Odotuksen Odottajat!

Ihanan migreenin kourissa täällä -hyvästä syystä tosin; kp1 tänään, mikä tarkoittaa että kolmen viikon päästä aukeaa Synarela pakkaus!!

Stellina: Mulla oli negaa viel pp11, pp13 oli todella hento haamu (eikä kukaan muu kuin minä edes nähnyt sitä) pp14 verikokeet vasta antoi sen odotetun positiivisen vastauksen.

Sannuli-81; Älä sitä IVF:ää pelkää, meillä ainakin koko homma oli suht kivuton urakka. Toivottavasti kuitenkin plussaat ennen sitä, eikä siihen tarvitse ryhtyä!!

Veena; Mä olen melkein kateellinen. Ihana kuulla että edes jotkut pääsevät tuulettumaan!! Ihmiset on tosi ajattelemattomia. Ja tietämättömiä! Mä puhuin uudesta koeputki-yrityksestä ystävälleni joka totesi että "ja teidän perheessä siis sänky jytkää tulevat viikot".. Olishan se kiva joo...

Pantalaimon; Toivottavasti hyperi pysyy poissa -ja sinä sängyssä lepäämässä ;) Koska on soittoaika? Kerro sitten mitä ohjeistusta sait! Peukut täällä pystyssä!!

Rouva B; Kanta-Hämeessä ollaan, Riihimäen alueelta saatiin lähete (joka oli tosiaan työn ja tuskan takana, mutta sitten alkoikin asiat rullaamaan). Naisen vaisto yleensä muuten ON oikeassa!!

Piti jotain muutakin kirjoitella, mutta puhelin häiritsee nyt pahasti jatkuvalla soimisellaan. Kai siihen pitäis alkaa vastailemaan. Piinailijoille oikein iso kasa kärsivällisyyttä ja positiivisia ajatuksia!
 
Veena: Mukava kuulla että oli hauskaa! :) Hyperi on siis munasarjojen hyperstimulaatio, eli munarakkuloita lähtee syntymään liikaa, josta ei seuraa sitten mitään kivaa. :kieh:

Gyne tosiaan soitteli tuossa ennen kahta ja oli sitä mieltä, ettei mitään hyperin vaaraa ole. Luultavasti ihana mahatauti vaan. Eikä ollut sitä mieltä, että olen hysteerinen. :D Parempi se, että kysyy, kuin että itse panikoi tai jättää jotkin oireet huomioimatta. En kuitenkaan pystynyt jäämään kotiin lepäämään, kun hommaa on vaikka muille jakaa. Tarviiko joku elämän? Mulla olis tässä viisi! :ashamed:

stellina: Kyllä mä uskaltaisin käydä jumpassa (jos vaan ehtisin :kieh: ). Se munasoluhan saattaa olla vielä matkalla kohtuun ja sitä paitsi onhan sitä ennenkin rehkitty vaikka kuinka ja silti lapsia saatu. Älä huoli! :hug:

Sannulille ovisonnea! b:)d
 
Moonex Tervetuloa mukaan :flower: Kiva kun hoidot alkoivat ripeästi!

millis1981 Koska teit laitettiin IVF jonoon? Meit laitettiin 1.7 joten tän vuoden puolella pitäisi kutsu tulla...ei vielä oo kuulunut mitään... :ashamed:

Meea Kiva kun tulit tälle puolelle =) Mulla ei sen kummempia tuntemuksia, rinnat ovat kipeenä ja välis alavatsassa tuntuu sellaista menkkamaista jomotusta...

Tähtisäde Kiva kuulla hyviä ultrakuulumisia! Kohta pääset piinailemaan kans... =)

stellina Kiva piinailla yhes!!! munasolu irtoaa 36h päästä pregnylista. Mä pistin tiistaina pregnylian ja lääkäri "määräsi" pupuilua ti, ke ja to :) Pregnyl voi näkys raskaustestissä 10 vuorokautta.

