Odotuksen Odottajat!

Heippaus kaikille tasapuolisesti!


Ensin kysymykseen, mikä on sarvi, se on kun testasin clearbluen digitaalisella ovulaatiotestauksella, niin siinä on sellainen automatiikka, jos sarvi on tyhjä, ovulaatio ei ole paikalla ja jos sarvi täysi niin ovis on juuri, vaikea selittää, niitäon siinä testipaketissa 7 kappaletta, ja se testimittari itse. maksavat netissä 31 euroa. Suositten jos haluatte kokeilla, minun hlökohtainen gyne väestöliitossa uskoo niihin, minä itse myös liuskatesteihin.
http://www.clearblue.fi/ovutesti.htm#miten_tehdaan

http://yle.fi/tv1/ohjelmaopas.php?date=20080914, tuossa uusinta sunnuntaina siitä prisman ohjelmasta taistelu keskenmenoja vastaan , jos jotakuta kiinnostaapi.

Täällä ei mitään ihmeitä, minulta loppui kaikki testit, nyt vaan houkuttelen miestä sänkyyn piehtaroimaan sopivin väliajoin, eli joka toinen pv suunnilleen;=))
Eipä tuo ole pahakseen pannut, vaikka olemme uurastelleet sängyssä.


Niin minullahan on taipumus siihen ,että 2 munasolua irtoaa samalla kerralla, joten kaksoset eivät mikään ihme olisi, mutta kiitollisia olisimme, jos saisimme sen yhdenkin vauvan elävänä syliin asti!


Mukavia , kauniita päiviä kaikille!

Rva Pikkumyy
 
Postaan tän uudestaan.. Sorry kaikille kertauksesta, mut en ainaskaan ole huomannut, että oisin saanut vastauksia.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiinuli81:
Mulla on hiukan ylipainoa, painoindeksi 25 (24.9 olisi viellä normaalipainossa) Ennen kuin aloitin metforminlääkityksen painoindeksi oli 33 joten alaspäin tultu reippaasti
Tiinuli, kauanko oot syönyt metformiinia? Kuinka pian sulla lähti paino putoamaan metujen aloittamisen jälkeen ja mitä tahtia paino on pudonnut?

Mulla on kans ylipainoa kertynyt reilunpuoleisesti parin viime vuoden aikana, kiitos kilpirauhasen vajaatoiminnan ja masennuslääkityksen. :( Ikinä en ole painanut näin paljoa kuin nykyään.. :( Olo on erittäin epämukava ja myös epätoivoinen, sillä paino ei ole lähtenyt laskemaan millään, vaikka ruokavaliota on ruuvattu terveellisemmäksi ja liikuntaa lisätty.

MUOKS: Niin ja Rva Pikkumyy, miltä sivustolta niitä Clearbluen digitaalisia ovulaatiotestejä saa kaikkein edullisimmin?
 
Moikka vaan siskot!Ja kaikille iso kiitos kannustuksista, on tää virtuaalinen vertaistuki kyllä hieno homma. Nyt jo täällä pikkuisen parempi mieli, taisteluasennetta on taas kasvatettu ja uutta yritystä ootellaan.Kunpa ne menkat nyt vaan alkais taas pian...

Pantalaimon: Kiitos tsemppauksesta! Ja rohkaisevaa tosiaan toi sun luomuovis. =) Mä oottelen nyt ihan luomusti menkkoja vaan, ei siis terolutia mukana, en oo koskaan sitä syöny kun mulla kuitenkin aina alkanu menkat ennen kuin tulee 40kiertopäivää täyteen. Nyt sais tosiaan mun puolesta tulla lyhyt kierto et pääsis testaileen pian noita uusia pillereitä. Mietityttää vaan et kuinkahan noi syömäni clomit nyt vaikuttaa tän kierron pituuteen, kun ovista ei siis ollut, mut toivotaan että ois jopa lyhentäny kiertoo. Ja toivottavasti sun mahaoireet häviää, paitsi jos kuitenkin ovat siitä onnellisesta syystä johtuvia =)

