Odotuksen Odottajat!

Alkuperäinen kirjoittaja Veena:
Evenstar: Laitoit tuohon että ykt alkaa vuodesta 2009 :eek: Anteeksi, oli pakko ilmoittaa *ilmoittaa hän polleana* :D
Veena, se 2009 on ihan tarkoituksella. Mun viestihistoriasta selviää miksi. Siis jos katsoo, mihin ketjuihin mä täällä Lapsettomuus-puolella kirjoittelen.. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:
Alkuperäinen kirjoittaja Veena:
Evenstar: Laitoit tuohon että ykt alkaa vuodesta 2009 :eek: Anteeksi, oli pakko ilmoittaa *ilmoittaa hän polleana* :D
Veena, se 2009 on ihan tarkoituksella. Mun viestihistoriasta selviää miksi. Siis jos katsoo, mihin ketjuihin mä täällä Lapsettomuus-puolella kirjoittelen.. :xmas:
Sen siitä saa kun yrittää olla fiksu :ashamed: Mutta siis nyt tajusin että hoitohommat oisi silloin -09 tarkoitus aloittaa :)
 
Pääsisinkö mie Veenan kanssa piinapenkkiin? Mulle siis tety inssi ma, kuten Veenallekin.

Tiinuli: Saatkohan Puregonin! Voi kun jännää. Meillä oltiin ehdottomia siinä, että jos on riski että lähtee enempi kuin 1-2 follia irtoamaan, niin hoidot stop. :| Mut onneks just lähti se yks tai 2, en tiiä. Kuulema tää on kothuu tuore asetus, ja ennen insseillä olikin huimasti parempi onnistumiosprosentti, kun sai vielä hedelmöittää vaikka ois kuin monta follia liikenteessä.

Stellina :Mie en pääse teidän -81 kerhoon, kun oon -82. :( Mut hyvin varhaiskypsä, joojoo! :D Eli kai mieki sit pääsen! =)

risukasa-: Hui mitä oireita! Hyvä että sait vitamiinijutut kuntoon. Tosin rautaa ei sit suositella ekalla kolmanneksellakun lääkärin kautta, eli oo tarkkana sen kanssa, koska kohtahan sieki plussaat kuitenkin! mie ostin niitä raskausvitamiineja. :ashamed:

millis: Ihana mies sulla! Miunki mies höpöttää masuvauvasta. Se innostu inssistä ihan sikana, ja passitti miut hemmottelemaan itteeni ja ostamaan ÄITIYSPAITOJA! Piti vähän toppuutella että herra juhlii kyllä nyt ainakin 2 viikkoa etuajassa. :D

Sannuli: kyllä inssi viimeistään teilläkin auttaa! Positiivisin mielin vaan eteenpäin, toivottavasti ette sinne inssiin ehtisikään! ;)

Veena: Oliko se siun mies mukana inssissä? :heart: Niin ja missä te olittekaan hoidoissa? Onko mitääntuntemuksia?

Mulla nimittäin viime yö oli hirveä. Tissisärkykohtaukset pitivät hereillä. Flunssakin tuli. Mut muuten ei tietty vielä mitään oikeaa oiretta kun toiv. hedelmöittynyt solurykelmä on vasta kiinnittymismatkalla. Aloitintänään luget aamuin illoin. Niitä sit sinne testiin/tätiin saakka... :|

-B
 
).( Tänä aamuna pää ei ollu enää niin märkä herätessä kun aiemmin.. :D vaikka tuskin nyt yks pore vielä kauheesti vaikuttaa suuntaan tai toiseen.

