Odotuksen odottajat! Osa III

Mä olin ajatellut et pysyttelen täältä nyt pois kun ei ole mitään hoitokuviookaan, ja että sais vähän päätä nollattua. Mut ei siitä taida mitään tulla, vielä ainakaan. Nää asiat pyörii mielessä nyt vielä vähän väliä, kun tää pettymys on niin tuore asia. On vaan pakko päästä tänne teille tuulettaan päätä, kiitos siitä teille!

Vadelmaunelma: Mulla ei oikeen ole enää vähään aikaan ole ollut halua mennä mihinkään missä on pieniä lapsia, saatikka sitten ihan vauvoja. Se vaan tuntuu niin pahalta, että olen jättänyt sellaiset vierailut väliin aina kun siltä on tuntunut. En halua itteeni enää enempää kiusata. Ja "lapsellisten" ihmisten kanssa jutellessakin tulee välillä vähän ulkopuolinen olo, kun aina vaan keskustelu kääntyy niihin lapsiin. Ei siinä oikein ole itellä mitään sanottavaa, kuuntelee vaan hiljaa kuinka meidän matti sitä ja meidän maija tätä. Huh!

Muutenkin nyt taas viime päivinä on tullut joka tuutista jotain vauvoihin tai odotukseen liittyvää. Tuntuu et joka telkkariohjelmassa on jotain ja lehdissä ja... En mä tiedä onko se sit sitä, et nyt tän negaamis-pettymyksen jälkeen sitä on jotenkin niin herkillä, et jokainen vauva tai odottaja tuntuu kun puukon iskuna. :ashamed:
 

Hei Naiset!

Tervetuloa Kellopeliappelsiinille - surullista luettavaa tuo teidän historia.
Laittoi ajattelemaan omaa tilannetta. Me siis toivottu lasta vuodesta 2005, eikä ole eles haamua tullut testiin. Tästä oli oma gyne huolissaan. Voivotteli, ettei ole tullut keskenmenoa, koska ei voida edes tietää voiko meidän solut hedelmöittyä yhdessä.
Sit kun tarkemmin ajattelen, niin mieluummin testaan negaa vaikka kuinka pljon kun kemiallisen. Vaikka se olisi kuinka merkki siitä, ettei ihan kaikki ehkä olekaan vinksallaa.

Astridin puolesta olen niin pahoillani, etten osaa oikein mitän sanoa! Muuta kuin että ota aikaa ja keräile itseäsi rauhassa. Vahvoja tämän ketjun naiset on, mutta supervahvoja ei edes tarvitse olla. Saa surra ja ottaa omaa aikaa itselleen selviytyäkseen.

Ja sitten sekundäärisille kiitos! Kirjoitin listaa kaikesta sanomastanne. Kirman tekstistä köytyi tarpeellista tavaraa mitä en tullut edes ajatelleeksi. Siis syöttötuoleja, nokkamukseja, lakanoita, yövaloja ja muita.

Samalle sekundaaris-poppoolle toivottelen jo etukäteen hyvää äitienpäivää! :flower:

Ja meille lapsettomille toivotamme kestämistä... Nämä äitienpäivät ovat kieltämättä aikakauheita monelle meistä. :'(

Mulla karseat kohtukivut edelleen, onneksi ultra ja Väestöliiton käynti ensi viikolla, saavat katsoa sitten josko ne aukiolotutkimuksessa rikkoi mun paikat ihan tuusan nuuskaksi. |O Kivut olleet ihan todella pahat. Pahemmat kuin hammaslääkärin poraukset ilman puudutusta.

Sijaislapsijutut ovat piristäneet mua huomattavasti. Ihan kamalaa, että nyt tuo oman lapsen pakonomainen saaminen tuntuu jo ihan toisarvoiselta.
Oikeastaan odottelen kovasti jo sijaislasta. :heart:
En ois voinutkaan parempaa lääkettä meille tähän keksiä. Hyvä mieli pitkästä aikaa!

Tsemppiä kaikille!

-Bee
 
Voi ei Astrid :'( Olen tosi pahoillani!!!!!

Rouva B, sijaisvanhemmuus kuulostaa hyvälle vaihtoehdolle.

ON: Kävin eilen folliultrassa ja siellä oli 3 follia kasvamassa ja ens viikon keskiviikolle menee 3 ja viimeinen inssi. Meillä tosiaan täällä Hämeessä lapsettomuuspoli meni eilen kiinni ja aukeaa 7.9. Putiikki on siis kiinni täydet 4 kuukautta......, arrrrgggg!!!!!

