Odotuksen odottajat! Osa III

Negatiivinenhan se jälleen kerran oli.. :´( MUTTA :D ku mä olin koulussa ja puoliso oli kotona ni ku mä tulin kotiin ni tuo vaimoke pyysi mut vessaan ja piti sitä testiä kädessään ja mä olin niin et älä viitti, se on ollu siel roskissa jo vaik kuin kauan.. mut siis kyl siinä näky myös se plussan viiva, tosin se ei ollu sillai kokonainen et oli periaattees sellanen et molemmissa päissä oli vähän viivaa mut keskellä ei mitään, vaikee selittää.. ei ollu viiva siis yhtenäinen, mutta joo, tänään mulla pitäis menkat alkaa että odotellaan, jos ei ala ni testataan huomenna uusiks. kyllä mulla niin toivo heräs tosta roskis testistä taas :D mutta hetki kerrallaan.. jos en nyt oo raskaana niin pidetään taukoo tää kierto, ihan taloudellisista syistä ja jatketaan sit toukokuun kiertoon. mut katotaan :) Vaikka en tiedä et merkkaako se ihme "viiva" siinä testissä mitään ku se tosiaan oli siel roskissa monta tuntia testauksen jälkeen.. Clearbluen testi siis kyseessä..
 
Evenstar: Mulla on ollut clomien taukokierrossa ovis kp9 ja jopa plussasin siitä, mutta siitä ei tullut sitten mitään...Ihmettelin itse myös asiaa, että miten voi olla näin aikaisin ovis :eek: , mutta kyllä olo oli sellainen ja cb:n digitaalinen näytti sen myös.

Kirma laitoin sulle yv: tä.

Täällä on luonnollisestikin jo tukku oireita, vaikka niitä ei varmaan pitäisi missään tapauksessa vielä olla, eli menee mielikuvituksen ja somatisoinnin sekä terolutien piikkiin. :ashamed: Mutta eniten huolettaa alavatsakivut, jotka alkaneet jo nyt. Pelkään, että kutsumaton vieras kaartaa ennen aikojaan. No, ensi viikolla pitää mennä joka tapauksessa opettelemaan klinikalle pistämistä, sillä se alkaa sitten heti, jos ei tästä nyt tärppää. Mä jotenkin jo pystyn kuvittelemaan, miten minä testaan negaa, kärsin menkkakivuista ja itkeä vollotan tuntitolkulla ja samana päivänä hyvä ystäväni pyöräyttää helpolla synnytyksellä tarkkaan ajoittamansa vauvelin :headwall: Juu, en ole yhtään kateellinen en... :headwall:
 
Oli pakko tulla varovaisesti onnittelemaan Tiinulia!!!! :heart: Toivotaan että pikkuinen tarraa/on tarrannut oikein kovin kiinni...

Ja kaikille piinailijoille, erityisesti Kirmalle oikein suuret plussapuhurit puhallan täältä ja koittakaa jaksaa!!!

miranda + elokuinen 21+4
 
:'( tälle voi päivittää kp1. Fiilikset on tällä hetkellä sellaiset, etten jaksa edes ajatella mitään hoitojuttuja. Vetäydyn nyt taustailemaan, ja lueskelen teidän kanssasisarten kuulumisia.

:heart: Paljon plussatuulia ja auringon myötä ihanaa kevään jatkoa kaikille!
 
voi ei, älkää nyt viä onnitelko. Virallisen testin teen vasta ens viikon keskiviikkona pp14....tää oli vaan jokin päähänpisto testata näin aikasin. En mitenkään edes iloitse viellä, en edes usko koko testiä kun semmoinen halpa liuskatesti on.

Plamsu75 :hug:

Irene80 no kun mulla ei oikein oo oireitakaan..... ei oikeastaan mitään. Ei mitään nippailuja, vihlontoja tai mitään. Ei väsytä yms....siks epäilen tota haamua että luultavasti alkio on koskettanut vaan kohdunlimakalvoa ja siks näkyy haamuna testissä.