Eilen oli taas pitkät keskustelut miehen kans,.. sano ihan suoraan ettei ois kovin innostunu viikonloppuisyydestä :ashamed: no tilanne tietysti vois olla parempiki, mutta kun tuntuu että itelläni ei oo enää vaihtoehtoja, endon kans en halua enää jäädä odotteleen ja muutenki haluisin että tää vuosien odotus ja odotus sais vihdoin realistisemman mahdollisuuden edetäkin johonkin... Mutta taas ukko alkaa soutaa ja huopaan...saapa nähä tuleeko hoitojen alotuksesta enskuussakaan VIELÄKÄÄN mitään :'( Oispa mullakin sellanen mies joka ois yhtä innoissaan tästä lapsjutusta ja valmis tekeen kaikkensa sen eteen...mut ku ei. Eikö se tosiaan tajua miten suorastaan "elintärkee" tää asia mulle on! Eikö se usko sittenkään että meillä ois yhteinen tulevaisuus ja kaikesta selvitään aina kun vaan halutaan..Mitä ihmettä se haluaa jahkata..tällästäkin pskaa taas joutunu kelaan :headwall:

Varasuunnitelmanki tein jo jos tästä ei tuu mitään.. sitten on pakko alkaa säästään ja liittyä tonne yksinäisten naisten hoitokerhoon.. ainaki varmaan yksityisellä palvelu pelaa ilman vaatimisia ja kerjäämisiä johonki julkiseen verrattuna..?

No, asioista viidensiin.. en oo mäkään -81, vaan jo 70-luvun puolella,.. onkohan täällä ketään muita -77? :) En muista nyt oliko kenenkään nimimerkissä tota lukua..
 
Heippa.
Piti tulla kirjoittamaan et viime yö oli mulla kamala. ei nukuttanut ja munasarjojen kohdalla kummaa vihlontaa joja on jatkunut nyt aamullakin. Tai koko alamaha kipeenä. Miks? Hmm.. Pelottaa ettei vaan oo mikään tulehdus tai kohdunulkoinen.... Onkos muila olut tällaisia oireita ku ovis + testi viime pe. Oviksesta n. 6 vrk

RouvaB , Kiitos ihanista kannustuksista. :flower: Pitää yrittää ottaa positiivisempi asenne nyt kehiin.

Nyt pitää lähteä töihin.
 
Rouva B: Väestöliitossa ollaan hoidossa ja meillä mies on ollut mukana insseissa ja aukiolotutkimuksessa. Se seisoo siinä mun vierellä ja pitää kädestä kiinni niin ei pelota niin paljon ja on helpompi rentoutua. En tiedä onko nyt mitään tuntemuksia... Mä yritän tälläkertaa pitää jalat maassa kun viime inssissä mulla oli kaikki oireet ja olin aivan varma että olen raskaana :ashamed: Tässä kierrossa siis sovellan käänteispsykologiaa eli koitan vaakuuttaa itselleni että en ole raskaana ja jospa sitten oisinkin :D

Risis: Voi piru.. Joo, meilläkin mies on sanonut että ei halua kuin tämän yhden lapsen tai siis aiemmin halusi kyllä enemmän lapsia, mutta tämä tekeminen on sen verta rankkaa että saa kuulemma yhteen jäädä ja hän aikoo kuulemma hemmotella sen pilalle :D Sanoin sille vaan siihen että katsotaan sitä sitten.. Mutta tosiaan tuntuu että välillä tää touhu on sillekkin aika rankkaa.

Sannuli: Mulla on aina kaiken maailman nippailu ja nöppäilyjä ja kipuja, joten en enää uskalla sanoa niihin mitään :ashamed: Mutta voihan ne tietty olla JUURI NIITÄ oireita! b :) d
 
Sannuli: Kuulostaapaskovasti kiinnittymiskivuilta! Ja päivätkin mätsäisivät! :eek: ;)

Risukasaa: Joo, ainakin tuolla väestöliitossa on n. 1/3 tämmösiä peruspareja, 1/3 yksin lasta haluavia ja 1/3 sateenkaariväkeä. Aikamoinen kattaus siis, siellä ollaan tosi suvaitsevaisia kaikille eikä kuulustella muita pareja sen enempää kuin meitä ns. "perusparejakaan". Maksaahan tuo, mutta miun mielestäei ole esim. parempaa kohdetta ottaa pieni laina kuin oma lapsi! Toki oishan se helpompi, jos miehes nyt ottas härkää sarvista kiinni ja panostas tähän hommaan itsekin.

