joista tulis maailman parhaita iskiä, ja jotka ei vaan saa sitä mahdollisuutta (kuten mun oma rakas...)Seki vaa ny itkettää :'(
 
stellina Niin kun se olisikin niin helppoa tosiaankin tuo lapsenteko. jotkut vaan silti tuppaa luulemaan, että niitä vaan tulee kun sormia napsauttaa. Meiltä kysytään ihan koko ajan, että milloin niitä lapsia tulee ja joko oot raskaana plaa plaa. Joskus tekisi mieli sanoa ihan suorat sanat niille jotka utelee koko ajan..ne ei tajua sitä kui pahalle se tuntuu.
Mulla on mun hyvä ystäväni raskaana. Odottaa ensimmäistä ja tuli raskaaksi suurin piirtein samantien kun lopetti pillerit. Oon kertonut hänelle kyllä avoimesti tästä meidän tilanteesta. Ennen hän jotenkin ymmärsi sen, mutta nyt kun on itse raskaana niin ei jotenkin ymmärrä mun tilannetta. Ei enää kysy miten meillä tämä tilanne menee, miten mä jaksan plaa plaa. Toisinaan oon pohtinut odotanko häneltä liikoja, kun odotan että hän kyselisi minunkin kuulumisia ja olisi mukana tässä mun lapsettomuusjutussa. eikä keskustelut pysyisi vaan siinä hänen raskaudessaan. Toki oon onnellinen hänen puolestaan. Ei tässä Siitä ole kyse, mutta olisi silti kiva, että hän välillä kyseli minunkin kuulumisia...Tulihan valitusta..Argh.
Sulle Stellina kumminkin iso :hug: . Koeta jaksaa ja toivotaan että sun kroppa alkaa ns. toimii ja ei ole mennyt ihan sekaisin.
 
no nyt iski paniikki...joku kirjoitteli et luget 200mg loppu apteekeista.....ja just mun hoidon aikaa...miten tammosta voi tapahtua....muistan et sama tapahtu viime hoidos ja sillon kerasin niita pienemmista apteekeista aina muutan viimisen paketin per apteekki :eek:
nyt aattelin menna kyselee noista pienemmista taas mut en vaan muista et miten paljon niita tarviin ku reseptille laakari kirjoittaa aina relummin.....muistaakos kukaan millon passis alotetaan luget ja kui pitkaa niit kaytetaan?
 
lueskelin tuolla aiempia keskusteluita lugeista ni siella luki et niti kaytettais ainakis 10 raskausviikolle asti....nyt laskeskelin et jos loytaisin 10 pakettia jostain ni selvisin sinne joulukuuhun...sillon niit pitas tulla lisaa apteekkeihin....siis jos ne alotetaan alkion siirron jalkeen tai sit muutama paiva ennen...harmi ku ei nyt muistu mieleen.... mut sit taas jos ei kiinnitykkaan ni noin paljon lugeja turhia...hmmm... mut voihan niit sit jatkoski tarvita.....
olipas taas mietteita.... :LOL: kirjotan mita sylki suuhun tuo.... :D
 
Onpas tullut tarinaa tänne taasen :)

Rouva B: Mä tsekkaan vielä noista papereista tänään kotona miten tuo hinta oikein meni, etten puhu läpiä päähäni. Mutta pakkoa sanoa hetimmiten että teillähän tuohon summaan kuulu nähtävästi myös alkututkimuksia, joita ei sitten enää jatkossa tarvitse tehdä. Eli meillä hintaan kuului 1 ultra, toimenpide ja simppojen pesu. Mutta tosiaan, palaan tähän vielä! Niin ja Tampereella ollaan hoidossa.

J3N3: Onnea komeista folleista ja onnea matkaan inssiin b :) d

Miranda: :hug:

Aitiliini83: tervetuloa :wave: Ihana kuulla että teille on hoidot tuoneet tulosta :)

Tiinuli: toivotaan että ois ultrassa hyviä uutisia :heart:

Surppi: Tervetuloa :wave:

Rva PikkuMyy: Kuulostaa lupaavalta. Toivottaan että pikkukaverilla olisi tällä kertaa luja ote!!

Dreamer: :hug: Jaksamista..

Stelliina: Tommoisia aikoja tulee aina välillä, kun ei kestä nähdä yhtään raskaan olevaa ihmistä eikä lapsia. Tuntuu tosi pahalta ja tuntuu että ei jaksa enää yhtään mitään. Elämä on niin epäreilua kun kaikki muut saavat lapsia ja sitä pidetään itsestään selvyytenä ja me ei. Miksi juuri me.. Mutta sitten taas toisaalta ollaan niin pirun vahvaa tekoa että se kesketään. Ja taas kun menee muutama päivä eteenpäin niin muista mitä kaikkia hyvää elämässä on ja muistaa että todella todennäköisesti meille se vauva tulee. Sillä vaan on vähän pidempi toimitusaika.

Ja kaikille muillekkin sitä tarvitseville :hug:
 
Rva Pikkumyy , Hyvältä kuulostaa =) Eiköhän se viiva vahvistu.

Omaa: Täällä oireita ei ole enää juuri mitään =( Menkkoja siis odotellaan loppuviikolla alkavaksi. Jotenkin kyllä masentaa jo tämä homma, kun ei ikinä tärppää vaikka ei muka mitään vikaa ole.

Tänään soittelen VL lääkärille ja kyselen vähän jatkoista. Jatkankos ensi kierronkin vielä clomeilla vai otetaanko jotain muuta käyttöön.

risukasa , inhottavia tuollaiset mahataudit. Paranemisia pian!
 
(.) Kiukuttaa, vituttaa, surettaa, masentaa.

Nonni, nyt ollaan taas pisteessä A. Folli ei ollut kasvanut millin milliä.
Samankokonen ku viimeeks.
VITUN VITTU.
Oon (taas) itkeny koko päivän, ja nukkunut, kun masentaa.
Me ei saada ikinä vauvaa. :(
Puregonia nostettiin "yhdellä naksautuksella" eli 50iu + "yksi naksautus" , miks vitus pitäs niin vähän pistää kun ei se toimi kuitenkaan? Mun puolest vois vittu pistää koko sen 300iu ja ei tuntuis/näkyis missään. Mut lääkäri kuitenkin sitä mieltä että pitää varovasti edetä jos kaikki rakkulat rupeaisikin kasvamaan, sit pitäs tyyliin lennosta tehdä IVF.

Onneks lääkekatto on ylittynyt joten kaikki lääkkeet nyt 1,50 e. Joten ihan sama mulle vaikka pistäisinki nyt koko vitun lokakuun tätä puregonia, niin näkeepäs se lekuri sitten että ei kasva munia niin ei.


Sori tämä vuodatus, mutta suoraan sanottuna; VEEETUTTAAAA!!!!
 
Raskasta vitutusta täälläkin.. mies sanoo nyt jo suoraa ettei halua lasta tälläseen tilanteeseen :'( :'( :'( että heikolta alkaa näyttää sekä suhteen jatko että hoitojen alotus.. empä taida päästä edes sinne ekaan inseminaatioon saakka,.. vittu IKINÄ. :'( :ashamed: :ashamed:
 

Yhteistyössä