Odotuksen Odottajat!

Sunnuntai 28.9.2008

TOIVOJAT :xmas: :heart:

Rva Pikkumyy....yk2, km2/08, tm 8/08......................3/30
Sannuli-81.............8/07...........clomit........................3/26-30
Pikkuvadelma.........12/06........clomit, luget..............5/30
stellina..................yk14..........arimidex.....................6/n.31-39
miranda-81.............clomien jälk. laparoskopia..........7/28-32
dreamer78...............................ivf/icsi........................8/31
Lumikeiju........yk6 (aiempiakin yrityksiä )..................9/30
Pantalaimon..............9/07.......clomit........................12/?
soja.................n.1v.................zumenon, pas...........14/28
Gilmore......................kesä07...................................16/30-32
millis1981......3+1,5v........ivf/icsi tammikuussa.........16/27-28
kirma...........9/06......clomit, menopur, pregnyl.........20/26 pp10
pilvilinna...............9/07.............................................18/n.30
Veena....................yk17..........2.iui...........................23/24-28, pp13
J3N3..........iui, metut,clomit+puregon+pregnyl+luget......24/?
Pupuvaimo.........kohta 3v.......menopur, iui...............27/31
mama-84...............12/06...........................................27/28
Rouva B...........3v tjot.......puregon, Gonal-F, iui........28/31-41, pp13
Tiinuli81......n.3-4v.....primolut+puregon, arimidex, ivf....28/?
Evenstar.......yk0.......metut, iui 09, clomit/arimidex....30/~43-46
Inkku83..................1v7kk.........iui/ivf.........................36/30
aitiliini83.............................primolut, pas..............?/?
surppi.................................menopur....................?/?

Taustalla :wave:
Orion..................
Tähtisäde...........11/07
pohtijatar............2v
tao.................... n.4v
Justiina80..........11/05
risukasa-.............4/06
Maricce.................2/06...ivf
taru82...............reilu vuosi
haltia................2v...ivf/icsi

Haamu+++++ :whistle:

ODOTTAJAT :flower: :heart:

Andala..............yk15,4/07
[/quote]



 
Tuota tuota.. Pakko viimein viilata pilkkua ja pyytää, että voisitteko korjata listalta mun kohdalta yhden kirjoitusvirheen? :ashamed: :xmas: Siellä lukee meinaan "comit" kun pitäis lukea "clomit". :xmas:

Sorry nipotuksesta, mut mie viilaan pilkkua työkseni... Joten typojen sun muiden bongaaminen on vähän niinku ammattitauti. :ashamed: :saint:

Omaa napaa sen verran, että enpä ole ainakaan toistaiseksi onnistunut bongaamaan ovista mammaksi.fi-tikuilla, vaikka mennään tosiaan jo kp28ssa. Pari päivää sitten testissä näkyi jonkun sortin haamu ja masussa nippaili kovastikin, mutta sen jälkeen haamu on mennyt entistä haamummaksi, sen sijaan että olisi vahvistunut. :| Tikuttelen varmaan vielä loppuviikon, mutta jos mitään kummempia ovisoireita ei ole, taidan lopettaa tikuttelun tältä kierrolta tähän viikkoon. Sit vaan odottelen, josko ne menkat sieltä joskus tulisi... Jos tulevat, pitäis käydä kp3-5 verikokeissa ja kp10-14 ultrassa tutkimassa tilannetta. Ultrassa saan sit kyllä varmaan ravata useammankin kerran, mut onhan tässä aikaa.
 
evenstar, jep, l lisätty ;)
Älä ressaa ovistesteillä. Minulla on käynyt niin, että plussaa en ole saanut, mutta silti ultrassa todettu oviksen olleen. Mutta en sitten tiedä miten laskevat inssipäivän jos ovis ei testeissä näy..siitä en tiedä. Mutta osaa ne lääkärit hommansa.

veena, peukkuja, peukkuja, peukkuja!!!

