Odotuksen odottajat! Osa III

kirma: Tuntuu näitä huonoja päiviä tulevan tasaisesti kaikille. :kieh: Onneksi on kuitenkin kallisarvoiset palstakamut, jotka tsemppaavat eteenpäin, kiitos siitä. Onneksi sinullakin on jo parempi mieli. =) Noh, toivotaan parasta ja huomennahan se minun osaltani sitten selviää, täytyy olla ajattelematta koko asiaa.
 



Torstai 26.3.2009

TOIVOJAT

IVF/ICSI
Veena............yk24.......1.ivf tulossa.................................2/24-28
kirma.........9/06, ku10/07......1.ivf vko14..........................8/n.28
dreamer78........................1.ivf/icsi huhtikuussa...............14/32
Sannuli-81.........8/07..........1.ivf:n 1.pas.maaliskuussa...19/26-30
Gilmore...........kesä07..........ivf tulossa.............................20/?
millis1981.......................1.ivf/icsi:n 1.pas...........................22/27-28
Hilma78..............................yasmin,puregon,icsi................38/?
emily81.........07/07.......1.ivf/1.pas, gonal-f, pregnyl..........?/?
jenni-juulia.....2v..............1.ivf vko14.................................?/?

IUI
tvvo.........km 3/09...............gonalF, pregnyl, luget.............
Evenstar.............yk3....2. IUI.....metut,clomit..................5/26-79
Taikapapu......1v.........2.iui, clomit, luget...........................9/?
Linnia.................2,5v....puregon, pregnyl.....................12/25-28
Pikku Myy -82......11/07.....1 iui, clomit............................14/26-28
Rosetta.....7/07...1 IUI,clomit, menopur,pregnyl............28/30
verve..........11/06..........1.iui, clomit, pregnyl...........33/29-34


Oviksenmetsästäjät ja muut kotiyrittäjät
Iines-74..........................................................................16/27
astrid.................3,5v..................................................24/28-35
Tanjuska2107....1v2kk.......tutkimukset...........................?/?



Piinailijat
Irene80.........6/06.......1.ivf/icsi vko 14 .....................15/28-32, pp0
Riio..........3/07......1.iui.......puregon, pregnyl...........25/60-180, pp0
Vadelmaunelma.....syksy07...1.iui...clomit, terolut...........13/?, pp0
Tiinuli81......................primolut, puregon, 2.IVF..vko14.......... pp1
Plamsu75.....3v..............2.IUI, clomit............................18/28, pp3
jastu...................yk3..........clomit,pregnyl,3.iui........21/30-34, pp6
Tamtam.......yli 1v.............2 IUI, clomit, pregnyl...............22/?, pp9
Katriina77....10/07.............1 IUI.......................................?/?, pp11
perhone..........2. IUI clomit, puregon, pregnyl.................pp15




Haamuilijat




Taustailijat
Justiina80..........11/05
Rouva B.............3v tjot
risupesä.............4/06.....orgametril, ivf
kinky cat............................icsi, km 11/08
pikkuvadelma....12/06, km 6/08
Orion......2v4kk...........luomu, km 02/09
Tähtisäde..........11/07, 1.icsi, km 3/09
Milde........yli 1,5v...........2.icsi
digi81........2/07.............tutkimukset


PLUSSAT 2009

2/09 Viol.........8/07......3.iui, puregon,pregnyl, luget
3/09 Jennyli.........yk7....terot, km1/09
3/09 Pantalaimon.9/07...1.IUI clomit, menopur, pregnyl, luget
3/09 ToivoaON......5v.......iui, metut+terolut+clomi+pregnyl





 
Siis voi luoja miten tää odottelu,piinailu menee hitaasti.. ihan totta.. tuntuu että inssistä olis paljon kauemmin kun toi 5 päivää..
Maha on välillä, oikeestaan enemmän eilisen ja tän päivän kipee.. en oikeestaan edes tiedä millä tavalla, toisaalta sillain ku aina ennenkin ennen menkkoja mut on sit jotenki toisellakin tavalla.. mut en mä tiedä jaksanko mä silti uskoo siihen että tää raskaus nyt onnistuis.. varsinkin se laski sitä uskoa, mikä kyllä oli jo, kun perjantaina inssin yhteydessä lääkäri sano ettei follit ole kasvaneet ihan toivotun kokoisiksi, sillä se sit sanokin että jos nyt ei tärppää niin nostetaan clomien annosta kahteen tablettiin.. mutta niin, eipä tässä auta kun vaan mennä päivä kerrallaan eteenpäin.. Huoh..
 