Velvet Kiss tervetuloa mukaan :flower:

pilvilinna :hug:

Pantalaimon toivottavasti sulla vain mahatauti :hug:



 
Maanantai 6.10.2008



TOIVOJAT

Moonex................synarela, menopur, puregon, ivf.......1/?
Rouva B.....3v tjot.....puregon, pregnyl, luget, iui.......2/31-41
Velvet Kiss.........11/07...........clomit, terot...............4/30-33
Veena....................yk17..........3.iui, taukoa............6/24-28
mama-84.............12/06...........................................9/28
Rva Pikkumyy....yk2, km2/08, tm 8/08......................11/30
Sannuli-81.............8/07...........clomit........................11/26-30
Pikkuvadelma.........12/06........clomit, luget..............13/30
stellina................9/07....arimidex,Gonal-F,pregnyl....14/n.31-39
Tähtisäde...........11/07......menopur, pregnyl...........14/25-28
miranda-81............................................................15/28-32
dreamer78...............................ivf/icsi........................16/31
Lumikeiju........yk6 (myös aiempia yrityksiä )..............17/30
Meea...............1v7kk........gonal-f+pregnyl+luget.....19/30
Pantalaimon..............9/07.......clomit........................20/?
soja.................n.1v.................zumenon, 2.ivf...........22/28
Gilmore...............kesä07.........................................24/30-32
millis1981......3+1,5v........ivf/icsi tammikuussa.........24/27-28
pilvilinna...............9/07.............................................26/n.30
kirma...........9/06......clomit, menopur, pregnyl.........28/26
astrid.............3v..............clomit.pregnyl+inssi.........28/28-35
J3N3..........iui, metut,clomit+puregon+pregnyl+luget......32/?
Pupuvaimo.........kohta 3v.......menopur, iui...............35/31
Tiinuli81............3v......primolut,arimidex,puregon,pregnyl....36/?
Evenstar.......yk0.......metut, iui 09, clomit/arimidex....38/~43-46
aitiliini83.............................primolut, pas...................?/?
surppi.......................menopur, pregnyl, luget............?/?

Piinailijat

Stellina pp2
Pantalaimon pp2
Tiinuli81 pp5
Meea pp5



Haamuilijat



Taustailijat

Orion..................
pohtijatar............2v
tao.................... n.4v
Justiina80..........11/05
risukasa-.........4/06.....laparoskopia?, iui
Maricce..............2/06..........ivf
taru82..........reilu vuosi
haltia................2v.............ivf/icsi
Inkku83............1v7kk.........iui/ivf

SYKSYN PLUSSAT


Andala..........yk15, 4/07....luomu
[/quote]

 
Stelliina, Meea, Tähtisäde Plussatuulia teille!!!

Pantsu Onneksi ei ollut hyperiä! Plussaonnea sinne myös! :heart:

ON: Kävin tänään ultrassa kuulemassa hyviä uutisia. Oikealla on yksi 17mm folli + 2 kpl 14mm folleja. Pistän tänään vielä Menopuria ja huomenna sit Pregnylin. Lääkäri totes, et sun munasarjat elää kyl aivan omaa elämäänsä :D Follit on nimittäin vaihdellut puolelta toiselle ihan kuin sattuu... Ke ja to käskettiin pupuilla oikein kunnolla. Tarvii vissiin olla töistä pois to, et tulee hyödynnettyä koko aika! ;) On ollut viime torstaista asti aika kovaa vihlontaa alavatsalla, joka on vaan lisääntynyt. Esim. tänään koko päivän ollut alavatsa kipeä. Pelkäsin hyperiä, mut ei onneksi ollut.
 
Meea Tervetuloa mukaan. :)

Tähtisade Tervetuloa takas :)

Velvet Kiss Tervetuloa joukkoomme. :)

Tiinuli81 Meidät laitettiin IVF-jonoon 30.6. Missäs käytte hoidoissa jos tämän vuoden puolella jo pääsette? Me ollaan naikkarilla. Meille sanottiin, että joulun vuoksi voi mennä tammikuulle, mutta kuullaan enemmän kuun lopulla kun on suunnitteluinfo lääkärin kanssa. Ihmeen nopsaa mennyt kumminkin tämä jonotus, vaikka välistä raastaa hermoa.
 