Justiina80: sullakin siis clomit käytössä? Ja välillä folli kasvaa ja välillä ei? Mulla ei siis täs kierros clomeilla kasvanut ja heti vaihdettiin toiseen valmisteeseen. Noh, toivotaan, että nyt meillä kummallakin follit jokatapauksessa kasvais ja saataisiin plussat:heart:

Dreamer78: jeps, koitan ny valaa ittellenikin uskoa siihen, että toi arimidex nyt ois sitten semmoinen lääke, joka sen follin sais kasvamaan. Toisaalta pessimisti sisälläni kuiskii korviini jotain ihan muuta.... Mutta mukava kuulla, että olit saanut ystävällisen hoitajan langan päähän ja hyvää palvelua. Teillä siis ICSI suunnitelmissa?

Kirma: Hienoa, että sulla clomit toimii noin tehokkaasti, melkeinpä siis ylitehokkaastikin jo =) Mut folli kasvaa, se kai tärkeintä. Voi kunpa mullaki noi uudet lääkkeet tois ton saman toivotun lopputuloksen. Sulle tsemppiä tulevaan insiin!!

Gilmore: Joo, onhan sitä tosiaan syytä jo huoleen kun ei viä kolmessa kierrossa tärppää!!Ärsyttää vaa ku ihmiset ei tosiaan yhtää ajattele mitä ja missä seurassa ne laukoo noita kommenttejaan....jotenki vois hieman huomioida, että jos seurassa on lapseton kolmekymppinen ja jo vuosia naimisissa ollut lapsirakas ihminen, niin saattaa olla mahdollista, että se toivoisi perheenlisäystä. Mutta kaipa ihmiset on tosiaan itsekeskeisiä sitten kun ne ei moista tajua.

Veena: Kiitos haleista!!On tää kyllä tosiaan tää pitkä odotus ihan p***eestä suoraan sanottuna!Mutta se kyseinen lääkäri on kyllä alansa asiantuntija ja fiksun oloinen, joten yritän hokea itselleni, että mun hoito on hyvissä käsissä ja tää uus lääke sitten ehkä on just nyt se paras juttu...silti kaihertaa että josko se tupla-annos clomeja ois ollu parempi kokeilu, kun monella tärpänny sillä, mut mennään nyt lääkärin neuvoin etiäpäin.

soja: suuren suuri yhdistetty lohdutus- ja tsemppihali sinulle. Toivoin myös sulle suuresti plussaa. Ja kovin kannustavasti tuolla kirjoitit siitä, ettei noita rankempiakaan hoitoja tarvitse kauheesti pelätä. Itsellä hieman jo pelottanut se, että jos ei näillä lievemmillä lääkkeillä saada johtofollia kasvamaan niin mitäs sitten seuraa. Mutta mukava kuulla rohkaisevia sanoja. Ja kuten sanoit, niin ei tää reitti tosiaan helppo oo, ei itselle eikä miehelle, mutta uskon, että sinä päivänä kun sen vauvan saa syliinsä niin voi sanoo, että tää kaikki tuska ja odotus on kuiteski ollu sen arvoista :heart:

Risukasa: Kyllä tosiaan tässä elämässä parisuhteessa oppii toisesta uusia juttuja ja puolia, vaikka onkin vuosia ollut yhdessä jo. Hyvä, että ootta päässy yhdessä purkaan asioita etiäpäin, siinä se suhde vaa vahvistuu. Meilläki ollut täällä keskusteluja taas tän tiistaisen pettymysultran jälkeen, tuuletettu tunteita vähä puolin ja toisin. Ja toi on niiiiiiiiiiiin sairaan ärsyttävää kun joku purkaa ahdistustaan ja valittaa turhautumistaan KOLMEN yrityskierron jälkeen, luin kans kyseisen viestin ja se tosiaan nostatti erään veellä alkavan käyrän huimiin korkeuksiin!!!!

