Odotuksen Odottajat!

Huuomenia!

Täällä jännäily jatkuu eli tätiä ei ole vielä näkynyt, mutta en ole uskaltanut testatakaan kun se vitivalkoinen nega tuntuu aina niin pahalta. Ensi viikonlopulle tiedossa hauskat sempalot naisporukan kesken että jos se nega tulee niin otanpa sitten ihan reilummalla kädellä siellä. Tosin niin toivoisin että pääsisin kehittelemään jotain tekosyytä sille miksei siideri maistu :D

Rouva B: Oikeassa on tuo lääkärisi eli ei vielä kannata luovuttaa ja tuohan ei ollut mikään herkkätesti millä testasit. Hmm... Nyt alko tekee mieli testaan.. :)

Rva PikkuMyy: Olen pahoillani :hug: Voimia uuteen kiertoon!

Lumikeiju: Mulla laahaa tiedot yhden päivän jäljessä tuossa listassa eli meneillään 25/24-28 ja pp14. Kiitos jos viitsit päivittää :)

Mama84 ja Sannuli: :hug: Voimia sinne!

Kirma: b :) d jännää on!

Tiinuli: b :) d Kunpa nyt onnistuisi tuo inssi ja teille plussan toisi!

Stelliina: Mä kanssa silloin yrityksen alkuaikoina luin juuri netistä synnytyksistä ja kammosin kuinka kamalaa se on. Nyt taas tuntuma sellainen että en halua edes lukea niitä kun pelkään etten pääse sitä ikinä kokemaan..

J3N3: :hug: Outoa miten ihmeessä se voi vaan kadota :eek:

Pantsu: Mä olen juuri tuona viikonloppuna Helsingissä eli en ole maisemissa! Lähden katsomaan mun vanhaa kämppistä kun se tulee suomeen. hö. Joo tää painon tippuminen onkin ollut aika souvi. Ensin multa lähti tosi vauhdilla semmoinen reilu 4 kg ja sitten tuli ihan täysi stoppi. Nyt 4 viikkoon ei ole paino tippunut ja sekös kiristää. Mutta kuitenkin mielestäni olen hoikentunut, vaikkei vaaka olekaan samaa mieltä :)
 
Veena :hug: toivotaan että vain tuhruksi jäisikin.

Rva Pikkumyy :hug: ja parempaa onnea uuteen kiertoon!

Rouva B ei tosiaan vielä ole varmaan syytä heittää kirvesta kaivoon, kun ei herkkä testi kuitenkaan ollut kysymyksessä. Pidän peukkuja!

Lumikeiju morfologinen tutkimus tarkoittaa rakennetutkimusta, eli etsitään mahdollisesti epämuodostuneita. Tuo teidän luku kertoo siitä että normaalimuotoisia on ihan tavanomainen määrä, kaikiltahan niitä epämuodostuneitakin jonkun verran löytyy. Eli oikein hyvät tulokset teillä! Meillä vasta odotetaan tuloksia, ja melkein syön kynsiäni kun niin jännittää...

(.) Täällä on ovisplussa bongattuna, oiskohan ovis sitten tänään tai huomenna. Eli 32 päivän kiertoa odottelen näillä näkymin. Kiva kun nyt sain nuo kierrot lyhenemään, gyne sanoi niistä aiemmista kierroista (35-36 päivää) ettei ovista todennäköisesti tapahdu. Tiedä sitten oliko tuo nyt vähän liiottelua, onhan niitäkin jotka pitkässä kierrossa ovuloivat ihan normaalisti. Mutta on se silti kivempaa olla edes vähän lähempänä sitä "Kultaista Kiertoa", 28 päivää. Tosin eipä näistä lyhemmistä ole ainakaan toistaiseksi mitään hyötyä ollut... Kunpa vaan päästäisiin pian niihin hoitoihin asti! Jotenkin pelkään ja uskon, että ensi vuoteen menee, joulutauot ja kaikki. En vaan jaksais odottaa...
 
