Odotuksen odottajat! Osa III

Rouva B: Kerros vielä uudestaan mitä oot "toitottanut" tosta stressin vaikutuksesta näihin hoitoihin? Mulla on vissiin mennyt ohi. Tiesin kyllä ton tupakka-homman ja tän stressin, mutta milläs pirulla tota stressiä voi välttää? :ashamed: Mulla on semmonen työ että on vissiin kokoajan stressit huipussaan. Ei tää taida ikinä onnistua jos se on siitä kiinni. :(
 
Mulla kp24, pikku juttu mut en tajuu miks ne on mun kohdal koko ajan päivän jäljessä..
Tota miks teistä ei olis sijaisvanhemmiks? Ihan vain mielenkiinnosta kysyn..
Ite odotan niin et menkat alkais.. viikon verran vissiin viel.. :|
 
Tiistai 28.4.2009

TOIVOJAT

IVF/ICSI
Rouva B..............3v........1.ivf tulossa,3IUI,puregon............6/?
dreamer78........................1.ivf/icsi toukokuussa................14/41-45
Gilmore...........kesä07..........ivf tulossa..............................25/?
kirma.........9/06, ku10/07......1.ivf:n 1.pas tulossa..............?/?
Sannuli-81.....8/07......2.ivf..................................................?/?


IUI
Rosetta.......7/07............3IUI,clomit,menopur,pregnyl..........5/27-29
Tamtam........yli 1v.........4.IUI,clomit,pregnyl.........................11/?
Vadelmaunelma...syksy07...2.iIUI..menopur, pregnyl, terolut..19/27
Riio..........3/07......2.iui.........puregon, pregnyl....................19/40
jastu...................yk4..........clomit,pregnyl,4.iui...................24/30-34
verve..........11/06..........1.iui, clomit, pregnyl.....................29/29-34
Evenstar.............yk3....2. IUI.....metut,clomit.....................38/26-79



Oviksenmetsästäjät ja muut kotiyrittäjät
Taikapapu......1v.........2.iui?, clomit, luget...........................40/?
kanella.......3/08................Tutkimukset................................?/?





Piinailijat
Linnia..................05/06....5.IUI....puregon,pregnyl....16/24-29 pp4
tytti82.............1v.............1.IUI...................................?/?........pp4
Iines-74......n.4v...2.IUI...clomit, menopur, pregnyl...17/27-30 pp5
Pikku Myy -82......11/07.....1 IUI, clomit........................21/26-28 pp7
astrid...................4v........4.IUI......menopur,pregnyl.....22/28-35 pp8
Plamsu75.......01/06..........3.IUI, puregon, pregnyl........25/28 pp11
Katriina77....10/07........2.IUI, clomit,pregnyl.............25/28-31 pp13





Taustailijat
Justiina80..........11/05
risupesä.............4/06.........orgametril, ivf
kinky cat............................icsi, km 11/08
pikkuvadelma....12/06, km 6/08
Orion......2v4kk...........luomu, km 02/09
Tähtisäde..........11/07, 1.icsi, km 3/09
Milde........yli 1,5v...........2.icsi
perhone..........2. IUI clomit, puregon, pregnyl
tvvo.........km 3/09, km 4/09


PLUSSAT 2009

2/09 Viol.........8/07.........3.iui, puregon,pregnyl, luget
3/09 Jennyli.........yk7......terot, km1/09
3/09 Pantalaimon.9/07...1.IUI clomit, menopur, pregnyl, luget
3/09 ToivoaON......5v.........iui, metut+terolut+clomi+pregnyl
4/09 Irene80.........6/06.....1.ivf/icsi
4/09 Tiinuli81......................2.IVF
4/09 nuppu86...n1v......tutkimukset
4/09 Veena.........yk24........luomu
4/09 millis1981.................1ivf:n 1.PAS

 
tvvo :hug: :hug: kyllä teitä nyt koetellaan :( siirsin sut tonne taustalle kun en tiedä mihin ryhmään oisin laittanu..

