Odotuksen odottajat!part II

surppi: Ihanaa, onnittelut tulevalle äidille!! Varmaan ihan mieletön fiilis! Kerroppa sitten niistä "oireista", jotka minuakin kovasti kiinnostaa =)

Mulla on kans vähän ongelmia suhtautua toisten raskauksiin ja pieniin lapsiin. Läheiset sukulaiset ja omaiset ovat eri asia, mutta puolituttujen lisääntymisasioista olen aika kateellinen. Naimisissa ollaan oltu yli vuosi ja aina itse ajatteli, että sen jälkeen saa lapsia tulla. Nyt ajoittain ahdistaa, ettei tämä mennytkään ihan niin (tyhmää ajattelua). Siskojen pienistä vauvoista olen innoissani, mutta toisten lapsia melkein karttelen. Se sattuu jotenkin enemmän, vaikka rakastan vauvoja/lapsia! On myös ihan järjettömän kova tarve kokea raskausaika, ihailen odottavia mammoja mahojensa kanssa :'(
 
Juu soittelin just klinikalle.. Siellä ei kuulemma ole spermaa tällä hetkellä ollenkaan joten seuraava inssi päästään tekeen vasta tammikuussa.. No ei auta muu kuin odotella.. sama jatkuu edelleen että clomit ja pregnyl..
 
Minäkin voisin pikkuhiljaa tännepuolelle siirtyä =).
Yritys alkanut 07/07 laihoin tuloksin :ashamed:. Lapsettomuuspolilla ollaan tutkimuksia aloitelemassa. Tämän viikon perjantaina mennään ensi käynnille ja kuulemaan simppatestin tuloksia, toivottavasti ei isompaa häikkää löytyisi.
Mulla on herännyt epäilys kilpirauhasen vajaatoiminnasta, kun olen netistä tietoa etsinyt. Lääkärin mielestä mun TSH-arvot oli ( kahdesti mitattu 5,2 ja 5,0) ihan hyvät, mutta ei ne taida sitä olla. Kilpirauhas foorumin mukaan raskautta yritäessä arvojen pitäs olla 1-2 välillä. Toivottavasti l.polilla osaavat noihin jotain sanoa.
 
Keskiviikko 3.12.2008

TOIVOJAT


jastu...................................clomit,pregnyl,iui....................2/28
pikkuvadelma....12/06.................clomit, luget...................7/30
mama-84.........12/06.........................................................8/28
risukasa-..........4/06.....pregnyl, iui, laparoskopia, ivf........8/25-31
anniette................................tutkimukset..........................14/28-29
Tähtisäde.....11/07.....menopur,pregnyl, iui, ivf 1/09.........14/25-28
rosetta..........7/07................tutkimukset..........................16/34?
Evenstar.......yk0.....metut, iui 09, clomit/arimidex............17/~43-79
Irene80............6/06..................2.iui, clomit,pregnyl.........17/28-32
Viol....................1v......................iui..................................18/28
Tiinuli81....Procren depot,Puregon,Pregnyl,Luget, 1.IVF.....18/28-32 Veena............yk19..........3.iui, taukoa................................18/24-28
Meea........03/07, yk21......gonal-f+pregnyl+luget, 2.iui......20/30
Osiris...............3v.............puregon, pregnyl, iui..................20/28-29
Sannuli-81......8/07.....clomit, menopur, pregnyl, iui............20/26-3
Gilmore...........kesä07.......................................................21/30-32
soja.................n.1v.......................2.ivf.............................22/28
astrid.............3v......clomit,menopur,pregnyl+inssi...........24/28-35
Ansu82....vuosi.....glucophage,puregon,pregnyl,luget, iui......27/?
millis1981......3+1,5v........ivf/icsi tammikuussa.................28/27-28
Moonex.................synarela,menopur,puregon, ivf............29/?
miranda-81.....7/07......puregon, pregnyl, luget, iui.........33/28-32
digi81..............2/07.............tutkimukset..........................33/29-34
dreamer78...............................ivf/icsi..............................37/32-37
haltia................2v...................ivf/icsi.................................?/?
kinky cat...................................icsi.....................................?/?


Piinailijat
Irene80 pp4
Viol pp4
Sannuli-81 pp5
soja pp5
Ansu82 pp5
astrid pp9
Meea pp9
miranda-81 pp16


Haamuilijat
miranda-81.....7/07......puregon, pregnyl, luget, iui


Taustailijat
Orion...................2v
pohtijatar............2v
tao.................... n.4v
Justiina80..........11/05
kirma..................9/06......ivf alkuvuodesta
Rouva B.............3v tjot
Pantalaimon.......9/07.......clomit+metut



SYKSYN PLUSSAT

Andala.........yk15, 4/07.....luomu
Virtis............yli 2v....metut+femar+pregnyl+menopur
Rouva Pikkumyy....yk2, km2/08, tm 8/08
Velvet Kiss...11/07.........clomit, 1.iui
pilvilinna........9/07........luomu
stellina........9/07.....arimidex,Gonal-F,pregnyl, iui
surppi......................menopur,pregnyl,luget
 
Tervetuloa pinoon Rosetta :wave: Mehän ollaankin jo tuttuja tuolta toisesta pinosta :) Toivottavasti päästään pian plussaneisiin!