Tiistai 30.9.2008



TOIVOJAT

mama-84.............12/06...........................................3/28
Rva Pikkumyy....yk2, km2/08, tm 8/08......................5/30
Sannuli-81.............8/07...........clomit........................5/26-30
Pikkuvadelma.........12/06........clomit, luget..............7/30
stellina..................yk14..........arimidex.....................8/n.31-39
miranda-81.............clomien jälk. laparoskopia..........9/28-32
dreamer78...............................ivf/icsi........................10/31
Lumikeiju........yk6 (myös aiempia yrityksiä )..................11/30
Pantalaimon..............9/07.......clomit........................14/?
soja.................n.1v.................zumenon, pas...........16/28
Gilmore......................kesä07...................................18/30-32
millis1981......3+1,5v........ivf/icsi tammikuussa.........18/27-28
kirma...........9/06......clomit, menopur, pregnyl.........22/26 pp12
pilvilinna...............9/07.............................................20/n.30
Veena....................yk17..........2.iui...........................26/24-28, pp15
J3N3..........iui, metut,clomit+puregon+pregnyl+luget......26/?
Pupuvaimo.........kohta 3v.......menopur, iui...............29/31
Rouva B...........3v tjot.......puregon, Gonal-F, iui........30/31-41, pp15
Tiinuli81......n.3-4v.....primolut+puregon, arimidex, ivf....30/?
Evenstar.......yk0.......metut, iui 09, clomit/arimidex....32/~43-46
Inkku83..................1v7kk.........iui/ivf.........................38/30
aitiliini83.............................primolut, pas..............?/?
surppi.................................menopur....................?/?



TAUSTAILIJAT

Orion..................
Tähtisäde...........11/07
pohtijatar............2v
tao.................... n.4v
Justiina80..........11/05
risukasa-.............4/06
Maricce.................2/06...ivf
taru82...............reilu vuosi
haltia................2v...ivf/icsi

HAAMUILIJAT



SYYSKUUN PLUSSAT


Andala..............yk15,4/07

 
Lisäsin veena sinulle yhden päivän ja pp:t. En tajua miksi jättää tuon välin tuohon kiertopäivien kohdalle, en saa muokattua sitä pois.
En heittele sinulle turhia toiveita vaikka tuhrua havaittavissa..tiedät varmasti itsekin, että vielä kuitenkin kaikki mahdollista. Itselläni kun tuhrua näkyy, toiveet tippuu saman tien. Mutta nämä ovat tosi yksilöllisiä asioita. Että jäämme odottamaan tilanteen muuttumista suuntaan tai toiseen :)
Aika rautahermo olet kyllä ollut kun testi on vielä tekemättä! Onnittelut siitä!

rvaB, samoin sinulle, ihan mitä vaan voi vielä tapahtua!
Minua harmittaa, kun jäi tosiaan lääkäriltä kysymättä, että miten on mahdollista, että pregnyl tekee nämä tissivaivat reilu viikko piikin jälkeen.. :eek: Mutta yksilöllisiä ovat nämäkin asiat.

gilmore, lempeä kehiin! Ja onnittelut plussasta. Plussa se on ovisplussakin.

).( Tissit alkaa toeta. Aika kauheaa kyllä taas oli.
Nyt on kylläkin usko kateissa, ihan varma olen, ettei ihmettä olla tässäkään kierrossa saatu aikaiseksi. Varasin jo tk ajan ens kuulle, saan lähetteen julkiselle. Mietin jo, että pitäis varmaan alkaa jo soitella ens viikolle VL:ään aikaa siihen vietävän ssg:hen.
Mua vähän ärsyttää nämä minun kierrot, alkukierto on todella lyhyt kun ovis jo kp10, mutta sitten tämä loppuaika on niin vietävän pitkä, kun menkat alkaa vasta 16 päivää oviksesta :headwall:
 
Voi Veena, toivottavasti se on sitä hyvää tuhrua! Mitä siis normaalisti tulisi kun täti jää pois. :D

Kirma: Hyvä että helpottaa puupsien kanssa. Mulla nää sit johtuu jostain muusta, kun siis vasta 2 yötä olen näitten kanssa valvonut. Onkohan luget teettäneet kellään moista? Vai olisikohan sittenkin kyse jostain muusta... ;)

Gilmore: kiitos! En heitä en, heitän sen kirveen vasta keskiviikkona. :D Sullahan on kuitnekin hyvään suuntaan tuo kiertokin menossa ja ovikset bongattu ja kaikkee, ihan hyvä pohja teille on alkaa siihen kuvioon sommittelemaan sitä omaa vauvaa! :heart:

-Bee
 
Voi kuinka ihana lista meillä nykyään..... =) =) =)


Veena Täällä ainakin peukut pystyssä että plussa pärähtäisi testiin =) ai niin piti sanomani että meillä ihan ovulaatioinduktio eli ei inssiä.