Tähtisäde
Velvet Kiss: :wave: En voi sanoa, että olisi kiva nähdä sua täällä, mieluummin voisit olla jo odottajissa, kuten me kaikki, mutta kiva kuitenkin saada sut pinoon! Olet jäänyt munkin mieleen, koska molemmat taidettiin olla toistemme ekoja palstakavereita! =)
Tervetuloa myös Meea!

Surppi: Onnea mahtavista vauvanaluista!! Jännäillään yhdessä!

Täällä ei vielä ole mitään ovistuntemuksia, vaikka eilen illalla pistin Pregnylin... Koskakohan ne tulee...? Saisinkohan tuon ukkelin tuolta NHL09-pelin äärestä pupuilemaan...
 
Tähtisäde Mulle ei oo tullut pregnylin jälkeen mitään ovistuntemuksia, ei pienintäkään oiretta, mutta lääkärin mukaan ovis on tapahtunut. Joten ovis voi olla täysin oireetonkin...

millis1981 Meillä on niin että kun jonottaa IVF.ään (maksimi aikahan joka paikassa 6kk) niin saman tiän alkaa hoidotkin, eli ollaan jo kerran jonotettu julkiselle puolelle ja nyt jonotetaan viellä 6kk ivf:ään. Ehkä ollaan samoihin aikoihin IVF-hoidoissa. Viimeistään 1.1.2009 pitäisi olla aika.
 
Tähtisade: Komppaan Tiinulia - eli varsinkaan Pregnylin jälkeen ovistuntemukset on ihan nollilla. Ei oo ikuna ollu vähemmän tuntemuksia kun miun viime oviksessa, johon pistin ton Pregnylin. Se on muuten ainoo asia joka minuu taas tässäkin inssi-kierrossa jännittää. Pregnyl SATTU! Ja siitä jäi moooneksi päiväksi maha kipeäksi. :(

Pantalaimon: Oispa inha toi hyper, mulla on se ollu, ja muistan miten mie vaan oksensin ja exä siivos oksennuksia perässä. :ashamed: Tuo siis joskus aikoinaan kun luovutin munasoluja.

Velvet Kiss: Onnea inssiin! Ja tervetuloa tänne! Mulla oli viime kierto eka inssi, nyt tää kierto toka (ja vika) inssi.

Risukasa: Niin miten teillä meni sen ukkelin kanssa muuten? Ja täti oli jo ihan tervetullut tänne tältä erää. Kun negan testaa, ssitä haluaa vaan äkkiä uuteen kiertoon. Se ärsyttää eniten että luget vaan pidensi kiertoa ja piti vaan odotella ja odotella päiväkausia. :ashamed:

Veena: Mie oisin varmaan purkautunut ihan samalla tavalla! Voi hitsi, jos joku yhtään usuttaa niin varmana töksäytän ja itkasen! Oppivatpahan ihmiset olemaan kysymättä tommosia, satuttaa tollanen jatkuva tenttailu vauva-asioista. Melkein kun syyllistäisivät meikäläistä kun ei olla saatu aikaan vauvaa. :'(

Evenstar: Mulla käytössä pelkät kalaöljyt öljyistä. Kai niitä voi turvallisesti enempikin syödä, eli anna mennä vaan! Sit syön niitä raskausvitamiineja, en oo syöny kun 2-3 viikkoa vasta, ja kalkkia tällä hetkellä. Joskus vaihdan kalkit maitohappobakteereihin. Kausittaista siis, mut en tykkää syödä liikaa pillereitä. Inhoan muutenki tablettejen nielemistä. :eek:

-Bee
 
Rouva B, ei kun me nähään vasta viikonloppuna.. Mua on kysytty treffeille jo joidenki uusienki taholta, mutta jotenki tuntuu ettei ois sittenkään vielä valmis, vaikka toisaalta järjellä tajuaa ettei kannattas takertua vanhaankaan.. :ashamed: on se niin vaikeeta!