Samalla meille katsottiin aika IVF hoidolle ja se varattiin 46 viikolle, siis marraskuulle :ashamed: Odotteluaika tuntuu tosi pitkälle mutta koska poli aukeaa vasta syyskuun puolivälissä niin marraskuussa oli valitettavasti ensimmäinen aika vapaana. Toisaalta pääsemme siis polin auettua parin kuukauden päästä mutta tuo 4 kuukauden kiinni olo kypsyttäääääääää. :eek:

Jutustelimme mieheni kanssa vakavasti lähdöstä yksityiselle hoitoon täksi väliajaksi ja kyselin myös omalta gyneltä asiasta. Hän meinasi ettei ole mahdotonta ja kannattaa aikaa varatessa kertoa tuo marraskuulle menevä aika että mitä tässä välissä ehdittäisiin tekemään....
Tarvii soitella klinikoille alkuviikosta ja tiedustella.

Toisaalta ole haaveillut kesälomasta hoitojen väliin mutta silti, mitäköhän nyt sitten tekis???? Noh, onhan tässä viellä ensi viikon 3 IUI ja sitten vasta heitetään kirves kaivoon. Olen kyllä tosi skeptinen noiden inssien suhteen mut katsellaan.

Mulle kanssa tuo huominen äitienpäivä on aikas kova pala. Nyt jo kypsyttää lähteä huomenna äitienpäivä kierrokselle, samalla näkee myös tuoreita lähisukulaisäitejä jotka luonnollisesti hehkuvat onnea. Jospa joskus voisi kokea tuon äitienpäivän onnen tunteen, kahvit sänkyyn jne.....
 
Luekelin vähän taaksepäin...
Verve, samoilla ajoituksilla mennään. Keskiviikkona on inssi, maanantai iltana laitan pregnylin. Kahdesta edellisessä inssissä on ollut 2 follia. Tällä kertaa oli ennätys 3 follia kasvanut. Toisella puolen oli 14mm ja 12mm ja toisella puolen 11mm. Saattaa toi pienin jäädä jälkeenkin mutta eihän sitä tiedä.... Limis oli 9mm.
Jaetaan kuulumisia sitten piinailun merkeissä=)
 
Sunnuntai 10.5.2009

TOIVOJAT

IVF/ICSI
Sannuli-81.....8/07.............2.ivf vko 20,puregon................7/27
Plamsu75.......01/06...........................................................12/28
Rouva B..............3v........1.ivf tulossa,3IUI,puregon............18/?
dreamer78........................1.ivf/icsi toukokuussa................26/41-45
Gilmore...........kesä07..........ivf tulossa..............................37/?
kirma.........9/06, ku10/07......1.ivf:n 1.pas tulossa..............?/?


IUI
tytti82.............1v.............IUI...............................................3/29
Vadelmaunelma....syksy07...2.IUI....menopur,pregnyl,terot....9/27
verve..........11/06............IUI, clomit, pregnyl.....................12/29-34
Katriina77....10/07........3.IUI,............................................12/28-31
Rosetta.......7/07............3IUI,clomit,menopur,pregnyl........17/27-29
Tamtam........yli 1v.........4.IUI,clomit,pregnyl.........................23/?
Riio..............3/07............2.IUI, puregon, pregnyl.................31/40
Evenstar........yk3.........2.IUI, metut,clomit.......................50/26-79


Oviksenmetsästäjät ja muut kotiyrittäjät
PikkuMyy-82....11/07..........................................................9/26-28
Tinkerbelle........yk12............Pregnyl+luget.......................15/27
kanella.......3/08................Tutkimukset................................?/?
kellopeliappelsiini...11/07, tm08, km5/09.............................?/?