Gilmore Tärppi onnea!!! Päästää kaiketi nyt samaan aikaan piinailemaan.... =)

kirma Älähän nyt vielä luovuta.... :hug:

(.) ultrassa käyty ja kummallakin puolella 19mm follit :heart: Tänään pistän vielä puregonia ja huomenna irroituspiikki. Siitä alkaa 14 päivän piinailut.......Meillä oli uusi lääkäri tänään ja aivan mahdottoman mukava ja asiantunteva. luulen että jos yksityisellä jatketaan hoitoja niin vaihdetaan tuhon lääkäriin.
 
Nätin listan ootte laittaneet. :)

Veena Toivotaan, että se plussa tulisi. :)

Tiinuli81 Toivottavasti se plussa tulisi nyt tästä kierrosta. :)

Täällä odotellaan vaan jo malttamattomina pääsyä sinne IVF/ICSI:iin. Saa tässä vielä jonkun aikaa odotella. Odottavan aika on pitkä.

Tänään olin tutustuu lastenrattaiden tarjontaa kun ystäväni on raskaana. Kaikkeen sitä tulee lähdettyä matkaan vaikka itselle tuleekin hiukka paha mieli.
 
Kiitos Kirma kun päivittelit tuon listan tiedot siten että nallet ja muut saa pysyä mukana... :heart: Tsemppiä Sinulle kiertosi kanssa! :heart:

Veenalle pidetään täälläkin peukut ja varpaat pystyssä!

Gilmore, kiitos tiedosta!! :wave: Tärppionnea Sinulle!!!!! Ovisviikkoa elellään täälläkin.. toivotaan parasta molemmille!

Tuttavien vauvauutisista on tosiaan vaikea välillä iloita, sille ei vaan voi mitään ja on kai ihan normaalia kun itsellä niin hirmuisen kova kaipuu ja hankalaa.. :/ Eipä ole meidän ystävä/kaveripiirissä juurikaan muita lapsettomia enää kuin me :'( Mutta näillä korteilla mennään, ja ne kortit ei oo huonot! Tsempillä eteenpäin, kyllä! HALAUKSIA KAIKILLE!!!! JA VOIMIA!!!! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Huomenta!

Täällä onki monella ovisajat menossa. Hushus hommiin ja paljon tärppionnea :heart:

Mun lähipiirissä ei onneks ole raskausuutisia todennäkösesti nyt tulossa. Muutama kuukausi sitten yksi parhaista kavereistani ilmoitti raskaudesta ja se oli silloin kova paikka. Nyt on sekin helpottanu. Kun toisilla on onni vauva-asiassa, on meillä onni muualla.

Nyt on vaan viime kierroissa tullu testaamiskammo. Mä en halua testata, ikinä! Vähän pakko kuitenkin jotta ei tule lugeilla turhaan venytettyä kiertoa. Vielä muutaman päivän voin ajatella olevani raskaana ja sitten täytyy testata se nega :( Mua niin pelottaa että tällä kertaa romahdan ihan täysin. Mihin on kadonnut se testauksen jännitys ja hauska fiilis? Huhuu! Oireita ei ole yhtään, lukuunottamatta kaikkia pieniä nippailuja ja muka etovaa oloa. :LOL: Mulla nyt on aina melkein ollu lievää aamupahoinvointia ihan ilman raskauttaki. Huh, on tää taas niin piinaavaa!!! :headwall:

Eteenpäin on kuitenkin aina mentävä ja kyllä sitä sitten taas toipuu, kuten aina. B)

Voimia ja halauksia kaikille!!!
 
