Pääsisinkö mie
Veenan kanssa piinapenkkiin? Mulle siis tety inssi ma, kuten Veenallekin.
Tiinuli: Saatkohan Puregonin! Voi kun jännää. Meillä oltiin ehdottomia siinä, että jos on riski että lähtee enempi kuin 1-2 follia irtoamaan, niin hoidot stop. :| Mut onneks just lähti se yks tai 2, en tiiä. Kuulema tää on kothuu tuore asetus, ja ennen insseillä olikin huimasti parempi onnistumiosprosentti, kun sai vielä hedelmöittää vaikka ois kuin monta follia liikenteessä.
Stellina :Mie en pääse teidän -81 kerhoon, kun oon -82.
Mut hyvin varhaiskypsä, joojoo!
Eli kai mieki sit pääsen! =)
risukasa-: Hui mitä oireita! Hyvä että sait vitamiinijutut kuntoon. Tosin rautaa ei sit suositella ekalla kolmanneksellakun lääkärin kautta, eli oo tarkkana sen kanssa, koska kohtahan sieki plussaat kuitenkin! mie ostin niitä raskausvitamiineja. :ashamed:
millis: Ihana mies sulla! Miunki mies höpöttää masuvauvasta. Se innostu inssistä ihan sikana, ja passitti miut hemmottelemaan itteeni ja ostamaan ÄITIYSPAITOJA! Piti vähän toppuutella että herra juhlii kyllä nyt ainakin 2 viikkoa etuajassa.
Sannuli: kyllä inssi viimeistään teilläkin auttaa! Positiivisin mielin vaan eteenpäin, toivottavasti ette sinne inssiin ehtisikään!
Veena: Oliko se siun mies mukana inssissä? :heart: Niin ja missä te olittekaan hoidoissa? Onko mitääntuntemuksia?
Mulla nimittäin viime yö oli hirveä. Tissisärkykohtaukset pitivät hereillä. Flunssakin tuli. Mut muuten ei tietty vielä mitään oikeaa oiretta kun toiv. hedelmöittynyt solurykelmä on vasta kiinnittymismatkalla. Aloitintänään luget aamuin illoin. Niitä sit sinne testiin/tätiin saakka... :|
-B