Tää päivä (kertyy taas mittariin yks vuosi lisää :saint: ) on ollu jo useemman vuoden se ahistavin, kun tuntuu että homma jumittaa eikä oo saanu mitään aikaseks mitä aiemmin hienosti suunnitteli, mitä tässä iässä jo pitäs olla... nyt pitkän tähtäimen suunnitelma ois jos sais jollain tavoin 2 raskautta aikaan (ja tietysti loppuun saakka!) seuraavan 4 vuoden aikana, niin ois jo tosi hyvin.
 
Täällä aamulla difiovistestilä taas ovis bogattu jee =) Elikkäs peittoja heiluttelemaan. Heiluteltiin jo eilenkin mut jos tänään illlalla saisin miehen vähän peittoja heiluttelemaan.

Kysymys: Miksi te pistette Pregnyl piikkin ettäkö bongaa ovista testeillä? Vai? Miks mulle ei lääkäri ole sitä ehdottanut. Se kyl sanoi et se irtoaa jos saa ovistestiin plussan. Kuukauden päästä tähän aikaan on eka inssi.

surppi , hyvältä näyttää =) pidetään peukkuja. Nyt eikun miehet petipuuhiin...

Nyt pitää lähteä työterveystarkastukseen + töihin.
 
risukasa: Onnea synttäripäivänä! :flower: Hyvältä kuulostaa toi sun pitkän tähtäimen suunnitelma. :) Vaikeaa varmasti on toi, kun vielä on jotain tunteita jäljellä siihen exään. :/ Ehkä kannattaa ihan rauhassa katsella, eikä heti hypätä uuden kyytiin?

Sannuli: Pco:sta kärsivillä ei noi ovistesti oikein pelitä. Tulee kaikenmoista haamua. Tässä kierrossa mulle pistettiin Pregnyl siksi, että ovis saatiin varmasti viikonlopuksi. Olishan se sieltä muutenkin tullut, mutta sitten ei olis ollut miestä paikalla! :kieh: Niillä kellä on sitten inssi on irrotuspiikki tarpeen yleensä juuri aikataulullisista syistä eli halutaan varmistaa munasolun irtoaminen juuri sopivaan aikaan inseminaatiota silmällä pitäen.

surppi: Jee! Onnea hienoista ultrakuulumisista! :D

Tähtisäde: Minäkään en tuntenut ovista. Follin kasvukipuja oli viime viikolla, mutta mitään selvää vihlontaa en lauantaina tuntenut, vaikka kyllä se ovis silloin on ollut. Mulle gyne sanoi, että ovis tulee Pregnylin laittamisesta 24-36 tunnin kuluessa.
 
Tiistai 7.10.2008



TOIVOJAT

Moonex................synarela, menopur, puregon, ivf.......2/?
Rouva B.....3v tjot.....puregon, pregnyl, luget, iui.......3/31-41
Velvet Kiss.........11/07...........clomit, terot..................5/30-33
kirma..................9/06..............tauko..........................6/25-26
Veena....................yk17..........3.iui, taukoa................7/24-28
mama-84.............12/06..............................................10/28
Rva Pikkumyy....yk2, km2/08, tm 8/08........................12/30
Sannuli-81.............8/07...........clomit..........................12/26-30
Pikkuvadelma.........12/06........clomit, luget................14/30
stellina................9/07....arimidex,Gonal-F,pregnyl.....15/n.31-39
Tähtisäde...........11/07......menopur, pregnyl.............15/25-28
miranda-81................................................................16/28-32
dreamer78...............................ivf/icsi........................17/31
Lumikeiju........yk6 (myös aiempia yrityksiä )..............18/30
Meea...............1v7kk........gonal-f+pregnyl+luget.......20/30
Pantalaimon..............9/07.......clomit...........................21/?
soja.................n.1v.................zumenon, 2.ivf.............23/28
Gilmore...............kesä07.............................................25/30-32
millis1981......3+1,5v........ivf/icsi tammikuussa............25/27-28
pilvilinna...............9/07...............................................27/n.30
astrid.............3v..............clomit.pregnyl+inssi............29/28-35
J3N3..........iui, metut,clomit+puregon+pregnyl+luget......33/?
Pupuvaimo.........kohta 3v.......menopur, iui.................36/31
Tiinuli81............3v......primolut,arimidex,puregon,pregnyl....37/?
Evenstar.......yk0.......metut, iui 09, clomit/arimidex....39/~43-46
aitiliini83.............................primolut, pas...................?/?
surppi.......................menopur, pregnyl, luget............?/?