Tärppionnea kaikille piinailijoille ja tässä kierrossa yrittäjille! :hug:

Itse päätin eilen, että lopetan oviksen tikuttelut tältä kierrolta tähän, vaikken ole muuta tikkuihin saanutkaan kuin haamuja ja haamun haamuja. Eli menkkoja täällä nyt sit vaan odotellaan. Testailuun lähden seuraavan kerran ensi kierrolla, ellen sitten onnistu kehittämään jotain ihan hämyjä ovisoireita vielä viime metreillä.

Jos viime talven kahdesta pillerittömästä kierrosta voi ottaa mallia, menkkojen pitäisi alkaa parin viikon sisällä... Saas nähdä, kuin tässä käy. Mikäli jotain menkkojen tyyppistä ilmaantuu, kp3-5 välillä pitäis käydä Väestöliitossa FSH- ja LH-kokeissa ja kp10-14 ultrassa tutkimassa, tapahtuuko muniksissa mitään. Luultavasti siinä vaiheessa ei vielä tapahdu, joten joutunen ravaamaan ultrassa useammankin kerran... :$ No, se on sen ajan murhe se.
 
Täällä odotus jatkuu B) Koitan vakuuttaa itselleni että menkat alkaa ihan kohta (niin kuin varmasti alkaakin), mutta silti niin toivoisin etteivät tulisi (todella yllättävää:D). Täällä töissä varmaan kummastelevat taas että mikä ihem ripuli mulla on kun kokoajan ramppaan vessassa tarkastelemassa asiaa :D Viimeksikin mulla alkoi menkat pp15, joka siis tänään.

Meillä on kanssa kaveripiirissä hirveä sikiäminen käynnissä. Kokojan pitäisi mennä katsomaan jonkun lasta ja joutuu aika paljon tekemään itsensä kanssa töitä että sen kestää.. Mutta nää on suurimmaksi osaksi sellaisia tuttuja (työ tms.) tai miehen kavereita eli ei ihan niitä mun aivan kaikken läheisimpiä ystäviä. Ja voi sitä päivittelyn määrää miksi meillä ei ole lapsia... huh huh... Ja yksi inhottava piirre mikä nyt on ilmennyt on että nämä lapselliset perheet tekee juttuja yhdessä ja tällaisia lapsettomia ei pyydetä mukaan. Se harmittaa :(
 
Mä oon ollut kyllä tosi laiska metsästää noita oviksia sen jälkeen kun neljäs inssi tehtiin tuloksetta. Naikkarin lääkäri kyllä sanoi, että olisi hyvä tehdä, niin osaisi pupuilla oikeaan aikaan, mutta jotenkin on vaan tullut sellainen fiilis, että meillä tärppää vasta järeämmillä hoidoilla. Ja mulla kun toimii vaan noi kalliimmat ovistestit niin senkin takia en oo sinällään tehnyt mitään asialle. Ja on tässä ny vuosien varrella jo jonkin verran oppinut kehoaan tuntemaan milloinka se ovis suunnilleen on kohdillaan.

Ne joilla on ovisviikko menossa, niin toivotaan kovasti tärppionnea. :)
 
Millis: Jaa-a. Koskakohan sitä uskaltaisi.. Luulen että menkat kuitenkin tulee tämän päivän aikana ettei tartte paljon testailla. Ihan on kunnon menkkatuntuma mahassa kuitenkin.. MUTTA jos ne eivät alkaisi niin ehkä sitä sitten aamulla voisi testata. On mulla testi valmiina laatikossa kuitenkin :D
 
tiinuli, voi onnea kovasti komeista folleista! Voisi maalaisjärjellä kuvitella, että on parempi, että ovat eri puolilla eikä samalla..on tasan samat mahdollisuudet molemmilla ja jos toisessa puolessa sattuisi olemaankin jotakin häikkää niin sitten on aikakin se toinen siellä.
Nyt sitten manaatte miehelle sinne supersimpat hoitamaan hommansa!

lumikeiju, täällä taas se tilanne, että ei ole kaveripiirissä enää yksilapsisia, viimeisetkin vitkuttelijat odottavat jo toista. Se ottaa kyllä ihan älyttömän koville. Kaikki kyllä tietävät tämän meidän tilanteen, mutta loppujenlopuksi kukaan ei voi täysillä ymmärtää mille tämä tuntuu. Kukaan ei ole kauaa kaivannut ja sitten menettänyt. Ja surkuttelu, lohduttelu ja säälittely ei paranna tilannetta, minua ainakin masentaa vaan entisestään.