Mahtavat onnittelut millikselle :heart: :flower: ja muillekin ketä tässä nyt viime kommentoinneista olikaan siirtyny plussiin! =)

Lisäsin listan ylös päiväyksen kun se oli sieltä tippunu pois.. ylimääräsiä kukkahörhelöitä en tällä kertaa tunkenu mukaan :D
 
Paljon onnea Millis1981 :flower: :flower: :flower:

Pakko tulla tänne kans purkamaan ajatuksia ja omaa luulosairautta :D
Nyt on kulunu viikko inssistä ja tää viikko ei oo ollu kierron kannalta yhtää normaali tai no osittain. Mulla on inssistä lähtien vihlonut välillä vasemmalta ja välillä oikealta munasarjan kohdalta eli viikon tätä on nyt kestänyt. Se voi tulla vaan rauhas istuessa tai eilen tuli jumpassa ja tänä aamuna tuli vihlaiseva kipu ku käännyin selältäni vatsalleni ja kurkotin herättävää puhelinta :( Toi vihlaisu/nippailu kestää vaan kyllä jonku 10 sekuntia, mutta silti, se muistuttaa mua koko ajan vaikka haluis vähä unohtaa välillä että on ollut jossain inssissä ja vois että jotain tapahtuiskin...

Lisäksi mulle tuli samana iltana kun olin inssissä kurkku kipeäksi, mikä kesti yhden päivän nyt mulla on tosi outo nuha, välillä tukos, välillä saa niistää niin että tuntuu että pää tyhjenee ja välillä ei oo yhtää mikään... :snotty: Niin ja lämmöt on nyt 37, normaali on 36,6...

Niin ja onhan noi rinnatkin arat, mutta se on ihan normaalia mun menkkakierrossa eli siitä ei voi mitään päätellä :/

Mietin mitä sitä tekis kun Vappukin tulossa ja kaveripariskunta järjestää Vappu-bileet ja tarjolla on boolia ja kuoharia jne..... pitäiskö olla ottamatta ja leikkiä siveyden sipulia vai elää ihan normaalisti niin kauan kun tietää että onko tässä raskaana vai ei, mitä kyllä suursti epäilen, nää kaikki nuhat + muut tukkoisuudet ja lämmön nousut on varmaan vaan sattumaa :eek:
 
PikkuMyy82: Mullakin kurkku tuli kipeeks perjantaina ku inssi tehtiin ja nyt olo tosi tukkonen, lämpöö oli sunnuntaina 37. Nyt lämmöt jo normaalit... Mulla kyl nokka vuotaa koko ajan, ehkäpä tää on vaan tavallista flunssaa mulla, mutta eihän sitä koskaan tiedä ;)
 
Tiistai 28.4.2009

TOIVOJAT

IVF/ICSI
Rouva B..............3v........1.ivf tulossa,3IUI,puregon............6/?
dreamer78........................1.ivf/icsi toukokuussa................14/41-45
Gilmore...........kesä07..........ivf tulossa..............................25/?
kirma.........9/06, ku10/07......1.ivf:n 1.pas tulossa..............?/?
Sannuli-81.....8/07......2.ivf..................................................?/?


IUI
Rosetta.......7/07............3IUI,clomit,menopur,pregnyl..........5/27-29
Tamtam........yli 1v.........4.IUI,clomit,pregnyl.........................11/?
Vadelmaunelma...syksy07...2.iIUI..menopur, pregnyl, terolut..19/27
Riio..........3/07......2.iui.........puregon, pregnyl....................19/40
jastu...................yk4..........clomit,pregnyl,4.iui...................24/30-34
verve..........11/06..........1.iui, clomit, pregnyl.....................29/29-34
Evenstar.............yk3....2. IUI.....metut,clomit.....................38/26-79



Oviksenmetsästäjät ja muut kotiyrittäjät
Taikapapu......1v.........2.iui?, clomit, luget...........................40/?
kanella.......3/08................Tutkimukset................................?/?





