Odotuksen Odottajat!

Olipas hirvee purkaus aiemmin päivällä.. :ashamed: :ashamed: Eihän luomupettymyksistä enää tässä vaiheessa "sais" olla kovinkaan pettyny.. monilla niitä on tullu jo hoidoistakin, kirmallekin :hug: Mutta sais kyllä veret ilmaantua sit mieluummin ihan ajallaan ettei TAAS kerran alkais nouseen ihan turhia toiveita. No, entistä vähä varmempi taas että jomotuksia kannattaa uskoo, ei ne koskaan ennenkään oo päättyny kun yhdellä tavalla... :(
Täytyy saada jotenkin järjesteltyä rahotusta. Muutenkin aloin arpoon taas että oisko hoitoo järkevämpi kokeilla sittenki vasta laparoskopian jälkeen.. hukkaan ne kalliit lastit näiden myrkkyrakkuloiden kans kuitenki menee.
 
Kiitos teille kaikille ihan hirveästi tuesta!!!

Stelliina: Oikeassa olet, me saadaan vielä lapsi ja noilla koeputkihoidoilla onnistumiset on aivan eriluokkaa. Mulle tuli oikeasta paljon parempi olo kun luin sun tekstin! :hug: Omituista että samassa paikassa määrätään niin erilaisia hoitoja :eek:

Gilmore: Tää odottaminen on todellakin tuskaista. Jos vielä tietäisi että lopussa se kiitos seisoo (eli siis saadaan lapsi), niin kyllä sen kestäisi. Mutta kun se ei ole ollenkaan varmaan niin ahdistaa tää epätietoisuus.

Kirma: :hug: Elä toivu epätoivoon sinäkään.

Surppi: kasvifiboja lähettelen follille :wave:

Risukasa: Kyllä se pettymys vaan tulee joka kerta, jos kerkiää yhtään kuvittelemaan että voisi olla pienenpientäkään mahdollisuutta.

RouvaB: Piti silloin aikoja sitten katsoa sulle nuo hinnat inssistä ja vihdoin kaivoin kuitit esiin! Eli yhteensä inssi maksoi 167,00? ja siihen sisältyy follikkelin mittaus, käynti vastaanotolla, toimistomaksu, siemennestetutkimus laaja (lisätutki), siemennestetutkimus (pesu). Eli semmoinen setti. Teillähän tohon kokosummaan kuului noita alkututkimuksia, joten ei se jatkossa varmasti tee niin isoa lovea.

).( Mies sanoi tänään että haluaisi pitää ehkä taukoa. Ensi kierrossa meille tulee varmaan joka tapauksessa tauko kun ovis osuu todennäköisesti juuri reissun paikkeille. Katsotaan nyt, soitan tänään lekurille kuitenkin.

muoks. Lekurille soitettu ja clomit tosiaan otetaan nyt mukaan. Kovasti puhui koeputkihoidoista, mutta saapi nähdä sitten. Nekun ei ole mitään ilmaisia todellakaan yksityisellä. No, pitänee nyt ensin puhua miehen kanssa kuinka se jaksaa ja haluaako se pitää taukoa.
 
Veena: Puhuiko miehesi, että kauanko haluaisi pitää taukoa? Mullakin oli tuossa maanantaina ihan sellaiset fiilikset, että pitäisikö vain odottaa sinne joulukuulle ja jättää nää clomeilla pelleilyt. :ashamed:

risukasa: Kyllä sitä vaan jokaiseen oljenkorteen tarttuu, oli sitten kyse luomukierrosta tai ei. :/ Halit sulle vielä tädin johdosta. :hug: :hug:

ON: Voi hitsi. Musta tuntuu, että mulla saattaakin tulla ovis ihan pian! :eek: Eilen ja tänään on jomottanut tota oikeaa munasarjaa ihan hirveästi. Just se puoli, joka ei ultrassa näkynyt kunnolla. :kieh: Lisäksi tänään satuin koklaamaan kohdunnapukkaa, joka oli ihan löllö! Noh, tiedän, ettei se nyt vielä tarkoita mitään, mutta taidanpa pissiä varmuuden vuoksi ovistestiin. Huomenna on sitten vielä yksi ultra, joten siellä viimeistään selviää.