pilvilinna, kiva kuulla sinunkin kuulumisiasi! Jep, tuo on tuttu tunne, että haluaa olla vielä vähä aikaa raskaana, sitten kun sen testin tekee niin ei ota millään uskoakseen ettei siihen sitä toista viivaa tule. Peukkuja sinulle!

evenstar, ovis on tosiaan voinut olla negatesteistä huolimatta. Että toivotaan parasta!

millis, eipä niitä testejä tosiaan tarvii, kun kehon toiminnat tuntee. Onko teillä vielä pitkään jonotusaikaa jäljellä? Tiedätkö vuoronumeroa?

veena, testiä, testiä, testiä!!!! Miten voit olla tuommoinen rautahermo :eek: ;) Onko olossa ennustettavissa mitään suuntaan tai toiseen? Kuis tuhruttelu?

).( Siis meikäläisellä alkoi tuhruttamaan eilen illalla. Ja nyt aina pyyhkiessä paperiin jää jotakin sotkua. Siis häh!? Nyt on kp22 :eek: Olo tuolla alakerrassa on kyllä just niinkuin ennen menkkoja eli ei mitään. Ei vihlontaa, painetta, nippailuja tai jomotusta. Ainut epänormaali on, että tissit on edelleen kipeät, yleensä kipuilu loppuu siinä vaiheessa kun tuhruttelu alkaa, mutta yleensä siis tässä vaiheessa ei pitäis tiputella vielä yhtään mitään.
Olis ehkä kuitenkin pitänyt aloittaa ne luget, sain kyllä reseptin, mutta lääkäri sano, että en tartte niitä kun prog. arvo oli niin hyvä. Enkä sitten halunnut aloittaa niitä kun tekevät niin paljon sivuoireita (ainakin lukemani mukaan).
No jokatapauksessa testaan huomenna kun pp13. Mutta raskauteen en usko. Ärsyttää vaan :headwall:
 
Kirma En tiedä vuoronumero, eikä mulle ole kyllä tullut edes mieleenkään, että joko saisin tietää sitä tässä vaiheessa. Hyvä minä. Meille tuli heinäkuussa vaan lappu, että suunnittelukäynti lokakuussa ja sitten jonotus n.6kk joka alkoi 30.6.08 eli arvion mukaan menee joulu-tammikuulle. Ja että hoitoon ei voi ilmoittautua ennenku suunnittelukäynti hoidettu alta pois. Tuolla naikkarilla mun mielestä kumminkin kiitettävät jonot. Lääkäri puhui, että joitakin vuosia sitten jonotus ollut vuoden verran. Kuka sellaista jaksaa...
 
).( Nonniih, joskus on mukava tuoda tänne hyviäkin kuulumisia :) Eli tänään kp8 ja ultrassa käyty ja siellähän köllötteli onneksi ihan mukava johtofollin alku, eli noin 11mm oli folli ja limiskin suunnilleen saman verran. Eikä nyt näkyny ollenkaan niitä vähän pienempiä folleja, kuten clomifenin kanssa (oli muutamia 7mm:n kokosia viime kierrossa). Lääkärin mukaan tuo Arimidex toimi mulla siis selkeesti paremmin kuin clomit.Lääkärin mukaan folli kasvaisi todnäk itsekseenkin jo tästä etiä päin, mutta varmuuden vuoksi annetaan sille vielä kasvuvauhtia Gonal-F-pistoksilla nyt kolmena iltana (75 yks.), aika pienellä annoksella siis käsittääkseni. Perjantaina ultrataan tilanne uudelleen (niille jotka kans hoidoissa tren vl:ssa: toi aika sille A:lle josta täällä ei niin positiivisia kommentteja oo ollu...nyyh kun oma lääkäri ei oo silloin paikalla...) ja sitten kun folli on tarpeeksi iso niin saan pistää Pregnylin (jos näin ihanaan vaiheeseen saakka päästään...). Olin niin onnellinen tästä kaikesta, sillä olin taas koittanut psyykata itseni pahimman varalle (eli ettei siellä munasarjoissa oo taaskaan tapahtunu mitään), jotten romahda korkeelta ja kovaa. Eli tästä tuli tosi hyvä mieli. Toisaalta jännittää, että miten tilanne sitten perjantaina on. Ja jotenkin nyt kun alan ekaa kertaa tän lapsettomuushoitoprosessin aikana piikittään itseäni, ni tuli jotenki sellainen olo, että nyt on siirrytty kovempiin hoitoihin....ja kun lääkäri vielä totesi, että jos ei tällä tapaa nyt muutamaan kiertoon tule toivottua tulosta, niin sitten kannattaa siirtyä suoraan ivf-hoitoon, eli ettei inseminaatiovaihetta edes kannata kokeilla...eli hui!Toivon totisesti että meillä nyt tärppäisi näin...

