Odotuksen Odottajat!

Onpa tosiaankin vilkasta täällä niinkuin Stellina jo totesikin!!

Pantalaimon; Hyvä että säästyit hyperiltä. Mikä siellä on nyt vointi?

Risukasalle Hiukan myöhästyneet syntskäonnet kaikesta huolimatta :heart: Mä haaveilin että mulla olis kolmekymppisenä ne mun toivomani 5 lasta tehtynä. Ei oo ei...

Kirma Kovasti tsemppiä ssg:hen!! Uutisia odotellaan!

Surppi ja Virtis; Hyvän kokoiset follit!!

Evenstar Mä ainakin joudun käyttämään ennen menkkoja suojaa, muutama päivä ennen vuotoa melkeinpä lirahtelee. Pistää välillä oikein vihaksi kun luulee että nyt alkoi, ja juoksee vessaan kesken duunin ja ei mitään..

Nyt vaan positiivista ajatusta ihan jokaikiselle meistä, kyllä se tästä ja Tiinulille iso :hug: : nuo oireet kuulostaa enemmän kuin lupaavilta!!
Mua alkoi taas jo kauhistuttamaan kohta alkava pistely, viimeksi mulla oli vatsa ihan mustana piikittelystä ja NIIIN arkana ettei pystynyt edes koskemaan. Toisaalta, silloin ei ollut tota löysää nahkaa näin paljoa :ashamed: Pitäis varmaan alkaa käymään lenkillä että sais itseään edes vähän kuntoon ennen "tositoimia".
 
Keskiviikko-päivää naiset!

Moonex: Mullakin ihan eka pistelykierros aiheutti mustelmaisen vatsan, ja se kovenikin yhtä kovaksi kuin puu. :eek: Sit piti viimeiset piikit oikein rutskauttaa kovasta mustasta mahasta läpi ja itkeä kun sitä ainetta pisti. Mut tää oli tosiaan se munasolunluovutuskerta sillon olin tosi laiha. Nyt ei enää pistely sattunut, paitsi se Pregnyl!

Kirma: Meille ei tehdä kun 2 inssiä koska mie en halua. Olisin jo luovuttanu tän yhden jälkeen. Pitäny lomaa ja menny julkiseen jonoon ja ruinannu IVF:n. Mut ei ne kai ois ees yhen inssin jälkeen suostunu vielä. Mies sit halus kokeilla heti perään vielä tän toisen kerran, ja sit mennään julkiseen IVF-jonoon. Tää kolme vuotta lapsettomuutta alkaa tuntua nyt vasta niin raskaalta, että tuntuu ettei psyyke OIKEASTI kestä enää yhtään negaa. Että oikeasti sit romahdan. Sydän pysähtyy ja aivot räjähtää. :ashamed: Ni siksi...
TSEMPITYKSET täältä siun ssg-tutkimuksiin! Odottelen täällä niitä hyviä uutisia. ;)

Tiinuli: Voi kun teillä on ihana tilanne! Varmasti stressitaso laski selvästi kun on noin selvät suunnitelmat. Höh. Jos mullakin ois selusta noin hyvin turvattu, niin ihan varmana plussaisin kun ei tarttee miettiä asioita itse. Varasuunnitelmat valmiina ja kaikkee. Ihanaa! :flower:

Virtis ja Viol, Tervetuloa! Tää on tosi hyvä ketju! Mie oon ollu kolmessa muussakin ketjussa kirjottelemassa, mut nyt en oo enää jaksanut kirjoittaa kun tänne. Nää ihmiset vaan käy läpi niin totaalisen samaa vaihetta elämässä pettymyksineen ja onnistumisineen (oli se sitten vaikka vaan 1 folli tai onnistunut ovis).

Tähtisade: Kirjotan aina siut eka vahingossa Tätisade. :ashamed: Huih! :eek: Mutta siis, on se pregnyl se joka ton aiheuttaa, mullakin oli toista viikkoa mustelma. Kuin ihmeessä se voi noin sattua? Ja on teidän pupuilut kyllä riittäviä, kerran päivässä on jo hyvin usein, kun tosiaan monesti suositellaan tuo joka toinen, ettäsimpat ehtivät "voimistua". Tosin jos simpat ok, niin voi kyllä joka päiväkin puputella. :D

