Odotuksen odottajat! Osa III

Katriina ja muut piinailijat: Minäkin uskoin viimeiseen asti, että raskaana olemisen jotenkin "tuntee" tai siihen liittyy niin voimakkaita oireita, että jo ennen testiä voi olla varma plussasta. Kuitenkin, tässä plussaan johtaneessa kierrossa oireeni olivat (tuhrun poissaoloa lukuunottamatta) täysin samat kuin missä tahansa muussa kierrossa! Menkkajuilintaa ja rinnatkin pehmenivät. Plussa oli siksi suuren suuri yllätys!

Olemme toki yksilöitä, ja joillain oireet tulevat aiemmin kuin toisilla, mutta ei kannata vaipua epätoivoon, jos ei mitään raskausoireita ilmaannu ennen testiä. Minulla on vieläkin varsin oireeton olo, lähinnä rinnat ovat kipeytyneet ja 6. raskausviikko meneillään.

Paljon plussapuhureita kaikille! +++++ :whistle:

-Pantsu rv 5+3
 



Tiistai 31.3.2009

TOIVOJAT

IVF/ICSI
millis1981.......................1.ivf/icsi:n 1.pas...........................2/27-28
Veena............yk24.......1.ivf tulossa.................................7/24-28
kirma.........9/06, ku10/07......1.ivf vko14..........................13/n.28
dreamer78........................1.ivf/icsi huhtikuussa...............19/32
Gilmore...........kesä07..........ivf tulossa.............................25/?
Hilma78..............................yasmin,puregon,icsi................?/?
emily81.........07/07.......1.ivf/1.pas, gonal-f, pregnyl..........?/?
jenni-juulia.....2v..............1.ivf vko14.................................?/?

IUI
Tamtam.......yli 1v.............2 IUI, clomit, pregnyl...............3/?
Rosetta.....7/07...1 IUI,clomit, menopur,pregnyl............5/28-30
Evenstar.............yk3....2. IUI.....metut,clomit..................10/26-79
Taikapapu......1v.........2.iui, clomit, luget...........................14/?
Linnia.................2,5v....puregon, pregnyl.....................17/25-28
Pikku Myy -82......11/07.....1 iui, clomit............................19/26-28
verve..........11/06..........1.iui, clomit, pregnyl...........38/29-34
tvvo.........km 3/09...............gonalF, pregnyl, luget.............?/?
Katriina77....10/07.............1 IUI.......................................?/?


Oviksenmetsästäjät ja muut kotiyrittäjät
Iines-74..........................................................................21/27
astrid.................3,5v..................................................29/28-35
Tanjuska2107....1v2kk.......tutkimukset...........................?/?



Piinailijat
Irene80.........6/06.......1.ivf/icsi vko 13 .....................20/28-32, pp5
Riio..........3/07......1.iui.......puregon, pregnyl...........30/60-180, pp5
Vadelmaunelma.....syksy07...1.iui...clomit, terolut...........18/?, pp5
Sannuli-81.....8/07..........1.ivf:n 1.pas.maaliskuussa...24/26-30, pp6
Tiinuli81......................primolut, puregon, 2.IVF..vko13.......... pp6
Plamsu75.....3v..............2.IUI, clomit............................23/28, pp8
jastu...................yk3..........clomit,pregnyl,3.iui........26/30-34, pp11





Haamuilijat




Taustailijat
Justiina80..........11/05
Rouva B.............3v tjot
risupesä.............4/06.....orgametril, ivf
kinky cat............................icsi, km 11/08
pikkuvadelma....12/06, km 6/08
Orion......2v4kk...........luomu, km 02/09
Tähtisäde..........11/07, 1.icsi, km 3/09
Milde........yli 1,5v...........2.icsi
digi81........2/07.............tutkimukset
perhone..........2. IUI clomit, puregon, pregnyl