rvaB, oletko tosiaan päässyt noin helpolla tissien kans? Mulla oli ihan kauheet ne tissikivut viime kierrossa pregnylistä johtuen ja nyt tuntus olevan tulossa taas :/
Ne luget on vissiin aika kovia tuomaan sivuoireita, muistan lukeneeni.

surppi, pregnyl poistuu elimistöstä 10-12 vrk:ssa eli voi liika aikaisella testauksella antaa väärän plussa. Viime kierrossa just googletin aiheesta.
Minä henk.koht. luotan vain ja ainoastaan apteekin testeihin, noilla nettiliuskoilla on ihan kiva purkaa testaamisen tarvetta, mutta jos joskus niihin jonkun viivan saan, käyn taatusti ostamassa apteekista oikean puikon. Nyt minullakin kaapissa noita baby plussia.
Ultrakuulumisia odottelen! (vai olikos sinulla se tänään..?)

Ja samoin myös tiinulilta uutisia, toivottavasti hyviä!

pantalaimon, se on hyvä jos clomit ei tuo sivuoireita, olen lukenut, että juuri silloin toimivat niinkuin pitääkin.
Ja jep, taitaa olla kaikille täällä tuttu tunne, että pitäis muttei huvita. Mutta on ne clomitkin aika arvokkaita, että ei kantsi tärppipäiviä hukkaan heittää. Ja onhan SE sitten jälestäpäin aina ihan hauskaa...kun on alkuun päässyt ;)

rva pikkumyy, saas nähä kuin rouvan käy, alempaa testiä minäkin plussana pitäisin :)

sannuli ja pikkuvadelma :hug:
 
olipa kerran hienon kokonen folli joka hävis! nyt siel ei sit ole mitään, pelkkää tyhjää!! että se siitä puregonista ja clomeista... ei muutaku terolut naamaan taas ja menkkoja odotellessa. jos ei seuraaval kerral onnaa niin siirrytään suoraan ivf:ään. Seuraaava kierto olisi sitten kokeitava menopuria. Onko täällä pcos potilailla kokemuksia menosta? :)
 
Vastailenpa jonkun galluppiin. Me ollaan julkisella. Eka Inssi oli neljän kuukauden kuluttua tutkimusten alettua. Joulu oli välissä, niin muutoin olisi ollut jo aiemmin. :)

Evenstar Mulla ei ole toimineet mitkään muut kun Clearblue ovistestit. Lääkäri sanoi mulle ainakin silloin, että välttämättä ei näy kaikilla testeillä vaikka ovis onkin ollut.
 
Voi ei J3N3! Siis tuommonenkin on mahdollista, että folli häviää omia aikojaan :eek: ! En ole koskaan edes osannut varautua, että tyhjää vaan näkyis!
Kovasti jo tässä vaiheessa toivotan onnea tulevaan menopurin kanssa :hug:

Ultrakuulumisia täällä kyttään... :whistle:
 
Tähtisäde
Moikka pitkästä aikaa!

Minä olen totaalisesti vieroittanut itseni palstalta pariksi kuukaudeksi. En ole edes kurkannut kenenkään muiden uutisia. Välillä vaan olen käynyt katsomassa onko plussanneiden listaan tullut uusia nimiä. Eikä niitä ole tainnut tulla ikuisuuksiin vai olenko ne täysin missannut? Kyllä tämä suunta täytyy nyt muuttaa plussa-aalloksi!! Huomaa, että ollaan lapsettomien puolella...

ON: Minä olen tässä välissä tykittänyt itseeni rajattoman määrän Menopuria ja pääsin lopulta Pregnylinkin pistämään, vaikka follit olivat aika pieniä. Ilmeisesti ovis kuitenkin saatiin tapahtumaan, kun kerran täti tuli kylään siitä parin viikon päästä. Sitten söinkin taas yhden kuukauden kuurin Femostonia ja nyt on kp 4 ja tänään aloitan Menopurit taas uudelleen isommalla annoksella. Ensi torstaina pitäisi sitten mennä taas ultraan. Sellaista täällä, mieli on ihan hyvä ja luottavainen. Aloitin juuri uuden työnkin, joten nyt on vähän sellainen fiilis, että periaatteessa olisin aika nolo työntekijä, jos tulisin heti raskaaksi. Mutta ei tässä nyt enää parane odotellakaan, ei tässä iässä ja tällä hormonitoiminnalla!