Nyt vaan vähän harmittaa, kun eilen pikkaisen lipsahti opiskelijabileissä. Tulin vasta viiden aikaan kotiin ja mies oli kuin myrskyn merkki. Ei mun edes pitänyt ottaa mitään, mutta näin vaan kävi. :ashamed: Nyt on kaamea morkkis, eikä pelkästään alkoholin juomisesta. :ashamed: Täytyy toivoa, että mies leppyy iltaan mennessä. Toisaalta, en usko, että sekään haluaa jättää tilaisuutta käyttämättä. Toivottavasti. :snotty:

En sitten hakenutkaan niitä antibiootteja, kun oireet alkoivat vähetä ja gynekin oli sitä mieltä, että kannattaa odotella ennen kuin aloittaa kuurin (meillä oli oikein kunnon sähköpostivaihtoa!). :D Nyt on tulehdus melkeinpä tiessään. Hiivaa se taisi sittenkin olla.
 
Hieman olen täälläkin paltalla kirjoitellut, tulee vaan tekstiä niin paljon, että jäin jossainvaiheessa suosiolla taka-alalle. ajattelin nyt kuitenkin tulla ilmoittelemaan, että tänään siirrettiin meidän pieni alkio mun kohtuun :heart: se oli kuulemma oikein hyvä, en muista luokitusta ja kaikki meni hyvin. pakkaseenkin jäi vielä 5 olkea, joista kussakin 2 alkiota, osa hyvä, osa vähä huonompia. testipäivää odotellaan, joka on sitten 16.10 torstaina. en tidä mietn päin olisin, maha on vielä kipeänä punktiosta, ja olen ollut sänkypotilaana käytännössä koko viikon. Kaikki peukut pystyyn, että pieni jatkaa kasvamista, ja kiinnittyy tiukasti :heart:
 
Kiitos Veena ja Pantalaimon :flower: kyllähän se vaan niin on että jokaisesta kerrasta sitä edelleen pettyy jos ois ollu edes se minimaallinenkin mahdollisuus.. mutta nyt se oli mulla varmaan siks pahempi kun ei koskaan oo ollu näin pitkää kiertoo (vaikka vaan päivän pisempi kun aiempi ennätys), eikä edes mitään ennakkotiputtelua.

Veena, ihan kohtuulliselta hinnalta kuulostaa, siis VLssako käytte? Siitä on varmaan alennettu se kelan osuus jonka saa parina? Muistatko sisältykö siihen alkukäynti, kierron kartoitus ja hoidon suunnittelu?

Ihanaa haltia! Toivotaan että pikkuinen tarraa lujasti tilaisuuteensa!! b :) d
 
haltia tarrasukkia pienelle :heart: sullahan on hyvä tilanne kun pakkaseen saitte monta alkioo odotteleen sulatusta

Pantalaimon Nyt vaan tulevaa ovista hyödyntämään =)

Veena Tuntuu toi treen vl:ä kauppavaan todella paljon tuota koeputkihedelmöitystä. Meillekkin on joka keta siitä mainittu, vaikka tietävät että ollaan jolkisella jo jonossa tuohon IVF.ään....

(.) tänään on pp1....rinnat todella kipeenä (Puregonista ja Pregnylistä) muutenkin sellainen olo että pukkaa jotain hiivatulehdusta nyt... :/

LAITOIN LISTAAMME PIINAILIJAT KOHDAN =) KETÄN MUITA TULIS MUN SEURAKSI PIINAILEMAAN ;)
 
Torstai 2.102008



TOIVOJAT

Veena....................yk17..........2.iui...........................2/24-28,
mama-84.............12/06...........................................5/28
Rva Pikkumyy....yk2, km2/08, tm 8/08......................7/30
Sannuli-81.............8/07...........clomit........................7/26-30
Pikkuvadelma.........12/06........clomit, luget..............9/30
stellina................09/07....arimidex,gonal-f,pregny....10/n.31-39
miranda-81.............clomien jälk. laparoskopia..........11/28-32
dreamer78...............................ivf/icsi........................12/31
Lumikeiju........yk6 (myös aiempia yrityksiä )..................13/30
Pantalaimon..............9/07.......clomit........................16/?
soja.................n.1v.................zumenon, pas...........18/28
Gilmore......................kesä07...................................20/30-32
millis1981......3+1,5v........ivf/icsi tammikuussa.........20/27-28
pilvilinna...............9/07.............................................22/n.30
kirma...........9/06......clomit, menopur, pregnyl.........24/26
astrid.............3v.................clomit.pregnyl+inssi......24/28-35

