Odotuksen odottajat!part II

rosetta laitoin sulle kp:t listaan, joko mirandan saa laittaa plussanneisiin? Eikös muuten toi apteekin testi ole vähemmän herkkä tai mielestäni clearblue ois herkempi..

Omaan piinailuun ei oikein uutta, tisut on oudot, en osaa selittää... Niin ja omituisia vatsajuttuja ollut. Mutta tiedä sitten. Tänään on ollut taas ""en ole raskaana, ei siellä mitään ole"- päivä, huomenna voi olla toinen tuntuma taas.. :LOL: Tunnistatteko muut piinailijat tämmöistä vaihtelua?
 
astrid, näin vähän olen ymmärtänyt että apteekin testillä ei niin herkästi saa vahvaa viivaa (kuin clearbluella) kun olen googlettanut asiaa. Voit laittaa mut plussanneisiin. Päätin että nyt yritän olla positiivinen ja uskoa tähän ihanuuteen. Surraan sitten jos siihen on syytä.

Haluan kiittää teitä ihan jokaista tässä pinossa!!! En osaa täältä vielä lähteä pois, joten jos sallitte mun käydä täällä vielä, ni olisi ihanaa. :)

Pitää muuten kysyä teiltä, että onko inseminaatiolla saatu lapsi saatu keinoalkuisella tavalla?
 
miranda-81 samanlaisia ajatuksia meillä molemmilla. Jotenkin haluaisi olla onnellinen plussasta, mut samalla takaraivossa on kokoajan pelko siitä, ettei kaikki ole kunnossa... Ja itse ainakin oikein kiellän itseäni olemasta liian onnellinen peläten, et jotain pahaa tulee vielä tapahtumaan. Mut sillä annoin kanssa luvan laittaa mut plussanneisiin, et koetan olla iloinen ja positiivinen. Mikäli surettavaa tulee niin se on sit vaan niin...
Ja haluaisin myös vielä käydä täällä lukemassa teidän kaikkien kuulumisia, jos se vaan sopii? :)
Kiitos vielä kaikille kannustuksesta ja tuesta, olette ihania palstasiskoja! :heart:
 
Moikka!

Voisin tulla tähän teidän pinoon taustailijaksi. Päivittäin luen tätä palstaa, mutten tiedä miten jaksan kirjoitella.
Taustaani voisin kertoa sen verran että vauvaa yritetty 2,5 vuotta. Kummastakaan ei selvää vikaa ole löytynyt. Miehen simpoissa jonkin verran vikaa.
Nyt kaksi inseminaatiota takana. Eilen alko menkat eli tämä toinenkaan inssi ei tuottanut tulosta :( Nyt mieli on taas niin maassa mut jospa tämä tästä taas.
 
Astrid: mulla on ihan samanlaiset tuntemukset, toisena päivä oon varma et olen raskaana ja toisena tulee se epätoivo et en ole!nyt mun tunne on varmaan toi jälkimmäinen, koska rinnat kipeet ja hieman selkä... ne on mulla aina ensi oireet ennen menkkoja ja tulee aina noin viikkoa ennen!tekis vaan mieli itkeä!no meillä tehdään seuraavaksi IVF eli onnistumis mahdollisuudet paranee... mut maanantaina se taas selviää kuinka käy!

Lapseton82: tiedän ton tunteen... onko teillä ollut puhetta montako inssiä teette?meillä nyt kaksi takana ja maanantaihin asti piinailen ja sit selviää kuinka meidän käy!tunteet viittaa nyt siihen et hyvin ei tule käymään!voimia :hug:
 
Meea : Meillä ollut puhetta et tehdään 3-4 inssiä. Tänään soitin klinikalle ja sovittiin et seuraava tehään parin viikon päästä, ihmettelen vaan ku hoitaja sano et nyt ei ultrata lainkaan ennen inssiä. Käski vaan soittaa ku ovistesti näyttää plussaa... Ennen molempia inssejä mut on aina ultrattu kp 10-12. Eka inssi tehtiin luomukiertoon ja toinen clomeilla. Samoin tää kolmas menee clomeilla...
Mut toivotaan et sulle käy hyvin ja olisit raskaana. Mäkin olin jo niin toivoa täynnä et nyt tärppäs mut ei, korkeelta tultiin taas ja kovaa. Aina sitä kuitenkin niin kovasti toivois et olis raskaana.
 