Lueskelen teidän juttuja pikkuhiljaa, jotta pääsen taas perille kaikkien tilanteesta! Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Kävin aamulla verikokeissa hcg, ja raskaana en ole , vaikka mikä esittäisi muuta, joten menkkoja odotellessa..clearbluehen meni kyllä usko! :headwall:

HCG siis vain alle 1.


No OnniEmmistä edelleen haaveilemme, kunhan menkat ensin tulevat! :heart:

Jotenkin ihmettelin kyllä ,kun liuskatesteihin ei tullut kunnon plussaa,..siksi verikokeissa kävin.

Mukavaa vkloppua, meillä touhukas vkloppu joten varmaan ei paljon näy;=)) :heart:

Terv Rva Pikkumyy, edelleen OnniEmmistä haaveileva, kunhan menkat ensin tavoittaa, nyt saavat alkaa , vaikka heti, että päästään uuteen yritykseen! :heart:

:heart: :wave:
 
).( Arimidexia on nyt popsittu 3 päivää, 2 viä jäljellä. Mitään kummallisia tuntemuksia ei oo tullu, menkat tosin niukemmat ku normisti, mutta niin oli jo viime kierrossa clomeillakin.Tiistaina ultrataan....jännittää jo nyt onko munasarjoissa mikään "liikahtanut" (<- kuten lääkärimme tapaa sanoa....) en niin haluais kuulla, että mitään ei ole tapahtunut ja maksaa siitä hyvästä 70 euroo ja alkaa taas odottaan seuraavia menkkoja...töissä kävi tänään työkaveri kuukauden vanhan vaavin kanssa, voi että se oli SULONEN!!Mun vauvakuume ponnahti taas ihan uusiin sfääreihin, vaikka luulin, etten enää enempää voi vaavia toivoa....voi kun jo pian tärppäisi!!Eilen kattelin miehen kans sitä uutta sairaala-sarjaa,jossa näytettiin yksi ensisynnytys...sanoin miehelle, että voi kun pääsiski jo pian synnyttää, mies aikoi moisen kommentin nauhottaa todisteeksi, jotta voi palata asiaan kun sitten siinä tilanteessa joskus ollaan...ehkä sitten mieli onkin vähän toinen ;) Mutta nyt tuntuu, että kestäis mitä vaan, kunhan sen vauvelin saisi...

Sannuli: Nyyh, iso hali ja voimia :hug:

Rouva Pikkumyy: Harmitus, ettei se plussa sitten ollut totta, niin toivoin pinoommekin jo lisää plussia!!No, ensi kierrossa sitten :heart: Clearblueta oon pitäny tähän asti luotettavana, mutta ny tosiaan kyllä epäilyttää...

Tähtisäde: Onnea femojen ja menojen kanssa, tärppiä toivottelen!:)

Millis: Mäkin luotan Clearbluen digitaalisiin ovistesteihin, vaikken viä ookaan niillä plussannu (en millään muillakaan tosin ku ovis ei oikein pelaa)...toivon tääl et ovisplussa saatais ainaki aikaiseksi tässä kierrossa..