J3N3..........iui, metut,clomit+puregon+pregnyl+luget......28/?
Pupuvaimo.........kohta 3v.......menopur, iui...............31/31
Rouva B...........3v tjot.......puregon, Gonal-F, iui........32/31-41,
Tiinuli81............3v......primolut,arimidex,puregon,pregnyl....32/?
Evenstar.......yk0.......metut, iui 09, clomit/arimidex....34/~43-46
Inkku83..................1v7kk.........iui/ivf.........................40/30
aitiliini83.............................primolut, pas..............?/?
surppi.................................menopur....................?/?




PIINAILIJAT

Tiinuli81 pp 1

HAAMUILIJAT



SYYSKUUN PLUSSAT


Andala..............yk15,4/07

[/quote]

[/quote]

 
Haltia Tärppi onnea tähän kiertoon. :) Oliko teillä eka IVF/ICSI?

Tänne tulee parissa päivässä niin paljon kirjoitusta, että saa kunnolla lueskella, että pysyy kärryillä. :) Hyvä vaan.

Mua vähän jo jänskättää noi järeämmät hoidot, että mitähän sitä töissä selittelee, että pääsee kivasti lähtee ultraan yms. Ja varsinkin ne päivät kun pitää olla saikulla, niin kertooko sitä oikean syyn vai ei. mulla kun sattuu olemaan mies esimiehenä, niin ei ole mikään maailman helpoin asia ainakaan sille kertoa. Osalle muista työkamuista oon kyllä maininnut asiasta kun ovat kyselleet.

Tietääkö kukaan/muistaako mitä maksaa suunnilleen lääkkeet IVF/ICSII:in? Tietää hiukan varautua...

Mulla on onneksi nyt hiukan muutakin ajateltavaa, kun päätettiin alkaa suunnittelee häitä, niin saa ajatuksia edes hetkeksi näistä vauvakuvioista pois. Vaikka välistä tuntuu siltä että koko ajan on mielessä siltikin..

Mä rupesin tuossa ihmettelee, että mulla ei ole koskaan ollut Clomien kanssa mitään noita piikityksiä. Pelkästään vaan clomit inssissäkin..
 
moi. noista lääkkeiden hinnoista. meillä tuli se maksukatto täyteen jo ekan kuukauden aikana. eli tollanen reilu 600.

tosiaan täällä niin ihanan aktiivista että itsekään en pysy mukana, luen kyllä kaiken, mut kommentoida en kerkee... anteeks :ashamed:

omasta sen verran, että meillä piti olla tänään PAS, mutta kumpikaan pakkasalkio ei selvinny ja se oli sitten siinä. kohti uutta IVF:ää siis :headwall:

 
kiitos kaikille tsemppauksesta. niitä tarvitaan.

Millis meillä tuli myös lääkkeiden hinnaksi n 600 ? ei tainnut ihan mennä se kelan katto täyteen. tämä oli siis eka icsi-hoito, jänitti kovasti. Mutta kaikki meni hyvin, nyt olet tosi onnellinen, ja suosittelen kyllä muillekin, ei ollut niin pelottavaa miltä kullostaa.
 