PLUSSAT 2009

2/09 Viol.........8/07......3.iui, puregon,pregnyl, luget
3/09 Jennyli.........yk7....terot, km1/09
3/09 Pantalaimon.9/07...1.IUI clomit, menopur, pregnyl, luget
3/09 ToivoaON......5v.......iui, metut+terolut+clomi+pregnyl
 
Heippa.
Mä olen ollut aika masentunut viime päivät en ole jaksanut paljon täällä netissä surfailla. keskiviikkona päästiin siirtoon mut nyt pakkanen tyhjä olivat joutuneet sulattamaan kaikki meidän alkiot ja kaks hengissä mitkä siirrettiin. Mulla siis nyt pp2
 
mut voi poistaa piinailijoista. perjantaina testasin negan ja houkuttelin siten myöhästyneet menkat maisemiin. Nyt kp 2 ja siirryn taustalle. Lääkäriaika toukokuun alkuun ja sitten IVF/ICSI -jonoon hännille. OYS:iin on kaiketi jopa 8 kk jonot että aikaa taukoilla on. Hoitotakuun piikkiin odottelen kuitenkin sen puoli vuotta ja sitten lähen vaatimaan sitä maksusitoumusta yksityiselle. Hellun kanssa päätettiin jäädä nyt kesälomille tästä yrittelystä. Käyn lueskelemassa kirjoituksianne ja odotan kyllä monia monia plussia tulevaksi...

plussatuulia ja onnea odotuksen odotukseen. :heart:
 
Voi kurjuus perhone... Voimahaleja minäkin lähettelen! Nauttikaahan toisistanne nyt tämän kesäloman aikana ja tehkää mielekkäitä asioita. Aurinkoa kevääseenne!!!
Sannuli81, toivottavasti mielesi on jo parempi ja masennus on väistynyt!
 
Me ollaan hoidossa yksityisellä. Meille tehtiin ICSI kaikkine piikityksineen ja pakastuksineen. Tasan kolme viikkoa sitten tehtiin alkionsiirto. Viikko sitten aloin vuotaa, ihan siltä vaikutti että menkat tuli. Nyt sitten on ollu muutama päivä väliä ja TAAS alko tulla uudelleen verta. Tein varsin eilen sit testin, niin testi ikkunaan tuli hailakka viiva, kuitenkin sen pystyi erottamaan ihan selvästi. Tänään aamulla tein uuden testin ja TAAS hailakka viiva. Voisinko olla raskaana vaikka vuotoaki tuli. Nyt ei taas vuoda enää. En vaan haluais elätellä liikaa toiveita. Menee vaan hermot ku mietin koko ajan, mitä tää on!! :headwall: =)
 
Täällä on maha ollu kipee jo parisen päivää samanlai ku aina ennen menkkoja, mutta se ero mikä on aiempiin kiertoihin ollu niin mulla ei oo rinnat kipeet, sitä oon ihmetelly ja hitto vieköön kun en kyllä muista että koska se on suunnilleen alkanutkaan.. mutta muuten ei kyllä mitään ihmeitä.. eilen oli valkovuoto ihan kirkasta eikä ollu sellasta "klönttimäistä" mutta tiedä sitten niin.. odotellaan odotellaan, eipä tässä muuta voi.. :D toivoen parasta mutta samalla peläten taas pahinta..
 
Perhone :hug:

Futuremami Toivottavasti kaikki hyvin eli vuoto pysynyt poissa ja plussa vahvistuu

Jastu jospa nyt olisi teidän vuoro plussata. :) Milloinkas testailet? Tsemppiä vielä loppupiinailuun.

Täällä vissiin päästään sitten heti pääsiäisen jälkeen alkionsiirtoon. Ei ole kunnon vuoto vielä alkanut. Ellei ala nyt sitten tämän päivän aikana. Jo kolme päivää on tullut pyyhkiessä sellaista ruskeaa, mutta muutoin ei. Ihmeellinen muutenkin ollut tää välikierto. Oli jo kp17 sellaista ruskeaa ekan kerran.