Veena: Miten teillä voi olla noin halpa toi inssi!
Meillä tuohon 800e siis sisältyi alotuskäynti lääkärillä x 2 (mie ja mies) ja 1x ultra, sit toinen käynti lääkärillä ja ultra, sit lääkkeet apteekista, sit taas yksi ultra ja käynti, ja sit se inssi, sit kaikki labrat mitä määräsivät, sekä 2x siemennesteen tutkimus ja pesu. Niin ja 1x hoitajan pistosneuvonta.

Ootteko te missä Väestöliitossa? Me Helsingissä.

-Bee
 
Rouva B joo.. no hyvä ettei ois siellä ainakaan mikään kummajainen! :)
Onhan mulla nytkin onneks vähä säästöjä että voisin ainakin yhden inseminaation tehä heti lennossa, mutta en tiedä oisko tän endon takia parempi sen jälkeen säästää suoraa ivf.ään?

Vertasin myös Ovumian hinnastoon ja siellä ois kyllä hiukan edullisempaa vielä, mm. ivf.n hintaan sisältys alkioiden pakastus ja säilytys 3v. mikä taas maksaa erikseen VLssa.. Lahjasiittiötkin vois olla suht huokeita, 150 halvimmillaan.. Vähä hölmöltä tietysti tuntuu miettiä jo tälläsiä kun ei mies kuulema oo kuitenkaan luovuttamassakaan :heart: mutta pakko se on varautua kaikkeen...ja voihan noita tutkia jo ihan silläkin jos sinne vielä joutuu julkisen jälkeen.
Onkohan niissä hinnastoissa laskettu esim. ivf.n ilmotettuun hintaan kuuluvaks ne käynnit, ultrat ym. vai lisätäänkö nekin vielä siihen hintaan? :$ Lääkeet varmaan ainakin joutuu maksaan erikseen?
 
[/quote]

Sunnuntai 21.9.2008

TOIVOJAT :xmas: :heart:

dreamer78...............................ivf/icsi................1/31
Pantalaimon..............9/07.......clomit.................6/?
soja.................n.1v.................zumenon, pas.....7/28
Gilmore......................kesä07...........................9/30-32
millis1981......3+1,5v........ivf/icsi tammikuussa....9/27-28
kirma...........9/06......clomit, menopur, pregnyl....13/26
pilvilinna...............9/07......................................13/n.30
J3N3..........iui, metut,clomit+puregon+pregnyl+luget......17/?
Pupuvaimo.........kohta 3v.......menopur, iui......20/31
mama-84...............12/06.................................20/28
Tiinuli81......n.3-4v.....primolut+puregon, arimidex, ivf....21/?
Sannuli-81...............8/07.........clomit...............22/26-30
risukasa-..............4/06...........menopur, iui......22/25-29
Evenstar.......yk0.......metut, iui 09, comit/arimidex...23/~43-46
stellina..................yk11..........arimidex.............28/n.31-39
Pikkuvadelma.........12/06........clomit, luget.......29/30
Inkku83..................1v7kk.........iui/ivf................29/30
Andala..............yk15,4/07.................................31/31-42
aitiliini83.............................primolut, pas..............?/?
surppi.................................menopur....................?/?
Lumikeiju...............yk5......................................33/29
?????
haltia.....................2v...............ivf/icsi...............39/30-35
taru82..................1v2kk..........clomit.................41/26-28
Maricce.............2/06................1.ivf...................45/30-60, pp21
Veena....................yk17..........2.iui....................16/24-28, pp6
Rouva B...........3v tjot.......puregon, Gonal-F, iui.....21/31-41, pp6
miranda-81.............clomien jälk. laparoskopia......28/28-32, pp13

Taustalla :wave:
Orion..................
Tähtisäde...........11/07
pohtijatar............2v
tao.................... n.4v
Justiina80..........11/05



Haamuilee

Rouva Pikkumyy....yk1, km2/08, tm 8/08...........26/32

ODOTTAJAT :flower: :heart:


[/quote]