Seuraavaksi kun joku ihana ja taitava ihminen päivittää listaa vois mulle lisätä menopurin lisäksi pregnylin ja luget... :heart: Itse en viitsi edes yrittää päivittää, saisin suurella todennäköisyydellä koko listan aivan sekaisin :LOL: Parempi jättää vaativat hommat sellaisille, jotka ne osaa hoitaa... =)
 
Lauantai 4.10.2008



TOIVOJAT

Veena....................yk17..........3.iui, taukoa............4/24-28
mama-84.............12/06...........................................7/28
Rva Pikkumyy....yk2, km2/08, tm 8/08......................9/30
Sannuli-81.............8/07...........clomit........................9/26-30
Pikkuvadelma.........12/06........clomit, luget..............11/30
stellina................9/07....arimidex,Gonal-F,pregnyl....12/n.31-39
miranda-81.............clomien jälk. laparoskopia..........13/28-32
dreamer78...............................ivf/icsi........................14/31
Lumikeiju........yk6 (myös aiempia yrityksiä )..................15/30
Pantalaimon..............9/07.......clomit........................18/?
soja.................n.1v.................zumenon, 2.ivf...........20/28
Gilmore......................kesä07...................................22/30-32
millis1981......3+1,5v........ivf/icsi tammikuussa.........22/27-28
pilvilinna...............9/07.............................................24/n.30
kirma...........9/06......clomit, menopur, pregnyl.........26/26
astrid.............3v..............clomit.pregnyl+inssi.........26/28-35
J3N3..........iui, metut,clomit+puregon+pregnyl+luget......30/?
Pupuvaimo.........kohta 3v.......menopur, iui...............33/31
Rouva B...........3v tjot.......puregon, Gonal-F, iui........34/31-41,
Tiinuli81............3v......primolut,arimidex,puregon,pregnyl....34/?
Evenstar.......yk0.......metut, iui 09, clomit/arimidex....36/~43-46
aitiliini83.............................primolut, pas...................?/?
surppi.......................menopur, pregnyl, luget............?/?
Moonex......................menopur, puregon, ivf.............?/?

Piinailijat

Tiinuli81 pp 3




Haamuilijat



Taustailijat

Orion..................
Tähtisäde...........11/07
pohtijatar............2v
tao.................... n.4v
Justiina80..........11/05
risukasa-.............4/06....iui
Maricce.................2/06...ivf
taru82.............reilu vuosi
haltia................2v........ivf/icsi
Inkku83............1v7kk...iui/ivf

SYKSYN PLUSSAT


Andala..............yk15, 4/07


***
Aikani kuluks päivittelin listaa.. melko hyvin oon onnistunu pysyyn taustalla -muilta palstoilta :D Täältä rakkaimmalta ei vaan osaa olla pois!
Mutta ei kai sentään taustajoukkoja tosta listalta kokonaan pois jätetä..? :snotty:

sojalle :hug: huurunenien kohtalosta! Onko sulla seuraavaks siis toinen ivf?
 
).( No niin me jätetään tässä sitten varmaan muutama kierto hoidoissa väliin :headwall: Mies oli sitten kuitenkin että no, mennään nyt sitten vielä tämä kerta putkeen, mutta kun katottiin kalenteria niin ukko on juuri silloin työreissussa kun toimenpide olisi. Ja ensi kierrossa me ollaan lomareissussa silloin kun se toimenpide tod.näk. olisi eli tässä nyt ollaan sitten ihan tyhjän panttina pari kiertoa. Ärsyttää, kun jos ei se raskautuminen onnistu silloin kun on aivan optimaalinen tilanne, kaikki kuin oppirkirjasta, simpat oikean laisessa liuoksessa ja ajostus täsmälleen oikein niin kuinka se muka nyt onnistuisi. Niiiiiiin turhauttaa.. Onneksi huomenna on meillä kaveriporukalla tyttöjen ilta niin otan pikku tumut, poltan tupangia ja unohdan koko jutun. Ainakin yhdeksi päiväksi.

Pantsu: Elähän yhtään morkkistele mitään tuollasia! Ei sitä voi olla elämättäkään ja toisekseen (lääkäriäni lainaten) kuin moni suomalainen saa alkunsa juhannuksena?

Haltia: b :) d Toivotaan että pieni ottaa tiukan otteen!