Tiinuli81: Missä muuten ootte hoidoissa kun sullekin määrätty tuota Arimidexiä? ettei vaan oltais samassa paikassa? (treen vl) Mullakin lääkäri puhunut just tuosta, ettei sitten kasvaisi turhan montaa follia kerralla. Rahaahan tähän hommaan tosiaan uppoaa, kun noita seurantaultriakin kertyy monta yhteen kiertoon, kun pitää eri vaiheissa tarkastella kasvaako siellä sitä follia vai ei. Viimeksi seurantultraan meni mulla kelan vähennyksen jälkeen vaan 40 euroa, sitä edellisellä joku 70 euroa...riippuu varmaan vähän käynnin pituudestakin...

RouvaB: Peukkuja huomiselle!!Toivottavasti tuut aamulla kertoon hyviä kuulumisia =)
 
Evenstar Sorry kun en ole vastannut, on mennyt täysin ohi sun kyssäri...oon tainnut nopeesti lukea kirjoitukset silloin :ashamed: Metuja oon syönyt muutaman vuoden jo, paino lähti aika pian niiden aloituksen jälkeen laskemaan. Oisko ollut 2-3kk. Lähti n.1Kg viikko, riippuu vähän. kirjoittelin painon pudotusta silloin ylös ja esim. 21.6-21.8 oli painoa tippunut 8kg eli kahdessa kuukaudessa. välis paino junnas monta kuukautta samassa ja sitten taas lähti tippumaan. Jonkun verran kuitenkin aloin liikuntaa harrastamaan ja ruokailutottumuksia myös muuttamaan.Painoa tippui yhteensä n. 25 kg ja sanoisin että suhtkoht helpolla kuitenkin lähti pois.

stellina samassa paikassa me myös hoidoissa =) tosin nää seurantaultrat tehdään eri paikassa (mein kotipaikkakunnalla) kun meillä aika pitkä matka Tampereelle. Mein yhden ultran hinta koostuu niin että pelkkä ultra on 75? ja sitten lisäksi vastaan ottokäynnin hinta 40? + 9? toimistomaksu. Niistä kelän vähennykset niin hinnaksi jää 85?...mun mielestä aika paljon koska kyseinen lääkäri vaan ultraa ja sanoo limiksen paksuuden ja folli tilanteen. Sen jälkeen soitan väestöliittoon jossa tekevät kaikki suunnitelmat ym..

 
Tiinuli, iso kiitos vastauksesta! :flower: Siulla on siis metformiini auttanut tosi hyvin painonpudotuksessa. Rohkaisevaa kuulla, mie kun alan olla aika epätoivoinen tän painonnousun suhteen.. :$ Vaikka yksilöllistähän se tietysti on, miten mikäkin lääke kenenkin kohdalla toimii. Mut toivoa siis ainakin on. :saint:

Miulla ois nyt semmoset arviolta puolisen vuotta aikaa syödä metuja ennen kuin pääsen kokeilemaan inssiä.. Toivottavasti paino lähtee laskemaan, painonpudotus kun kuulemma edesauttaa raskautumista.

Mites muuten, saako metuja syödä hedelmöityshoitojen aikana? Raskauden aikana niitä ei ilmeisesti saa syödä, tai ainakin näin mä olin tavaavinani paketissa olevista ohjeista.
 
Hei Naiset :wave: ,

Pantalaimonin toivoisin testaavan uudestaan, kyllä on aika eksoottisen kuuloinen tuo pöpö muuten. :/ Ehkä kuitenkin päivä-pari väliä testaukseen jos mitenkään malttaisit. Onko outoja oireita tullu lisää tai onko jo selvinny, oliko se joku vatsapöpö?

Evenstar: Miusta just nimenomaan monet hed.hoidoissa olevat syö noita metuja. Oikeastaan en oo vielä kuullut että kukaan joka ei lasta haluaisi, niitä söisi tähän tarkoitukseen. Mut tietty voi olla että tupsahtaa eteen vielä. :D

Stellina! Go girl! Niin sitä pitää! Nyt riuhdot sen kavalan tädin esiin väkisin ja sit dumppaat sen ulos, ja pääsette taas jännäilemään. :heart:

Rva Pikkumyy: Ihania nuo siun viestit kun jaksat linkittää noita hymiöitä piristämään, kiitos. :heart: Mulla on sama riski, kun on monirakkulaiset nää munikset. Mut tässä kierrossa tod. näk ei ole riskiä. Paljon tsemppiä teille tähän kiertoon!