 
Tiinuli: Voi itku ja rähmä!!!Joskus ihmetyttää miten ne follit onki niiiiin itsepäisiä, etteivät millään anna sen yhden niistä kasvaa isoimmaksi, vaikka kuinka annettais hormonia ja lääkettä, niin eivät tunnu tajuavan...ja ärsyttävää jos tuo Arimidexikaan ei oiken pelitä, menee usko kyllä itelläki jo etukäteen koko pilleriin, vaikken ole vielä päässyt aloittamaankaan sitä (ku ei ne menkat ala...) Jospa ne nyt määräis sulle vaikka Puregonia, että se folli sieltä kasvais ja ehtis irtoon jo tähän kiertoon....Mitäs mieltä lääkärimme E oli asiasta? Tsemppiä nyt kuitenkin, ei luovuta toivosta :heart:

Veena: Käänteispsykologiahan voisiki olla tehokasta, pitää varmaan itsekin kokeilla ens kierrossa =)

RouvaB: Joo, 81-kerhoon mukaan vaan, niin läheltä liippaa, ja varsinki jos oot kerran varhaiskypsäki niin "kelpaat jäseneksi" :LOL: Ei vaan, mukava kun täällä on suht samanikästä sakkia, varmasti aikalailla samanlaiset elämäntilanteet jne, niin kaikki tosiaan ymmärtää toisiansa =) Ihana kun sun mies hoputti jo äitiyspaitoja kokeileen, mun mies vähän toppuuttelee toisinaan ku hakeudun henkkamaukalla vilkuileen äitiysvaatteitta...ja tunnustan, että yks päivä vaavihaaveissani jo sorruin vaavivaateostokseen, niitä potkuhousuja tuossa just kattelin ja mietin, et joskopa vaikka ens vuonna saisi sen pikkuisen päälle niitä pukea....on tää vaan tämmöstä kärsivällisyyskoulua tää oottaminen :hug:

Risukasa: Jos mä saan päättää, nii kyllä -77:t hyväksytään kans 81-kerhoon ;) Ja toivotaan, että sun ja sun miehen kuviot selviäisi kuntoon ja molemmat voi olla vaavihaaveilussa yhdessä täysillä mukana :heart:

Sannuli: Toivotaan, et pieni ihmisenalku siä ilmoittelis olemassaolostaan :heart:
 
VL.ään soitettu. Lääkärimme oli sitä mieltä että Puregonit aloitetaan ja katsotaan mitä tuleman pitää. Eli to ja pe pistän IUI75 ja la-ma IUI100 ja tiistaina ultra. Meen ultraan vl:ään, vaik edelliset ultrat oon käynyt omalla paikkakunnallani. On välis kiva nähdä meidän lääkärikin eikä aina vaan keskustella puhelimessa. Nyt kyllä jänskättää että kuinka Puregon lähtee kasvattamaan folleja....

stellina Mein lääkäri VL:ssä on A.K....Pitkä kierto mulle tulee mutta ei voi mitään, oon tottunut niihin jo. Oon toisaalta tyytyväinen että Arimidexillä kuitenkin jotain tapahtu, eli lähti useampi kasvamaan mutta hitaasti. Clomeillahan ei tapahtunut yhtikäsmitään.

Rouva B ahaa eli max. 2 saisi olla folleja irtoamassa samaanaikaan. Kiitos tiedosta.
 


Jos sää olet itsenäine,
sää olet pelottava.
Jos sää olet ystävälline ja ymmärtäväine,
sää olet liian kiltti!
Ku sää sanot mitä sää ajattelet,
sää ole rääväsuu.
Jos sää ole hiljaa on sus jotta kummallista.
Jos sää anna,
sää ole helppo nakki.
Jos sää pihtaat haeta jolta muult.
Yrit sit täsä olla.
Jua pari lasi kuaharii.
Venytel tualis semottes et pää menee taakse
ja kattelet maailma ylösalasi.
Hiukka hianon näköst.
Ei iloseks tulemiseks enemppä tarvita.
Pan lähettäen kaikil,
joil o väsymyst
ja kaikil joil halut viesti laitta!