Risukasa: Väestöliitossa ollaan joo. Siis tuo oli se pelkän inssin hinta eikä mitään tutkimuksia ja siitä oli kelakorvauksen tosiaan vähennetty eli se osuus mitä jouduimme oikeasti pulittamaan. Aiemminhan on tehty nuo suunnittelut ja aukiolotutkimukset. Me kun mentiin sillain vähän hassusti kun kävin samalla gynellä mutta eri vastaanotolla, jossa hän otti papan ja ultras ja sitten laittoi lähetteitä verikokeisiin yms. eli väestöliittoon mentiin vasta sitten kun oli aukiolotutkimuksen aika. Eli meillä ei varsinaista aloituskäyntiä sitten ollutkaan. Eikä mulle varmaankaan ole mitään kierron kartoitusta tehty (mikä se on?), tosin mulla on sen verta säännöllinen kierto että mitäpä sitä kartoittelemaan :)

Soja: :hug: Varmaan todella kova pettymys. Kun odottaa että homma alkaa rullamaan ja sitten mitään ei tapahdukaan. :hug:

Tiinuli: Paljonko Tampereella on tuo IVF jono? Siis kuin pitkä, onko mitään havaintoa? me siis ei olla julkisella käyty ollenkaan mutta nuo tulevien hoitojen hinnat kauhistuttaa.

Kauheeta kun mä taas höpötin :D
 
Tää on kiltisti niellyt pettymystään ja uskaltaa jo hiljalleen kurkkia tänne takaisin. Muille palstoille/ketjuihin en uskalla enkä halua. Te vaan ymmärrätte parhaiten kaikista, kiitos siitä! :hug: Ja kiitos kaikille lohduttavista sanoista, oli mukava palata takasin! :flower:

Meillä ei siis vieläkään kuukautisia näy. pp14 jätin toisen lugen pois ja pp15 illalla laitoin vikan. Vieläkään ei tätiä näyt, eikä ole oireita. Varmaankin luget pidentävät kiertoa.
Ajattelin luovuttaa. Että suuntaisin tarmoni nyt tammikuussa vietettävään 2kk Intian matkaamme (häämatka, sillon jo 1.5 vuotta myöhässä). Ja jatkasin sen jälkeen yritystä.

Mut mies halusi, että yritetään toinen inssi putkeen ja jos ei se onnaa, mennään julkiselle jonoon.
Nyt siis odotellaan tätiä tulevaksi, jotta päästäis uuteen yritykseen.

Olen tosi pahoillani Veenan ja Kirman puolesta, teistä on mulle hurjasti vertaistukea!

Koitan päästä teistä taas kärrylle ja olla yhtä tukena teille kun te ootte olleet mulle, KIITOS!

Toivoopi Susanna :heart:
 
Lyhyesti omaa napaa kun ollaan tästä lähdössä v-loppureissuun...

Eli just tulin ultrasta ja iloisin mielin =) Folli oli nyt 19mm (siis viimeksi ti:na 11mm, eli kasvanu siis hurjalla vauhdiilla noilla kolmella pistoksella...onkohan siitä muutes mitää haittaa tosta nopeesta kasvuvauhdista?) ja limis 8,5mm (onko ok ja tarpeeksi???). Huomenna aamulla saan pistää pregnylin ja sitten vaa eka kertaa pitkääääääääään aikaan pääsee oikeesti jännittään. Tulee ihan sama fiilis kun silloin ku jätettiin ehkäisy pois...tai no ei ihan sama, jotenki ei kuiteskaan usko siihen plussaan ja pelkää ja jännittää jo nyt neg. testiä...mutta siis nyt oon hyvillä mielin kun oikeet rohdot on nyt löytynyt, joilla saadaan mullekin munasolu kypsymään.

Ja sitten mulla oli se A (ne jotka tietää mistä puhun...) siellä vl:ssa nyt ekaa kertaa ja oli mulle ihan ok ja asiallinen. Ei tosiaan mikään empaattisuuden huipentuma, mutta onneksi kuiteski tuntui nyt osaavan asiansa. Vaikka E:tä kyllä ikävöin, tullu sellanen tosi kova luotto siihen lääkäriin.

Mukavia v-loppuja teille siskot :heart:
 
millis1981 vai rouvaksi meinaat alkaa, onnea :heart: insseissä ei tarvitse käyttää piikitettäviä hormoneja jos esim.clomeilla saadaan vastetta.

soja :hug: onnea tulevaan IVF.ään

risukasa- ups, unohdin eilisestä listasta taustailijat kokonaan pois, sorry!

