Odotuksen odottajat!part II



Tiistai 2.12.2008

TOIVOJAT


pikkuvadelma....12/06.................clomit, luget...................6/30
mama-84.........12/06.........................................................7/28
risukasa-..........4/06.....pregnyl, iui, laparoskopia, ivf........7/25-31
anniette................................tutkimukset..........................13/28-29
Tähtisäde.....11/07.....menopur,pregnyl, iui, ivf 1/09.........13/25-28
Evenstar.......yk0.....metut, iui 09, clomit/arimidex............16/~43-79
Irene80............6/06..................2.iui, clomit,pregnyl.........16/28-32
Viol....................1v......................iui..................................17/28
Tiinuli81....Procren depot,Puregon,Pregnyl,Luget, 1.IVF.....17/28-32 Veena............yk19..........3.iui, taukoa................................17/24-28
Meea........03/07, yk21......gonal-f+pregnyl+luget, 2.iui......19/30
Osiris...............3v.............puregon, pregnyl, iui..................19/28-29
Sannuli-81......8/07.....clomit, menopur, pregnyl, iui............19/26-3
Gilmore...........kesä07.......................................................20/30-32
soja.................n.1v.......................2.ivf.............................21/28
astrid.............3v......clomit,menopur,pregnyl+inssi...........23/28-35
Ansu82....vuosi.....glucophage,puregon,pregnyl,luget, iui......26/?
millis1981......3+1,5v........ivf/icsi tammikuussa.................27/27-28
Moonex.................synarela,menopur,puregon, ivf............28/?
jastu...................................clomit, iui................................29/?
miranda-81.....7/07......puregon, pregnyl, luget, iui.........32/28-32
digi81..............2/07.............tutkimukset..........................32/29-34
dreamer78...............................ivf/icsi..............................36/32-37
haltia................2v...................ivf/icsi.................................?/?
kinky cat...................................icsi.....................................?/?

Piinailijat
Irene80 pp3
Viol pp3
Sannuli-81 pp4
soja pp4
Ansu82 pp4
astrid pp8
Meea pp8
surppi pp14
miranda-81 pp15
jastu pp15

Haamuilijat
surppi.......................menopur, pregnyl, luget
miranda-81.....7/07......puregon, pregnyl, luget, iui


Taustailijat
Orion...................2v
pohtijatar............2v
tao.................... n.4v
Justiina80..........11/05
kirma..................9/06......ivf alkuvuodesta
Rouva B.............3v tjot
Pantalaimon.......9/07.......clomit+metut



SYKSYN PLUSSAT

Andala.........yk15, 4/07.....luomu
Virtis............yli 2v....metut+femar+pregnyl+menopur
Rouva Pikkumyy....yk2, km2/08, tm 8/08
Velvet Kiss...11/07.........clomit, 1.iui
pilvilinna........9/07........luomu
stellina........9/07.....arimidex,Gonal-F,pregnyl, iui
 
No testailin tossa aamulla mutta voi luoja, siihen testiin ei tullu sitä viivaa että olisin tehnyt testin oikein, kyllä mulla aina testissä on näkynyt edes se! :D No mennään ostaan nyt uus testi ja ajattelin tuossa kuuden hujakoilla testailla sit uusiks!! :) Nyt on vaan niin sellanen olo että mua vituttaa,itkettää, ärsyttää ja kaikkee mahdollista jo valmiiks kun oon lähes varma siitä et se on negatiivinen.. :( Ja tänään oon kaikkein eniten huomannu tekeväni sitä että kun koko ajan on ajatuksia mielessä ja ajattelee että olis raskaana ym. niin kyllä niin rankalla otteella pyyhin koko ajan ne ajatukset mielestäni ja tyyliin sanon itelleni et älä ny hei ihan idiootti oo et sä muka raskaana olisit tms.. mutta mutta kai tää tästä.. :/ Ilmoilen illemmalla!! :)
 


Tuossa olisi tuo kuva. Tosin ei ole mikään hyvänlaatuinen ja viiva on paljon, paljon hailakampi tuossa kuin oikeasti.