Tiinuli81 Nyt sitten peukutuksia sinne piinailupäiviin!

jastu Jaksamista! Nää päivät on niiiiiiin pitkiä, ja odottavan aikahan on
:attn:

(.) Täällä aika neutraali olo, ja nyt yritän olla kuvittelematta mitään oireita, kun viime kierrossa tuli huomattua, että kyllä sitä sai itselleen mukamas vaikka kaikki mahdolliset raskausoireet listattua, ja kuitenkin ne sitten olivat niitä ainaisia normaaliin kiertoon kuuluvia "vikoja". Ainut mitä tähän asti on muuttunut hoitojen aloittamisen ja clomien syömisen myötä, niin kuukautiset on kyllä tuplaantunut, tuntuu, että nykyisin vuodan kuin seula ja olen tuplasti aiempaa kipeämpi alkupäivinä :( Onkos teillä muilla ollut tällaista huomattavissa?

Perhone mikä tilanne?
 
Kirma: Juu, hienot on - kieltämättä. Gynekologit aina hokee mulle, että mun pitäisi olla oikein superhedelmällistä laatua, mutta ei vain oikein siltä tunnu....En sitten tiedä, missä vika kun vaan tähän mennessä saatu aikaiseksi kemiallisia...Mutta tänään siis pärähti clearbluen digitaaliseen plussa ja soitto klinikalle ja huomiseksi inssi iltapäivälle.

Plamsu: Mulla clomit ei ole tehneet menkkoja runsaimmiksi, pikemminkin hyytymät on kadonneet. Sen sijaan vuoto on - anteeksi suora ilmaus - tosi vetistä eli pönttöön valuu ihan suorana norona juoksevaa verta, ihan kuin hanasta laskisi vettä....

Vatsaa kivistää joka puolelta - ne taitaa irrota, ne follit nyt....Miten muuten te kokeneet: saako inssin jälkeen harrastaa normaalisti urheilua, esim. salilla käyntiä, spinningiä jne.?
 
hei :flower:

plamsu mulla clomit muutti vuodon taas puolestaan enemmän tiputtelevaan suuntaan. aikaisempaan kahden päivän tehokkaaseen vuotoon oli kyllä totuttelu tollainen neljän viiden päivän valuminen :( clomit teki kyllä musta muutoinkin aika hirviön välissä ja olo oli kamala. olin koko ajan pääkipuinen ja kärtynen. tauko clomeista houkutteleen.

Mulla tosiaan jo pp14. Aiemmassa kierrossa kyllä täti tuli jo pp12 että testatakin kaiketi vois. Mutta en uskalla :( mulla ei ole mitään oireita mihinkään suuntaan, ei raskauteen viittaavia eikä sen puoleen menkkoihinkaan. pelkään että tää myöhästyminen nyt johtuu tuosta mun todella innokkaasta reenaamisesta. Tänään joogassa tajusin todella kuinka väsynyt mun kroppa on. jalat tärisi... pari lepopäivää urheilusta ja testi sitten perjantai-aamuna. Ennen lauantaita on pakko tehdä -illalla ois ne juhlat. Välissä minussa herää niin suuret toiveet että nyt tärppäsi että ihan pelottaa. -nyt nimittäin tiputaan korkealta jos nega tulee... siksi haluaisinkin vielä pari päivää kuulostella vaikkakin se on hirveää joka tuntemusta säikähtää tädiksi. anteeksi omanapaisuus.

tiinulille paljon onnea piinailuihin ja irenelle tsemppiä siirtoon. tarraliimaa mukaan ;) kylläpäs muutoin meijän IVF/ICSI -porukassa tapahtuu. Toivon kaikille plussaa +++++++++