Minä: Kävin sitten eilen siinä ultrassa! Ja ihan hyvältä näyttää, toisella puolella on pienempi folli (joka ei ehkä ehdi kasvamaantähän kiertoon) ja oikealla puolella on isompi, ihan kivan kokonen folli. Eli kaksoisriskia ei tässä kierrossa pitäis olla.
Vaikka itsekkäästi tunnustan, että ei se miusta mikään riski olisi, kun kaksi lasta kuitenkin haluaisin ja molemmat raskaaudet vaatisivat näitä hoitoja. :kieh: Mutta vauvan kannalta parempi ja turvallisempitietty tulla yksitellen.
Limis oli kasvanut 3.5mm:stä yli kuuteen jo, ja sitä vielä kasvatetaan lugeilla.
Näillä näkymin inssi olisi maanantaina JOS ovistesti ei näytä plussaa jo ennen sitä.
Sain siis Väestöliitosta niitten omia pissatestejä, ja tässä ootan että rakko täyttyy, jotta voisin tehdä sen.
Kaikenkaaikkiaan siis täällä menee oikein hyvin! Pistoksia jatkan vielä pari päivää sillä 50IU, se oli ihan toimiva määrä mulle. Ostin myös apteekista maitohappobakteereita ja raskausvitamiineja (joita suositellaanraskautta toivovillekin). Jotta ois sekin puoli kunnossa. Kalaöljyä on tilattu lisää, mut on vielä matkalla...

Kaikki hyvin siis täällä! Eniten jännittää se Pregnyl-pistos kun se pitää ite pistää tavallisella neulalla. :( :eek:

-Bee
 
Oli sitten taas pitkälliset keskustelut ukon kans viime yönä.. kaikki ois NIIN paljon helpompaa jos asuttas yhdessä ja ukolla ois työ täällä seudulla.. En tiedä mikä on ongelmana, mutta rupeeko se nyt pakittaa taas kerran hoidoista, ei vois luvata että kans järjestää niin töissä että pääsee paikalle sillon kun tarvitaan! Siis tuskin mun kannattaa alottaa jotain kalliita piikityksiä jos on vaarana että kaikki meneekin hukkaan sen takia ettei pääsiskään antaan siittiöitä juuri tiettynä päivänä ku tarvis.. kai toiki silti laskettas hoitokerraks vaikka joutus keskeyttään? Ja ei varmaankaan inssiä varten siittiöitä aleta pakastaankaan, että ois varmasti oikeella hetkellä saatavilla?! Montako päivää ennen sitä ruiskutusta voidaan tietää millon siittiöt tarvitaan?
Kyllä v---ttaa että tässäkin kohtaa tuntuu menevän näin vaikeeks niinku muutenki ei ois jo tarpeeks ressaavaa, joudun miettiin vielä kaiken lisäks onnistuuko koko hoito joidenki työkiireiden takia!! En tiä.. jotenki tuntuu että tunnenko edes koko ukkoo kovinkaan hyvin, ei se mies jonka oon luullu tuntevani, arpois tällästen asioiden välillä, kumpi on tärkeempää :'( :'(
Olkaa te kaikki onnelllisia joilla on se mies vierellä joka ilta...ei oo tälläsiä käytännön järjestelyongelmia kaiken muun p--kan päälle.. Se ei tunnu tajuavan että vaikka sillä ei ois niin kiire niin mä en vois odotella enää yhtään kauempaa. Ymmärrän että tulis oleen raskasta yksin viikolla pienen vauvan kans mutta mieluummin niinkin kun että jäisin ehkä vuoskausiks kärsiin endosta ja lapsenkaipuusta, toivoon ihan turhaan tän homman etenemistä koska sitä ei varmastikaan normaalitavoin tapahdu, ja ootteleen jotain yhteenmuuttoo ja asioiden olemista paremmalla tolalla.