Veena Nyt nautit tyttöjen illasta ja unohdat kaikki murheet näiden hoitojen kanssa =) Meillä IVF tehdää 2 eripaikassa eli TAYS suorittaa vain punktion ja siirron, kaikki muut IVF.ään liittyvät tehdään meidän omassa keskussairaalassa. Eli TAYsin jonoista en tiedä kun jonotetaan keskussairaalaan.

stellina onnea hyvän kokoisesta follista =) ja limiskin sulla on hyvän kokoinen! Kiva saada piinailuseuraa =) mulla kans sellainen fiilis että negaa tässä piinailen mutta oon onnellinen kun 2 johtofollia kasvoi. Meillähän tuo A on omalääkäri, on se ihan ok...mut pidin todella paljon T:stä. Todella symppis ja ammattitaitoinen. E:stä mulla ei vielä kokemuksia.
 
Rouva BTervetuloa takaisin! :wave:
stellina Onnea hyvästä ultratuloksesta!! :heart:
ONKaipailisin teiltä kokeneemmilta vähän neuvoja. Eli keskiviikkona kun kävin ultrassa tuloksena oli 9mm folli oikealla ja 12mm vasemmalla. Lääkäri ohjeisti jatkamaan maanantaihin asti 150 Menopur annoksella. Nyt tänään mulla on ollut aika kovaa vihlontaa pääasiassa vasemmalla puolella alavatsalla. Äsken kaupassa en meinannut kävelemään pystyä kun alko molemmille puolille vihlomaan. Mies totes vaan, et taitaa kypsyä nyt vauhdilla... :D
Mietin täs vaan , että onko tuollainen ihan normaalia? En nimittäin nyt viikonloppuna pääse lääkärillenikään (luonnollisesti)... Onko muilla ollut vastaavaa?
 
:hug: kaikille joilla täti on yllättänyt ja niille jotka sitä muuten tarvitsevat!!

Itse olin tänään laparoskopiassa ja halusin tulla kertomaan teille kuulumiset:
Kaikki meni hyvin ja kivutkin ovat todella vähäiset. Tosin haavat on puudutettu leikkauksen päätteeksi ja nyt olen syönyt Panacodia kotona. Kohdun takaseinämästä löytyi endometrioosia, ihan tuorettakin, sekä arpeutumaa joka saattaa viitata vanhaan endometrioosiin (ilm kuollut raskauden aikana). Nämä poltettiin pois. Lisäksi virtsarakkoon oli kiinnike syntynyt todennäköisesti sektion johdosta ja sekin poistettiin. Samalla tehtiin munasarjojen aukiolotutkimus ja ne olivat auki. Kaikenkaikkiaan jäi hyvä mieli ja nyt sitten odotellaan reilu pari viikkoa, ni kuulee mitä hoitoja aloitellaan. :)

Olen pysrkinyt olemaan nyt taka-alalla ja ehkä olen jatkossakin kunnes hoidot alkavat. olette kaikki mun mielessä ja plussakuulumisia kyllä käyn vakoilemassa. ;) Toivottavasti ymmärrätte etten jaksa tarkemmin kommentoida (leikkauksen /taustatalla pysymisen vuoksi) teidän kuulumisia?!
 
miranda, mitä kautta pääsit laparoskopiaan? (oon ihan kade!)
En vaan tajua miksei mun endolle oo tehty yhtään mitään, vaikka näkyykin jo ja aivan ilmeisesti en voi tulla raskaaks sen kanssa.. :( tuntuu jo että inseminaatiotkin ois todennäkösesti yhtä tyhjän kanssa jollei myrkkykasvustoo ensin poisteta..
 