Jastu :hug: Varmasti turhauttaa. Meillä kanssa seuraava hoito menee ensi vuoden puolelle kun tulee nuo joulunpyhät juuri sopivasti tuohon tielle.
 
ansu, huimaus oli ensimmäinen oire viikon päästä inssistä. Sitten oli jotain pientä menkkakipua.

surppi, onnittelut vielä minunkin puolestani!! :flower: :flower: Mikäs sun lasketuksi ajaksi tulee?

Tein aamulla uuden testin Apteekin omalla. Siihen tuli hailakka viiva, mutta testiajan sisällä. Toivottavasti kuitenkin meinaa ihan hyvää. Eilen sain sillä Clearbluella paljon vahvemman. Oiret kuitenkin paljon vahvemmat kuin aiemmin. Tietääkö joku onko tuo Clearblue herkempi kuin Apteekin oma?

 
Tilasin tuon kaksplus-lehdenkin, toi puolen vuoden tarjous.. tänään tuli sitten sekin postissa.. :/ kivahan sitä lukea on, ei siinä mitään mutta vituttaa ja oikeesti turhauttaa vaan niin tää odottelu..
Ja herranjesta mulla on maha niiin kipee ja selkäkin kyl mut maha paljon kipeempi. Oon täs miettiny et voiskohan se johtua jotenkin clomeista/pregnylistä?? Mutta siis sattuu paljon paljon enemmän kun yleensä kun on menkat..
 
Jos nyt jotain huumoria pitää keksiä niin sanoin tossa vaimokkeelle eilen illalla että no saanpahan ainakin polttaa vielä! :D Ja ollaan lähdössä vuosipäivää juhlistaan tallinnaan nyt pe-ma niin voipahan sitä vähän juodakin ihan hyvällä omalla tunnolla.. :)
 
En tiedä taas miten jaksaisin, elämä potkii päähän oikein urakalla. En tiennyt mihin oisin tän kirjoittanut, joten tulee nyt tänne yleiseen keskusteluketjuun. Ei varsinaisesti liity lapsettomuuteen, mutta mun kohdalla on herännyt epäily siitä että sairastan astmaa... :/ Allergiatkin on mennyt pahempaan suuntaan ja on tullut lisää kaikenlaista mihin reagoin. Voi helkkari että voi harmittaa, pitääkö sitä ihmisen saada kaikki mahdolliset sairaudet vaivoikseen? Ihan kun tässä lapsettomuudessa ei olis tarpeeksi. Mikäli mulla todetaan astma, saattaa se olla syy tähän mun järjettömään väsymykseen. Oon vaan ajatellut että ne on nää kaikki hoidot ja syksy jne. jotka vetää mehut pois.
 
Tähtisäde
ONNEA PLUSSANNEILLE!!!!! :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: Mahtavaa! Te olette sen ansainneet!

Jastu: :hug:

Veena: Onnea mahtavista uutisista!

Inssi on nyt tehty maanantaina ja onnellisesti takana. Pesusysteemillä saatiin siittiöiden laatua vähän paremmaksi, mutta pirulaiset tarttuvat kauheasti yhteen ja se ei ole hyvä. Teoreettiset mahdollisuudet nyt kuitenkin on tärpätä, vaikka en tästä kyllä mitään odota, mutta mieli piristyy kuitenkin.

Katsellaan...

Piinailijoille rautaisia hermoja!
 
Kiitos kaikille onnitteluista! :)

Viol ja Ansu-82 Voimakkain oire on ollut tissi ja nännikipu. Väsymystä, huimausta ja pissalla ravaamista on myös ollut, mut ajattelin et nämä kaikki johtuu Lugeista... En halunnut liikaa oireita kuulostella ja elätellä turhia toiveita. Olen ikuinen pessimisti sen suhteen, et vois jotain näin ihanaa mulle/meille tapahtua. Edelleen suhtaudun varovaisen iloisesti plussaani... :ashamed:

Astrid On se kai ihan ok, et laitoit plussanneisiin. Voihan tässä vielä mitä vaan tapahtua, mut toivotaan, et saan jäädä plussanneisiin! :heart: Sen verran vois mun tietoihin korjata, et meille ei tehty inssiä vaan ihan kotikonstein mentiin... tai voidaanhan sekin luokitella koti- inssiksi =) .

miranda-81 Täytyihän mun heti eilen käydä laskurilla selvittään kaikki tärkeät ajankohdat ja lasketuksi ajaksi tuli 12.8.09. Täytyy kokoajan muistuttaa itselleen, ettei innostu liikaa... Soitin eilen mun lääkärilleni ja varattiin ultra- aika 18.12. Onnitteli kovin ja käski uskoa testin tulosta.