Piinailijat
Taikapapu......1v............2.IUI,clomit,luget.....................16/30 pp5





Taustailijat
Justiina80..........11/05
risupesä.............4/06.........orgametril, ivf
kinky cat............................icsi, km 11/08
pikkuvadelma....12/06, km 6/08
Orion.................2v4kk........luomu, km 02/09
Tähtisäde..........11/07, 1.icsi, km 3/09
Milde................yli 1,5v.......2.icsi
perhone............9/07............ivf
tvvo...............................km 3/09, km 4/09
Iines-74............n.4v
astrid..................4v.............ivf
Linnia................5/06
jastu.................yk4.........4.IUI


PLUSSAT 2009

2/09 Viol.........8/07.........3.iui, puregon,pregnyl, luget
3/09 Jennyli.........yk7......terot, km1/09
3/09 Pantalaimon.9/07...1.IUI clomit, menopur, pregnyl, luget
3/09 ToivoaON......5v.........iui, metut+terolut+clomi+pregnyl
4/09 Irene80.........6/06.....1.ivf/icsi
4/09 Tiinuli81......................2.IVF
4/09 nuppu86...n1v......tutkimukset
4/09 Veena.........yk24........luomu
4/09 millis1981.................1ivf:n 1.PAS



 
Heipä hei, täällä pregnyl pistetty eilen kun o-tikkuun tuli plussa, nyt ei sitten auta kuin piinailla seuraavat kaksi viikkoa...

Oletteko muut saaneet Pregnylistä sellaista lievää huonovointisuutta? Mulla on tänään koko päivän ollut kauhean nuhju olo - oksettaa, väsyttää ja turvottaa...Ehkä se kuitenkin tarkoittaa että aine on kroppaan mennyt :)
 
hei vaan kaikille. Kovasti on sattunut ja tapahtunut.
Sellasta vaan ajattelin ilmoittaa, että taas alkaa yritys. Tänään menossa 12/34. Luomu kiertoja takana ja kierto venynyt noin reippaaksi. Tämäkin kierto vielä luomuna, mutta ajattelin kokeilla silti.
 
Meillä oli kolmas inseminaatio perjantaina eli nyt sitten varmaan pp3 menossa =).
Jos ei tärppiä tule soittelen elokuussa polin hoitajalle/seksuaaliterapeutille keskustelu aikaa. Se kertoo meille silloin tarkemmin IVF-hoidosta yms. Syys/ lokakuussa sitten eka IVF-hoito.
 
Kysyn vielä uudelleen tätä jos joku osaisi vastata: Mulle pitäisi tehdä toinen inssi luonnolliseen kiertoon tässä kuussa, mutta ovis menee lauantaille(tai ovisplussa). Onko kenellälkään kokemusta siitä, että tällaisessa tilanteessa olisi ovista hidastettu tai aikaistettu lääkkäällisesti? Onko se mahdollista? Jostain luin, että jollakin oli annaettu jarrutuspiikkiä viikonlopun yli ja sitten irroituspiikki sunnuntaina ja maanantaina oli tehty inssi. Mitä luulette, olisiko tällainen mahdollista tehdä?

Tsemppiä piinailijoille!
 
Taikis on tosiaan kiva piinailla samanaikaisesti jonkun toisen kanssa, tätä ikuisuudelta tuntuvaa aikaa jotenkin sietää paremmin kun voi käydä kirjoittelemassa piinastaan :)

Mulla taitaa nyt sitten olla 1 dpo, eikös ovulaatio suunnilleen tapahdu 24-36 h Pregnylin pistämisestä? Eilen ainakin nipisteli siihen malliin että ehkä tuolla jotakin tapahtui.

Rosetalle peukut pystyyn, samassa piinaveneessä siis :wave:
 
Tiistai 12.5.2009

TOIVOJAT

IVF/ICSI
Sannuli-81.....8/07.............2.ivf vko 20,puregon................9/27
Plamsu75.......01/06...........................................................14/28
Rouva B..............3v........1.ivf tulossa,3IUI,puregon............20/?
dreamer78........................1.ivf/icsi toukokuussa................28/41-45
Gilmore...........kesä07..........ivf tulossa..............................39/?
kirma.........9/06, ku10/07......1.ivf:n 1.pas tulossa..............?/?


IUI
tytti82.............1v.............IUI...............................................5/29
Vadelmaunelma....syksy07...2.IUI....menopur,pregnyl,terot....11/27
verve..........11/06............IUI, clomit, pregnyl.....................14/29-34
Katriina77....10/07........3.IUI,............................................14/28-31
Tamtam........yli 1v.........4.IUI,clomit,pregnyl.........................25/?
Riio..............3/07............2.IUI, puregon, pregnyl.................33/40
Evenstar........yk3.........2.IUI, metut,clomit.......................52/26-79


Oviksenmetsästäjät ja muut kotiyrittäjät
PikkuMyy-82....11/07..........................................................11/26-28
kanella.......3/08................Tutkimukset................................?/?
kellopeliappelsiini...11/07, tm08, km5/09.............................?/?