:headwall: :headwall: :headwall:

Sori, hirvee omanapapurkaus, mutta aivan USKOMATONTA miten vaikeeks taas tuntuu menevän!
 
risukasa- tuo on varmasti hankalaa järjestellä sopivia päiviä. :hug: Itselläni ei ole kokemuksia tuosta asiasta, mutta eilen lueskelin tältä palstalta jonkun kirjoittajan kertomusta siitä, kuinka hänen miehensä simppoja pakastettiin hoitoja varten, kun mies oli ulkomailla eikä voinut varmasti päästä paikalle H-hetkellä. Eli kyllä niitä varmaan pakastetaan, ainakin yksityisellä. No, rahastahan ne tekee varmaan ihan mitä pyytää. Onko sulla ovis kuinka säännöllinen? Siitä varmaan vähän riippuu kuinka hyvin voi arvioida koska ryhtyä tositoimiin?

(.) Täällä taitaa kierto vähän venähtää, kuten arvelinkin. No, tämä ei ole mitään ennenkuulumatonta, joten en nyt liiemmin hätäänny. Pääsisi vaan äkempää niihin alkukierron testeihin, jos ei ihan mahdottomiin venyisi. No, ehkä muutama päivä sinne tänne ei tässä konkurssissa tunnu missään.

Ihanaa viikonloppua kaikille!

 
Heippa.
Tulin kertomaan ilouustisen. Minä sain tänä aamuna digiovistestiin sarven ja samalla tein vielä normaalin tikku testin siihenkin tuli kaksi saman paksuista viivaa. Nyt siis bongasinoviksen myös clomejen kanssa =)
Peittoja ollaan jo heiluteltu mut tänään pitää jatkaa puuhailua kun tulen illalla kotiin ja huomenna jatkaa. Mies voi olla viikon loppunavähän kovilla :LOL:
risukasa , toivottavasti teillä inssi onistuu. Varmasti on hankala sumplias jos mies asuu eripaikkakunnulla. Oletkos sä vielä ovista bongannut tässä kierossa? Miä testejä teet?
Rouva B, tilanne kuulostaa hyvältä, jospa teillekkin ehdittäis tehdä inssi. Ja bongaat oviksen.

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille odotuksen odottajille!!
 
Evenstar: Sori, multakin oli mennyt sun kyssäri ohi. :ashamed: Mä olen syönyt metformiinia pco:n hoitoon huhtikuun lopusta lähtien. Painoa on sinä aikana pudonnut n. 6 kiloa. Paino lähti putoamaan pikkuhiljaa, ei siis tullut mitään kauhean nopeaa pudotusta. Nyt olen Painonvartijoissa, joten sekin luonnollisesti vaikuttaa painon putoamiseen. ;) Lisäksi mulla on kierto lähtenyt jotenkuten pyörimään: 41, 51 ja nyt tämän kierron pitäisi olla vain 32-33 päivää. Gynen mukaan (ja itsekin sen ultrassa näin) monirakkulaisuus olisi hieman vähentynyt ja tosiaan, olen ainakin tässä kierrossa todistettavasti ovuloinut. Kaikenkaikkiaan olen tosi tyytyväinen metuihin, vaikka täydellistä syy-seuraussuhdetta metujen, painon ja monirakkulaisuuden vähenemisen välille ei mun mielestä voi vielä vetää. Niin ja aion syödä metuja myös clomien kanssa.

Sannulille onnea oviksesta! :flower:

risukasa-: :hug: Mulla ei erikseen asumisesta ole kuin lyhytaikaista kokemusta, mutta sen perusteella voin ymmärtää edes osan sun ahdistuksesta. :( Tosi kurjaa, jos ei mies aivan tajua, kuinka paljon sulle nämä hoidot merkkaa.

Rva B: Oi, onnea hyvistä ultrakuulumisista! :saint: Toivottavasti pääsette inssiin maanantaina! b:)d

Tiinuli: Hienoa, että ootte päässeet jonossa eteenpäin!