Veena: Ihailen sun kärsivällisyyttä ja hermoja....mua niin jännittää teiän puolesta ja totta kai parasta toivon :heart: Ja meillä kans sama tilanne, että kaikki kaveripariskunnat tosiaanki jo lapsellisia ja suurimmalla osalla jo toinen tilauksessa, mahassa tai vaunuissa...ja sama huomattu, että seura ei enää niin kelpaa ja monesta pullautetaan "pihalle", toisaalta itsekin ehkä hakeutuu lapsettomien seuraan enempi jostain syystä (ettei tuu liian paha mieli ja jaksaa tätä odotusta....)

Tiinuli: mahtavaa, että teillä tilanne kääntyi onnelliseen suuntaan ja kunnon folli kehkeytyi :) Ehkä siitä Arimidexistäkään ei ollut ainakaan haittaa sitten. Toivotan onnea tärppiin :heart:

Kirma: Jospa se täti ei nyt tuukaan...aina saa ja pitää toivoa parasta :heart:

Millis: On kyllä huimat jonot, mä en vaan jaksaisi odottaa, tosi kohtuutonta vaatia lapsettomilta ihmisiltä noin paljon kärsivällisyyttä ja pitkää pinnaa.Paljon voimia odotukseen ja jonotukseen!! :heart:
 
Hei mulle vois kans päivittää tonne yrityskiertojen kohdalle vaan 9/07, kun ois selkeempi merkintä ku noi mun kierrotkin on ollut mitä on ollu....eli reilu vuosihan tässä on jo vaavihaaveissa vierähtänyt (ja hitaasti on kyllä aika siitä näkövinkkelistä menny...)
 
Heippa!

Uskaltaudun uutena tähän ketjuun, toivottavasti huolitte joukkoonne.. :)

Taustaa hieman; olen 30v., mies 33v. ja ensimmäinen inseminaatio edessä lokakuussa. Lasta ollaan yritetty kohta 3v. ja takana on yksi tuulimunaraskaus (2006). Minulla todettu ovulaatiohäiriöitä ja miehellä siittiöiden liikkumiskyvyssä jotain häikkää...
Nyt sitten aloitan clomit heti seuraavassa kierrossa ja myös Pregnyl- piikki on kuvioissa. Kaikki nämä on mulle ihan uusia juttuja ja jännittää ihan kiitettävästi! ;)
En osaa tietojani laittaa tuolle hienolle listalle...
 
Astrid: Oikein paljon tervetuloa, tänne palstalle on hyvä välillä purkaa sydäntään ja jutella sellasten kanssa, jotka oikeesti ymmärtää miltä tää touhu tuntuu :heart: Pitkä oottelu on teilläkin jo takana, toivottavasti clomit, pregnyl ja inssi tuo sen kauan kaivatun nyytin teille =)
 