 
Millis No niimpä, kumpa oliskin nyt meidän vuoro saada se plussa!! <3 :) Tänään on maha ollu taas kyl kipee.. pelottaa niin että menkat alkaa taas.. Perjantaina testataan.
Mul on oikeesta rinnasta nänni ja se seutu siitä jotenkin vähän arka, mut muuten ei kyllä mitään.. en tiedä sitten, kai ne rinnat vielä ehtii kipeeks tulla ja menkatkin alkaa..huoh.. Noh nyt lähden töihin tästä, saapa muuta ajateltavaa.. :)
 
perhone :hug: Nuo Oyssin jonot on kyllä älyttömän, olen aikaisemminkin lukenut niistä. Parempaa tulevaa sinne teille ja antoisaa hermolomaa!

futuremami, tuo on se tilanne mitä ei kyllä kenellekään toivoisi :/ Siinä jos missä kysytään niitä hermoja. Jaksamista erittäin raastavaan tilanteeseen :hug:

sannuli-81, voi paska! Toivon todella, että ne siirretyt pienet olisivat supersisukkaita ja jaksaisivat aloittaa molemmat elämän :heart: :heart:
Eikös pas:ssa ole paremmat onnistumisprosentit kuin ivf:ssä, että peukutuksia kovasti!
Saako kysyä montako alkiota teillä meni aikoinaan pakkaseen?

jastu, vajaa viikko vielä..koita kestää!

millis1981, nämä juhlapyhät on kyllä hoitojen kannalta ihan pyllystä! Minä ressasin niin hirveästi menkkojen alkamista, että onnistuin ihan sillä myöhästyttämään niitä parilla päivällä..että tiedän kyllä tunteesi siellä. Jaksamista!

Mikähän tilanne on rosettalla ja vervellä?

Entäs tamtam ja katriina77?

((.)) Mahan paikalla on neljännellä kuulla olevan pallomaha. Selkää polttaa, tissit on ihan vietävän arat, mahaa jomottaa. Kaikenkaikkiaan tosi tukala olo :snotty:

Perjantaina oli ultra, harmi vaan lääkäri oli eri kuin tähän asti..näitä julkisen haittapuolia. Mä en ymmärtänyt juurikaan mitään sen naisen selostuksista..viimeks ma:na folleja oli 3+3, nyt niitä olikin sitten 4+2, että mitä vaan voi vissiin olla odotettavissa tiistain punktiossa. Pari pienempää (ilmeisesti?) oli siellä vielä tuloillaa (isoimmat oli 17mm), toivottavasti ehtivät mukaan. Limakalvo oli 10mm.
Aamulla pistin vielä jarrua (yht. meni 7 injektiota), illalla pregnyl ja sama määrä kuin teillä toisilla, 5000iu.
Mennään irene80 täsmälleen samalla aikataululla, minä vaan hipsin täällä viikon perässä :)

Mä en millään pääse tästä masentavasta olotilasta eroon, en pysty siis yhtään uskomaan, että tästä tulee mitään :ashamed: Kintuille kustu alusta alkaen. Ja jotenkin mun on vaikea tajuta, että tässä nyt sitten ollaan siinä minun niin kauan toivomassa ivf:ssä..ihan niinku lapsena jouluaattona koitti nipistellä itteään, että tajuathan varmasti, että se on nyt joulu!
Olisin ihan tyytyväinen jos saatais edes ne 6 munasolua, mutta en pysy ajattelemaan yhtään niin pitkälle, että tästä nyt sitten pienen elämää onnistuttais luomaan.