-Bee
 
Moikka taas kaikille!
Ihanaa kun on tälläinen ketju, missä oikeasti ymmärretään, tuetaan ja lohdutetaan toinen toisiamme. Olen kyllä niin sitä mieltä, että tällaista ei kukaan muu voi käsittää kuin toinen samassa tilanteessa oleva.
Mulla on ollut ajottain todella vaikea hyväksyä läheisten raskautumiset ja vauva-uutiset. Meidän lähipiiri tietää tilanteemme ja silti jotkut eivät käsitä sitä, miksi minä en osaa iloita heidän vauva-uutisista. Eräskin läheinen katkaisi välit minuun melkeinpä kokonaan, koska minulta pääsi itku kun kuulin heidän vauva-uutisen. Kun sitten parin päivän päästä pyysin anteeksi reaktiotani ja olin jo vilipittömästi onnellinen heidän puolestaan, sain kuulla hirveät haukut siitä kuinka epäkypsä yksilö olen, kateellinen hirviö yms. muuta mukavaa. .
Kellekkään muulle en oikeastaan ole purkanut tuota äskeistä, mutta uskon, että te ymmärrätte.

Minua helpotti kun päätimme lähteä hoitoon. Vaikka tuloksia ei olekkaan tullut, niin ainakin asioille tehdään jotain, ja mahdollisuudet omaan lapseen ovat suuremmat. Meillä on todella mukava lääkäri ja klinikan muu henkilökunta on myös todella mukavaa. Aina jaksetaan kysellä, mitä kuuluu ja miltä hoidot ovat henkisesti tuntuneet, myös mieheltä.

Minäpä jatkan taas töitä ja toivottelen oikein hedelmällistä syksyä meille kaikille :flower:
 
Pikaseen toivottelen tsemppiä Kirmalle aukiolotutkimukseen! Toivottavasti on röörit ammosen auki b :) d

Viol ja Virtis: Tervetuloa :wave:

Virtis: Samoja fiiliksiä mullakin on ja ei sille ensi reaktiolle voi mitään. Onneksi mulle on uutiset tullut aika pitkälti jonkun kautta (yleensä miehen) niin on osannut sitten tsempata itsensä oikealle tuulelle kun menee kavereita tapaamaan.
 
Tulipas paha mieli kun kävin äsken Väestöliiton lääkärilläni. :(

Itse sanoi tämä gyne, että limakalvo on vieläkin liian ohut ja oli inssinkin aikaan ihan alarajoilla (6.2 tai jotain se oli). Yksi munasolu kasvoi, minimi annostus eli 50IU Puregonia oli käytössä.
Niin vaikka pyysin, en saa lisätä tuota annostusta. Miusta se on hyvin epäreilua.
Täässäkin ketjussa monet saavat sen 2 tai 3 munasolua näissä hoidoissa, eikä siitä napista. Mulla taas napistaan.
Ja kaiken lisäksi tuo pieni annos ei ollut riittävä kohdun limakalvon kasvattamiseksi, eli senkin perusteella tarvitsisin isomman annoksen.
Kun pointtinahan on se, että vaikka siellä olisi 10 munasolua, niin eihän ne edes tartu jos limakalvo on ohut! Ja 2-3 on vielä sallitun rajoilla jotta hoito voidaan tehdä.
Niin miksi minä en sitten saa?
Vaihtaisitteko mestaa?

Kyseleepi Bee
 
Uusille tervetuloa! :wave:

kirma: Peukut ja varpaat pystyssä, että kaikki olisi hyvin ssg:ssä! b=)d

Evenstar: Mulla on aiemmissa, ei-ovulatorisissa kierroissa ollut limoja vähän koska sattuu. :ashamed: Näissä kahdessa viimesimmässä kierrossa olen kuitenkin huomannut ihan selvän eron ovisliman ja muun "kosteuden" välillä. :) Mutta joo, mulla on tosiaan noissa superpitkissä kierroissa ollut aika vaihtelevasti tuota limaneritystä. :/

Moonex: Tämä on tosiaan ihastuttavan aktiivinen pino! :) Tsemppiä pistelyihin.

Tiinuli: Onpa hienoa, että suunnitelmat on noin hyvin selvillä! Vau!