Piinailijat
tvvo..........km 3/09, km 4/09.....IUI....................................17/? pp1
Tinkerbelle........yk12............Pregnyl+luget......................17/27 pp2
Rosetta......7/07.........3IUI,clomit,menopur,pregnyl......19/27-29 pp4
Taikapapu.....3/08...........2.IUI,clomit,luget.....................18/30 pp7





Taustailijat
Justiina80..........11/05
risupesä.............4/06.........orgametril, ivf
kinky cat............................icsi, km 11/08
pikkuvadelma....12/06, km 6/08
Orion.................2v4kk........luomu, km 02/09
Tähtisäde..........11/07, 1.icsi, km 3/09
Milde................yli 1,5v.......2.icsi
perhone............9/07............ivf
Iines-74............n.4v
astrid..................4v.............ivf
Linnia................5/06
jastu.................yk4.........4.IUI


PLUSSAT 2009

2/09 Viol.........8/07.........3.iui, puregon,pregnyl, luget
3/09 Jennyli.........yk7......terot, km1/09
3/09 Pantalaimon.9/07...1.IUI clomit, menopur, pregnyl, luget
3/09 ToivoaON......5v.........iui, metut+terolut+clomi+pregnyl
4/09 Irene80.........6/06.....1.ivf/icsi
4/09 Tiinuli81......................2.IVF
4/09 nuppu86...n1v......tutkimukset
4/09 Veena.........yk24........luomu
4/09 millis1981.................1ivf:n 1.PAS
 
Tytti82: Mulla oli siis viime kierrossa käytössä menopur -pistokset ekaa kertaa ja oli tarkoitus tehdä 2. iui, mutta epäonnistui, koska ovulaatio osui lauantaille. Käsittääkseni luonnollisessakin kierrossa, johon tehdään inssi, niin ei voi oikein mitään, jos ovulaatio osuu lauantaille. Itse yritän aina laskelmoida siten, että venytän loppukiertoa teroluteilla, jotta voin ajoittaa ovulaation paremmin...Tosin viimeksi meni pieleen, kun ovis oli superaikaisin eli kp9! Meille myös sanottiin, että jos ovulaatio ei ajoitus viikolle, niin sitten menee kotihommiksi. Ja mulla ainakin irtosi tuolloin niin hyvällä vauhdilla, että maanantaiaamuna oli nähtävissä enää vain "vauhtiraidat". En tiedä, oliko vastauksestani apua, mutta luulenpa, että teilläkin menee kotihommiksi - elleivät sitten suostu tekemään jo perjantaina inssiä, jos follit näyttää riittävän kypsiltä. Siittiöthän elää pidempään kun munis eli olisi hyvä, jos olisivat odottamassa. Tosin inssissä käytetään pestyjä siittiöitä, jotka käsittääkseni elää vähemmän aikaa, joten en sitten tiedä :/

Mä olin tänään ultrassa ja lääkäri kehotti pistämään huomenna klo 20-21 välillä pregnylin ja sitten keskiviikkona aamupäivästä olisi taas inssi. Mitä luulette, että onko tuo pistoaika ok kun muut täällä tuntuu pistelevän huomattavasti aiemmin ja mulla piikin ja inssin väliin jää aikaa n.15h?!? Ultrassa lääkärin mukaan kaksi kaunista follia kuulemma löytyi ja oikein hyvä limakalvo.
 
vadelmaunelma: Aika lyhyt aika kyllä pregnylin ja inssin väliin jää. Sanoiko lääkäri yhtään kuinka isot follit jo oli? Mä pistin pregnylin 22h ennen inssiä, kun follit oli ed. päivänä jo aika isot 22mm ja 23mm. Meinaan vaan, jos sullakin oli isot ja melkein irtoomassa?
Mullakin oli kyllä inssi päivänä follit vielä paikoillaan, mutta vetäytymässä jo sisään, eli kohta irtoomassa.
 
Vadelmaunelma: Meille sanottiin että pregnyl pitää laittaa tänään klo. 22. Meillä on inssi keskiviikkona 12.30. Laitan siis pregnylin 38 tuntia etukäteen. Meillä oli ekalla kerralla niin että laitettiin pregnyl tasan 36 etukäteen eikä follit olleet vielä irronneet. Luulen että ajoitus menee nyt suht nappiin, toivottavasti.
Tsemppiä!! aika samoissa mennään.
 
