Odotuksen odottajat! Osa III

Rouva B: Joo eipä taida tolle työperäiselle stressille olla mitään tehtävissä, ellei sitten ota lopputiliä. Se ei ehkä kuitenkaan ole vaihtoehtona just nyt... Muuten kyllä oon harjotellut oleen stressaamatta, touhuillut sellasia juttuja mistä nautin jne.

Katriina, Rosetta, Riio, Plamsu: Mä oon kanssa sillä mielin, et jos/kun tää viimenen inssi ei tuota tulosta, nautitaan ihana pitkä kuuma kesä tässä välissä ihan hyvillä mielin. Se tietty auttaa että on tiedossa, et se eka ivf on elokuun lopussa. Kesällä yritän kaikin voimin olla ajattelematta tätä hoito- ja lapsettomuusasiaa (eri asia onnistuuko ;) ). Ja sit nautiskelen kylmästä siideristä saunan jälkeen omassa pihassa istuen sekä tietysti terassilla välillä. Tää on TOIVOTTAVASTI viimenen kesä kun niin voi tehdä, sillon kun itseä sattuu huvittaan.

Täällä on kaikenlaisia pieniä nippailuja mahassa. Ei enää semmosia kovia kramppeja kun alkupäivinä. Muuten ei yhtään mitään.
 
Katriina77 ja Plamsu75 pahoittelut! :hug:

Samoilla linjoilla muuten minäkin, että jos ja kun nyt ei tää neljäs inssi plussaa tuo niin kesätauko tulee ihan hyvään väliin. Meilläkin siis siirrytään IVF:n elo-syyskuussa. Saapahan nauttia kesästä stressittä ja tekemällä mitä lystää.
 
Torstai 30.4.2009

TOIVOJAT

IVF/ICSI
Plamsu75.......01/06...........................................................2/28
Rouva B..............3v........1.ivf tulossa,3IUI,puregon............8/?
dreamer78........................1.ivf/icsi toukokuussa................16/41-45
Gilmore...........kesä07..........ivf tulossa..............................27/?
kirma.........9/06, ku10/07......1.ivf:n 1.pas tulossa..............?/?
Sannuli-81.....8/07.............2.ivf...........................................?/?


IUI
verve..........11/06.............iui, clomit, pregnyl.....................2/29-34
Katriina77....10/07........3.IUI,............................................2/28-31
Rosetta.......7/07............3IUI,clomit,menopur,pregnyl........7/27-29
Tamtam........yli 1v.........4.IUI,clomit,pregnyl.........................13/?
Vadelmaunelma...syksy07...2.iIUI..menopur, pregnyl, terolut..21/27
Riio..........3/07...............2.iui, puregon, pregnyl....................21/40
jastu...................yk4....4.iui, clomit,pregnyl...................26/30-34
Evenstar.............yk3.....2.IUI, metut,clomit.......................40/26-79



Oviksenmetsästäjät ja muut kotiyrittäjät
Taikapapu......1v.........2.iui?, clomit, luget...........................42/?
kanella.......3/08................Tutkimukset................................?/?





Piinailijat
Linnia..................05/06....5.IUI....puregon,pregnyl....18/24-29 pp6
tytti82.............1v.............1.IUI....................................?/?........pp6
Iines-74......n.4v...2.IUI...clomit, menopur, pregnyl...19/27-30 pp7
Pikku Myy -82......11/07.....1 IUI, clomit........................23/26-28 pp9
astrid...................4v........4.IUI, menopur,pregnyl.......24/28-35 pp10





Taustailijat
Justiina80..........11/05
risupesä.............4/06.........orgametril, ivf
kinky cat............................icsi, km 11/08
pikkuvadelma....12/06, km 6/08
Orion......2v4kk...........luomu, km 02/09
Tähtisäde..........11/07, 1.icsi, km 3/09
Milde........yli 1,5v...........2.icsi
perhone..........2. IUI clomit, puregon, pregnyl
tvvo.........km 3/09, km 4/09