Rva B: Voi kurjuus, mikä lääkäri! :( Toisaalta lääkärit ovat ammattilaisia ja varmasti yksilökohtaisesti arvioivat tilanteen, toisaalta taas tuntuu hassulta, että käytännöt voi vaihdella noin paljon! Mä ehkä haluaisin toisen mielipiteen sinuna, joko Väestöliiton muulta lääkäriltä tai sitten eri klinikalta. Paljon voimia sulle! :hug: :hug:

Virtis: Täältä tosiaan saa paljon sellaista vertaistukea, jota ilman olisi vaikea jaksaa odottelua ja pettymyksiä. Toisaalta on myös ihanaa jakaa niitä onnistumisia, kun kaikki ovat aidosti iloisia toisten puolesta. :)

ON: Samanlaisia fiiliksiä on kuin viime kierrossa. Välillä nippailee tuota oikeaa munasarjaa, eli keltarauhanen se siellä ilmoittelee olemassaolostaan. Eilen illalla oli hassua paineentunnetta alamahalla. Nytpä ainakin osaan jo erottaa nämä normaaleiksi oviksen jälkeisiksi tuntemuksiksi, enkä ala heti kuvittelemaan mitään... :whistle:
 
Pantalaimon: Kiitos :flower: tuli jo parempi mieli! Mulla on perjantaina Kättärin aika, niin kysyn vielä heidän mielipiteensä asiaan. Saan sen toisen mielipiteen sieltä sitten. =)

Mulla on muuten vähän lukihäiriö, kun tavasin ihan älyttömästi tätä siun kirjotusta: "Mulla on aiemmissa, ei-ovulatorisissa kierroissa ollut limoja vähän koska sattuu."
Että tosiaanko sillon sattuu jos on vaan vähän limoja? :eek:
Meni oikeasti useampi tovi ennenkun tajusin. :ashamed:

Virtiksen mietteet tuttuja! Täälläkin duunissa kaks työkaveria raskaana, ja molemmat vahingossa. Koita tässä nyt sitten itte olla... :/

-Bee
 
Keskiviikko 8.10.2008



TOIVOJAT

Moonex................synarela, menopur, puregon, ivf.......3/?
Rouva B.....3v tjot.....puregon, pregnyl, luget, iui.......4/31-41
Velvet Kiss.........11/07...........clomit, terot..................6/30-33
kirma..................9/06..............tauko..........................7/25-26
Veena....................yk17..........3.iui, taukoa................8/24-28
mama-84.............12/06..............................................11/28
Rva Pikkumyy....yk2, km2/08, tm 8/08........................13/30
Sannuli-81.............8/07...........clomit..........................13/26-30
Pikkuvadelma.........12/06........clomit, luget................15/30
stellina................9/07....arimidex,Gonal-F,pregnyl.....16/n.31-39
Tähtisäde...........11/07......menopur, pregnyl.............16/25-28
miranda-81................................................................17/28-32
Virtis..........yli 2v....metut, femar, pregnyl +menopur........17/28
dreamer78...............................ivf/icsi........................18/31
Lumikeiju........yk6 (myös aiempia yrityksiä )..............19/30
Meea...............1v7kk........gonal-f+pregnyl+luget.......21/30
Pantalaimon..............9/07.......clomit...........................22/?
soja.................n.1v.................zumenon, 2.ivf.............24/28
Gilmore...............kesä07.............................................26/30-32
millis1981......3+1,5v........ivf/icsi tammikuussa............26/27-28
pilvilinna...............9/07...............................................28/n.30
astrid.............3v..............clomit.pregnyl+inssi............30/28-35
J3N3..........iui, metut,clomit+puregon+pregnyl+luget......34/?
Pupuvaimo.........kohta 3v.......menopur, iui.................37/31
Tiinuli81............3v......primolut,arimidex,puregon,pregnyl....38/?
Evenstar.......yk0.......metut, iui 09, clomit/arimidex....40/~43-46
aitiliini83.............................primolut, pas...................?/?
surppi.......................menopur, pregnyl, luget............?/?
Viol..............1v......................iui.................................?/28

Piinailijat

Stellina pp4
Pantalaimon pp4
Tiinuli81 pp7
Meea pp7



Haamuilijat



Taustailijat

Orion..................
pohtijatar............2v
tao.................... n.4v
Justiina80..........11/05
risukasa-.........4/06.....laparoskopia?, iui
Maricce..............2/06..........ivf
taru82..........reilu vuosi
haltia................2v.............ivf/icsi
Inkku83............1v7kk.........iui/ivf