Piinailijat
Linnia..................05/06....5.IUI....puregon,pregnyl....16/24-29 pp4
tytti82.............1v.............1.IUI...................................?/?........pp4
Iines-74......n.4v...2.IUI...clomit, menopur, pregnyl...19/27-30 pp5
Pikku Myy -82......11/07.....1 IUI, clomit........................21/26-28 pp7
astrid...................4v........4.IUI......menopur,pregnyl.....22/28-35 pp8
Plamsu75.......01/06..........3.IUI, puregon, pregnyl........25/28 pp11
Katriina77....10/07........2.IUI, clomit,pregnyl.............25/28-31 pp13





Taustailijat
Justiina80..........11/05
risupesä.............4/06.........orgametril, ivf
kinky cat............................icsi, km 11/08
pikkuvadelma....12/06, km 6/08
Orion......2v4kk...........luomu, km 02/09
Tähtisäde..........11/07, 1.icsi, km 3/09
Milde........yli 1,5v...........2.icsi
perhone..........2. IUI clomit, puregon, pregnyl
tvvo.........km 3/09, km 4/09


PLUSSAT 2009

2/09 Viol.........8/07.........3.iui, puregon,pregnyl, luget
3/09 Jennyli.........yk7......terot, km1/09
3/09 Pantalaimon.9/07...1.IUI clomit, menopur, pregnyl, luget
3/09 ToivoaON......5v.........iui, metut+terolut+clomi+pregnyl
4/09 Irene80.........6/06.....1.ivf/icsi
4/09 Tiinuli81......................2.IVF
4/09 nuppu86...n1v......tutkimukset
4/09 Veena.........yk24........luomu
4/09 millis1981.................1ivf:n 1.PAS



 
Millis oikein paljon onnea! Miten ihanasti teillä alkaakaan kesä! Kumpa me kaikki tultaisiin jossain vaiheessa perässä.

Niin, täällä ei mitään normaalista poikkeavaa ole inssin jälkeen tapahtunut. Aion vappuna juoda ihan normaalisti ja muutenkin olen sillä linjalla etten raskaana ole ennen kuin menkat on myöhässä. Siihen asti vietän ihan normaalia elämää. Toivottavasti se plussa sieltä joskus tulee ja joutuu miettimään juomisiaan :|
 
Keskiviikko 29.4.2009

TOIVOJAT

IVF/ICSI
Rouva B..............3v........1.ivf tulossa,3IUI,puregon............7/?
dreamer78........................1.ivf/icsi toukokuussa................1/28
Gilmore...........kesä07..........ivf tulossa..............................26/?
kirma.........9/06, ku10/07......1.ivf:n 1.pas tulossa..............?/?
Sannuli-81.....8/07......2.ivf..................................................?/?


IUI
Rosetta.......7/07............3IUI,clomit,menopur,pregnyl..........6/27-29
Tamtam........yli 1v.........4.IUI,clomit,pregnyl.........................12/?
Vadelmaunelma...syksy07...2.iIUI..menopur, pregnyl, terolut..20/27
Riio..........3/07......2.iui.........puregon, pregnyl....................20/40
jastu...................yk4..........clomit,pregnyl,4.iui...................25/30-34
verve..........11/06..........1.iui, clomit, pregnyl.....................30/29-34
Evenstar.............yk3....2. IUI.....metut,clomit.....................39/26-79



Oviksenmetsästäjät ja muut kotiyrittäjät
Taikapapu......1v.........2.iui?, clomit, luget...........................41/?
kanella.......3/08................Tutkimukset................................?/?





Piinailijat
Linnia..................05/06....5.IUI....puregon,pregnyl....17/24-29 pp5
tytti82.............1v.............1.IUI...................................?/?........pp5
Iines-74......n.4v...2.IUI...clomit, menopur, pregnyl...20/27-30 pp6
Pikku Myy -82......11/07.....1 IUI, clomit........................22/26-28 pp8
astrid...................4v........4.IUI......menopur,pregnyl.....23/28-35 pp9
Plamsu75.......01/06..........3.IUI, puregon, pregnyl........26/28 pp12
Katriina77....10/07........2.IUI, clomit,pregnyl.............26/28-31 pp14





Taustailijat
Justiina80..........11/05
risupesä.............4/06.........orgametril, ivf
kinky cat............................icsi, km 11/08
pikkuvadelma....12/06, km 6/08
Orion......2v4kk...........luomu, km 02/09
Tähtisäde..........11/07, 1.icsi, km 3/09
Milde........yli 1,5v...........2.icsi
perhone..........2. IUI clomit, puregon, pregnyl
tvvo.........km 3/09, km 4/09