PLUSSAT 2009

2/09 Viol.........8/07.........3.iui, puregon,pregnyl, luget
3/09 Jennyli.........yk7......terot, km1/09
3/09 Pantalaimon.9/07...1.IUI clomit, menopur, pregnyl, luget
3/09 ToivoaON......5v.........iui, metut+terolut+clomi+pregnyl
4/09 Irene80.........6/06.....1.ivf/icsi
4/09 Tiinuli81......................2.IVF
4/09 nuppu86...n1v......tutkimukset
4/09 Veena.........yk24........luomu
4/09 millis1981.................1ivf:n 1.PAS


****************

RIEHAKASTA JA ONNEKASTA WABBUA!! ;) ++++ Koitetaan ottaa rennosti - tosiaan, nyt vielä kun voidaan! :D

:xmas: :flower: B)

:heart: lla risupesä #
 
Voi ei, Plamsu75 :( Pahoitteluni! Tsemppiä matkalle kohti IVF:ää!

Iines-74, astrid ja risupesä: Juurikin noin! Otetaan tulevasta kesästä kaikki irti, sillä toivottavasti se tosiaan on viimeinen sellainen, kun saadaan tehdä, mikä itseä huvittaa! :D

Meitä näyttääkin olevan useampia siirtymässä IVF-hoitoihin sitten kesän jälkeen...

Piinailijoille toivottelen vielä nopeaa päivien kulumista :)

Täytyy mennä tästä pikkuhiljaa yöpuulle, kun aamulla on aikainen töihin lähtö. Voikaahan hyvin kaikki!
 
Heippa Kaikille Tasapuolisesti!!

Ensinnäkin Paljon Onnea kaikille plussanneille! Ihanaa, oikein Kevätkarkelot täällä olleet. Hienoa. :heart: Veenalle etenkin onnitteluita, joskus aikoinaan taannoin kuulumisiakin ehdittiin vaihtaa!!

Kyllä olette sitkeitä, jokaikinen, ei voi muuta sanoa.

Meillä on tilanne ennallaa, luomuna harrastellaan fiilisten mukaan. Painoa olen pudottanut nyt kaikenkaikkiaan 8kiloa. Indeksin mukaan olen nyt normaalipainoinen. Katsomma, tuleeko tulosta, vai ei.

Elämä maistuu nyt hyvälle, ja fiilikset kaikinpuolin hyvät. Vaavi on edelleen enemmän kuin tervetullut. :flower: Iloista Vapunaikaa teille kaikille.

Käyn sillointällöin lukemassa kuulumisianne, ja kerron toki, jos jotain iloista itselleni päin kuuluu. T: Justiina
 
Katriina77 ja Plamsu75 pahoittelut! :hug:
Riio: Sanoit just hyvin tulevasta kesästä :D

Nyt hauskaa ja rentouttavaa vappua kaikille!

Täällä olis sitten jo kp2, kun joku seuraavan kerran jaksaa päivittää listaa :) Ei tunnu taas polille pääsevän läpi sitten millään, aikaa pitäis siis varata...
 
Moikka O.O:laiset! Wappukeli ei voisi olla parempi (aurinko paistaa ainakin Uudellamaalla!), joten nauttikaamme!!! B)

Verve: tulevasta kesästä mainitsi Iines-74 ihan ekana samantyyppisin sanoin, ja en voinut kuin kompata mukana :D :D :D
Astridillekin mukavaa vappua, vaikka joudutkin olemaan töissä. Muutama munkki on ehdottomasti ansaittu :)

Jaahas, pitäisi varmaan alkaa tehdä jotain grillailun eteen... Hyvä ystävä tulee kylään ja lupasi ottaa kuohujuomaa mukaan. Auts, olen unohtanut tarkistaa, onko grillihiiliä... :whistle: Noh, kai joku huoltoasema on auki, jos ei satukaan löytymään :)
Parin tunnin päästä ajattelin tuupata Pregnylin, joten siinäpä vielä jännitysmomenttia iltaan. Ei parane siis kumota liikaa sitä kuoharia ;)
Leppoisaa oloa kaikille!!!
 