 
Keskiviikkoiltaa O.O -pinoon!
Täälläpäs on ollut vilkasta, kesti hetken lueskella pinon viestejä. Paljon oli hyviä kuulumisia ja sitten sitä surullistakin...
Tvvolle iso halaus ja rutkasti jaksamista!
Evenstarille pahoittelut negasta. Onneksi uusi kierros on jo käynnissä ja toivottavasti reippain plussatuloksin tällä kertaa!
Jastu ja Plamsu75 sekä Tiinuli81 piinailevat :) Maltillista mieltä teille kolmelle. Aika varmasti tuntuu matelevan!!!
Moni teistä O.O:laisesta jäi mainitsematta, mutta toivon että kaikki on parhain päin ja hoidot etenevät toivotusti.
Marssikaamme joukolla pian ToivoaONin perässä! :) :) :)

(.) Olen yrittänyt viettää talvilomaa. Käväisin pienellä reissulla tyttöporukalla viikonloppuna, mikä sinänsä tuli ihan tarpeeseen, kun tuppaa nää ajatukset olemaan samalla kehällä koko ajan. Pääsi edes hetkeksi irti arjesta!
Maanantaina oli seurantaultra ja lekurin hieman salamyhkäinen ilme kertoi, että jotain oli tekeillä... 17. piikkipäivän (10 pv 75.0 IU + 7 pv 100.0 IU) jälkeen 16mm folli köllötteli oikealla puolella :) Sain ohjeet pistää vielä maanantai-iltana 100.0 ja sitten eilen oli vuorossa Pregnyl klo 23.00. Ekaa kertaa laitoin sen itse (edellisen laittoi yks ensihoitajaystäväni) ja kyllä jännitti!!! Kädet tärisi ihan hulluna :eek: Pelkäsin että kaatelen kuiva-aineet ja nesteet pitkin pöytiä siinä sählätessäni... Mutta loppu hyvin kaikki hyvin, sain tuikattua aineen masumakkaraan.
Ja huomenna olisi sitten elämäni eka inssi!!!!! Ollaan Vadelmaunelman kanssa inssikamuja :)
Huh, pitäsköhän yrittää mennä nukkumaan pikkuhiljaa. Käyn vaan jotenkin kierroksilla ja seurailen kropan tuntemuksia. Edellisestä Pregnylistä tuli 28 tunnin jonkinmoiset polttelevanlaiset tuntemukset alavatsan seudulle ja ne kesti noin 30 min...

Hyvää yötä teille kaikille ja aurinkoista viikon jatkoa!!! ...ja tietenkin lämpimiä plussatuulia!!!
 
Irene: Voi :hug: Muista ettei tarvita kuin se yksi ja siitä voi se elämä alkaa. Tosin noita on kyllä niin paljon että jo on kumma jos ei hyviä alkioita saada aikaiseksi. Ilmoittele kuin kävi ja tsemppiä siirtoon.

Tiinulille tsemppiä piinailuun ja muille myös b :) d

).( Ja se on sitten kp 2 ja yk 24, jos joku viitsii päivittää :|
 
Veena: Kivi vierähti sydämmeltä, kaikki 14 alkiota oli lähtenyt jakautumaan ja osa jopa oli ihan 1-luokan alkioita. Eli labrantäti säikytteli turhaan. Tänään sitten siirretään yks ja loput 13 pakastetaan omiin olkiinsa. Kyllä mä tänä aamuna pelkäsinkin :ashamed: .
 
Irene: Tosi hieno juttu! Tsemppiä siirtoon! :)

Kaikille piinailijoille paljon tsemppiä!

Täällä ei mitään ihmeitä. Odotellaan odotellaan. Tässä kierrossa ei ole edes seuranta ultraa. Suoraan vaan IUI, kun ovistesti näyttää plussaa. Se on luultavasti joskus kp 15-17, et ei vielä ainakaan viikkoon.
 