PLUSSAT 2009

2/09 Viol.........8/07.........3.iui, puregon,pregnyl, luget
3/09 Jennyli.........yk7......terot, km1/09
3/09 Pantalaimon.9/07...1.IUI clomit, menopur, pregnyl, luget
3/09 ToivoaON......5v.........iui, metut+terolut+clomi+pregnyl
4/09 Irene80.........6/06.....1.ivf/icsi
4/09 Tiinuli81......................2.IVF
4/09 nuppu86...n1v......tutkimukset
4/09 Veena.........yk24........luomu
4/09 millis1981.................1ivf:n 1.PAS



 
ONNEA Millis1981!!!

ja pahoittelut epäonnistumisen kohdanneille. :hug:

Muille tsemppiä odotuksen odotukseen!

Mä päivittelin tota omaani vaan. öh - no, voisin mä päivittää kaikkienkin... kun tässä nyt aikaa on.
Mä aloittelen tänään munisten kasvattelun, joten tää saa olla kp1. ;) Näette taas että missä mennään...
 
Kiitän kaikkia onnitteluista!! :heart: :flower:
Tein vielä aamulla yhden testin, nyt kai se on uskottava jo. :)

Kommentoinpas teidän juttuja.

Riio Tsemppiä IVF-jonoon. Täällä pääkaupunkiseudulla ne on suunnilleen 6kk ja jos sinä aikana ei pääse niin sitten saa maksusitoumuksen muualle. Me oltiin esim just sentakia väestöliitossa.

Futuremi Tsemppii piinailuun. =) Kyselikö lääkäri teiltä laitetaanko kaksi? Vai oliko ne vaan ottaneet molemmat sulaa? Meillä laitettiin vaan yksi vaikka oltiin itse toivottu kahta. Mutta ei voi valittaa silti.

PikkuMYYkuulostaa ainakin hyvälle. =) Mulla ei ollut oikeastaan koko aikana muita oireita kun mahassa erilaisia nippailuja. Joskus pp5-8 oli isompia tuntemuksia ja isoja vihlaisuja. Sitten joskus loppuviikosta huomasin että hiukset rasvoittuu sika nopeasti. Niin ja kun nousee nopeasti ylös niin vihloo heti.

Mites katriina77 onko jo testi tehty? Tsemppii muillekin piinalijoille. Tänä vuonna on tässäkin pinossa saatu paljon ihania uutisia ja vielä on tulossa paljon lisää.
 
Voi Jee Millis! Beekin täältä onnittelee! :flower:

Ja Iines - stressi on kuulema suurin semmonen ns "biologisista seikoista" riippumaton tekijä, mikä vaikuttaa siihen, että hoidot epäonnistuvat. Itseasiassa jos katsoo esim. Väestöliiton IVF-hoito-ohjetta, siinä lukee että pariskunnalla tulisi IVF-hoidon aikaan olla stressitön elämäntilanne (molemmilla). Ja stressihän jopa siirtää kuukautisia naisilla, kun pelkäävät että ovat tulleet tai eivät ole tulleet raskaaksi. Eli siis sekoittaa kehoa.
TUolle työperäiselle stressille ei kai muuta voi, kun sit pitää muu aika vapaana ja koittaa rentoutua! Niin mie ainakin teen, mulla kun on kaks työtä tällä hetkellä. Lähempänä hoitoja jätän kyllä viikonlopputyön pois. =) Ja vaan naatin, lepäilen ja hemmottelen.

Jaiks, huomenna se aukiolotutkimus. Eipä pelota enää, kiitos teidän! :heart:

-Bee
 
toi stressi juttu on ihan tosi kyllä. Meille tulikin ainakin aika pitkä lappu jossa oli kaikkii juttuja jotka piti huomioida kun meni hoitoihin..eli just kiireetön aika molemmilla. :) Eikä mitään juttuja kauheasti sovittuna. Mähän teen sikana töitä niin ainakin itte vähensin silloin työmäärän normiin 37,5h/vko.
 