Perjantaina illalla kotimatkalla miehen kanssa nähtiin tähdenlento, en ole moneen vuoteen nähnyt semmosta, ja arvatkaa mitä mies toivo??!! Lottovoittoa! Siis LOTTOVOITTOA :headwall: :headwall: Mä sanoin, että nyljen sen elävältä jos voittaa senttiäkään, se on sitten menoa sille minun toiveelle ;) Ei ole vielä tarkastanut lappuaan, että en tiedä miten meidän kävi.
Oikeesti en kyllä ole vähääkään taikauskoinen, mutta se pieni hetki siellä autossa nosti vedet silmiin, että jospas tämä kuitenkin tästä.
 
Testasin negan pp14, eilen illalla :'(
Nyt olen aika sanaton. Olisihan se ollutkin liian hienoa ollakseen totta että heti ensimmäisestä inseminaatiosta olisi tärpännyt. Nyt tarvii taas muutama päivä keräillä itseään..... :snotty: Ymmärtäväinen miehenikään ei eilen oikein jaksanut tukea minua kun olin niin rikki. Ilmoitin jo että en jaksaisi enää hoitoja vaikka vasta alussa ollaan. Kyllähän minä jaksan mutta jotenkin vaan tämä piinailu ja turhan toivominen tekee minut hulluksi. Tämä 1 v 6 kk yrittäminen on jo turruttanut minut kummasti mutta tämä inssi taas herätti oikeat toiveet esiin......
Menkat alkavat varmasti hetkenä minä hyvänsä, joten ilmoitan sitten kun taas uusi kierto alkaa. Toivottavasti pian ettei vaan hormoonit ole sekoittaneet omaa säännöllistä kiertoani, sekin vielä :$
Jaksamista kaikille!!!!
 
Katriina: :hug:

Meille tehdään varmaan toka inssi tähän kiertoon. Perjantaina on ultra ja katsotaan miltä silloin näytää. Jos siellä on folli kasvamassa niin sitten varmaan keretään ennen pääsiäistä inseminaatio tekemään =)
 
Täälä ei edes testaamaan ehditty, kun täti jo eilen kurvas kylään, eli kp 2. :'( Nyt sitten laskeskelin, että seuraava inssi mitä ilmeisemmin siirtyy pyhien takia. Että sekin vielä. Itkut on taas itketty ja uusi yritys siintää jo mielessä. Että näin..
 
Katriina: ja Tamtam: hug: :hug: voimia teille!
Rosetta, toivotaan että aikataukut menee hyvin!!
Kirmalle tsemppiä punktioon ja siirtoon!!
Kaikille Piinailijoille hyviä hermoja!!!! :hug:

ON: Täällä on tosiaankin jo kp37 eikä menkkoja kuulu. Ja raskaana en tosiaan ole. Ei ole ikinä ollut vielä näin pitkää kiertoa. Soittelin aamulla polille ja hoitaja lupasi selvittää asiaa lääkäriltä ja soitella sitten mullepäin. Uskoisin, että saan varmaan keltarauhashormonia aloittamaan menkat. Saisi sen välikierron edes alkamaan...

Kirma ja Katriina, mulle iskee aina välillä ihan samanlainen olo, että ei tästä mitään tule. Mutta kyllä tulee =) Nyt olen taas sitä mieltä :D Eihän tässä ole kuin vasta 1 inssi takana. Meillä on kummipoika, joka syntyi useiden inssien ja 3 ivf:n jälkeen, eli kyllä meillä kaikilla toivon on!!!
 
Täällä kanssa kp 1. Soittelen Väestöliittoon, niin on siinä ja siinä miten käy tuon pääsiäisen kanssa, mutta ainakin yritellään nyt PAS:ia. Ensi viikon ke on ultra ja se kertoo aikalailla sitten miten se ovis tulee kylään. Jos ovis on aikaisintaan pääsiäislauantaina niin päästään sitten heti pääsiäisen jälkeen siirtoon. :) Eikun vaan jännäämään tilannetta sitten kui käy. Normisti kierto on 27-28 mutta nyt jäi 25 päivään eli lyhyeksi.
en oikein tajunnut kun ohjeissa oli että ovistesti pitää tehdä aamun toisesta pissasta. Oon kyllä aina tehnyt siitä pissasta joka on ollut yön tuolla rakossa. Mitä sillä on oikein väliä mistä sen tekee...
 
