Odotuksen odottajat!part II

Nonniin.. Mulle soiteltiin juuri klinikalta että sperma on varattu! :) jes, hyvä mieli sen suhteen.. eli tammikuussa sitten alottelen clomit ja sit vähä ultraillaan ja pregnyl ja inssi.. odotus on kova mutta silti hieman jo miettii sitä että mitä jos se ei nytkään onnistu.. :( mutta sen aika on sitten! :)
 
Ansu82 :wave: :wave: :wave:

Tulin "moikkaamaan" sua tuolta sekundoista tähän ketjuun. Toivottavasti siirryt johonkin toiseen pinoon mahdollisimman pian, eli esim. odotuspuolelle =)

Ja kivaa joulunodotusta muillekin ketjulaisille!

:hug: Merkku

ps. ollaan tehty parissa ketjussa periaatepäätös, että KUKAAN ei kommentoi provoihin MITÄÄN ja aika pian nuo viestit sitten loppuukin..
 
Jastu: Hieno juttu =)

Täältäkin pahoittelut tippuneille :hug:

Mulla on ovis tulossa vasta nyt lähipäivinä oireista päätellen. Kp28 jo menossa, joten tuskin sieltä mitään kelvollista irtoaa, mutta laitetaan nyt siemenet kuitenkin matkaan. Hauskaahan se harjoittelukin on =). Eli pari viikkoa pitäs odotella vielä menkkoja ja ekaa clomi kiertoa, onneksi tässä on joulukin välissä niin mene aika nopsaan =) .
 
Astrid: Toivottavasti kaikki olisi hyvin b :) d

:hug: kaikille verisen yllätyksen riivaamille.

Täällä masitelu fiilis jatkuu.. Kuulin taas että yksi ystäväni yrittää lasta. Toivon toki että onnistuvat, mutta samalla se nostaa pintaa pelon siitä että onnistummeko me koskaan. Oisi se ollut niin ihanaa jos olisi saanut sen paljon toivomansa joululahjan vihdoin tänä vuonna. Onpa tainnu pukki hukata osoitteen :( Tai no, ovishan osuus sinne aaton tienoille että ehkäpä se onnistuisi. Jos ei, niin pistän korvatunturille reklamaation :D
 
moikka :wave: realmerkku78, kiva kun kävit moikkamassa !
pakko kysyä mitä tarkoitit tuolla provolla ? (varmasti tosi tyhmä kysymys) :)

Mulla ei ole vieläkään alkanut vuodot pp17, mutta nyt on kyllä masussa semmonen tunne että pian alkaa.
Meilläkin tulee joulukuu väliä ja tammikuussa 2.iui...
Irene Tämän joulun/uudenvuoden ajan vietän varmasti hiljaiseloa täällä, mut saa kuitenkin pitää tuolla toivojissa, tuun ilmoittamaan kun täti tulee käymään.
 
Jastu:Onnittelut että pääsette hoidoissa eteenpäin ja myös siitä että sauhuttelu loppui :)

Mulla oli tänään kolmas inseminaatio, eli nyt pitää piinailla pari viikkoa...

Veena: Pidetään peukkuja että pukki tuo parhaimman joululahjan ;)
 
Lapseton82 Nyt sormet ja varpaat ristiin ja toivotaan parasta!! :) <3
Ja kiitos, tuota onnea tähän tupakoinnin lopettamiseen todella tarvitaan.. :kieh: tuntuu et koko ajan tekee mieli tupakkaa kun tietää ettei "voi" polttaa ja se et ku ei oo sitä tupakkaa.. noh noh kyl tää tästä!! :)
 
jastu: Kiitos! Juu eipä tässä auta muu kuin pitää kaikki paikat ristissä ;)

Meille sanottiin tänään jatkosta, että nyt ku on tehty yks inssi luomuna ja kaks clomeilla ni jos ei tärppää ni sit siirrytään pistoshoitoihin yhditettynä inssiin ja niitäki tulis kai kolme :kieh: Ja sit vasta päästäis IVF:ään ja siihenki on puolen vuoden jono ja jonoon pääsee kai vasta sit ku muut konstit on kokeiltu :( Eli todellakin toivon et nyt tulis elämäni ensimmäinen plussa...
 