ON: Mahatauti on jo helpottanut. Eilinen oli kyllä ihan kamala päivä. Joka paikkaa särki aivan kuin influenssassa, mutta kuumetta ei ollut. Oli jatkuva huono olo, enkä saanut syötyä muuta kuin vähän mehukeittoa ja jaffaa. Iltaa kohti alkoi kuitenkin helpottaa ja tänään on jo vähän terveempi fiilis. Sain jopa aamupuuron syötyä, vaikka se vähän ikävästi mahassa muljahteli. Joku ihmeellinen virus se taisi olla.

En varmaan viikonloppuna testaa, sillä tänään alavatsan paineentunne on muuttunut jo tutuiksi tätiä enteileviksi kivuiksi. :ashamed: Olen käytännössä luovuttanut tämän kierron suhteen. :( Viikonloppuna tulee taas "luonnollinen" palstatauko, kun en pääse nettiin, mutta tulen sitten ensi viikon alussa ilmoittamaan uudet kiertopäivät.

Hauskaa viikonloppua kaikille! B)
 
Gilmore, Sannuli, Joo, onhan tässä edes se hyvä puoli että ovulaatiot on melko säännöllisiä, vaikka en tiedä miten sitten niillä lääkkeillä käy, jos tuleekin paljo aiemmin jo.. en oo aikoihin enää tehny o-testejä, joskus sillon kun vuoden oltiin yritetty niin muutamana kuukautena tein rfsu.n liuskoilla ja kyllä niihin joka kuu ainakin melkein yhtä vahvaa viivaa tuli. Yleisin päivä oli kp13.
Pakko kai kysyä voiko julkisella pakastaa niitä jollei varmuutta paikallepääsystä, mutta toivosin mieluummin että saatas viikonlopun aikana puhuttua naamatusten asiat niin halkipuhki että saisin vakuutettua kuinka tärkee homma tää ois....

Rentouttavia viikonloppuja kaikille! B) :heart:
 
risukasa-, mulla on vain hetkellisesti kokemusta eri paikoissa asumisesta, mutta tiedän..vielä kun raskautua pitäisi! Lopulta meillä kävi niin, että mä "jouduin" muuttamaan sinne missä miehen työ oli/on. Jaksamisia sulle tilanteen kanssa! Toivon että asiat selkenisivät.

Sannuli, onnea oviksesta!

Rva B, olipa kiva kuulla hyvistä ultra kuulumisista. Onnea tulevaan inssiin!

Pantalaimon, ikävää JOS täti kolkuttelee ovea. :hug: Olisi kyllä niin hienoa olut jos olisit plussannut. Vielä kuitenkin on toivoa jollei menkat ole alkaneet...

(.) Eipä oikein mitään uutta omassa olossa. Kamala pissahätä on aivan koko ajan, mutta Clomit aiheuttavat sen. Aamulla kuulin hyvän kaverin raskautuneen. Itketty on. :'( Iloinenhan mun pitäisi olla, mutta vaikeaa on. Hän toki on hoidoilla raskautunut, mutta kuitenkin ihan ekasta hoidosta. Toista yrittivät ja samantien kun halusivat pääsivät hoitoihin ja ekasta käynnistä vajaan kuukauden sisään nyt on raskaana. Eniten harmittaa, ettei kaveri tunnu ymmärtävän mun tilannetta lainkaan.
 
Hitto vie kun joutuu tekeen töitä niin ei kerkiä käymään täällä kyttäämässä teidän kirjoituksia :LOL:

Mutta pikaiseen kuitenkin eli:

Rouva B: Onnea hyvistä ultra tuloksista. Ei muuta kun piikki lihaan. Joopa joo, itse suurin piirtein pyörryn kun näen neulan :D

Risis: Hmm.. Oisko sitten mahdollista että pakastavat sperman ja sulattavat oikealla hetkellä? Näin oli tehty ainakin jollekkin jonka mies oli reissuhommissa ja ramppas ulkomailla.