Eilen illalla testasin ja positiivinen tulos oli. Tänään käytiin väestöliitolla ultrassa, eikä alkiota/sikiötä missään. Normaali kierron puoliväli näytti olevan Mitä v**tua!?!? Miten voi virtsa testi näyttää posittivista,vaikka en ole raskaana? Aika ihme homma. Huomenna tulee verikokeiden tulokset, jos siellä näyttää että olisin raskaana, on silloin syytä epäillä kohdun ulkoista. Toivotaan, ettei oo. Eka kerta toivon kyllä etten ole raskaana :) . En kyllä enää luota virtsatesteihin pätkääkään!!!
 
kirma: Tsemppiä tän päiväiseen punktioon. Ota ihan iisisti :D, kyllä se hyvin menee! :wave: Tule sitten heti raportoimaan kuulumiset!

Täällä pp5 eikä mitään tuntemuksia, ei kyllä ole ollut aikaa miettiäkkään. Isukki joutui ohitusleikkaukseen perjantaina =(, niin ei ole kerennyt muita asioita pohtia. Onneks nyt kuitenkin voi jo paremmin. Flunssakin taitaa kaiken lisäks pukata päälle.
 
Kirmalle tsemppiä punktioon ja toivottavasti kaikki menee mallikkaasti ja tulee paljon ja loistavalaatuisia soluja b :) d

Irene: Mahtava saalis, wow! Jänniä aikoja elellään. harmi kuulla että sulla on perheessä muutakin harmia :( Toivotaan että pääset kertomaan isällesi pian ilouutisen :)

Millis: Mä tein tuolloin niin että pistin herätyskellon soittamaan ja kävin aamuyöstä vessassa ja sitten uudelleen kun nousin aamulla. Vissiin se ei näy yhtä herkästi aamuvirtsasta, mutta näissä on vissiin testeissä eroja että mikä pitää tehdä milloinkin.

Perhonen: Iso :hug:

Futuremami: Jo on omituista touhua. En ymmärrä miten tuo on mahdollista. Eihän sitä hormoonia pitäisi erittyä jos ei ole raskaana :eek:

Katriina ja Tamtam :hug: Itsekin tipuin ensimmäisen inssin jälkeen todella korkealta kun toiveet olivat pitkästä aikaa nousseet. Koittakaa ajatella että konsteista vasta pieni osa käytetty ja että todennäköisyydet on kovat että jotenkin ainakin raskautuu.

Verve: Ihanaa että on lähipiirissä tuollainen onnistumistarina. Toivottavasti sun tilanne ratkeaisi pian.

).( Tylsyyttä ja turhautumista, seuraavaa kiertoa odotellessa.
 
Irene80 voimia sulle :hug: mulla pp6 ja ei kans mitään oireita..... :ashamed:

futuremami noi liuskatestit näyttävät vaikka HCg olisi 2 joten ei niihin ole välttämättä uskominen. Keskenmenon jälkeenkin näyttävät viikkotolkulla plussaa. toivottavasti tilanne selviää

Katriina77 :hug:

millis1981 Toivottavasti pääsette PASsiin suunnitelman mukaan. Jännäksi menee :)


Sannuli-81 Onkos sulla jonkin sortin oireita? Samoissa kun piinaillaan =)

Tamtam: :hug:



 
Heipähei!

Irene 80: Toivotaan pikaista tervehtymistä isällesi, voimia sinne :hug: Omalla isälläni oli pari kuukautta sitten ihan sama operaatio, tuli yllätyksenä kiireellisenä. Silloin kyllä hävisi muut huolet hetkeksi aikaa.


ON: Täti päätti vihdoin saapua!! JEE! Eli kp 1 täällä. Nyt tää välikierto sitten nopeesti vaan pois alta :p
 

Yhteistyössä