Ansu, edelliselle sivulle oli kirjoittanut mukamas joku pillerit pari kuukautta sitten lopettanut eli yk2 yrittävä, ja nyt ihmetteli että voiko tosiaan olla jo näin pian raskaana (toi oli isolla otsikolla..) kun näkyy haamua jo monta päivää ennen menkkoja... :p kiva kun oli viittiny oikein rekisteröityä yhden provoiluviestin verran.. Mutta nythän se onkin jo poistettu :) ja se on hyvä periaate ettei tosiaan välitetä moisista!

jastulle tsemppiä, toivottavasti lakko pysyy ja on lopullinen! Elimistö kerkee puhdistuun savuista ennen seuraavaa hoitoo ;) bd Piinailijoille myös! :xmas:
 
Ihan nopeasti omaa napaa. Jotain aivan uskomatonta tapahtui, luomuihme ja maailman paras joululahja. :heart: Siis ihan ensimmäistä kertaa yli kolmen vuoden yrittämisen jälkeen olen saanut elämäni ensmmäisen plussan raskaustestiin. En pysty käsittämään, vielä kierrosta, josta en onnistunut edes bongaamaan ovista... Ja ihan tällaisesta luomukierrosta joka pidettiin inssien välillä. En ymmärrä lainkaan mien tämä voi olla mahdollista?

Kaikille piinailijoille tsemppiä, toivotaan vielä monta muutakin plussaa ennen joulua! Ja :hug: kaikille pettyneille!
 
Onnea orisis :flower: :heart: Elämä on ihmeellistä =) Onnea ihanasta joululahjasta!! :xmas: :heart:

Täällä puolestaan kp 1/32 ja yk 6 |O Mulla onkin näköjään tuo luteaalivaihe 16 päivää tai sitten terot vaan pidentää sitä!
Noh anyway....Tässä kierrossa päätin plussata!!! :D
 
Osiris: Varmaan aika uskomattomat fiilikset siellä B). Hurjasti Onnea :flower:

Jastu: Tsemppiä sauhuttelun lopettamiseen =)

Lapseton: Toivottavsti tekin saatte sen parhaan joululahjan.

Eilen sain ovisplussan testiin kp28 eli pitkä kierto tulee. En viitsi miehellekään oviksesta kertoa, pupuillaan jos jaksetaan. Todennäköisesti irtoaa kuitenkin semmoinen reppana munis josta ei ole mihinkään tai sitten ei irtoa mitään. Otetaan nyt ihan rennosti vielä kun voidaan. Keretään noissa clomi kierroissa pupuilla kalenterin kanssa varmasti ihan riittävästi....
 
Onnittelut Osiris!!! Ihmeiden aika ei ole ohi! Siitä riittää kerrottavaa jälkipolvelle/polville :D

Kp 3 menossa täällä. Minä olen aina onnellinen, kun ne alkaa. Tietää sitten varmasti testin jälkeen ettei ihmettä tapahtunut. Olen edelleen suru puserossa tämän toisen yrityksen jälkeen. Hiipii pelottavia ajatuksia, etten koskaan koe raskaus aikaa yms.
Joulukuun kierto lomaillaan ja tammikuussa siirryn hormoni-pistelyihin. Sitten täältä suunnalta tulee liuta kysymyksiä teille rakkaat kanssa sisaret =)
 
Viol: Täällä mennään kanssa aika masentuneissa tunnelmissa ja tuntuu, että ulkona kun liikkuu niin kaikki kävelee mahat pystyssä tai työntelee rattaita. Ensimmäistä kertaa eilen tuli mieleen, että minä tuskin koskaan tulen kokemaan sitä tunnetta, mutta ehkä tämä masennus ensi vuonna väistyy. :headwall:
 
Osiris Onnea plussasta!!

Meille soitteli lääkäri tänään, että meidän hoidot siirtyy naistenklinikalta maksusitoumuksella Väestöliittoon. Mikäs siinä. 6kk:n hoitotakuu tulee tässä kuussa täyteen, niin pakkohan niiden oli jotain järkkää. Nyt tulee vaan kk lisää odottelua, kun paperit lähti vasta tänään Väestöliittoon. Mut kaippa se olisi muutenkin tullut joulun takia. Mitäs ootte tykänneet Väestöliitosta?
 
Osirikselle suuret onnittelut maailman ihanimmasta joululahjasta! :flower:

Millis1981: Hienoa että pääsette väestöliittoon, uskon että on parempi kuin naistenklinikka :)

Pääsisinköhän mäkin tuonne piinailijoihin kun nyt tuntuu että tää on niin hyvä paikka missä toisia ymmärretään kun ollaan samassa tilanteessa. Nyt siis mulla pp1 ilmeisesti siis ku eilen oli inssi...
 

Yhteistyössä