Hitsit kun teissä olikin päivittämistä! Nopsasti vaan käväsen...
Laitoin tämän päivän inssiläisille pp0 ja lasketaankohan tiinuli81 ja irene80 nuo päivät noin, että siirtopäivä on pp0? Onnittelut teille ja piinailuiloa ;)
 
Mie täällä jännäilen keretäänkö inssiin ensi kierrossa vai ei. Jos menkat alkaa huomenna niin kuin oletan mulla ois torstaina 9.4 kp14 menossa. Viime kierrossa inssi oli kp 13 ja tässäkin kierrossa ovis tuli kp13 eli periaatteessa pitäisi keretä, mutta saa nähdä mitä polilla ovat mieltä. Maanantaina pääsen sinne vasta soittamaan kun huomenna ei ole soittoaikaa.
 
Heippahei!
Paljon tsemppia uusille piinailijoille!! Ja vanhoillekin =)

Kirma: Mullahan oli siis viimeksi inssi, josta testipäivä oli pp14 (kp27), testi nega. Nyt olen sit tässä kohta viikon odotellut tätiä tulevaksi. Ei vaan näy vieläkään. Menin jo tänään (pp20, kp33) hölmönä tekemään lounastauolla uuden testin. Sekin oli nega, vaikka ostin oikein clearbluen herkän testin... Olipas tyhmää, että olin taas alkanut toivoa :ashamed:
:attn: Onko muilla käynyt luteaalivaiheen pidentymistä inssin/pregnylin/clomien takia? Mulla on yleensä oviksesta se 14vrk menkkojen alkuun. Nyt kun inssi tehtiin, niin ovis oli jo tapahtunut, eli nyt oviksesta on jo 20 vrk.
Sorry tää omanapaisuus!!
 
Iltapäivää kaikille!

Kiitos kirma tietojen päivityksestä ja vervelle tsempityksestä :)
Toivottavasti Rosetta pääsette inssiin jo ensi kierrossa!

(.) Inssi on sitten takana ja nopeahan se toimitus oli. Täältä on saanut lueskella toimenpiteestä, joten sen suhteen ei ollut mitään jännitystä.
Suurena yllätyksenä tuli sen sijaan tieto, että jostain syystä pesun jälkeinen simppamäärä oli huonohko :/ Vain 1 milj. !!! Lekuri oli kysyvän näköinen, että mitäsmitäs, mutta en osannut antaa mitään vastausta, että mitä tässä välissä olisi voinut tapahtua. Se eka näyte, mikä analysoitiin silloin hoitorumban alussa oli kuitenkin ollut hyvä...
Noh, yritän tässä nyt lohduttautua ajatuksella, että yksi terhakka kaverihan riittää!
Jatkoa ajatellen (lue: negaa...) lekuri sitten vaan totesi, että tuolla määrällä ei inssejä tehdä, eli se on sit koeputkimenoa sitten.
Mietittiin miehen kanssa tuossa jo, että jonkinsortin kunto/ruokaremontti pitää laittaa pystyyn!!!
Mutta piinaillaan tässä nyt ensin heeeeeetki :) ja ajatellaan positiivisesti kaikki!

Plussatuulia pinokavereiden suuntaan lähettelee Riio

 
kirma kyllä vain,siirto päivä on pp0

Irene80 Tosi tosi tosi hyvä tilanne sulla kun niin paljon alkioita saitte, oon niin kade :ashamed:

millis1981 Testipäivä on 8.4...kuinkahan sinne asti muka jaksaa odotella...???
 
Harmi Riio että simppatulos ei ollutkaan sitä, mitä ois pitänyt :| Mutta nyt jännäillään yhdessä, sillä tosiaan yksikin ahkera uimari riittää...Mulla oli siis tänään inssi. Eka ultrattiin ja lääkäri totesi, että molemmat follit on irroneet ja että jos oikein hyvä tuuri on, niin voi tulla tuplat! Eilen illalla maha olikin kipeä molemmilta puolilta ja muutenkin sellainen ovisolo. Myös miehen tavara oli oikein priimaa ja olivat siellä lääkäri ja kätilö oikein toiveikkaita. Ei tietystikään luvannut mitään ja sovittiin varmuuden vuoksi pääsiäisviikolle aika, että tulen opettelemaan pistämistä...No, nyt lauantaina aloitan vielä terolutit tukemaan loppukiertoa.
 