Saako liittyä joukkoon? vm-79, toista yhteistä isännän lasta isännän kanssa IVF-hoidolla yrittävä. Esikoinen 12, IVF-poika (ja ekalla yrittämällä, pitkällä kaavalla) syntyi elokuussa -07. Mulla siis munajohtimet pois kokonaan.
Mä olen ollut ihan surkeana ja voivotellut etten ikinä saa kokea sitä "yllätystä" kun täti ei tulekaan, nyt on vaan piinapäiviä jne jne. Mutta mutta.. Koinkin yllätyksen keskiviikkona;
Aikaisempi IVF tehtiin yksistyisellä, nyt on talolainat yms ja päädyimme kokeilla julkista puolta, meillä kun on aikaa olla jonossa, pikku-terminaattori kun on vielä mallia Hyper-Duracell. Pojan neuvolan yhteydessä tarkastutin itsenikin ja pyysin lähetettä hoitoihin. Lääkäri muuten pohti onko munajohtimien puuttuminen pätevä syy hoitoihin?!? :LOL: Nooh, saatiin aika pikaisesti kirje sairaalalta ja luulimme menevämme vain haastatteluun, jonka jälkeen seuraa puoli vuotta-vuosi odottelua. Lekuri katsoi aikaisemmat paperit ja kierron ja totesi että voisin aloittaa suihkeet heti samana päivänä. Mun ilme olis pitänyt saada kameralle :D
Lopputulos on että nyt odotellaan tätiä käymään, käydään ostamassa Synarelat ja siitä se sitten taas lähtee. Olen vain nauranut että tämä hoito tuli niin yllätyksenä, että voisi melkein kutsua ylllätys-IVF:ksi, vastaa sitä yllätysraskautta :xmas:
Tällä kertaa Gonalin sijasta Puregonia, muuten samoilla mennään, Menopur siis Puregonin rinnalla.
 
En päässyt aiemmin kirjautumaan tänne! :kieh:

miranda: Tosi hienoa, että laparoskopia meni hyvin! Joudutteko nyt oottelemaan pitkään ennen kuin saatte aloittaa yrityksen?

surppi: Mulla ainakin noi follien kasvukivut on tosi voimakkaita ja tuntuu molemmilla puolilla, vaikka siis johtofolli olis vaan toisella! Että älä huoli. :)

Veena: Ehkä tauko tekee ihan hyvää. :hug: Ethän kuitenkaan hylkää meitä? :ashamed:

stellina: Oikein paljon onnea hyvistä ultratuloksista! :heart:

haltialle on peukut ja varpaat pystyssä! b:)d

Rva B: Ihana kuulla susta taas, ystäväiseni! :hug: Toivottavasti seuraava inssi tuo teille onnen! :heart:

Ja sitten omaan napaan:

Tänään oli tosiaan toinen ultra, "akateemisesta mielenkiinnosta" ja voi vitsit, olen onnellinen, että se tehtiin! Nimittäin nyt näkyi se maanantaina piilotellut oikea munasarja, joka ihan syystäkin oli ujo. Tänään siellä olikin 19,2 mm:n folli! :eek: Sain jopa kuvan siitä kotiin. :D Gyne vitsaili, että eipä monen lapsen valokuva-albumissa ole niin varhaista kuvaa. :whistle: :LOL: Kerrankin mun ovistuntemukset pitivät paikkansa!

Maanantaina tosiaan tilitin gynelle, että mies lähtee kertaamaan armeijan harmaisiin ens viikolla ja olis siis tosi harmi, jos ovis myöhästyisi kauheasti. Gyne sitten tänään ehdotti, että jospa ottaisinkin irrotuspiikin, niin varmistettaisiin oviksen osuminen just viikonlopulle! :D Kipaisin sitten pikapikaa apteekkiin ja gyne vielä ihan omakätisesti pisti Pregnylin! Vitsi, että tykkään siitä miehestä! :heart: Se oli itsekin ihan innoissaan ja toivotti oikein paljon onnea ja käski kertoa miten kävi. :D

Miten sitä voikin olla onnellinen yhdestä kahden sentin pallukasta? :D Että nyt sitten vaan ahkeraa pupuilua kehiin. :heart: Oikein hyvää viikonloppua kaikille! :wave:
 
Pantsu Kiitti tiedosta, et sulla ollut samanlaista. Näin "ekakertalaisena" sitä panikoi kaikkea mistä ei tiedä kuuluuko asiaan... :D Onnittelut follista!! :heart: Nyt vaan vipinää vällyjen väliin ja tärppionnea!!!! =)

Moonex Tervetuloa mukaan! :wave:
 

Yhteistyössä