J3N3: Ei rähmän kökkö sentään! Noinkinko voi käydä? Iso halitus sinulle ja voimia etiä päin :hug: Toivotaan, että ensi kierrossa siellä kasvais (ja PYSYIS) kunnon folli , kunnes hienosti sitten irtoais ja hedelmöittyis =)

Veena: Minusta sun oireet kuulostaa tosi lupaavilta (tiiän, sulla on ollu niitä ennenkin, mutta silti uskon et ne vois olla nyt NIITÄ oireita oikeesti....) uskotaan lujasti plussaan edelleenkin :heart:
 
J3N3:Voiko tosiaan olla noin, et folli yhtäkkiä häviää??!! Apua, alkoi aivan hirvittää! Onnea uuteen kiertoon, toivotaan et silloin onnistuisi!
Kiitos kaikille vastauksista Pregnylin jälkeiseen raskaustestailuun liittyen! :flower:
ON: Tänään kävin ultrassa ja hidasta on folli(e)n kasvu! Lääkäri tiistaina veikkasi, et tänään johtofolli olis ainakin 12mm, mut olikin vaan 9mm ( ti oli 6mm). Eli edelleen menopur jatkuu 150 annoksella ensi tiistaihin saakka ja ke uudelleen ultraan. :headwall:
Tiedossa on siis vielä lukuisia päänsäryn ja huonovointisuuden täyttämiä päiviä... :eek:
Limis oli tosin nyt paremmin alkanut paksuuntua, et kai siellä jotain tapahtuu. Haluaisin uskoa tässä kohtaa sanontaan: "Hiljaa hyvä tulee!" :heart:
 
jaahas...lähetin osan viestistä jo..no jatkoa tulee nyt....

stellina Toivotaan että sulla toimisi arimidex paremmn kuin mulla =) Kaikista inhottavinta on yksityisellä maksella seurantaultra hintoja....

Rouva Pikkumyy :hug:

Tähtisäde Kiva kuulla susta pitkästä aikaa =)

J3N3 :hug: ompa kumma kun sulla ei puregon tehoa? No mulla taas clomit eivät tehoa. Toivottavasti Menopur on oikea läke teille =)

(.) ultrassa käyty ja hyviä uutisia sain, tai olisi parempiakin voinut olla. Eli limis 10mm, oikealla follit 15mm ja 11mm. Vasemmalla 14mm folli. Kummassakin munasarjassa on lukuisia 8-10mm folleja. Eli nyt näyttäisi siltä että nää kaksi 14mm ja 15mm ovat johtofollit ja muut eivät lähde kasvuun. Varmistus ultra maanantaina ja sit pistään pregnyl jos tilanne se että 1-2 johtofollia on vielä. Toi oikeanpuolen 11mm ei luultavasti ehdi kasvuun mukaan (toivottavasti) tosin jos se on lähtenyt kasvuun niin lääkäri sitä mietä että 3 on liikaa eli ei saa pistää pregnyliä.....mutta mulla pregnyl jo kotona valmiina.....

 
Rouva Pikkumyy Voi harmi, ettei se sitten ollutkaan niinkuin toivoimme. :( :hug:
Eteenpäin vaan kohti uutta kiertoa!
Tiinuli81 Hyvältä näyttää sinulla! Toivotaan, että saat maanantaina pregnyliin luvan ja sit kaikki menee muuten nappiin =) Mulle lääkäri sanoi, et reserviä follien suhteen on nyt alkanut kehittyä ja sen vuoksi hiljalleen kypsytellään nyt tuota johtofollia. Ettei liian suurella menopur annoksella vaan kaikki räjähdä kasvuun. Hyvällä onnella saan ens keskiviikkona pistää pregnylin. Sitä odotellessa... :whistle:
 
Rouva Pikkumyy Onnea uuteen kiertoon =)

surppi Meillä oli ihan sama juttu vuoden ajan, tai on toki edelleen. Ei uskallettu nostaa paljoa lääkeannoksia koska liian moni folli lähtisi kasvuun. Tuntui tosi turhauttavalta mennä monta kierto niin ettei yhtään follia kasvanut. Viimeisellä kierrolla julkisella saatiin pikkuhiljaa yksi folli kasvatettua. Repesin monta kertaa lääkärille että "miksi ei anneta kunnolla lääkettä ettei kierrot veny n 50 päiväsiksi?". Nyt tosiaan ensimmäisen kerran se tilanne että follit lähtivät räjähdysmaisesti kasvuun (mitä en kuuna päivänä olisi uskonu lääkäreiden varotteluiden jälkeen, joita kuuntelin vuoden verran). Nyt tosiaan saa pelätä keskeytetäänkö koko hoito kun liikaa folleja. Tää tilanne olisi aivan ihanteellinen siirtyä lennosta IVF.ään, mutta rahatilanne on mikä on....onneksi nyt vain 2-3 johtofollia tällähetkellä