Rva Pikkumyy :heart: :wave:



 
(.) Anteeksi oma napaa taas.
Eli tota ultrassa käytiin eilen. Clomit on syöty ja aloitin "liian" myöhään kun ei ollu varaa just sillon ku ois pitäny ottaa KP 3, nyt klinikan mukaan ois tänään KP12 vaikka oikeasti se on enemmän. No kuitenkin piti ottaa 3tbl 5 päivää, otinki 6 päivää eli 18tbl yhteensä, jaaaaaa kuinkas ollakkaan NYT SIELLÄ VIHDOIN KASVOI HIENO FOLLI! 12-14mm se oli eilen, limis oli vähän liian ohut joten aloitan tänään puregonin 50IU 5 päivää eteenpäin. Tänään aloitin myös tikuttaa ovista. Sit ois pregnyl pistos ja sit inssiin ens viikolla JOS kaikki menee hyvin ja munasolu kypsyy ja iirtoaa.
Kyllä se clomifen on mulle hyvä lääke sittenkin, kun kerta puregonilla viime kierrossa ei saatu yhtään follia 300IU annoksella. :eek: Nyt toivomme vaan että tällä cocktaililla olis tärppi onnea. Ainiin ja luget pitäis ottaa viel loppukierrosta...
 
Perjantai 19.9.2008

TOIVOJAT :xmas: :heart:

Pantalaimon..............9/07.......clomit.................4/?

soja.................n.1v.................zumenon, pas.....5/28

Gilmore......................kesä07...........................7/30-32

millis1981......3+1,5v........ivf/icsi tammikuussa....7/27-28

kirma...........9/06......clomit, menopur, pregnyl....11/26

J3N3......2/07....iui, metut,clomit+puregon+pregnyl+lugestron....15/?

Pupuvaimo.........kohta 3v.......menopur, iui......18/31

mama-84...............12/06.................................18/28

Tiinuli81......n.3-4v.....primolut+puregon, arimidex, ivf....19/?

Sannuli-81...............8/07.........clomit...............20/26-30

risukasa-..............4/06...........menopur, iui......20/25-29

Evenstar
.......yk0.......metut, iui 09, comit/arimidex...21/~43-46

Rouva Pikkumyy
....yk1, km2/08, tm 8/08...........24/32

stellina..................yk11..........arimidex.............26/n.31-39

Pikkuvadelma.........12/06........clomit, luget.......27/30

Inkku83..................1v7kk.........iui/ivf................28/30

Andala
..............yk14,4/07.................................30/31-42

dreamer78...............................ivf/icsi................31/31
?????
Lumikeiju...............yk5......................................31/29

haltia.....................2v...............ivf/icsi...............37/30-35

taru82..................1v2kk..........clomit.................39/26-28

pilvilinna...............9/07......................................39/?

Maricce.............2/06................1.ivf...................43/30-60, pp19


Veena....................yk17..........2.iui....................14/24-28, pp4

Rouva B...........3v tjot.......puregon, Gonal-F, iui.....19/31-41, pp4

miranda-81.............clomien jälk. laparoskopia......26/28-32, pp11


Taustalla :wave:
Orion..................
Tähtisäde...........11/07
pohtijatar............2v
tao.................... n.4v
Justiina80..........11/05



Haamuilee


ODOTTAJAT :flower: :heart:


[/quote]

[/quote]

 
miranda-81 :hug:

Huiii! Mä oon ihan unohtanu päivitellä omia kuulumisia. Olen kyllä lukenu muiden meininkejä. Eli nyt mulla on siis jo kp11/n.30 menossa. Kiitos risukasa jos jaksat päivittää.

Viime kierto meni harakoille kun yhtään follia ei kehittyny. Nyt sitten tupla-annoksella tuloksena on yksi iso kysta, sekä kaksi tai kolme follia. Ja tuntemukset on sen mukaiset. Jomottaa pirusti. Ovulaatio pitäs olla tässä viikonloppuna. Ihan jees rauhallinen fiilis. Nyt ei oikeen jaksa enää intoilla edes näistä ovulaatioista kun ei se näytä tärppäävän sittekään. Mutta toivoa ei pidä sentään menettää. Ens viikolla varailen aikaa Fertinovaan, jos vaikka sais sinne ajan suunnittelua ym. varten ensi kuuksi. Jokatapuksessa on taas pidettävä clomeista taukoa, joten tää on nyt vähään aikaan viimenen mahdollisuus.