Miranda: :hug: Toi tuntuu pahalta, uskon. Vaikka onkin iloinen toisen puolesta ja niin se nostaa esiin sen mitä itse ei saa. Mekin kuultiin taas eilen vauva uutisia. Tuntuu että niitä tulee jo korvista ulos.

Pantsu: Kuten toisessa pinossa ja sanoinkin niin kyllä varmaan kourasee kun toiveet nousee tollaisesta väkisinkin niin korkealle. MUTTA toivo ei ole vielä menetetty!!! Joillainhan juurkin ollut niin että ihan menkkamainen olo vattasta ja sitten kuitenkin tullut plussa :heart:

Sannulille lempirikasta viikonlopppua :saint:

Stellina hyvä että alkaa olo helpottaa :hug:
 
Rouva B :Rva Pikkumyy: Ihania nuo siun viestit kun jaksat linkittää noita hymiöitä piristämään, kiitos. Mulla on sama riski, kun on monirakkulaiset nää munikset. Mut tässä kierrossa tod. näk ei ole riskiä. Paljon tsemppiä teille tähän kiertoon!
Kiitoksia tsempeistäsi ,samoin teille hyvää onnea tässä kierrossa!


Kaikille ihan jokaiselle mukavaa viikonloppua!


Rva Pikkumyy
 
Huomenia!


Mahtaneeko tämän rouvan munasolu-munasolut ollakkin irtoamassa tänään kivuista päätellen....No pitäneepä varmistella asiaa!


Mukavaa alkavaa lauantai päivää kaikille!



Muokkaus: Juu todella uskon, että ovis on ollut eilen tai tänään, aamulla varmistelimme vielä ja varmaan illalla tai huomenna vielä, tässä kierrossa olemme rakastelleet varmaan noin 10-15 kertaa, kun koko ajan olen luullut, että ovis on päällä, kaikkien tuntemusten perusteella
+


Onneksi mies on ollut innolla mukana touhuissa;=)


Eli luulen, että tästä pvstä menee aikaa 14vrk, mahdollisten menkkojen alkuun, tosin toivon kovasti, etteivät edes alkaisi!


mitä muille kuuluu??
 
Rouva B Kiva kuulla että saitte hyviä uutisia ultrassa ja sopiva Puregon annostus löytyi heti =) Mulla toi iui 50 ei tee mitään mutta iui 100 kasvattaa yhden follin. Tosin lääkärit jotenkin vierastavat tuota isoa annoskokoa, pelkäävät että liian moni lähtee kasvamaan :ashamed: Älä suottaa pelkää Pregnyliä, yhtä helposti menee kuin Puregonpistoskin. Ainut että joudut itse sekoittaan aineet ja vaihteleen piikkiehä ym, mutta siihen on hyvät ohjeet.

Rouva Pikkumyy Jaahas, teillä olkaa 2 viikon piinailut siis :heart: Peukut pystyssä!!

(.) taas turvottaa kun aloitin uuden satsin arimidexiä....ei muita sivuoireita. Nauratti kun kuulin että meidän keskussairaalan lapsettomuuspolin lääkärit eivät ole edes kuulleet että arimidexiä käytettään ovulaatioinduktioissa, tai ylipäätänsä lapsettomuushoidoissa. Ylilääkäri oli ihan monttu auki kun kerroin... :eek: keskiviikkona oli seurantaultra, toivottavasti lisäsatsi oli kasvattaneet yhden follin valmiiksi. Ainiin sain ultraavaltalääkäriltä kuvat kohdunlimiksestä, oikeanpuolen munasarjasta ja vasemmalla puolella olevasta johtofollista :heart: siinä näkyi vieressä 2 pienempää follia. Toivottavasti ne ei lähde kasvaan ja koko hoito mee pipariksi...
 