SYKSYN PLUSSAT


Andala..........yk15, 4/07....luomu

 
Pantalaimon, en ole huomannut sun kysymystä aiemmin. yrityksen saa aloittaa laparosskopian jälkeen heti kunhan vuoto on lakannut. Meillä jäi ovis(jos edes tapahtui) tuon vuodon alle eli seuraavaan kiertoon odotellaan. Hiukan jännittää mitä hoitoja lääkäri kehittelee meille tästä eteenpäin. Kovin en helpolla kyllä suostu luomuna enää menemään. Plussatuulia sulle ja muillekin!!! Ja iso :hug: sitä tarvitseville! (Taustalla tosiaan pyrin olemaan kunnes taas alkaa yritys...hermolomalla siis olen)
 
Noniin, heti aamusta/eilen illalla alkoi se varhaisdementia iskee kun vuodet ylitti 30.. laitoin koululaiseni kellon tuntia liian myöhään herättään ja myöhästy sen takia :ashamed: no, ei muuta kun reissuvihkoon viestiä omasta epähuomiosta..ettei ollu pojan syy.

Oon tosin ollu ajatuksissani, kun mietin että kuinka ja missä vaiheessa voi uudelle tuttavuudelle (miehelle) kertoo näin pahasta ongelmasta? Onhan siinä se riski että joku kekä haluaa lapsia (muunlaisethan mulle ei edes käykään!) skippaa mut sen perusteella :( No, sit sellanen ei tykänny musta tarpeeks. Vaikka onhan se toisaalta ymmärrettävää, en tiedä kuinka itse ajattelisin, jollen ois näitä vaikeuksia kokenu. Mut pakkohan tästä on melko pian kuitenki kertoo, viimestään sillon varmaan kun ehkäsy (jaa mikä? :LOL: ) tulee puheeks..
Jotenki toistaseks tuntuu vaan että helponta on puhua juuri sen kanssa jonka kans on joutunu kahlaan sen kaiken läpi. Ja kun exässäkin oli/on pientä häikkää niin on vielä enemmän samassa veneessä. Toisaalta ehkä kumpikin saattas saada helpommin lapsia joidenkin toisten kanssa, joilla ei vikoja.
Tämmösiä pyörittelin yöllä päässäni..

Ja kyllä mä tunnen kuuluvani enemmän tänne ja siihen joukkoon joilla on kans pitkä yritys takana suhteessa, vaikka nyt meinaankin yrittää jatkossa yksin niitä hoitoja. Monellahan yksinäisellä kuitenkaan ei oo mitään vikaa, onnistuu nopeesti hoidoilla eikä kokemusta vuosikausien jatkuvasta pettymisestä...

Moonex, mullakin on alunperin toive ollu 5, mutta aattelin että täytyy sitäkin alkaa vähä realisoimaan jo tässä vaiheessa :/ kiitos vielä muistamisesta :flower:

Rouva B, outoo ettei anneta lisää jollei limis oo kasvanu sen enmpää :eek: käviskö menopur tuon lisänä?
 
Rouva B: :eek: Siis mitäh? Jos limakalvo on kerran liian ohut niin miksi sitä ei sitten vahvisteta??? Kuulostaapa omituiselta.. Hmmm.. Voihan sitä käydä jollain toisellakin lekurilla ja joka tapauksessa pyytää järkeenkäyvän selityksen miksi ei.

Risis: Onnea synttärien johdosta multakin :heart: :flower: Etkös meinaa juhlistaa mitenkään tuollaista lukua?

Mä olen miettinyt sitä että kun meillä kerran on kaikki periaatteessa kunnossa mutta hedelmöitys vain ei onnistu niin kuulostaa järkeenkäyvältä että ne meidän solut ei vaan "mätsää". Eikös silloin se ICSI voisi olla se apukeino? Jotenkin jo odottaa että niistä se apu voisi sitten tulla ja nää inssit on ihan turhia tässä välissä. Saatika sitten luomukierrot. No, mutta ensin pitää varmaan pohtia lähdetäänkö jonottaan julkiselle vai mitä tehdään..