J3N3 Toivotaan että nyt onnistuisi :heart:

Plussaonnea kaikille :heart: :heart: :heart:
 
Heisan kaikille....
mahtuisinko mukaan pinoon... tehdaan pass hormonaaliseen kiertoon, nyt alotin primolutit 10 pva muutama paiva sit....siirto menis arviolta tonne viikolle vk 43.
ja taas ois kolmas lapsi ja kolmas yritys.....siis hoidoilla :whistle:
ennestaan kohta 4v ja 1,5v tytot.
eka onnistui ekalla icsi:lla ja toka ekalla pass yrityksella jossa siirrettiin kaksi alkiota..
Nyt olen en tieda pitasko siirtaa kaksi vai yksi alkiota...pakkasessa kolem alkiota..mies sano et kaks mut mua pelottaa et jos moelmmat kiinnittyy ni mitenhan sit :LOL: sit taas jos laitan yhen ja ei onnistu ni taas pitas alottaa alusta...hmmm....
ja en kyl uskalla toivoa et taa edes onnsituis ekalla koska kaksi muuta hoitoa meni niin hyvin...kauhistuttaa ja jannittaa....
MUlla siis todennakoisesti pco mutta ei virallisesti todetti...laakari vaan heitti nyt ultras et nayttaa pco:lta....ja miehel simpat vahaiset ja huono laatuset...
Huoh tulihan tuota tekstia...tuskin kukaan jaksaa ees lukea.... :D
 
Tervetulo porukkaan aitiliini83 :wave: ja onnea passiin!! Hyvät mahdollisuudet siinä varmaan on kun edellisetkin on onnistunu noin nopsaan :) Lisäilen listalle..
(m) ainiin , laitetaanko jokkut kp.t sulle, jos muistat mitä on?

).( Jess, eka aamu leikkauksen jälkeen kun päänahka ei ollu hiestä märkänä, taitaa rautaporeet tepsiä! ;)
Ukkeli ois eilen ollu innostunu harrastaan, harmi että yleensä ihan väärään aikaan :headwall: :kieh: Mulla vaan kaikki ajatukset hoitojen onnistumisista ja tuleeko tästä mitään, mitä jos joudun yksityiselle jne. pyörii päässä niin koita siinä väsymykseltäkin jaksaa nyt keskittyä johki seksijuttuun :ashamed: No ehkä kaikki selkiytyy viikonlopun aikana ja pääsis tästä epävarmuudesta..
 
Lauantai 20.9.2008

TOIVOJAT :xmas: :heart:

aitiliini83.................................pas...................-/-

Pantalaimon..............9/07.......clomit.................5/?

soja.................n.1v.................zumenon, pas.....6/28

Gilmore......................kesä07...........................8/30-32

millis1981......3+1,5v........ivf/icsi tammikuussa....8/27-28

kirma...........9/06......clomit, menopur, pregnyl....12/26

J3N3......2/07....iui, metut,clomit+puregon+pregnyl+lugestron....16/?

Pupuvaimo.........kohta 3v.......menopur, iui......19/31

mama-84...............12/06.................................19/28

Tiinuli81......n.3-4v.....primolut, arimidex, puregon....20/?

Sannuli-81...............8/07.........clomit...............21/26-30

risukasa-..............4/06...........menopur, iui......21/25-29

Evenstar
.......yk0.......metut, iui 09, comit/arimidex...22/~43-46

Rouva Pikkumyy
....yk1, km2/08, tm 8/08...........25/32

stellina..................yk11..........arimidex.............27/n.31-39

Pikkuvadelma.........12/06........clomit, luget.......28/30

Inkku83..................1v7kk.........iui/ivf................29/30

Andala
..............yk14,4/07.................................31/31-42

dreamer78...............................ivf/icsi................32/31
?????
Lumikeiju...............yk5......................................32/29

haltia.....................2v...............ivf/icsi...............38/30-35

taru82..................1v2kk..........clomit.................40/26-28

pilvilinna...............9/07......................................40/?