jennuli kiva kun kävit kurkistamas täällä pinossa, toivottavasti nähdään pian tuolla odottajien pinossa.... =)

kirma Mulla on jotenkin nyt sellainen tunne että plussaat tästä kierrosta....en tiiä mistä se jotuu mutta sellainen tunne on ollut kokoajan....:heart:

(.) Munasarjojen kohdilta kutisee....siis jostain tuolta syvältä sisältä, sama tunne oli viimeksi kun kunnon folli kasvoi vasemmalla puolella. Nännit ovat tullet todella aroiksi ja kipeiksi...enteileeköhän ovista....? no toivottavasti maanantaina Pregnylpistos ja varmasti ovistapahtuu....toivottavasti 2-3 follia lähtis liikkeelle niin aina paremmat mahikset plussaan...
 
Voi tiinuli81 kun kirjoitit nätisti, ihan tuli itku silmään :heart: . Mutta joskus minullekin on tullut vahva tunne jonkun onnistumisesta ja paikkansa on aina pitänyt. Koskaan en vain ole sitä uskaltanut ääneen sanoa. Kiitos sinulle!
Sinulla on mahtava limakalvo, siihen pienen (pienten) tosi hyvä tarrata! Ja toivon kovasti, että maanantaina follit ovat valmiina irrotukseen. Ihan hyvällehän tuo sinun tilanteesi nyt kuulostaa!

surppi, niinpä, maltti on valttia myös näissä asioissa. Sitä on vaikea välillä hyväksyä, että ennusteista ja arvioista huolimatta keho elää ihan omaa elämäänsä omalla tahdillaan. Tiistaita odotellessa!

jennuli, kiitos kannustuksesta! Kiva kuulla, että yhä tarkkailet meitä :wave:

rvaPikkumyy, oliko eilinen siis kp2? Mites, jatkatteko luomuillen vai onko lääketieto apuna? Peukutuksia tulevaan!

Onkos veena ja rouvaB malttaneet pysyä poissa testien läheltä ;) ?

).( Täällä siis pp10. pp8 olin aika kipeä, alamahaa kouristeli tosi kovasti, veti ihan linkkuun välillä ja molempia nivusia tuikki, eilenkin oli vielä noita molempia. Tänään ollut semmoinen jatkuva poltteleva paine tuolla kohdun tietämillä. Olen selittänyt itselleni näitä uusia olotiloja mahdollisilla kahdella keltarauhasella (koska folleja oli kaksi), että ne vievät enemmän tilaa tuolla ja aiheuttavat siksi jomotusta enemmän.
Jalat olen yrittänyt pitää tukevasti maassa ja järjen päässä ja näitä olotiloja kirjoitan tänne ihan vaan siltävaralta ( :whistle: ), että ovat sitten tarkistettavissa ens kierrossa.
Pegnyl on taas tuonut järjettömät tissikivut, joudun nukkua urheilutoppi päällä, selkää polttaa ja on väsy. Nämä siis pregnylin aiheuttamia.
Kiinnostaakin kovasti mitä teille muille tulee tuosta pregnylistä, kun en ole mistään lukenut mitään vastaavista loppukierron sivuoireista :attn:
Mukavat sunnuntain jatkot :wave:
 
Risukasa, HIRMUISESTI VOIMIA KAIKKEEN!!!