Kiitoksia kaikille onnitelleille!!!! :flower:
Joku kysyi oireita, ni tissit ovat olleet kipeät tuolta ulkosyrjistä ja muutamana päivänä oli pyörrytystä. Muuten ei oikein mitään ole ollut.

Rautaisia hermoja kaikille piinailijoille!!!

Veena
, hienoa, ettei löytynyt mitään pahaa mammografiassa.
 
miranda-81: ONNEA AIVAN HIRMUISESTI!! :heart: :flower: Aivan mahtavaa, että sait plussan!

Veena: Onnea myös sinulle noin hyvistä testituloksista! Onneksi ei ollutkaan vakavaa... huh! :flower:

risukasa- : voimia sinulle
:hug:

ON: Aivan epäuskoinen olo siitä, et voisin plussata. Enemmän ja enemmän mietin vaan sitä, et katsoinko testiä eilen aamulla oikein... Huomenaamulla pitäis olla taas rohkea ja testata! :/
Virallinen testipäivä, jonka lääkäri mulle sanoi, on vasta perjantaina...
 
Heippa kaikille.

Nyt on lomalta palattu kotisuomeen. Loma oli aivan ihana ja lämmintä piisasi =)
Meille ehdittiin tehdä inssi just ku tultiin suomeen eli se tehtiin perjantaina nyt on menossa pp3 et mut voi lisä piinailijoihin.
Söin tässä kierrossa vain clomit ja perjantaina ultrassa oli kolme folli kaksi oli just irronnu ja yksi oli just irtoamassa lyyhistynyt jo, et kuulema pitäs olla ihan hyvä mahkut. Mut ku pessimistinen olen tän suhteen niin en usko vasta ku se todetaan.

ONNEA ihan hirmusesti miranda-81!!!!

Pitää lukea muiden kuulumisia vähän paremmalla aikaa.

Piinailijoita taas on kertynyt melkoinen pino =)
 
Miranda: Kyllä tuo ihan selkeeltä plussalta näytää, onnea vielä kerran :heart:

Veena: ihanaa, että sait helpottavia uutisia! =) Noi on aina kuitenki niin piinaavia juttuja, vaikka tietäiski, että todnäk kaikki onkin ok. Aina kun jotain tuollaista on (kokemusta löytyy) niin sitten positiivisten uutisten jälkeen osaa taas nauttia elämästä eri lailla. Ja nyt vaan tsemppiä tähän vaaviasiaankin teille!

).( Mun mielessä alkanu kummitteleen kaikki keskenmenovaarat ja tuhannet muut asiat mitkä voi mennä pieleen, jotenkin koitan iteeni rauhoitella ja olla ajattelematta asiaa, mutta minkäs sitä tälle rasittavalle pessimistiselle luonteelleen voi. Koitan silti nauttia tästä uskomattomasta olotilasta, että vaavia oottelen (kiitollisena ja sydämestäni toivoen, että saisimme tämän pikkuisen pitää )

t. Stellina ja pikkutaimi rv 5+4
 
sannuli Kyllä mulle inssi tehtiin. Tämä oli varsinaisesti toinen inssi. Eka tehtiin jo kesäkuussa pelkillä clomeilla. Välissä olin laparoskopiassa ja nyt oli puregon+pregnyl+lugesteron-koktail käytössä. Ekat oireet tulivat joskus viikon päästä inssistä.
 
Kysymys teille jotka ootte plussaneet.
Koska oottee ruvenneet tuntemaan oireita ?
Mulla on menossa vasta pp 3 ja vihloo alhaalta koko ajan, astrid sullahan oli samoja "ongelmia" ? johtuskohan se siitä Pregnylistä ?
 
Onnea miranda! :heart: Mahtavaa, plussia lisää!! Piinailijoitakin on iso porukka :D

veena varmasti olet helpottunut, hyviä uutisia! =)

Ansu82 joo mulla on kanssa vatsakipuilua, ollut oikeastaan inssistä asti eli viikon verran siis jo... Aluksi se oli tosiaan oikean munasarjan kohilla, jossa mulla oli ne 2 folliakin. Edelleen kipuilee munasarjoissa, mutta nyt on "särkenyt" koko alavatsaa tänään. Mulla on fyysinen työ, jossa kumartelen jne. paljon ja huomasin, että rupesi mahaa särkemään päivän edetessä. Ekassa inssissä ei ollut näin paljon vatsassa vihlontaa yms., joten pistää miettimään, mistä moinen johtuu... Nännit mulla on kipeät kanssa. No, toivotaan, että kaikki johtuisi siitä... ;)
 
Onnea oikeen paljon plussanneille :) :flower: :heart: ihan mahtavaa!!!