Lapseton82 :hug:

Täällä oon nyt ovista tikutellu. Selkeästi viiva vahvempi kuin eilen.
No katotaan mitä huomenna näyttää. Kovin korkeella ei odotukset nyt oo. Jotenkin suunnannu jo haaveet plussasta tonne ens vuoden puolelle. Nää pari ovista menee tässä nyt vaan katsellessa ilmeisesti :/

 
Torstai 4.12.2008

TOIVOJAT


jastu...................................clomit,pregnyl,iui....................3/28
pikkuvadelma....12/06.................clomit, luget...................8/30
mama-84.........12/06.........................................................9/28
risukasa-..........4/06.....pregnyl, iui, laparoskopia, ivf........9/25-31
anniette................................tutkimukset..........................15/28-29
Tähtisäde.....11/07.....menopur,pregnyl, iui, ivf 1/09.........15/25-28
rosetta..........7/07................tutkimukset..........................17/34?
Evenstar.......yk0.....metut, iui 09, clomit/arimidex............18/~43-79
Irene80............6/06..................2.iui, clomit,pregnyl.........18/28-32
Viol....................1v......................iui..................................19/28
Tiinuli81....Procren depot,Puregon,Pregnyl,Luget, 1.IVF.....19/28-32 Veena............yk19..........3.iui, taukoa................................19/24-28
Meea........03/07, yk21......gonal-f+pregnyl+luget, 2.iui......21/30
Osiris...............3v.............puregon, pregnyl, iui..................21/28-29
Sannuli-81......8/07.....clomit, menopur, pregnyl, iui............21/26-3
Gilmore...........kesä07.......................................................22/30-32
soja.................n.1v.......................2.ivf.............................23/28
astrid.............3v......clomit,menopur,pregnyl+inssi...........25/28-35
Ansu82....vuosi.....glucophage,puregon,pregnyl,luget, iui......28/?
millis1981......3+1,5v........ivf/icsi tammikuussa.................29/27-28
Moonex.................synarela,menopur,puregon, ivf............30/?
digi81..............2/07.............tutkimukset..........................34/29-34
dreamer78...............................ivf/icsi..............................38/32-37
haltia................2v...................ivf/icsi.................................?/?
kinky cat...................................icsi.....................................?/?
verve................2v..............................................................?/?

Piinailijat
Irene80 pp5
Viol pp5
Sannuli-81 pp6
soja pp6
Ansu82 pp6
astrid pp10
Meea pp10



Haamuilijat


Taustailijat
Orion...................2v
pohtijatar............2v
tao.................... n.4v
Justiina80..........11/05
kirma..................9/06......ivf alkuvuodesta
Rouva B.............3v tjot
Pantalaimon.......9/07.......clomit+metut
Lapseton82........2,5v.......iui



SYKSYN PLUSSAT

Andala.........yk15, 4/07.....luomu
Virtis............yli 2v....metut+femar+pregnyl+menopur
Rouva Pikkumyy....yk2, km2/08, tm 8/08
Velvet Kiss...11/07.........clomit, 1.iui
pilvilinna........9/07........luomu
stellina........9/07.....arimidex,Gonal-F,pregnyl, iui
surppi......................menopur,pregnyl,luget
miranda81....7/07....puregon,pregnyl,luget,iui


 
Onnea surppi ja miranda Ihanaa että tänne pinoon tulee plussia :heart:

(.) Eilen oli ena seuranta ultra ja olihan niitä folleja kasvamassa :heart: hitaasti olivat kasvanut, kokoluokka oli 8-10mm. Määrää lääkäri ei alkanut laskemaan. Perjantaina taas ultrataan. Ens viikon lopussa olisi tarkoitus sit suorittaa keräys...iik. Ai niin aloitin sumut tänään ja kissus kun ne väsyttää :/
 
Mä en tajua mikä mulla on ku mulla on tänäänkin ollu sellanen vähän huimaava ja oksettava olo ja pari päivää niin pirun väsyny.. :( sitä vois jopa epäillä että olis raskaana jos ei menkkoja olisi.. :( en hitto tiedä mikä on..
 