Millis: Jeee! Ihan hurrrjasti onnea kaveri :heart: :hug: :heart:

Rouva B: Mulla ei ainakaan aukiolotutkimus sattunut yhtään. Tsemppiä matkaan b :) d

Kiítos vielä omasta puolestani kaikille onnittelijoille :)
 
Täällä alkoi menkat :'(
Nyt siis kp1. Mulle tehdään vielä yksi inssi eli 3 IUI. Sen jälkeen pääsen IVF hoitoihin. Ei ole kuulemma jonoa joten pääsen heti polin auettua syyskuussa IVF hoitoon. Tietysti suunnittelukäynti ensin. Saan siis jo nyt keväällä ajan syksylle. Mutta ensin siis tämä 3 ja viimeinen IUI ja kesä sitten luomuilua.

Olen kyllä ihan mielissäni että kesä pidetään taukoa, kyllä tässä "kesäloma" tuleekin jo tarpeeseen.
Nyt olen taas ihan kypsähtänyt tähän inssien tehottomuuteen mutta jospa tästä taas noustaan :snotty:
 
Katriina: Voihan harmitus :hug: Meillä on aika lailla sama tilanne eli viimeinen inssi ensi viikolla ja syksyllä IVF-hoidon aloitus =). En kyllä minäkään jaksaisi edes heti perään lähteä IVF-hoitoon, ihan mielelläni pidän kesätaukoa välillä =)
 
Katriina77: Voi ei... :( :hug: Toivottavasti kesäloma tekee terää! Tieto siitä, että pääset nopeasti IVF-hoitoihin ehkä helpottaa omalta osaltaan jatkoa?

Kiitos millis1981 tsempityksestä :) Samaa mieltä olen kuin Katriina77 ja Rosetta, että kesätauko tulisi tarpeeseen. Onhan noita piikkejä tullut nahkaansa pisteltyä ihan kiitettävästi. Kuitenkin vaikka lomaa tästä kaikesta kaipaisin, käräytin itseni eilen miettimässä, että pitäisikö siltikin mennä yksityiselle puolelle tuoksi väliajaksi inssihoitoon... Oi malttamaton mieli...
Ai niin, piti kysymäni, että nyt kun menemme kotikonstein, aloitetaanko piinapäivien laskeminen siitä päivästä, kun inssin olisi pitänyt olla?

Nyt täytyy lähteä pihatalkoisiin!
Leppoisaa keskiviikkoiltaa kaikille!!!
 
Millis Onnitteluhalaus, ihana kuulla näistä positiivisista asioista! :heart:

Katriina77n kanssa samaa rataa, täälläkin kp1
:'( , yritetään jaksaa kuitenkin taas tästä eteenpäin.

Huomenna sit alkaakin taas piikittelyt, nyt vaan isommilla annoksilla ja kohti ivf:ää tähän kiertoon. Noh, jos jotain positiivista tästä yrittää hakea, niin ennen kesää meillä pitäisi sitten olla tilanne selvillä, sillä tältä osin meidän hoidot loppu tämän jälkeen...
 
Kiitos Millis tsempeistä. Juu, kyllä lääkärin kanssa pohdittiin ja se oli kyllä sitä mieltä, että yksi laitetaan, mut sanoin sille sit ihan suoraan, että meillä ei ole oikeesti varaa ravata siellä joka toinen kuukausi siirroissa, niin sit se suostu kahden alkion siirtoon. (joo, kuulostaa tyhmältä, että ei ole varaa, mut ku se on fakta ku yksityisellä ollaan hoidoissa ja ku Oyssiin on noin 9 kk:n jonot.) No emmä tiedä, onko nyt tuplamahdollisuus kiinnittyä ku on kaks, mut silti :)
Mielenkiinnosta kysyn, ne, joille on siirretty alkio ja odottelee testin tekemistä, niin aiotteko juoda alkoa vappuna? Itse en ehkä ota mitään, ku jotenki mulla on sellanen pelko, että se ei sit tartukaan, vaikka alkolla ei kyllä tietääkseni pitäisi olla mitään osuutta asiaan.
 

Yhteistyössä