Piinailijat

Stellina pp3
Pantalaimon pp3
Tiinuli81 pp6
Meea pp6



Haamuilijat



Taustailijat

Orion..................
pohtijatar............2v
tao.................... n.4v
Justiina80..........11/05
risukasa-.........4/06.....laparoskopia?, iui
Maricce..............2/06..........ivf
taru82..........reilu vuosi
haltia................2v.............ivf/icsi
Inkku83............1v7kk.........iui/ivf

SYKSYN PLUSSAT


Andala..........yk15, 4/07....luomu




 
Morot kaikille :wave:
Täällä silmät pyyhitty, nenä niistetty ja yk26 * :'( * on jo täydessä vauhdissa!

surppi, jeps, kaikki ilo :p ;) irti hienoista folleista!
tähtisäde, myös minulla pregnyl-ovis täysin oireeton. Vielä lääkäriltä varmistin, että pitäisikö se tuntea jollainlailla niin lääkäri painotti, että välttämättä ei, mutta on melkein sata% varma, että munasolu irtoaa. Että toivottavasti siellä olette olleet ahkeria miehesi kanssa!
pantalaomon, sinulla kuulostaa käyneen hyvä tuuri lääkärisi kanssa, kuuntelee ja ymmärtää. Tosi turhauttavaa olisi kyllä ollut jos hieno folli olisi jäänyt kokonaan hyödyntämättä. Ja onneksi huono-olosi oli vaaratonta!
rvaB, mitä minulta on mennyt ohi, miksi teille ei tehdä enempää inssejä vai onko oma päätös? Olikos se niin, että jäätte tauolle? (vai sekoitanko johonkin toiseen..?)
risukasa-, onnittelut synttäreistä! Minulla oli joskus nuorena suunnitteilla, että ekan lapsen pyöräytän kun olen 25v, se suunnittelu heitti kolmella vuodella. Nyt toivon, että saisin kymmenen vuoden sisällä neljä lasta...Taitaa olla vaan liian paljon pyydetty.
Varmaan kuitenkin tekee itsetunnolle hyvää saada huomiota myös muilta miehiltä, mutta varmasti on kova paikka päästää irti siitä tutusta ja vanhasta rakkaasta (jos tilanne niin menee). Jaksamista sinne!
sannuli-81, minulle pregnyl määrättiin ns. viimeisenä keinona onnistumiseen, inssejä meille tullaan tuskin koskaan tekemään. Ja myöskin vahvistamaan limakalvoa.
Mites sinulla tuon limiksen kanssa, onko clomit vaikuttaneet siihen milläänlailla?
tiinuli81, ihana nähdä sinut piinailemassa! Varmasti tulossa piiitkäää seuraava viikko!
veena, voi varmasti turhauttaa luomuilla tässä vaiheessa!
Mutta koita nyt sitten unohtaa kokonaan oma keho ja nauti hermolomasta! Se tulee taatusti kaikesta huolimatta tarpeeseen!
Ja tervehdys teille velvet kiss ja moonex :wave:

).( Huominen on meillä tuomion päivä. Olen ihan sillä asenteella, että puhutaan elämän ja kuoleman asioista. Se ssg.
Olen jo kehittänyt päässäni teorian, miten voi olla mahdollista, että molemmat putket on meikäläisellä tuhannen tukossa. On helpompi asennoitua siihen kuin mahdollisesti aukinaisiin torviin. No..huomenna se selviää. Kipu ei pelota yhtään, mietin vaan sitä tulosta ja itkuksi se menee jokatapauksessa, oli tulos kumpi hyvänsä.
Kaikesta huolimatta luomustikin tuntuu tuolla alakerrassa jotakin tapahtuvan, molempia puolia tuikkii siihen malliin, että luultavasti siellä jotakin kasvaa. Minullakun ovis on niin kauhean aikaisin ja sitten folli(t) kasvavat hirveällä vauhdilla näin alussa niin sen kyllä tuntee.
No..pitäkäähän mulle peukkuja, tulen ilmoittamaan tuomion torstaina, huomenna ei ehdi.