Heipähei!
Täällä yksi kanssasisar liittyy joukkoon mukaan. Olen hetken aikaa taustaillut, mutta nyt liityn mukaan keskusteluun. Taustaksi, että olemme molemmat mieheni kanssa 32v ja varsinaista yritystä takana 2 vuotta. Sitäkin ennen on ajateltu, että saa lapsi tulla jos on tullakseen. Ei ole vielä näkynyt... Ensi viikolla ensimmäinen tapaaminen Taysissa, sitten kuulee miten lähdetään etenemään. Minulla on viime kesänä todettu kilpirauhasen vajaatoiminta, johon olen saanut lääkityksen. Miehellä lievästi alentunut simppojen laatu.

Onnea plussanneille ja tsemppiä piinailijoille!
 
Tervetuloa Verve joukkoon mukaan!

Mites Ansulla ja Violilla on piinapäivät sujunu?

ON: Täällä ois menossa pp5 ja tuntemuksia ei ole minkäänlaisia, lukuun ottamatta muutamia nippailuja, mutta nekin on menny ohi. Tällä hetkellä ainakin sellanen olo, että ei ole tärpänny. Mutta kuten astrid totesi nämä on ja ei -päivät vaihtelee. =)
 
Tervetuloa Verve ja Lapseton !

surppi ja Miranda ehdottomasti kiva kuulla jatkossakin kuinka teidän odotukset edistyy !!

ON: mulla piinailut ihan samalla tavalla kun Astridilla ja Meealla oon välillä jo ollut ihan varma että oon raskaana ja melkein unohtanut että eihän tässä olla vielä edes testailtu, sitten on jokin taas palauttanut maanpinnalle ja nyt tuntuu myös siltä ettei siellä varmasti mitään ole :'( Koska te muut piinailijat meinaatte testailla ?
Mulle se lääkäri tosiaan sanoi että vasta 14.12, mutta se on sitten jo 16 pvä inssistä ja 15 pvä Prgnylistä... ajattelin että testaisin jo 11.12 (synttäri pvä), sitten on nimittäin jo 14 pvä Pregnylistä, eikä mulle pistetty kun 5000. Eihän tuo ole liian aikaista ??

Irene, Mulla ei ole ollu mitään muita tuntemuksia kuin ala vatsaa nippaili aika monta päivää (4-5) insiin jälkeen, tänä aamuna oli vatsa ja selkä kipee niinkuin ois menkta alkamassa, mutta sekin meni ohi.
Ihan outoa kun ei alhaalta valu mitään, mun PCO oireista vahvin on nimittäin tähän saakka ollut se että oikestaan kokoajan tiputtaa jotain :( Siitäkin pääsisi kun nyt tulis vaan raskaaksi !!!
 
Heippa! Tervetuloa minunkin puolestani verve!

Ansu en usko, että toi pp13, tai 11.12., on liian aikaisin testattu. Kyllä mäkin ajattelin tuossa viikonloppuna testailla, sunnuntaina ois pp13... Mulle sanottiin vaan epämääräisesti jotain kahdesta viikosta testauksen suhteen...

Tiinuli kivat,että folleja kasvaa :D

jastu en oikein osaa sanoa, mistä johtuisi sulla toi huimaus ja pahaolo... Veikkaus ois, että hormonit vielä vaikuttaa... Kurjaa varmaan jokatapauksessa.
 
Tervetuloa lapseton ja verve!

Tiinuli onnea tulevaan!!

jastu, mäkin veikkaan että hormonit vielä vaikuttavat ja aiheuttavat tuon olon. Mulle lääkäri sanoi clomeja käyttäessä että vaikuttavat vielä seuravassakin kierrossa jollakin tavalla.

ansu, kyllä voit testata tuolloin. Ei luulisi olevan liian aikaista. Mulle annettiin ohjeeksi testata 14pvää inssin jälkeen.