No nyt on kyytiläinen matkassa ja piinapäivät alkaa! Huoh, mitenkähän tän kaks viikkoo oikein jaksaa.

kirma: Juu, kuten Tiinuli jo mainitsikin niin siirtopäivä on 0.

Tiinuli ja millis: Minkälaisella aikataululla te olette noita lugepalleroita sisuksiinne tunkenut? Eli mihin aikaan aamusta ja mihin aikaan illasta.

Tsemppiä kaikille piinailijoille ja ++++puhureita :whistle: !
 
riio Tsemppiä silti, vaikka simppatulos ei ollutkaan sellainenku olisi pitänyt

irene Mulle oli ohje et n 12 tunnin välein. laittelin sitten 09.00 ja 21.00 suunnilleen. Nyt onneksi lääkäri sanoi, että ei tartteisi ehkä passissa käyttää niitä. Tai jos tarviikin niin vaan yksi kapseli.
 
Unohdin laittaa tuohon aiempaan viestiin huhuilua Vadelmaunelman perään, mutta olihan täällä jo kuulumisia! Kerrassaan loistavalta kuulostaa tuo teidän lähtötilanne =) Nyt tuplaplussaamaan!!! Täällä ollaan peukut pystyssä! Ja kiitokset vielä "simppasympatiasta" :)
Kiitokset myös millis1981:lle :)

Yritän olla ajattelematta koko asiaa, koska eihän sille nyt enää mitään voi! Oikeastaan mulla ei tällä hetkellä ole suurempia tunteita kumpaankaan suuntaan... Päällimmäisenä on lähinnä "tää menee niinkuin on mennäkseen" -fiilis. Ihan pieni toiveikkuus tietenkin jossain pohjalla kytee...
Sairaanhoitaja sanoi soittavansa 16.4. ja toivoi, että olisi r-testi tehtynä, että voin kertoa heille tuloksista. Hehee, musta tuntuu ett siihen mennessä on tehty testi jos toinenkin :LOL:

Leppoisaa torstai-iltaa ja tsemua eteenpäin O.O:laiset!!!
 
:/ Huoh, nyt säikähdin heti aamusta, vessassa käydessä huomasin, että tulee rusehtavaa tuhrua...apua, eihän kain nyt voi taas menkat alkaa. Voiko se olla jotain muuta, tänään vasta pp4.

Jaksuja kaikille, ja meille piinailijoille plusssatuulia! :hug:
 
Plamsu Kun mulla oli ne kaksi kemiallista, niin ainakin toisessa on tullut ns. kiinnittymisvuotoa eli pientä tuhruilua vajaa viikko ovulaation jälkeen. Luulin jo, että terolutitkin on pettäneet ja olin ihan epätoivoinen. Harmi vaan, että raskaus ei jatkunut, mutta yritystä kuitenkin oli...Myös siskollani on ollut raskauksien yhteydessä ovulaation jälkeistä tuhruilua. Toivotaan, että se onkin kyytiläinen siellä, joten älä vielä menetä toivoasi!
 
Täällä kovasti jännittääpi ensi maanantain testailut.
Luultavasti ennen sitä ehtii menkat jo alkamaankin. Tänään siis pp 12 mutta ainakaan vielä ei ole alkanut tuhruilu. Minkäänlaista oireilua ei ole ollut suuntaan eikä toiseen. Jotenkin sitä on jo luovuttanut koska epäilen raskaana olemisen tuntuvan joltain. Tai siis että tietäisi sen jotenkin joko oireena tai vaan henkisesti. Nyt ei tunnu mitään joka onkin pelottavaa.

Hätähousuna saatan jo viikonloppuna testailla mutta katsotaan nyt. Tänään kuitenkin ajattelin ostaa testejä varmuuden vuoksi :|
Täällä on tosiaan paljon piinailijoita muitakin joten jaksamista kaikille tasapuolisesti.
Toivoopi: Katriina :)
 

Yhteistyössä