Sunnuntai 3.5.2009

TOIVOJAT

IVF/ICSI
Plamsu75.......01/06...........................................................5/28
Rouva B..............3v........1.ivf tulossa,3IUI,puregon............11/?
dreamer78........................1.ivf/icsi toukokuussa................19/41-45
Gilmore...........kesä07..........ivf tulossa..............................30/?
kirma.........9/06, ku10/07......1.ivf:n 1.pas tulossa..............?/?
Sannuli-81.....8/07.............2.ivf...........................................?/?


IUI.
Vadelmaunelma....syksy07...2.IUI....menopur,pregnyl,terot....2/27
verve..........11/06.............iui, clomit, pregnyl.....................5/29-34
Katriina77....10/07........3.IUI,............................................5/28-31
Rosetta.......7/07............3IUI,clomit,menopur,pregnyl........10/27-29
Tamtam........yli 1v.........4.IUI,clomit,pregnyl.........................16/?
Riio..........3/07...............2.iui, puregon, pregnyl....................24/40
jastu...................yk4....4.iui, clomit,pregnyl...................29/30-34
Evenstar.............yk3.....2.IUI, metut,clomit.......................43/26-79



Oviksenmetsästäjät ja muut kotiyrittäjät
PikkuMyy-82....11/07..........................................................2/26-28
Taikapapu......1v.........2.iui?, clomit, luget...........................45/?
kanella.......3/08................Tutkimukset................................?/?





Piinailijat
Linnia..................05/06....5.IUI....puregon,pregnyl....21/24-29 pp9
tytti82.............1v.............1.IUI....................................?/?........pp9
Iines-74......n.4v...2.IUI...clomit, menopur, pregnyl...24/27-30 pp10
astrid...................4v........4.IUI, menopur,pregnyl.......27/28-35 pp13





Taustailijat
Justiina80..........11/05
risupesä.............4/06.........orgametril, ivf
kinky cat............................icsi, km 11/08
pikkuvadelma....12/06, km 6/08
Orion......2v4kk...........luomu, km 02/09
Tähtisäde..........11/07, 1.icsi, km 3/09
Milde........yli 1,5v...........2.icsi
perhone..........2. IUI clomit, puregon, pregnyl
tvvo.........km 3/09, km 4/09


PLUSSAT 2009

2/09 Viol.........8/07.........3.iui, puregon,pregnyl, luget
3/09 Jennyli.........yk7......terot, km1/09
3/09 Pantalaimon.9/07...1.IUI clomit, menopur, pregnyl, luget
3/09 ToivoaON......5v.........iui, metut+terolut+clomi+pregnyl
4/09 Irene80.........6/06.....1.ivf/icsi
4/09 Tiinuli81......................2.IVF
4/09 nuppu86...n1v......tutkimukset
4/09 Veena.........yk24........luomu
4/09 millis1981.................1ivf:n 1.PAS


****************
 
Onpas hiljasta, Astrid sentään on päivittänyt listan. Taidatte kaikki olla vielä vappuriennoissa :D .

Mun vappuriennot eilen oli ihan kotisohvalla. Meidät kyllä kutsuttiin vappukemuihin, mut ei millään innostanut. Ja vaikka en uskokaan tän inssin tuottavan tulosta, niin jotenkin silti ei viitti nautiskella "virvokkeita". Kai sitä sitten kuitenkin salaa taas toivoo että jospa sittenkin... No niin varmaan joo :LOL: .

Tänään taas alavatsaa nippaillut ihan kunnolla, muuten ei mitään. Kai nyt luulis jotain olevan jos... Pitää asennoitua siihen et viikon päästä alkaa menkat. Ja piste.

Mites muilla piinailijoilla menee??
 
Huomenta pinoon!

Vappuhulinat on sitten tältä vuodelta hoidettu. Meni ihan rauhallisesti kotioloissa, muutama lasi kuoharia ja grillailua, niin kuin oli suunniteltu. Ja tulihan siinä sivussa maailmaakin parannettua :)

Huh, Pregnylin pisto ei sitten aattona mennyt ihan vaivattomasti... Onnistuin avaamaan sen jauheampullin niin voimalla, että se ampullin pää mureni melkolailla täysin ja sinne jauheeseen meni siruja... :/ (0 lasia kuoharia siinä vaiheessa nautittuna ;)) Iski pieni paniikki, että mitäs nyt tehdään! Ei auttanut kuin onkia ne palat, mitä näki, sieltä jauheesta pois. Sitten vaan neste sekaan ja vielä tarkka syynäys, ettei liuoksessa näkyis mitään ylimäärästä. Enkä kyllä omasta mielestäni nähnyt. Ja piikki nahkaan...