Maricce.............2/06................1.ivf...................44/30-60, pp19


Veena....................yk17..........2.iui....................15/24-28, pp4

Rouva B...........3v tjot.......puregon, Gonal-F, iui.....20/31-41, pp4

miranda-81.............clomien jälk. laparoskopia......27/28-32, pp11


Taustalla :wave:
Orion..................
Tähtisäde...........11/07
pohtijatar............2v
tao.................... n.4v
Justiina80..........11/05



Haamuilee


ODOTTAJAT :flower: :heart:


[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
Lista päivitetty =)

aitiliini83 Tervetuloa mukaan :flower: Sullahan siirrot onnistunut hyvin =) Toivotaan että tämä tulevakin siirto sujuu hyvin!

pilvilinna Onko sulla kokeiltu muita kuin clomeja? Vaiks clomeista pitäiskin taukoa niin voihan muilla lääkkeillä kokeilla esim. Puregon?

J3N3 Onnea hyvän kokoisesta follista :flower: Eiköhän Puregon kasvattele sen valmiiksi.

(.) Vihlonnat ovat loppuneet munasarjoissa kun lopetin arimidexin ja aloitin puregonin :| Pistäminen sujuu yhtähelposti kuin ennenkin, vaikka eka takkusin kuinka se ampulli asetetaan kynään :LOL: Tiistaina vl:ssä seurantaultra, mielenkiinnolla odotan mikä sen hinnaksi tulee koska täälläpäin yksityinen ottaa 85? ( summasta laskettu kela korvaus jo pois)
 
aitiliini83 Tervetuloa joukkoon!! Toivottavasti siirto onnistuu. :) Onko teillä muuten lääkäri koskaan ehdottanut suoraan kahden alkion siirtoa? Me ollaan mietitty tuota, että toisaalta tekisi mieli kysyy lääkäriltä josko se suostuisi siirtää kaksi alkiota...mutta sitten itseäni hiukan pelottaa se, että jos se onnistuu niin mites mä sitten pärjään. Kaippa sitä sitten jotenkin selviää. :)

Omaa napaa. Täällä taas odotellaan ensi viikon ovulaatiota. Jos se nyt tulee. Tuntui viime kierrossa, että keho on niin sekaisin, että varmaan ei ole koko ovista ollutkaan. Nippailee mahasta ja menkat oli niin kummat. En vaan viitsisi ostaa niitä ovistestejä, kun mulla toimii vaan ne Clearblue merkkiset ja ne maksaa kiitettävästi.

Toivotaan, että saadaan tähänkin ryhmään kohta puoliin plussatuulia. :)

Mukavaa viikonloppua.
 
millis1981: ekal kerral laakari ehdotti suoraan vaan yhden alkion siirtoa ja tokal paatettiin itse kaksi ja sanottiin se laakarille.....ja nyt kolmannella laakari vaan kysy et montas nyt siirretaan.... et aika vapaasti saanu valita paitsi ekalla laakari oli aika ehdottomasti yhen kannal mut sillon tais ollakki eri laakari.... nyt on sama ku viimeks, todella ymmartavainen nais laakari
=)
ainii viela piti udella et missas klinikoilla kaytte ja oletteko olleet tyytyvaisia? itse kayn fertinovassa helsingissa ja todella tyytyvainen nykyiseen laakariini
 
Tiinuli81: Kiitos vinkistä! Nyt löysin mukaan tähän mahtavaan pinoonne! :wave:
Eli olisi taasen yksi "rookie" liittymässä mukaan. Hoidot ollaan vasta aloiteltu ja menossa on pistokset. Nyt 11 päivää olen Menopuria pistellyt ja viel ainakin viikon verran olis jatkettava... Tarkoitus olis nyt aluksi kotikonstein alkaa yrittämään. Paljon mietityttää nämä asiat varsinkin kun on niin uutta kaikki...
 
surppi Tervetuloa joukkoon. Kiva saada aina uusia ihmisiä mukaan.

aitiliini83 me käydään julkisella ja naistenklinikalla Helsingissä. Ollaan oltu tyytyväisiä vaikkakin lähes joka kerta on ollut eri lääkäri, mutta hyvin on lääkäri ollut perillä meidän tilanteesta. Hyvin oon saanut sumplittua aikoja, kun oon vuorotöissä.
 

Yhteistyössä