Muuten ketkäs muut oli selittämättömiä paitsi me? Gallupin paikka :)
 
Noni, kirjotin pitkät pätkät ja painoin väärää nappia, kaikki hävis! :headwall:

Veena kiitän :flower: Pyöree luku tuli täyteen jo vuos sitten, ja nyt ollaan jo pitkälti ylikin (31) :p tosin ei sitä juhlittu pahemmin sillonkaan, ei ollu oikein fiilistä, sattuneesta syystä.. oli juuri tehty tutkimukset (alkuun selittämätön, ennenku endo tuli näkyviin) ja exän sisko oli just "sopivimpaan väliin" ilmottanu raskaudestaan :'( olin syvimmällä siinä kaikessa masennuksessa.
Pientä häikkäähän meillä ilmeni jo viime syksynä, mun limis ohuehko, kilpirauhasen lievä vajaatoiminta (itse päätelly, vaik ei oo sanottu mitään) ja miehellä vaan hitaita siittiöitä (normospermia). Mutta ei kai noiden niin pahasti pitäs estää vaikka voikin varmaan viivyttää.. täysin "ihanteellisia", selittämättömiä siis ei oo oltu.

Mutta joo, pidän kyllä kunnon juhlat sit kun (JOS joskus) kaikki on paremmin, oli mikä ikäluku tahansa meneillään!
 
Heippa!

Tää palsta on kyllä vilkas, mutta sehän on vaan hienoa =)

Tervetuloa uusille minunkin puolesta ja kovasti piinailijoille tsemppiä!!

Itse en taida olla kovin vilkas kirjoittaja, mutta olen kiitollinen, että saan kuitenkin roikkua listoilla... :ashamed:

Risukasalle synttärionnittelut! :flower:

Minä odottelen menkkoja alkavaksi tässä ihan näinä päivinä, tabut on ostettu valmiiksi ja jännittää aika lailla, kun eka kerta näissä hommissa.. ;)

Mukavaa viikonjatkoa toivottelen kaikille! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva B:
Että tosiaanko sillon sattuu jos on vaan vähän limoja? :eek:
Ei vitsi, repesin kyllä, kun luin tämän! :LOL: Onkohan tässä joku murre-ero tai jotain? :D Mutta eipä se ymmärrys ihan aina toimi mullakaan. :ashamed:

risis: Tottakai kuulut tänne! :hug: Vaikeaa toki tuollainen, että missä vaiheessa sitä uskaltaa tai viitsii kertoa, ilman, että toinen tuntee olonsa epämukavaksi tai painostetuksi. Mä olen toisaalta itse sellainen ihminen, että tykkään puhua mieltäni vaivaavista asioista, joten itse ehkä kertoisinkin aika alussa. En ehkä parin viikon jälkeen, tai mistä sitä tietää, jos on sattunut kohdalle sellainen tyyppi, jolle on helppo puhua. Se siis riippuu vähän siitä miehestäkin.

Kiva kuulla susta astrid! :wave:

G:Muuten, tuli noista lapsilukumäärähaaveista mieleen kysellä vähän yleisemmin, että montako lasta haluaisitte? Entä (mahdollinen) mies?

Oma vastaukseni: Minä haluaisin kolme, mies kaksi. Voi olla, että jos joka kerta on näin vaikeaa, niin siihen kahteen tyydytään. :/ Mulla on yksi pikkusisko ja sen lisäksi isän uudesta avioliitosta pikkuvelipuoli ja -siskopuoli. Miehellä on vain yksi veli. Veikkaan, että lapsuudenkoti vaikuttaa tässäkin asiassa.
 
Heip taas pitkästä aikaa!

G: No hmmm... 3 ois kiva ja miehen kanssa ollaan samoilla linjoilla. Mut miehelle se tarkottais siis 2 omaa lasta ja sit tää "lapsipuoli"..!!! (ite joskus kyl tullu jopa ajatus, et 4 ois hyvä... mut mut ...)!!En tiedä mahtaako mieli jossain vaihees joskus vielä muuttuu lukumäärän suhteen.

Oi voi... se ois sit huomen aamulla meno sairaalaan ja sinne laparoskopiaan (+mahd. avoleikkaus)!! Ihme kyl, mut ei viel suurempaa paniikkia. En kai oo viel tajunnu koko asiaa, varmaan illal iskee kauhu!! Kjeh,... !! Alitajunnas kyl on jo kuukauden ollu tuleva, ku semmoset stressioireet, et huhhuh!!
 
risukasa-: ollaan miehen kanssa perhesuunnitteluneuvolan kautta menty, ku on tutkittu miksei lasta kuulu. Kokeiden jälkeen olin naistentautien polilla lääkäris, joka määräs heti laparoskopiaan kipujen takia. Mulla kaiketi tota endometrioosia mikä aiheuttaa kauheet kivut koko ajan + yhdyntäkivut.
Niin meillä ei siis noist verikokeist sun muista löytyny mitää selitystä raskautumattomuudelle.
 