[/quote]

OO-TOIVOJIEN KP-LISTA! (Muut tiedot etusivulla! )

Sunnuntai 14.9.2008

Gilmore.................................2/30-32
millis1981..............................2/27-28
kirma.....................................6/26
Veena...................................9/24-28
J3N3.......................................10/?
Pupuvaimo............................13/31
mama-84..............................13/28
Rouva B................................14/31-41
Tiinuli81..................................14/?
Sannuli-81............................15/26-30
risukasa-..............................15/25-29
Evenstar...............................16/~43-46
Rouva Pikkumyy.....................19/32
stellina.................................21/n.31-39
Pikkuvadelma........................22/30
Inkku83.................................23/30
Andala..................................25/31-42
Justiina80..............................25/28-29
dreamer78.............................26/31
Lumikeiju...............................26/29
haltia....................................32/30-35
taru82...................................34/26-28
pilvilinna................................34/?
miranda-81...........................21/28-32........pp6
Maricce.................................38/30-60.........pp13
Pantalaimon..........................34/?...............pp15-16
soja......................................39/28..............pp18



Haamuilee




 
Terveppä terve. Varoitan, että omaa napaa tulee TAAS. Sori. Olen vaan niin tohkeissani!!

Täällä siis kipeitten tissien kanssa pohditaan ja toivotaan sitä plussaa....huoh. Kamalaa, kun alkaa taas mielikuvitus laukkaamaan hullun lailla. Illalla mittasin lämmön, se oli 37.3.

Noh, kohtahan tuon näkee, onko viivoja taas testissä yksi vai kaksi.... :eek: Jännittää aikalailla.

Tässä kierrossa folli oli pienempi kuin viimeksi, mutta ihan ok kuitenkin lääkärin mielestä. Hitsi kun kehtais jo testata, mutta enpä viitsi. Jännätään nyt sitten kunnolla, kerran on lämmötkin koholla! :LOL: Ihanaa, niin kauan kunnes tätönen karauttaa taas ladalla pihaan.....

Plussan tuulia kaikille, toivoo Justiina, täältä sorvin äärestä.
 

KP-LISTA! (Muut tiedot etusivulla! )

Sunnuntai 14.9.2008



Gilmore.................................2/30-32
millis1981..............................2/27-28
kirma.....................................6/26
Veena...................................9/24-28
J3N3.......................................10/?
Pupuvaimo............................13/31
mama-84..............................13/28
Rouva B................................14/31-41
Tiinuli81..................................14/28-32
Sannuli-81............................15/26-30
Evenstar...............................16/~43-46
Rouva Pikkumyy.....................19/32
stellina.................................21/n.31-39
Pikkuvadelma........................22/30
Inkku83.................................23/30
Andala..................................25/31-42
Justiina80..............................25/28-29
dreamer78.............................26/31
Lumikeiju...............................26/29
haltia....................................32/30-35
taru82...................................34/26-28
pilvilinna................................34/?
risukasa-..............................?/25-29


Piinapenkissä


miranda-81...........................21/28-32........pp5
Maricce.................................38/30-60.........pp12


Testaajat


Pantalaimon..........................34/?...............pp15-16 (T12.9.)
soja......................................39/28..............pp18


Varmistuvat




 
Justiina80 toivotaan nyt sulle paljon plussatuulia. :) :heart: Niin ja myös muille siinä tilanteessa oleville.
Mulle voi päivittää listaan kp 2. ei näytä luomuihmettä tulevan, mutta ollaan aika hyvin siihen valmistauduttu että mahdollisesti ICSI tuo meille sen toivotun tuloksen. Meillä onkin IVF info lokakuun lopuilla. Tietääkö kukaan mitä se käynti sisältää? miehen on lapun mukaan hyvä olla matkassa..
 
Kaipa se mies nyt ymmärtää että mullekin tää tilanne on vähän olosuhteiden pakkoo, eikä oikein parempaakaan vaihtoehtoo oo..Tuskimpa kukaan ihan huvikseen tykkää lähtee tälläsiin hoitoihin, ja sinne mennään vasta kun muutakaan mahdollisuutta ei näytä olevan :/ No touhuttiin eilen illalla/yönä (kp14) ja varmaankin liian myöhään, ellei kierto sitten nyt venähtäs päivän pari pisemmäks =) parempi siis keskittyä oottaan vaan menkkojen alkua!
 

Yhteistyössä