Ai niin, tietävät hoi, paljonko luget maksaa :attn:
 
kirma onnea huomiseen ssg:hen :hug: Ajettele niin jos johtimet ovatkin tukossa niin löytyy syy teidän lapsettomuuteen ja voitte suoraan siirtyä IVF hoitoihin.

Sannuli-81 pistän Pregnylin siksi että ovis varmasti tapahtuu. Olisi surku jos kalliilla hoidolla on saatu johtofolli kasvamaan niin se ei sitten irtoisikaan. Mulla ovistestit aina plussalla. Ne testithän mittaavat hormonipitoisuuksia eikä ole tae oviksesta.

Meea onko mitään oireita ilmaantunut??? tai mitään uutta?


(.) pp6 kokoajan pissattaa ( ilm tulehdus) rinnat kipeät, mutta tuntuu että ovat vähemmän kipeät kuin pp1-3. ei muita "oireita" Tänään tuli postissa kutsu IVF-suunnittelu käynnille marraskuun alussa!!! jipii =) =) =) =) eli jos nyt negaan niin ivf alkaa kuitenkis piakkoin...nyt alko jo jänskättään :p
 
Hienoo kun tää meiän pino on näin hurjan aktiivinen!!Kiva lueskella kaikkien kuulumisia =)

Tiinuli81: Millä fiiliksillä siellä ollaan? Mulla on alkanu kyllä jo hurjasti jänskättään. Ois kiva ku me tällä Arimidexilla (+kaikilla muillakin lääkkeillä...) nyt plussattais!! Mulla ei mitää kummempia tuntemuksia viä oo. Välillä vihlasee edelleenki oikeelta puolelta. Rinnoissa ei oo ollu ollenkaan arkuutta, ei ees pregnylin laiton jälkeen. Kauheen tarkasti koitan kroppaani kuulostella, mutta viä en ainakaan oo saanu vinkkiä suuntaan enkä toiseen.

Sannuli81: Mä pistän Pregnylin samasta syystä kuin Tiinulikin.Kun se kerrankin on se folli sinne saatu kasvatettua, niin varmistellaan, että se tosiaan satavarmasti irtoaa ja voisi hedelmöittyä.

Kirma: Tsemppiä minultakin huomiselle :heart:

Pantalaimon: Hauskaa olla ihan samoissa piinapäivissä! Sulla mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan? Mulla ei tosiaan juurikaan mitää. Mullakin oli Pregnylin laiton jälkeen seuraavana päivänä maha ihan sekaisin ja hieman heikottava olo muutenkin, eli saattoi liittyä siihenkin se sun huono olo (ei siis hyperiä vaa jotain muuta sivuvaikutusta). Mua kyl hurjasti jännittää nää seuraavat 10 päivää, että kuinka käy. Niin kovasti plussaa toivon.
 
Olen hetken teidän muiden kirjoittelua seurannut ja jos uskaltaisin itsekkin nyt osallistua. Hieman taustoja: lasta ollaan yritetty reilu kaksi vuotta ja "tuloksena" kaksi alkuraskauden keskenmenoa vuonna 2007. Huhtikuussa todettiin PCO ja ovuloimattomuus ja nyt olemme yksityisellä puolella olleet hoidossa elokuusta asti. Hoitona nyt metut (menneet huhtikuusta asti), femar sekä tästä kierrosta pistin viime perjantaina elämäni ensimmäisen pregnyl piikin. 3.10 oli ultra (kp tällöin 12) ja vasemmalla puolella oli follit kokoa 23 mm, 18 mm ja 13 mm. Aikaisemmista femar kierroista tuloksena on ollut vain yksi johtofolli. Ensikiertoon lääkäri suunnitteli lisäksi vielä menopurin. Niin ja kierto mulla 28 pv, nyt kp16 ja ensimmäistä lasta yritetään ja toivotaan hartaasti. Toivottavasti huolitte mukaan, sillä olisi ihana jakaa näitä tuntemuksia, kokemuksia ja toiveita jonkun muun kanssa joka oikeasti tietää mitä tämä kaikki on.
Kuulemisiin!
 