Tälle päivälle ois osunu meidän inssi. Kotikonsteja on käytetty torstaina, eilen ja vielä tänä aamuna, ennenkuin miehen piti lähteä töihin :D Mitään huimia odotuksia ei ole (ylläri!)... Mutta samoin kuin Iines-74 mainitsi, kai sitä salaa kuitenkin toivoo, että jospas kuitenkin...!
Iines-74:lle ja muillekin piinistelijöille tsemppiä!!!

Justiina80: hieno painonpudotus sinulla! Lääkäri suositteli mullekin aikoinaan samaa, koska sillä on suotuisa vaikutus esim. kk-kiertoon. Aurinkoista kesää teille ja toivottavasti pääset tuomaan luomuylläriuutisia :)

Nyt pitää suoriutua, että ehtii töihin! Mukavaa viikonloppua!!! B)
 
Heippistä vaan,

vappu tosiaan ohi ja töiden merkeissä mennyt ja pian taas duuniin... PP12 jo, maanantaina ois sitten testipäivä.

Riio draamaa kerrakseen pregnylampullin kanssa! HUI! Meillä mies aukoo ne ampullit, koska pelkään juuri tuota , että ne hajoaa tuhannen säpäleiksi. Tsemppiä nyt että tuottaisi tulosta! =)

Kyllä sitä aina kuitenkin pieni toive on, että plussan testiin saisi, joten pettymyshän siitä taaas tulee jos ja kun ei plussaa saa...

Voikaa hyvin!
 
Hei kaikille!

Totaalisesti pieleen menneen kierron jälkeen on taas alkamassa uusi kierros :headwall: Eli kp1 ja jospa nyt onnistuisi tekemään tuon 2. IUI yhdistelmällä Menopur+Pregnylt+ Terolut. Piikitys alkaa taas ensi viikolla, huoh... Rio & Astrid: Mä kans pelkään noita ampulleja, erityisesti sitä nesteampullia ja pelkään et se hajoaa käsiin. Yleensä meilläkin mies aukoo ne, mut nyt on pakko itse hoitaa kaikki kun se on toisella puolella maailmaa. Ja todellakin: toivottavasti en nyt ovuloi superaikaisin, että edes se ehtisi kotia!

Puhuttiin tänään miehen kanssa aamulla puhelimessa, että jospa tämän 2.inssin jälkeen siirryttäisiin IVF -hoitoon. Mulla tuntuu pahentuvan menkkakivut huomattavasti koko ajan, hyvä jos tänään saan edes ulkoilutettua koirat. Särkylääkkeitä joudun syömään jo useamman päivän ennen vuotoa ja 2 ekana päivänä laittomia määriä eli annostelen kyllä ihan oman tarpeen mukaan. Lisäksi mulla on ilmennyt aina vaan pahempia virtsaamisvaikeuksia menkkojen aikaan ja maha on kun muumilla! Ihan oikeasti! Mulla on erilliset "menkkavaatteet", kun en mahdu omiin normaalivaatteisiin Olen oikeasti tosi pieni ja hoikka, mutta menkkojen aikaan kuin muumipeikko. Ilmeisesti se on sitä endoa. Kirurgi oli sitä mieltä, että sitä täytyy olla vatsapeitteissä ja vaikka missä...Harmittaa, kun oma lapsettomuuslääkäri ei tunnu ottavan endoa vakavasti...