 
Tiinuli: Täällä peukut pystyssä, että testipäivänä viiva on jo reilusti tummempi. Huojentavaa kuulla, että sulla ei ole ollut minkäänlaisia tuntemuksia. Mullakaan nimittäin ei ole, ei sitten minkäänlaisia. Toivotaan, että meidän oireettomuus ois sitten jokin merkki. =)

Plamsu: :hug:
 



Maanantai 6.4.2009

TOIVOJAT

IVF/ICSI
Gilmore...........kesä07..........ivf tulossa.............................3/?
millis1981.......................1.ivf/icsi:n 1.pas...........................8/27-28
Veena............yk24.......1.ivf tulossa.................................13/24-28
dreamer78........................1.ivf/icsi huhtikuussa...............25/32
Hilma78..............................yasmin,puregon,icsi................?/?
emily81.........07/07.......1.ivf/1.pas, gonal-f, pregnyl..........?/?
jenni-juulia.....2v..............1.ivf vko14.................................?/?

IUI
Katriina77....10/07.......2.IUI, clomit,pregnyl..............5/28-31
verve..........11/06..........1.iui, clomit, pregnyl...........7/29-34
Tamtam.......yli 1v.............2 IUI, clomit, pregnyl...............9/?
Rosetta.....7/07...2 IUI,clomit, menopur,pregnyl............11/28-30
Rouva B.............3v.....3.IUI, puregon..............................15/?
Evenstar.............yk3....2. IUI.....metut,clomit..................16/26-79
Linnia.................2,5v....puregon, pregnyl.....................23/25-28
Pikku Myy -82......11/07.....1 iui, clomit............................25/26-28
jastu...................yk3..........clomit,pregnyl,4.iui............31/30-34
tvvo.........km 3/09...............gonalF, pregnyl, luget.............?/?


Oviksenmetsästäjät ja muut kotiyrittäjät
Plamsu75.....3v..............2.IUI, clomit....................................3/28
Taikapapu......1v.........2.iui?, clomit, luget...........................20/?
Iines-74..........................................................................27/27
astrid.................3,5v..................................................35/28-35
Tanjuska2107....1v2kk.......tutkimukset...........................?/?



Piinailijat
kirma.........9/06, ku10/07......1.ivf vko14....................19/n.28, pp3
Irene80.........6/06.......1.ivf/icsi vko 13 .....................26/28-32, pp11
Riio..........3/07......1.iui.......puregon, pregnyl...........36/60-180, pp11
Vadelmaunelma.....syksy07...1.iui...clomit, terolut...........24/?, pp11
Sannuli-81.....8/07......1.ivf:n 1.pas.maaliskuussa...30/26-30, pp12
Tiinuli81......................primolut, puregon, 2.IVF..vko13.......... pp12





Haamuilijat




Taustailijat
Justiina80..........11/05
risupesä.............4/06.....orgametril, ivf
kinky cat............................icsi, km 11/08
pikkuvadelma....12/06, km 6/08
Orion......2v4kk...........luomu, km 02/09
Tähtisäde..........11/07, 1.icsi, km 3/09
Milde........yli 1,5v...........2.icsi
digi81........2/07.............tutkimukset
perhone..........2. IUI clomit, puregon, pregnyl


PLUSSAT 2009

2/09 Viol.........8/07......3.iui, puregon,pregnyl, luget
3/09 Jennyli.........yk7....terot, km1/09
3/09 Pantalaimon.9/07...1.IUI clomit, menopur, pregnyl, luget
3/09 ToivoaON......5v.......iui, metut+terolut+clomi+pregnyl

 
:hug: Negan saaneille ja tsemppiä uuteen kiertoon kaikille tasapuolisesti.

Piinailijoille rautaisia hermoja. :)

Itsellä on keskiviikkona ultrakäynti jossa katsotaan missä vaiheessa alan tehdä ovistestejä ja se antaa hiukan suuntaa missä vaiheessa on eka PAS. Toivottavasti onni olisi nyt meidän puolella.

Mutta nyt pikku hiljaa anoppilaan kohti juomaan meitsin synttärikahveja. 30 vee senku lähenee..enää pari vuotta.
 
No johan nyt on, mitä mun kierrolle oikein tapahtuu? Eli nyt on menossa kp 2/???, edellinen kierto oli vaan 28 päivää? Outoa, en muista että mulla ois koko menkkahistoriani aikana ollu noin lyhyttä kiertoa kun nyt, ellei nyt pillereiden aikoja lasketa. Ihme juttu. Ottaen huomioon että clomitkin mulla tuplas kierron pituuden eikä lyhentäny, niin nyt sit luomukierto paukautti noin lyhyelle....Normaalisti on siis ollu noin 32 päivän kiertoja, clomien kanssa jopa yli 50.