rouva B voi että onpa kurja tilanne! mutta mie kyllä uskon, että lääkärit tietää mitä ne tekee, me ollaan kuitenkin kaikki niin kovin yksilöitä ja aina kuitenkin on asiakkaan (mahdollisen äidin) terveys etusijalla, vaikka sitä vaikee on välillä hyväksyä. myö kun taidettas olla valmiita ihan mihin vaan että saatasi vauva... :'(
 
Tiinuli81 nyt on nippaillu alavatsasta just samaten kun ennen menkkoja ja selkä kipeä... ne on oireet mitä en haluaisi rinnat ei ole vielä kipeet!se on se pahin oire.... toivoisin niin että nää mun menkka oireet ois vaan mun pään sisällä kummittelevia ajatuksia, varaantuu jo pahimpaan!!!mut en heitä vielä kirvestä kaivoon vaan yritän kestää nämä viimeisetkin piinapäivät ja toivoa että nyt jo tärppäis. menis jo nää päivät.....
 
mama Ok,.. mulla ei oo auttanu koskaan vaikka oisin kuinka valitellu oireitani (ei kai sit oo kuulostanu tarpeeks pahoilta?), ja ilmiselvästi estää raskaakstulemisen :( Aiemmin oon yrittäny päästä eteenpäin yleislääkäriltä (toivotonta), ps-neuvolan gyneltä ja l-polilta. Seuraava yritys/vaatiminen siellä nt-polilla.. sinnekään en ois varmastikaan päässy ilman ultrassa näkyvää munasarjan pesäkkettä *huokaus* :headwall:
 
Yövuorossa taasen...

Rouva B ja Risukasa; Mä olen valitettavasti ainakin omalla kohdallani huomannut että mitään ei saa ellei korota ääntään (nimi. kerran heitetty sairaalasta pihalle sen takia, heh). Eihän noin tietty aina ole mutta kun kyseessä on oma kroppa ja terveys niin kyllä sen oman kroppansa tuntee ja pitää osata vaatia oikeanlaista hoitoa. Mehän ei oltais päästy edes hoitoon ellen olisi selittänyt PERHESUUNNITTELUNEUVOLAN lääkärille että jos ei ole munajohtimia niin ei voi saada lapsiakaan... Nyt vaan treenaamaan äkäisenä oloa. Onneks sulla Bee on mahdollisuus saada se toinen mielipide noin helposti!!

Virtis Muiden raskaus uutiset on ihan hirveitä. Nytkin yksi työkaveri tuli raskaaksi, ja vaikka heilläkin oli takana melkein vuoden yritys, en silti osaa iloita kaverin puolesta. Tosin hlö tekee raskaudestaan NIIIN ison numeron että kaikilla alkaa jo mennä hermot (rv 14 menossa).

Risukasa; Ylipäänsä toi lasten haluaminen on hyvä ottaa puheeksi aikaisessa vaiheessa. Mulla itellä meni "hukkaan" kolme vuotta kun silloinen kihlattuni teki erittäin selväksi että hän ei lapsia ikinä halua. Alkuun luulin että mies vaan vitsaili, mutta pikkuhiljaa karu totuus alkoi paljastua. ja ihan hyvä niin ettei se mies ikinä teekään lapsia -ei ollut ihan paras mahdollinen isäpuoli tytölle.. Mutta joo.. kolme vuotta on aika pitkä aika ihmiselämässä .. -heh, kännipäissäni aikoinaan omalta ukolta kysyin jo heti tapaamisiltana että paljonkos me tehdään lapsia. Vastaus oli sama viis kun mullakin -ja loppu onkin historiaa :heart:

mama-84; Jaksamista laparoskopiaan ja pikaista toipumista!!

Stellina, Pantalaimon, Tiinuli ja Meea ; plussa-ajatuksia rekkakuormallinen ja vähän enemmänkin!!
 
Virtis ja Viol Toivotan teidät omasta puolestani tervetulleiksi! :wave:

Risukasalle myöhästyneet synttärionnittelut! :flower:

Olen samoilla linjoilla Astridin kanssa sikäli, et välillä en ehdi kommentoida muiden juttuja, käyn vaan pikaisesti lukemassa teidän kuulumiset. Vapaalla ollessa ehtii paremmin kirjoitella... Kiitos kuitenkin, et saan olla mukana, vaikka välillä vähemmän aktiivisesti osallistunkin :ashamed:

Stellina, Pantalaimon, Tiinuli ja Meea Plussatuulia teille!