Tsemppiä kaikille piinailijoille ja pidän kovin peukkuja plussan puolesta!!!!
 
Miranda kunka paljon sulle pistettiin Pregnyliä ?

Mä kyllä laskeskelin, että sunnuntaina olis jo 10 pvää Pregnylistä, luin jostain että tuo pienepi annos vaikuttais ton 10 pvää... et en tie jos malta odottaa tonne torstaihin 11.12 :)
mä oon aika kärsimätön. Toisaalta kurja jos sais esim haamun siitä Pregnylistä ja sitte joutuskin pettymään :/
 
Tervetuloa Verve ja Lapseton :wave:

Lapseton: Meillä on aika samanlainen tilanne, kun vikaa ei ole löytynyt kummastakaa ja kaksi inssiä on takana, ne tosin luomukiertoon. Seuraava olisi tarkoitus tehdä clomien kera, mutta se on tässä syksyn mittaan jäänyt kun on ollut työreissuja yms. Yhteensä siis suunnitelmissa 3-4 inssiä ja sitten tujummat konstit kehiin.

Ansu: Mulle sanottiin kanssa että parin viikon päästä voi testata, mutta mulla ei tosin ollut mitään lääkkeitä, etten sitten tiedä miten ne vaikuttaa.

Astrid: Kuulostaa niin tutulta tuo pähkäily :D Niin monena kiertona olen bongaillut oireita ja epäillyt ja kuitenkin hokenut itselleni, ettei siellä mitään voi olla, etten pettyisi. Raastavaa on.. jospa sittenkin ;)
 
Juuh ei tänään ookkaan enää onneks niin huono olo ollu yhtää ku eilen.. paitsi että muuten kyllä toi henkinen puoli, masentaa niin pirusti.. :(
Hei osaako kukaan sanoo mistä vois löytyä tms. jotain taulukkoo tai jotain mistä näkis että kuinka monennella inseminaatiolla keskimäärin naiset ovat tulleet raskaaksi..?? Olis ihan kiva nähdä.. Oon alkanu miettiin kaikkee et mitä sitä nyt pitäis sit tammikuussa tehdä ja syödä ja mitä jättää pois ym. että se raskaus sitten onnistuis, mutta en tiedä sit.. hmm....
 
Onnea plussanneille! :flower:

Pikaisesti taustalta päivittelen, että tänään oli ensikäynti lapsettomuuspolilla. Eipä siellä kauaa nokka tuhissut ja lopputulos oli, että lääkärin mielestä jatketaan vielä ovulaationinduktiolla (clomit+yhdyntä ) pari kiertoa. Plääh. :kieh: Kuulemma me ollaan niin nuoria ja vasta vuosi yritetty, että pitäisi olla ihan hyvät mahikset, miehessäkään kun ei mitään vikaa ole. Niin ja samaan syssyyn totesi, ettei mulla pcos:ää olekaan, mutta kuitenkin jotain häikkää ovulaatiossa. Siksi taipui sille kannalle, että jatketaan. Pelkäsin kyllä jossain vaiheessa, että käskee meidän odotella vielä vuoden. :( Lisäksi harmittaa, että samalla hoidolla olisin voinut vielä jatkaa YTHS:lläkin, mutta 5x halvemmalla. :| Tässä tulee kurjasti joulutaukokin väliin, joten voi olla, että vasta ensi vuoden puolella tapahtuu yhtään mitään.

Ainoa positiivinen pilkahdus oli, että olen tainnut ovuloida ihan luomusti pari päivää sitten. Tosin clomithan vaikuttaa ainakin yhden kierron verran, vaikka olisi ne lopettanutkin. Ainakin on jotain osviittaa, että koska niitä menkkoja voi alkaa odotella...

Jään vielä taukoilemaan täältä palstalta. Hauskaa joulunodotusta kaikille! :xmas:
 
Jastu näillä sivuilla on ainakin paljon tietoa siitä miten nopeasti ihmiset on tulleet raskaaksi, tosin ei mitään tilastoa :(

http://www.helistin.fi/keskustelut/viewtopic.php?p=557444&sid=51793441ea4e498d28fcbd7de3e81a89
 

Yhteistyössä