Meillä oli 2 vuotta sitten sellainen tilanne että mies jahkas ja jahkas. Sitä enemmän kuin hän jahkaili omissa ajatuksissaan ja päätöksissään, sitä enemmän mua ahdisti, koska tiesin oman perussairauden tuomat hankaluudet raskautumisen suhteen ja sen että ikää tulee koko ajan lisää :( Tilanne meni siihen, että "heitin miehen pihalle" miettimään mitä haluaa elämältään. Sanoin etten voi jäädä jahkailun tasolle aina vaan, vaan elämässä on uskallettava mennä eteenpäin. 2 kuukautta elettiin erillämme, ei nähty ollenkaan. Välillä puhuttiin puhelimessa. 2 kuukauden päästä mies halusi "treffeille", minä arastelin ja vastustelin. Mutta tässä ollaan, onnellisina yhdessä asutaan ja vauvaa kovasti yritetään yhteistuumin.

Koskaan ei voi tietää mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Jotain hyvää on kuitenkin tulossa Risukasa Sinulle, aivan varmasti! :heart: Jos vaan suinkin jaksat, kirjoittele joskus kuulumisiasi.

Voimia, iloa ja valoa elämääsi! Valoa on aina tunnelin päässä, vaikkei sitä aina näkyisikään.
 
Andalalle Paljon Onnea Plussasta!!!


Meille tuli helpottava tieto perjantaina: Miehen siittiöt liikkuvat ja tulos on ok. Huh sitä helpotuksen huokausta. Minä taisin jännittää tuota vastausta enemmän, mies luki kirjeen sen verran tyynesti. Oon niin hirmuisen kiitollinen että toivon siementä ei tarvitse vieläkään menettää. Meidän tapauksessa koeputkihedelmöitys ei tule kyseeseen, eli jos raskaus ei luonnollisesti ala, niin inssi on ainoa mahdollinen toimenpide jota voidaan yrittää (alavatsa on liian kiinnikkeinen, että munasoluja voitaisiin turvallisesti kerätä )

Gynekologi kielsi tulkitsemasta vastausta liian pikkutarkasti, mutta silti tässä hieman takerrun.... :ashamed:

Lausunnossa luki:
Näytteen tilavuus normaali
Siittiöiden lukumäärä normaali
Liikkuvuus% normaali
Nopeasti eteenpäin liikkuvien osuus hyvä
Morfologisessa tutkimuksessa oli normaalien siittiöiden osuus normaaleissa rajoissa

Diagnoosi: Asthenozoospermia (levis) Näyte ei poikkea paljon normaalista.

Mitähän tuo diagnoosi mahtaa tarkoittaa? "Ei poikkea paljon normaalista"? Onko HYVÄ huonompi kuin normaali? Ja mitähän tarkoittaa morfologinen tutkimus?

Nämä nyt ei ollut vakavia asioita ollenkaan. Pääasia että normaaleita siittiöitä on ja ne liikkuvat. Kunhan mielessäni vaan pyörittelen ja teille kirjoittelen..
 
Maanantai 29.9.2008



TOIVOJAT

Rva Pikkumyy....yk2, km2/08, tm 8/08......................4/30
Sannuli-81.............8/07...........clomit........................4/26-30
Pikkuvadelma.........12/06........clomit, luget..............6/30
stellina..................yk14..........arimidex.....................7/n.31-39
miranda-81.............clomien jälk. laparoskopia..........8/28-32
dreamer78...............................ivf/icsi........................9/31
Lumikeiju........yk6 (myös aiempia yrityksiä )..................10/30
Pantalaimon..............9/07.......clomit........................13/?
soja.................n.1v.................zumenon, pas...........15/28
Gilmore......................kesä07...................................17/30-32
millis1981......3+1,5v........ivf/icsi tammikuussa.........17/27-28
kirma...........9/06......clomit, menopur, pregnyl.........21/26 pp10
pilvilinna...............9/07.............................................19/n.30
Veena....................yk17..........2.iui...........................24/24-28, pp13
J3N3..........iui, metut,clomit+puregon+pregnyl+luget......25/?
Pupuvaimo.........kohta 3v.......menopur, iui...............28/31
mama-84...............12/06...........................................28/28
Rouva B...........3v tjot.......puregon, Gonal-F, iui........29/31-41, pp11
Tiinuli81......n.3-4v.....primolut+puregon, arimidex, ivf....29/?
Evenstar.......yk0.......metut, iui 09, clomit/arimidex....31/~43-46
Inkku83..................1v7kk.........iui/ivf.........................37/30
aitiliini83.............................primolut, pas..............?/?
surppi.................................menopur....................?/?