Tosi paljon on tosiaan vaihtelua milloin pregnyl laitetaan. Mulla on joka kerralla pregnyl käsketty laittaa 36h ennen inssiä. Kahdella kerralla follit on ollut juuri irtoamassa ja yhdellä kerralla olivat jo irronneet inssin aikaan.
 
Mä en tarkalleen tiedä follien kokoja, ainoastaan toisesta sanoi, että on 15.5mm ja eikö follit kasva tuon 1-2mm/vrk?!? Eli tuon mukaan toinen olisi ainakin sen 17.5mm tai 19.5mm... Ekassa inssissä, joka tehtiin ilman lääkkeitä eli luonnolliseen kiertoon, oli follit jo irronneet. Olin itse tuolloin tuntenut inssipäivää edeltävänä iltana tosi vahvat ovisoireet ja lh-testikin näytti silloin plussaa. Ultran jälkeen lääkäri sitten tänään laskeskeli, että keskiviikkona olisi inssi. Toivon mukaan osuu nyt laskelmissaan oikeaan! En sitten tiedä, arvioiko lääkäri jotenkin, että kun olin tänäänkin jo aamulla vielä pistänyt menopuria ja kun kuulemma reagoin herkästi näihin lääkkeisiin, että vauhti kohta taas kiihtyy...Ja eikö tuo pregnyl vielä kypsytä ne loppuun?!?
 
Astrid Tiedän tasan tarkkaan miltä sinusta tuntuu. Usko pois, että tuossa tilanteessa suunta on vai ylöspäin. Voimia :hug:

(.)Mulla olis siis viime pe kontrolliultra jossa näkyi useita 12mm folleja ja toisella puolella yksi 16mm folli. Limakalvo oli taas huippu paksu, ei ihme koska pieniä folleja oli useita ja kaikki erittävät estrogeenia ja paksuuntavat limakalvoa. Lääkäri varasi täksi päiväksi inssin. Eilen holahti yhtäkkiä housuihin, ilman kipua, aivan kirkasta verta ja hyytymä. Menimme aamulla klinikalle paniikissa, josko keskenmenosta on kuitenkin jäänyt jotain kohtuun. Lääkäri rauhoitteli ja sanoi tällaista joskus tapahtuvan. Mies teki oman osuutensa ja 1.5 tunnin kuluttua oli inssi. Kun simpat oli ruiskutettu sisään tehtiin tavanomainen ultra. Lääkärin ilme muuttui ja ihmettelin että mikäs nyt. Lääkäri totesi ettei inssi olisi saanutkaan tehdä, olin ihan että häh? Oikealla puolella 3 follia ja vasemmalla 4. Että jaaha! Sitten punktoitiin (ei muuten ollut lainkaan kamalaa, nyt kyllä kipuilee jonkinverran) 5 pois joista 3 oli raakoja ja kahdessa oli sukusolu. Jätettiin 2 isointa inssiä varten. Kaksi punktoitua joissa oli solu hävitettiin. Lääkäri oli sitä mieltä että taloudellisesti ei kannata pakastaa vain kahta.
Mulle voi siis päivittää pp0 ja nyt olis kp16. Kesäkuussa on viimeinen inssi ja elo-syyskuussa eka ivf. Musta tällainen inssi ei voi onnistua, mutta antaa nyt ajan kulua...
 
Sain vihdoin tänään soitettua klinikalle negasta, ja samalla sit katottiin se ivf:n suunnitteluaika meille kesäkuulle. Se olis sitten juhannuksen jälkeisellä viikolla. Se hoitaja sano et tää on hyvä aika siihen, kun jos mennään pitkällä kaavalla, ni sumuttelut alkaa jo heinäkuussa :eek: !

Mä en vielä ole näihin kovinkaan paljoo paneutunut, mut kuvittelin et kesä "lomaillaan" näistä kuvioista. Jotenkin vaan luulin et tähän tulis tajuttoman pitkä tauko ennen kun mitään tapahtuu. Pitäis vissiin alkaa paneutuun nyt sit tähän tulevaan, et ei olis ihan niin pihalla kun ekan inssin aikaan :D . Aina parempi mitä nopeemmin asiat etenee.