Lisäksi mulla on 2 viimeisessä kierrossa ilmennyt sellaista, että kovia, painon tunnetta aiheuttavia kipuja on oikealla puolella alavatsaa. Ne on tosi voimakkaita, säteilee lantioon ja alaselkään saakka, kävely on vaikeaa ja kipu repivää, pistävää. Kivut helpottavat kun ovulaatio on ohi, mutta ei kait tuollaisia pitäisi olla koko alkukiertoa!!! :eek: Tunnistan ovulaatiokivut, mutta kun tämä alkaa yleensä jo menkkojen aikaan. No, viimeksi löytyi ultrassa 20mm nesterakkula. En tiedä, voisko tämä johtua endosta ja voiko endo pahentua hoitojen myötä? Näin olen jostain ymmärtänyt...? :headwall: Niin ja meillä siis vakavassa harkinnassa klinikan vaihto Tampereelle joko Väestöliittoon tai Avaan. Haluan toiseen mielipiteen vähintään.

 
Vadelmaunelma Me ollaan naisparina tampereen ava:lla eikä kyllä ole mitään negatiivista sanottavaa! Jos jotain niin hinta, ei oo touhu ihan halvimmasta päästä.. Mutta henkilökunta tosi mukavaa ja ymmärtäväistä.. Klinikalle on kiva mennä aina, ilmapiiri on sellanen lepposa.. Kysele jos haluat enemmän tietää jotain :)
 
vadelmaunelma parempaa onnea tähän tulevaan kiertoon! Kuulostaapa ikävältä nuo sun kivut :/ Kurjaa, että lapsettomuuslääkäri ei ota vakavasti tuota endoa... Ehkä parempi sitten ottaa toinen mielipide, kuten itekin mainitsit.
 
Voi kökkö... Hain apteekista tänään raskaustetejä. Toisin sanoen ostin Clearbluen tuplapakkauksen! =) Ja poltteli se siinä sen verran, että oli tehtävä se toinen... :ashamed: Kyllä siinä haalea viiva/haamu näkyy, joka tulikin ihan heti siihen. Nyt siis pp12. Jännäksi menee.
ÄLKÄÄ vaan missään nimessä onnitelko... Katsellaan nyt ensin..
 
Vaput oli ja meni!

Astrid: Huiiii! Aikasta jännää! :p Miten maltat olla heti tekemättä läjää uusia testejä??

Riio: Olipas sotkut sulla ampullien kanssa! Onneks se neste ei haittaa vaikkei joka pisaraa talteen saisikaan. Lääkeainehan on siinä jauheessa. =)

Ja Vadelmaunelmalla on kyllä niin kumma meininki klinikalla, että mie oisin jo vaihtanu lekuria! :kieh:

Minä kävin siellä aukiolotutkimukseessa torstaina ja VOI JUMA että sattui! |O
Itkua oisin tuhertanu ellen ois keskittäny kaikkeni sen hoitajan työn hankaloittamiseen (rimpuilemalla :ashamed: ).
Vissiin oli vähän tukossa, ainakin oikea puoli, koska sinne torveen niin paljon sattu. Ja nyt sattuu vieläkin, vertakin vuosi pari päivää. :/
Eli nää inssit nyt varmaan oli tehty sit aika turhaan meikäläiselle. :'(

Onko muuten kukaan muu täällä kokeillut IVF:ää pitkällä kaavalla?
ois tarve vaihtaa pari ajatusta asiasta...?

-Bee
 
Niin vain kp 27 ja täti tuli uskollisesti kylään... |O |O |O Veetuttaa, vaikka mä kyllä osasin tätä odottaa... :headwall:
Eka inseminaatio meni siis täysin mettään ja seuraava on kesäkuussa kun meidän ulkomaan reissu sotkee toukokuun kuviot...

Eli mun tilan saa päivittää tänään kp 1 :kieh:
 
Mulla näkyy muuten taas olevan kp:t päin p:tä. Oikeesti nyt on siis kp23, pp9. No, eipä tuo kai haittaa, pääasia et pp:t on oikein.

Astridin haamuilusta tuli mieleeni, et mä kävin tänään apteekissa asioimassa, ja mun ei tullut mieleenikään ottaa samalla testiä (mikä lahopää!) :LOL: . Ei siis tullut edes mieleen et saattaisin tarvita semmosta ens viikolla. En taida siis itekkään uskoo et päästään testaileen. Viimeks menkat tuli jo ennen virallista testipäivää. Nyt se on siis ens torstai. Missä vaiheessa te muut muuten ootte testaillut? Vaikka en tiedä haluanko edes testata etukäteen ja nähdä sitä tyhjää ruutua...
 