Veena onneksi selvisit säikähdyksellä, eikä ollut tosiaan mitään vakavampaa!

itellä loppu vasta lauantai aamuna se vähäinen verinen vuoto, siis viikko sitten tehtiin toinen inssi ja keskiviikkona alkoi ilmenee punaista pientä vuotoa... outoa!muuten ei mitään oireita suuntaan tai toiseen!tässä pitäs vielä piinailla viikko ja kysyy kyllä mun kohdalla hermoja.... en tiiä kuinka jaksaa!!!!
 
Joo äsken tein testin uudestaan ja just niinhän se meni ku ajattelinkin että negatiivinenhan se oli... et vittuuks täs sitten niin.. :'( ei varmaan tarvi enempää kertoilla et millanen fiilis sitä on..
 
Niin ja ON:
Nippailua vasemmalla alotin tänään tikkujen kanssa läträämisen. Haalea viiva tuli. Lääkäri sanoi et pitää olla yhtä vahva, jos jää haaleeks en välttämättä oo kunnolla ovuloinu. Että sellasta.

Sillon huhtikuussa tein muuten vaan sen ovistestin ja sinä päivänä tuli ihan tumma viiva. Tosin sillon meillä ei ollu yritystä. Oli vaan testi kaapissa ja oli ovis olo niin testasin.

Toivottavasti se kunnon ovis tulis nytkin... :snotty:
 
Tein äsken testin ja PLUSSA TULI! =) :heart:
Mies oli just töihin lähdössä kun huusin vessasta, et älä vielä mene tuu nyt säkin kattoon, et onko tää plussa??!!! Ja olihan se. Aivan sekava olo, kädet ja koko kroppa tärisee... Kunhan tämä onni vaan kestäisi :heart: .
 
Surppi: onnea paljon :flower: :flower: :flower: Ihanaa että tuli kunnon plussa!

Täällähän on oikein kunnon plussa-aalto :) Tartuttakaas nyt muhunkin tuo..

Kiitos teille kaikille myötäelämisestä mammografia tulosten kanssa, olette ihania :)

Jastu: Tuttu tunne, koita jaksaa. Meidänkin vuoro tulee vielä :hug:

Muoks. En vielä avautunutkaan syövättömyys-huumassani viikonlopusta. Käytiin siis tuttavapariskunnalla, joilla kolme kuukautinen vauva. Ja voi hlvetti siitä tenttaamisen määrää. Koko aikana ei puhuttu mistään muusta kuin vauvoista, jonka toki ymmärrän, mutta onko pakko tentata kokoajan miksi meillä ei ole lapsia! Siinä sitä udeltiin että "koskas meidän Tiina-Topias saa leikkikaveria sieltä teidän suunnalta?". Kummatkin mumistiin vain jotain ja sitten mies sanoi vitsillä että, eipä siinä muuten mutta kun ei tuo tekotapa miellytä :D Johon lapsen isä vastasi (vitsillä toki) että onhan niitä kaikkia petrimaljoja joissa voi lapsia tehdä. Tietäisipä vaan kuin lähelle osui :D

Noniin, sainpas taas tuokin pois järjestelmästä :)
 
Jastu :hug: koitahan jaksaa kohti uuttaa yritystä !

Miranda ja surppi ONNITTELUT !

Vielä kysyisin plussaajilta, mitkä on ollet varhaisimmat raskausoireet mitä ootte tunteneet ?
Mitä Miranda tunsit viikon inssin jälkeen ?

Veena mullakin oli eilen raskaana oleva ystävä kylässä, oon kyllä niin kade, voi kun itelläki oli semmonen masu ! Tänään tulee kaveri kylään jolla on n. kk ikänen vauva, en malta varmaan pitää näppejä erossa siitä :heart:

Ansu pp 4 :headwall:
 

Yhteistyössä