Tässä kierrossa ei sitten pääsiäisen takia mitään tapahdukaan, katsellaan josko seuraavassa sitten.

Millikselle synttärionnea! :flower:

Jastulle :hug: Josko se neljäs inssi sitten!
 
Hei O.O:laiset!
Paljon on taas kaikenlaista tapahtunut täällä sitten viime kirjoitteluni.
Plamsu75 ja Jastu :hug:
Risupesä: Jaksamista toivottelen, sinulla on ollut melkoinen taival!
tvvo: Voisiko tämä inssi olla kuitenkin "the One" vaikka mitään odotuksia sinulla ei olekaan...
Vadelmaunelma: Inssikaima, miten alavatsakivut? Toivottavasti kaikonneet! Kovasti toivon, että sinun ei tarvitsekaan lähteä piikkioppiin, vaan että plussa ilmestyy testiin :) Milloin ajattelit testata???
Millis1981:lle myöhästyneet synttärionnittelut :flower: ja kiitos rautaisten hermojen lähettämisestä... Niitä tarvitaaaaaan!!!
Tiinuli: Voi jukra, keskiviikko on ihan just ja saat testata "virallisesti"! Tuo haamu kuulostaa jo nyt hyvältä! Mielenrauhaa keskiviikkoon asti!!! Tulethan kertomaan tulokset! bd bd

Ja kaikille muille, joita en nimeltä maininnut, yhtä lailla onnea ja jaksamista tällä kuoppaisella tiellä!!!

(.) Piinapäivä 10 takana. Eipä mitään ihmeempää kerrottavaa... Rinnat on hieman hellät sivuista (Pregnylistä nyt 12 pv). Olo on normaali, ei mitään mainittavampaa juilintaa tai tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Olisiko hyvä merkki se, että koko sunnuntaipäivän olen ollut jotenkin hajamielinen :D ??? Hukkasin matkakorttini, mitä ei ole tapahtunut ikinä aiemmin... No, kertahan se on ensimmäinenkin! Harmittaa vaan, että olin juuri ostanut siihen uuden 30 päivän matkakauden.. Elämä on =)

Voimia eteenpäin hyvät pinolaiset ja yritetään nauttia kevään suomasta valosta ja tuokoon se mukanaan roimasti plussia tälle porukalle!!!
 
Voi elämän kevät minkä taudin meitsi sai. :( Tavaraa tulee joka päästä ja keskiviikkona pitäisi mennä ultraan. Pakkohan se on mennä. Meitsi haluaa niin kovasti mennä. :) Ei tekisi mieli jättää enää kuukautta väliin.

Täällähän on monta testaajaa tällä viikolla. Toivottavasti tulee monta plussaa..:)
 
Mie kävin perjantaina siellä polilla ja oli siellä yksi folli kasvamassa 16mm oli pallukalla silloin kokoa. Viikonloppuna pistelin menopuria parina iltana ja eilen irrotuspiikin. Huomenna tokaan inssiin sitten =)
 
Surut on taas surtu ja menkat kärsitty tältä kuulta :$ .

Viime viikolla soittelin polille ja oli vähän arpomista tehdäänkö mulle inssiä ollenkaan tähän kiertoon kun pääsiäinen sekoittaa pahasti suunnitelmat. Päädyttiin nyt kuitenkin erikoisjärjetelyyn ja tehdään kuitenkin. Sain gyneltä eriohjeet kun normaalisti. Aloitan clomien syönnin vasta kp6-10 kun normaalisti mulla oli kp3-7. Ultraus kp14 ja inssi mahdollisesti kp16. Näin tää ehkä vastaa paremminkin mun luonnollista kiertoa.