TAUSTAILIJAT

Orion..................
Tähtisäde...........11/07
pohtijatar............2v
tao.................... n.4v
Justiina80..........11/05
risukasa-.............4/06
Maricce.................2/06...ivf
taru82...............reilu vuosi
haltia................2v...ivf/icsi

HAAMUILIJAT



SYYSKUUN PLUSSAT


Andala..............yk15,4/07
 
Saa päivittää =) !! Ja ihanaa..uusi ilme listalle!
Mutta muuttaisitko minulle huomiseksi pp11, veenalle ja rvaB:lle pp14!

Ja onnea teille tähän kiertoon rennolla mielellä hyvistä simppatuloksista :hug: !
 
Tervehdys!

Täällä minä tyhmäpää teille vilkuttelen maanantai-aamun ratoksi. :wave:
Menin tänään aamulla testaamaan, ja tänään klo 12 tulisi 14 päivää siitä inseminaatiosta.
Negahan se oli, vahvuutena 25 hcg.
Lääkärin määräämä testipäivä on ylihuomenna, eli pp 16.
Masennuin kuitenkin jo sen verran, että jätin lugen aamulla laittamatta.
Nyt sitten lukasin tarkemmin, ja lapsettomuustohtori sanoikin näin:
" Tavallinen virtsanäytteestä tehtävä raskaustesti näyttää positiivista jo oletettuina kuukautisten poisjäämispäivänä. Sitten on tapauksia, joissa hedelmöitys ja alkion kiinnittyminen on tapahtunut muutama päivä myöhemmin, jolloin raskaustesti ei vielä ole positiivinen. Eli jos kuukautisia ei ole tullut ja testi negatiivinen, kannattaa se toistaa vielä muutaman päivän kuluttua. Pidetään peukut pystyssä!"
Noh. Sit aloin latomaan tähän miun toivon kipinöitä.
- Kerroinkin että kiinnittymiskivut tulivat vasta 9 päivää hedelmöittymisestä, jos ne nyt niitä oli.
- Täti alkaisi mulla normaalisti aikaisintaan huomenna, kun kierto on sen 30-32.

Eli ehkä tässä sitten on vielä vähän toivoa, mutta kaiken varuiksi nappasin tampoonin mukaan tuonne laukkuun. Tätikivut ovat alkaneet toissapäivänä, ja rinnat ovat öisin niin kipeät, että se valvottaa n. 3 tuntia yössä. Se ei oo mulle ihan normaalia, mutta voi johtua lugeistakin...

Mitenkähän Veena?

Mama-84:lle voimahalit :hug: ja tsempitykset uuteen kiertoon!

Lumikeijulle iso kiitos aivan ihanastaa ja kevyen oloisesta listasta! :flower:

Kirma: Voihan olla että nää miunkin tissikivut sit johtuis pregnylistä? Mut tähän mennessähän sen pitäs olla jo pois miun kehosta, sen pregnylin? Polttelua siis mulla tuntunut, sekä semmosta että olisi vissyä tisseissä. Ja sit ihan kovaa kipua kainaloissa saakka (kainalokuopan reunoilla asti).

Tiinulin tilanne kuulostaa hyvältä! Kumpa oliskin oikein superfollit!

Pikkumyy: nyt ois hyvä kierto OnniEmmille, ihan on semmonen olo! ;)

-Bee
 

Yhteistyössä