Tiistai 30.9.2008



TOIVOJAT

mama-84.............12/06...........................................3/28
Rva Pikkumyy....yk2, km2/08, tm 8/08......................5/30
Sannuli-81.............8/07...........clomit........................5/26-30
Pikkuvadelma.........12/06........clomit, luget..............7/30
stellina..................yk14..........arimidex.....................8/n.31-39
miranda-81.............clomien jälk. laparoskopia..........9/28-32
dreamer78...............................ivf/icsi........................10/31
Lumikeiju........yk6 (myös aiempia yrityksiä )..................11/30
Pantalaimon..............9/07.......clomit........................14/?
soja.................n.1v.................zumenon, pas...........16/28
Gilmore......................kesä07...................................18/30-32
millis1981......3+1,5v........ivf/icsi tammikuussa.........18/27-28
pilvilinna...............9/07.............................................20/n.30
kirma...........9/06......clomit, menopur, pregnyl.........22/26 pp12
astrid.............3v.................clomit.pregnyl+inssi......22/28-35
Veena....................yk17..........2.iui...........................26/24-28, pp15
J3N3..........iui, metut,clomit+puregon+pregnyl+luget......26/?
Pupuvaimo.........kohta 3v.......menopur, iui...............29/31
Rouva B...........3v tjot.......puregon, Gonal-F, iui........30/31-41, pp15
Tiinuli81............3v......primolut,arimidex,puregon,pregnyl....30/?
Evenstar.......yk0.......metut, iui 09, clomit/arimidex....32/~43-46
Inkku83..................1v7kk.........iui/ivf.........................38/30
aitiliini83.............................primolut, pas..............?/?
surppi.................................menopur....................?/?




TAUSTAILIJAT

Orion..................
Tähtisäde...........11/07
pohtijatar............2v
tao.................... n.4v
Justiina80..........11/05
risukasa-.............4/06
Maricce.................2/06...ivf
taru82...............reilu vuosi
haltia................2v...ivf/icsi

HAAMUILIJAT



SYYSKUUN PLUSSAT


Andala..............yk15,4/07

[/quote]

 
astrid Tervetuloa mukaan :flower: lisäsin sinut listallemme =) Jos haluat niin voin lisätän sun kiertopäivät listaan mukaan

stellina Kiva kulla että sulla arimidex toimii niin kuin pitääkin =) ja hyvän kokoinen follikin oli!!!

kirma nyt jänskättää sun huominen testailu =) =) Kumpa nyt kunnon plussa pärähtäisi testiin :heart:

Veena Sinulle myös toivoisin plussaa huomiseen testiin :heart:

(.) Pregnyl pistetty ja oli viimeinen kerta kun pistän sen kotona :headwall: tai ei sen piikin pistäminen mitään mutta niiden lasiputkiloiden avaaminen. En ymmärrä kuinka on voitu tehdä niin hankalaksi. Kummankin lasiputkilon kaulaosa särkyi lasinsiruiksi kun katkaisin...kädet olivat täynnä pieniä lasinsiruja. Sitten kun piti saada kaikki ilmakuplat pois ruiskusta....en tullut yhtään mitään. Ainetta suihkusi neulanpäästä kokoajan kun yritin ilmakuplia pois jne..eli jos joudun vielä Pregnyliä pistään niin tk:hon marssin putkiloiden ja ruiskujen kanssa :)

Muistui mieleeni eilisen ultrauskäynnin osalta se että tämä uusi lääkärimme oli todella huolissaan siitä että vasemalla puolella kasvoi myös johtofolli, koska mulla jotain häikkää vasemman puolen munanjohtimessa. On kuulemma todella suuri riski jos munasolu hedelmöittyy niin alkio kiinnittyy vialliseen johtimeen koska ei pääse sieltä pois. Myös suuri riski on jos molemmat munasolut hedelmöittyvät niin toinen kiinnittyy kohtuun ja toinen siihen vialliseen munanjohtimeen. Aivan uskomatonta!!! Koska meille yksikään lääkäri ei ole edes maininnut kyseisestä asiasta vaan on sanottu että munasolu luutavasti ajautuu aukinaiseen johtimeen....Tämä lääkäri sanoi että jos rauskaustesti näyttää + niin siitä 3 viikon päästä pitää tulla heille alkuraskauden ultraan ja tutkitaan missä alkio sijaitseen ja että munanjohtimissa ei kasva toista alkiota. Viimeksi mulla kasvoi juurikin tuolla vasemmalla puolella johtofolli ( siis julkisella olin) niin lääkäri ei maininnut mitään raskauden seurannoista tms...

Tälläistä tänään....ai niin pohdin nyt jo että teen raskaustestin 17.10 ellei täti vieraile ennen sitä....nyt pupuileen ja piinaileen B)
 

Yhteistyössä