ON: Tiistai- iltana pistin sit Pregnylin eikä mitään oireita tullut. Onneksi, sillä neljä viimeistä piikityspäivää ( menopur) alavatsa oli tajuttoman kipee. Ei puhettakaan, et olisin esim. pyörällä voinut ajaa, pelkkä istuminenkin oli jo kamalaa. Kävellessä tuntui, et nivusissa olis ollut kaksi tennispallon kokoista möykkyä, jotka liikkuu kävelyn tahtiin... :D
Eilen illalla sit pupuiltiin ja se meni huumorimielellä ihan hyvin. Vaikka olihan se vähän sellaista, et jaahas mennäänpä hoitaan velvollisuus alta pois, mut ihan ok fiilis oli molemmilla.
Yöllä heräsin aivan outoon kipuun. Mulla särki ja sattui aivan todella paljon hartioihin ja niskaan molemmille puolille! Se kipu oli jotain käsittämätöntä. Samalla hiukan oli etova olo, mut ei paljoa. Itkua väänsin kun ei missään asennossa pystynyt olemaan :'( .
Viideltä otin lopulta panadolia, jolla se kipu ihme kyllä lähti pois. Tällä hetkellä ei oo yhtään mitään kipua... :) Mietin tässä vaan, et Pregnylistäkö tuo tuli vai mitä oli...? :eek: Onko muille vastaavaa tullut? Niin ja mut vissiin voi laittaa piinailijoihin, kun listaa seuraavaksi päivitetään!!
 
Torstai 9.10.2008



TOIVOJAT

Moonex................synarela, menopur, puregon, ivf.......4/?
Rouva B.....3v tjot.....puregon, pregnyl, luget, iui.......5/31-41
Velvet Kiss.........11/07...........clomit, terot..................7/30-33
kirma..............9/06.....menopur, luget, ivf jonossa......7/?
Veena....................yk17..........3.iui, taukoa................9/24-28
mama-84.............12/06..............................................12/28
Rva Pikkumyy....yk2, km2/08, tm 8/08........................14/30
Sannuli-81.............8/07...........clomit..........................14/26-30
Pikkuvadelma.........12/06........clomit, luget................16/30
stellina................9/07....arimidex,Gonal-F,pregnyl.....17/n.31-39
Tähtisäde...........11/07......menopur, pregnyl.............17/25-28
miranda-81................................................................18/28-32
Virtis..........yli 2v....metut, femar, pregnyl +menopur........18/28
dreamer78...............................ivf/icsi........................19/31
Lumikeiju........yk6 (myös aiempia yrityksiä )..............20/30
Meea...............1v7kk........gonal-f+pregnyl+luget.......22/30
Pantalaimon..............9/07.......clomit...........................24/?
soja.................n.1v.................zumenon, 2.ivf.............25/28
Gilmore...............kesä07.............................................27/30-32
millis1981......3+1,5v........ivf/icsi tammikuussa............27/27-28
pilvilinna...............9/07...............................................29/n.30
astrid.............3v..............clomit.pregnyl+inssi............31/28-35
J3N3..........iui, metut,clomit+puregon+pregnyl+luget......35/?
Pupuvaimo.........kohta 3v.......menopur, iui.................38/31
Tiinuli81............3v......primolut,arimidex,puregon,pregnyl....39/?
Evenstar.......yk0.......metut, iui 09, clomit/arimidex....41/~43-46
aitiliini83.............................primolut, pas...................?/?
surppi.......................menopur, pregnyl, luget............?/?
Viol..............1v......................iui.................................?/28

Piinailijat

surppi pp1
Stellina pp5
Pantalaimon pp5
Tiinuli81 pp8
Meea pp8



Haamuilijat



Taustailijat

Orion..................
pohtijatar............2v
tao.................... n.4v
Justiina80..........11/05
risukasa-.........4/06.....laparoskopia?, iui
Maricce..............2/06..........ivf
taru82..........reilu vuosi
haltia................2v.............ivf/icsi
Inkku83............1v7kk.........iui/ivf

SYKSYN PLUSSAT


Andala..........yk15, 4/07....luomu



Tulen vähän myöhemmin kertomaan kuulumiset kun enemmän aikaa
:wave: , päivittelen nyt vaan!
 

Yhteistyössä