Risupesä: Mä muistaisin aiemmin jostain lukeneeni et sulla olis samoihin aikoihin elokuulla se ivf kun mulla. Onko tää kans sun eka ivf? Jos niin ootteko te menossa kanssa kesäkuulla suunnittelukäynnille vai ootteko jo olleet?
 
Iines Juu, enskuun alussa ois suunnittelu, mutta sitten tuleekin pisempi tauko kun paikka on koko heinäkuun kiinni.. eli varmaankin sillon elokuussa vasta pääsis tositoimiin, JOS pääsee :x Eli ihan ekaa hoitoo koitan vihdoin päästä alottaan. Aina jollain syyllä siirtyny ja peruuntunu (millon tullu ero, millon jonoteltu leikkausta, millon unohdettu kertoo infektiotestipakosta ym.) :headwall: ja luulen kans että pitkällä menee kun on se endokin. Oli viimeks puhe että viikolla 34 vois olla punktio ja siirto, mutta en kyllä tajua kuinka ne nyt jo sen voi niin tarkkaan tietää miten kierrot menee, rakkulat kasvaa jne. :eek:
 
tvvo: Hurjan kuulonen inssi sulla. Se on kyllä jännää, että ne tekee aina ensin sen inssin ja sit vasta ultraa. Mutta hyvä, ettei punktio sattunut. Ihan normaalit mahdollisuudet varmasti on. Ei kai se punktio mitenkään vaikuta asiaan..?

(.) Täällä tuntuu aika matelevan. Vielä pitäisi toinen viikko jaksaa piinailla.
 
tvvo: Kovasti tsemppiä

Taikapapu: Sulle myös tsemppiä piinailuun. Minua oikeastaan edes jännitä yhtään, kun en juurikaan usko että tärppiä tulee.

Mulla on aina ultrattu ensin ja sitten vasta laitettu simpat matkalle =).

=)
 
tvvo Kuulostipa tosiaan erikoiselta keikalta sun inssireissu! :eek:

Olen ollut taustalla, kun ei mitään ole kerran tapahtunut... täti kävi kyläs ja clomit tuli taas kerran nielastua.

Mulla viimeinkin se viimeinen inssi perjantaina! Nyt kolmannella kerralla varmistui se, mitä mä olen epäilly koko ajan. Mulla kehittyy kunnollinen folli vain oikealle puolelle ja se on juurikin se puoli, missä oli munanjohtimessa kiinnikkeitä vähän. Eli näin omassa päässäni olen laskenu 1 ynnä 1 = tämäkin inssi aivan turhaa. Positiivista, että lääkäri suostui pistämään meidät IVF-jonoon ja se olisi sitten syksyllä edessä! Hoitaja lohdutteli; "Äläs nyt, eihän sitä koskaan tiedä" kun sanoin että tuskin tulosta tällä systeemillä. Melkein murisin! Mitäs siinä alat mun toivoa nostattelemaan?!!! :kieh:

Jos jostain kumman syystä jotain ihmeellistä ilmaantuu, käyn kertomassa. Muuten siirryn näissä vauva-asioissa kesälomalle. Eli YRITÄN olla ajattelematta niin paljon... ;)
Käyn toki kurkkimassa teidän kaikkien kuulumisia ja hirmuisen kovasti puhaltelen plussatuulia!!! :heart:
Aurinkoista kesää siskot! B)
 
Vaiherikas inssi tvvolla takana tosiaan! Hienoa että inssi on kuitenkin tehty ja jännät paikat siltä osin edessä. En minäkään usko että punktio mitenkään inssin onnistumismahdollisuuteen vaikuttaa. Ei muuta kuin piinailemaan siis!

Miten voikaan aika taas mennä näin hitaasti??? Musta tuntuu että menkoista ovikseen menee ihan hujauksessa, ja pää pysyy ihan kohtalaisesti kasassa, mutta heti oviksen jälkeen alkaa sekoaminen ja aika pysähtyy. Mulla vasta 2 dpo ja flippaa jo ihan kiitettävästi! Aina kun kuljen apteekin ohi vilisee raskaustestit silmissä kuin narkkarilla...

Sehän on kuin rahaa pistäis pankkiin kun ryhtyy testailemaan 2 dpo!!
:LOL: :LOL: :LOL:

Saahan sitä toki ne kaksi haluttua viivaa aina näin Pregnylin jälkeen, mutta itsepetos käy pidemmän päälle kalliiksi :D
 

Yhteistyössä