En sit saanut laitettua eilen plussakuvaa, koska ukko ei ehtinyt auttaa näiden teknisten vempeleiden kanssa. Katotaan jos tänään vaikka sais...
 
surppi, mun la on 10.8.09 eli lähekkäin mennään. Minäkin varasin ajan varhaisultraan ja sain ajan vasta 29.12 kun klinikka on joulun kiinni. Jotenkin vain on olo ettei kaikki ole hyvin joten toivotaan ettei mun tunne pidä paikkansa.
 
Mites piinailijoilla on piinapäivät sujunu?

Itse yritän olla ajattelematta koko asiaa ja tähän asti ainakin sujunut ihan hyvin, kun töissä pitää niin kiirettä (joululomaa odotellessa). Nimittäin ensimmäisen inssin jälkeen mielikuvitukseni tuotti kaikki raskausoireet; etova olo, närästys, väsytti, nälätti ja pissitti. :LOL:

Mirandalle ja surpille vielä oikein paljon onnea!!

Irene pp4
 
Kiitoksia onnitteluista!!! Tosin mä olen niin epävarma tästä olosta kun Apteekin omaan tuli se hailakka viiva vain. Pelkään niin ettei nyt kaikki ole ihan hyvin. :ashamed:

Piinailijoille tsemppiä ja onnea miljoonasti!!!!

jastu :hug:

rosetta Tervetuloa minunkin puolesta!
 
ei kökkö. kirjoitin tekstin ja se hävis... ensin se tuli kahteen kertaan ja sitten ei kertaakaan. Krääks. Yleensä kopioin joka kerta viestin, mut nyt sit en tietty...
Kovasti ONNEA PLUSSANNEILLE miranda ja surppi!!
itellä kp37, ja täti tulis huomenna kyläilemään. (tietty toivon ettei....)
Kaveri synnytti maanantaina aivan syötävänsuloisen tyttövauvan. Hänelle se oli 4., mutta iskälle 1., joten kyllä mä osaan olla iloinen tuon vauvan syntymästä!! :) muutenkaan heillä tuo raskautuminen ei käynyt ihan kädenkäänteessä.
Mutta tottakai haluaisin mahd. pian itsekin kokea synnytyksen ja sen tuhisevan paketin.
Aloitin kuntoilun 1kk sitten ja olen päättänyt laittaa kroppani ja koppani kuntoon ennen hoitojen aloitusta! Eli tässä olis nyt 3-4kk aikaa.
Palaillaan!
 
Mulla on nyt menossa kp16/34?. Todennäköiseti tulee pitkä kierto nyt, kun en ole ovista bongannut enkä edes mitään siihe viittavaa. Helokkikapseleita syömällä sain kiertoa lyhemmäksi, mutta tässä kierrossa jätin pois ja näyttää taas kiertokin pitenevän. Kierrot on ollut välillä 26-48 eli aika huimaa vaihtelua. Helokki-kierroissa välillä 26-34 ja niissä kierroissa missä en ole niitä ottanut välillä 38-48
 
Onnea plussanneille aivan hirmuisesti. Ihanaa. Täällä on kyllä ollut aivan mahtava plussa-aalto. :heart:

tervetuloa uusillekin mukaan. =)

Jastu Mullekin mies tilasi Kakspluslehden. Ajatteli jos haluaisin lueskella sitä aikani kuluksi. Ja jos siellä olisi juttua kohtalotovereista.

Mulla taitaa tulla tälle vuodelle uusi ja pisin kiertopäivä. Tähän asti on ollut aina kierron pituus 27, mutta ei siis tässä kuussa. Ihmettelen kyllä kovasti mikä saanut kropan sekaisin. :) Normisti alkaa paria päivää ennen tiputtaa ja tissit tulee kipeäksi 4-5 päivää ennen. Nyt nekin tuli kipeäksi vasta eilen. Ihme ja kumma. Voisin toki tehdä testin josko olisin raskaana, mutta odottelen nyt kumminkin vielä muutaman päivän. Ollaan tässä kumminkin jo yritetelty 2,5 vuotta niin tuntuisi oudolle josko nyt tulisi luomuihme. :)
 

Yhteistyössä