Hui Astrid! Onpa tosiaan jännää...
Pikku Myy 82, harmi että ei inssi onnistunut, kesäkuussa sitten! Mulla alkoi tänään kanssa selkäkivut jotka tulee aina noin viikko ennen menkkoja. Ei siis täälläkään tärppiä. Voi olla että meillä käy kanssa niin, että ei päästä insiin toukokuussa koska ovis on just helatorstain tienoilla. Ärsyttävää.

Muutenkin mieli maassa, kun olin tänään polttareissa, jossa oli kolme raskaana ja melkein kaikki äitejä. Arvaatte varmaan missä puheet liikkui. Oli suoraan sanottuna tympeet polttarit. Lähdin sitten tekosyyllä ajoissa kotiin :( No tulipahan taas realiteetit omasta elämästä selville.

Mites Linnia? Onko oireita? Iineksenkin kanssa mennään aika samoissa, onko sulla jotain oloja kyytiläisestä?
 
Huomenta,

Pahoittelut PikkuMyy! :hug: Laitoinkohan sinut oikeaan pinoon tuohon listalle?

Iines anteeksi, sekoilen näköjään usein tuon listan päivien kanssa, vaikka muka luulen sen menevän oikein... Onkohan mulla lukihäiriö? :p Toivottavasti nyt oin oikein sunkin kohdalta?

Rouva B olipas kurjaa, että aukiolotutkimus sattui, varsinkin kun täällä monet kertoi sen olleen kivuton (itseni mukaan lukien...)! Mutta varmaan se sitten sattuu jos tuuba/t on tukossa. Mulla se ei sattunut, mutta ne ei meinanneet löytää vasempaa torvea, kun siinä oli joku suoli just päällä... :eek:

Kyllä jännittää huominen... Ollakko vai eikö olla. Pientä alavatsakipua ollut nyt aamulla. Kunpa ei täti tulisi kylään. Vaikka nyt tän hoidon aikaan olo on ollut ihmeen rauhallinen ja luottavainen, joten koitan nyt luottaa viimeiseen asti, että plussa testissä pysyy.
 
Astrid: Mun mielestä ne päivät oli mennyt sekasin jo jossain vaiheessa aiemmin. Eikähän sillä kai niin hirveesti ole väliä, pääasia et pp:t täsmää. :) Onko sulla ollut minkälaisia tuntemuksia menneinä päivinä? Eiköhän se plussa huomenna vahvistu :D .

tytti82: Mulla ei ole minkäänlaisia oloja. Alavatsakipua on ollut välillä enemmän ja välillä vähemmän. Alaselkä on ollut välillä tosi kipee, mut se on varmaan pihahommista.

Mä vähän ihmettelenkin sitä et ei ole oikeastaan mitään, kun viimeks tuli jo noista clomeista ja menopureista kaikenlaista oiretta. Sit inssin jälkeen oli just alavatsakipua, ja jossain vaiheessa rinnat aristi ja kaikenlaista. Nyt ei mitään, paitsi toi nippailu/kramppailu. Kai viimeks korvienväli teki tepposet, ja kuvitteli vaikka mitä :kieh: .
 
Iines mulla on ollut oikeastaan aika vähän tuntemuksia menneinä päivinä. Se ero on aikaisempiin hoitoihin, mutta silloin alussa varmaan kehitteli niitä tuntemuksia vaikka kuinka.
Pp 6-7 mulla oli kovia viiltelyitä ihan alavatsalla, melkein voi sanoa, että ne oli häpyluun seudulla enemmän. Niin ja ne oli parina päivänä ja illalla/yöllä. Muutoin on rinnoissa aristusta ja pieniä nippaisuja ollut silloin tällöin. Esim. nyt taas ei ole noita alamasukipuja joista aamulla kirjoitin... Kaikenkaikkiaan siis vähemmän tuntemuksia kuin aiemmin.

Toivon, että sulla oireettomuus on hyvä merkki!
 

Yhteistyössä