Saas nähdä meneekö tää homma putkeen mutta tää oli ainut vaihtoehto kun ei haluttu jättää välikiertoa. Hyvä niin!!!!!!
Tämmöistä tänne =)
 
Heippa!
En nyt ihan kaikkea alkanut tässä lukemaan mitä kaikkea teille kuuluu :hug: Aattelin et tää vois olla mulle hyvä pino alkaa jutustella aina silloin kun ehtii..Elikkä mä oon 22v ja mies 24v..Yritystä kohta vuosi takana ja ollaan menossa tutkimuksiin tässä jossain välissä. Ennen niin säännölliset menkat on yhtäkkiä hävinny ties minne ja testit näyttää negaa..Viimeks menkat oli 30.1...Ja kierto on sen 33-35 päivää ollu aina :eek: Me aateltiin mennä yksityiselle niihin ekoihin tutkimuksiin, mut haluisin tietää mitä ekoilla kerroilla tehdään ja paljon tulee kustantamaan? Oman vauvan kaipuu on kova ja kyllä myönnän et itku tulee herkästi kun sukulaisetkin jo kyselevät et koska meille se vauva tulee tai kun kuulee et taas joku tuttu saa ihanan käärön..Ihanaa et on olemassa tällaisia nettipalstoja jonne voi kirjoittaa tuntemuksiaan ja jakaa asioita muiden kanssa :hug: :hug: Ihanaa viikonalkua kaikille!! :heart:
 
Heippa kaikille! :wave:

Olen ollut tovin pois ja täällä on tapahtunut paljon sillä aikaa! Kaikkea en edes muista , mutta ensin kuitenkin onnittelen Pantalaimonia plussasta! :heart: Hieno juttu! Onnea odotukseesi :flower: Olet sen ansainnut!

Onnea myös ToivoaON plussauutisistasi! Maaliskuu näyttää olleen hyvä plussakuu!

Pettyneille Jastulle ja Plamsulle :hug:

Piinailijoita on melkoinen pino myös ja suurin osa loppusuoralla, joten bd teille!

nuppu86 tervetuloa!

Itse olen tosiaan pitänyt hiljaiseloa palstan suhteen, koska vietän suruaikaa (äitini kuoli) ja en ole oikeastaan jaksanut palstaa juuri lueskella. Mutta, kuten aina, elämä ja arki jatkuu tapahtui mitä vaan ja nyt olen heräillyt sitten vähitellen kiinnostumaan taas näistä lapsettomuusjutuistakin.
Tilannehan oli se viimeksi, että odottelen seuraavaan ja viimeiseen inssiin, ennen järeämpiä hoitoa, pääsyä. Kaikki on valmiina, reseptit oottaa, kun menkat alkaisivat. Huomasin tuossa, että mulla on kierto jo tosi pitkällä.. Harvoin se on kestänytkään tuota 35 pvää missä nyt mennään... Jospa ne ei alakaan... Toivossa on hyvä elää. Oviksenkin tunsin mielestäni jossain vaiheessa ja sitä koitettiin hyödyntääkin. Kaikki on vaan tapahtunut viimeajat kuin sumussa sattuneesta syystä. Mutta, odottelen nyt vielä alkaako menkat vai mitä tapahtuu.
 
Epätoivo alkaa vaivaamaan täällä entistä vahvemmin. En millään jaksa uskoa plussaan. Riio: Masukivut eivät ole poistuneet - ikävä kyllä...Toisinaan ne on poissa, mut sitten tulee takaisin tai oikein kouraisee kunnolla. Viikonloppuna olen jo etukäteen vollottanut kurjaa tilannettani ja mielessäni kironnut, että pitää lähteä piikkien ostoon, sillä mikäli menkat nyt tulee, niin viikon päästä tiistaina pitäisi laittaa ekat Menopurit menemään :headwall: Eli piikkiharjoituksiin olen menossa joka tapauksessa nyt keskiviikkona. Varsinainen testauspäivä olisi tuo perjantai, sillä silloin on 15 vrk inssistä. Itseä houkuttaisi tehdä testi jo aiemmin, mutta yritän hillitä itseni ja olla ostamatta testiä. Mun kemiallisissa raskauksissa plussa on ilmestynyt jo dpo 11 tai 12 et silla katsottuna jo huomenna vois testata. Onneksi kotona ei ole yhtään testiä! No, joo...Rinnat on kuin maitohinkit, olo on alavireinen ja masentunut ja lisäksi on kuumia aaltoja - sellaisia kun clomien kanssa!!! Niin ja sitten taas saattaa olla äkkiä kylmä...Yöt nukun nyt ilman vaatteita. Ota näistä nyt sitten selvää...Mutta tuota hikoilua ei kyllä ole aiemmin ollut vaan yleensä mua vaan viluttaa koko loppukierron. Pelottaakin, että onko munikset alkaneet tuottaa jo uusia alkuja vaikka menkkoja ei vielä ole edes tullut...
 

Yhteistyössä