Morjesta kaikille!

Kirjoittelin jo tuonne inssin puolelle, mutta taidapa vähän lyöttäytyä tännekkin =) Kaipaan kipeästi kohtalotovereiden seuraa, koska meillekkin tulossa toimenpiteitä ja hoitoja eteen.

Vuosi ollaan yritetty, kunnes hakeuduttiin syyskuussa tutkimuksiin ja syy selvisi. Miehen siemennesteessä on vasta-aineita ja lapsen saaminen ilman apua hyvin epätodennäköistä. Pesujen jälkeen tulos kuitenkin ollut erinomainen. Minutkin on tutkittu (labrat ja munanjohtimen aukiolo) ja homma pitäisi olla kunnossa. B)

Nyt odotellaan ekaa inssiä, pitäsi olla lokuun lopussa. Kiertoni on 28 aikalailla aina tasan. Ovista olen nyt bongaillut ja tuntuisi myös olevan aikataulussa. Ilman lääkityksiä mennään pari ekaa kertaa, kun minussa pitäisi olla kaikki kunnossa. Ihan älyttömästi jännittää!! Olen vähän sellainen tyyppi, että tipun todella korkealta näissä asioissa ja kestää jonkin aikaa saattaa itsensä taas toimivaksi ihmiseksi. Parasta toivotaan ja pahinta pelätään!

Aurinkoista illanjatkoa kaikille!
 
Tähtisäde
Rouva B: Mullakin Pregnyl sattuu oikein kunnolla ja tulee kunnon mustelma, joka pysyy pari viikkoa melkein! Luulin, että olin vaan onnistunut kahtena peräkkäisenä kertana pistämään jotenkin huonosti, mutta se onkin sitten se pirun Pregnyl, jota voi syyttää...

Risukasa: :hug: Koita kuitenkin yrittää iloita synttäreistä!

Sannuli: Mä pistän Pregnylin ja Menopurit myös ihan siistä syystä, että mussa ei tapahdu YHTÄÄN MITÄÄN ilman, että se aiheutetaan lääkkeillä. ENsin siis lääkkeillä kasvatetaan folli ja sitten lääkkeillä irroitetaan se...

Tervetuloa Virtis ja Viol!!

ON: Tänä aamuna taisi olla ovis. Tuntui vatsa niin oudolta ja nyt on valkkari loppunut kuin seinään. Heiluteltiin peittoja toissailtana ja eilen illalla ja vielä tänään pitäisi varmistella. Riittääkö se? Mä kun en ole vielä oikein aikaisemmin edes päässyt "yrittämään" niin kyselen teiltä viisaammilta. :D
 
Tiinuli81 Jännästi vaihtelee tosiaankin noi jonotus yms systeemit paikkakunnittain. Me saatiin tuo IVF suunnittelukäynti aika jo samalla, kun meidät laitettiin siihen jonoon. :)

Virtis Tervetuloa mukaan.

viol Tervetuloa mukaan.

Tähtisade Mun mielestä teidän pupuilu määrä riittää. :) Eikös ne siittiöt elä jopa viisikin päivää..näin muistelen. Meille taisi lääkäri joskus antaa ohjeeksi, että parempi olla joka toinen päivä. Mutta meillä on miehellä aika vaihtelevan laatuista tuo sperma ja ei niin paljon siittiöitä niin ehkä senkin vuoksi meille annettu tuollaiset ohjeet.
 
Tervetuloa mukaan Viol ja Virtis! =)

Täällä odotellaan edelleen menkkoja. Hämmentävää tässä on nyt se, että sunnuntaina, eilen ja tänään oon ollut huomaavinani semmosta vähän paksumpaa ja venyvämpää kirkasta limaa... Siis semmosta, minkälaiseksi olen ovisliman kuvitellut. Ja menkkojen pitäis alkaa about viikon sisällä, jos viimetalviset kierrot pitää paikkansa. Lisääntyykö kenelläkään muulla kosteus ja limat ennen menkkoja?
 

Yhteistyössä