Odotuksen odottajat! Osa III

Rouva B itseasiassa joku muu siirsi sinut IVF-pinoon, mä vaan päivittelin =)
Onkos noi terot siis samaa progesteronia? Mulle sanoi lekuri, että kun lugen laittaa alakerran kautta niin teho on ihan eri kuin jos suun kautta ottaa, koska maksa tuhoaa suurimman osan vaikuttavasta aineesta suun kautta otetusta lääkkeestä.
 
Päivitin listaa sen verran, että siirsin itseni ja tytin piinailijoihin.

Linnia ja tyttí82: Tsemppiä myös teille piinailuun! Teidän inssit ei tosiaan kuulosta kamalan mukavalta kokemukselta. Mulla on samaten kun Rouva B:llä ihan kivuton itse toimenpide, mut eilen illalla ja nyt tänään on ollut alavatsa kipee.

Hyvät viikonloput kaikille!
 
Voi tvvo: :hug: :hug: :hug: Miten tämä voikin olla noin epäreilua. Koita jaksaa :/

Kirma ja muut: Joo-o. Aikamoinen yllätyspommi todella :eek: B) Onhan tätä aika vaikea uskoa, että kaiken tämän jälkeen käykin yht'äkkiä näin.

Pantsu: Uskomaton tunne tosiaan kun ne marianne raidat vihdoin näki. Mieskin innostui oikein valokuvaamaan niitä ;)

Tytti ja muut: Mulla on kanssa ollut kohdunkaula jotenkin "rutussa" joka kerta. Vimeeksi inssissä runnottin oikein kunnolla ja meinasin jo oksentaa ja sitten sitä oli lopulta siinä pari hoitajaa ja lääkäri pitämässä mua hereillä. Mutta ratkaisu löytyi: Nilllä on olemassa sellainen taipuisa katetri joka taas uppoa ilman mitään ongelmia (en muista sen nimeä ) ja ei sattunut ollenkaan. Kirjattiinkiin mun tietoihin sitten että jatkossa pitää toimia sillä. Kysäisepä sielläkin josko löytyisi tällainen.
 
Veena Tuhannesti onnea :heart:

tvvo voi ei :hug: voimia jatkoon, elämä on niin epäreilua!!!


Omia ultra kuulumisia tulin kertomaan....eli tänään oli eka ultra, ei ollut suunniteltu mutta jouduin toispuoleisten vatsakipujen vuoksi menemään polille päivystykseen. Pikkuinen oli ihan oikeassa paikassa ja vähän sykettäkin vilahti ruudulla :heart: virallinen varhaisultra on puolentoista viikon kuluttua missä katsotaan vastaako viikkoja ym.

T:Tiinuli 6+2
 
:hug: tvvo, pahoitteluni. En löydä mitään oikeita sanoja, mutta toivon sinulle/teille voimia eteenpäin!

Aurinkoista ja keväisenlämmintä viikonloppua!

:) ja minä se taisin Rouva B:n tuonne ivf-puolelle siirtää.
 
Lauantain alkuiltaa O.O:laiset!
Lomanen ohi ja tulin tutkailemaan teidän kuulumisia.
Veena: Mahtavasti ONNEA!!!!! Tarrasukkia matkaan =)

Voi tvvo... :'( :hug: On tuo niin epäreilua!!!!! Ei löydy lohduttavia sanoja... Jaksamista!
TamTamille ja Rosettalle pahoittelut negaamisesta! Toivottavasti Rosetta IVF on sitten se teidän plussalähde. Mitenkäs oli TamTamin jatkosuunnitelmat?
Useampi inssipiinailijatar on sitten listalla (Linnia, tytti82, Iines-74, PikkuMyy-82). Vaikka kaikilla teillä ei ole toiveet kauhean korkealla, toivottelen tsemppiä piiiitkien päivien kulumiseen ja jos kuitenkin plussalistaan saataisiin jatkoa... bd bd bd
Lisäksi Iines, Linnia ja PikkuMyy, teillä on jatko jo selvillä, mikä on varmasti osaltaan helpottavaa!
Taikapapu: onnea matkaan kohti 2. inssiä!
Rouva B: mietiskelit tuota omaa Puregon 50IU annostustasi. En ihan ole tietoinen noista lääkemäärien annosteluperusteista muuta kuin omalta osaltani, eli nuo pienimmät määrät ei tehonneet minuun mitenkään (33.3 ja 50.0), kun niitä kokeiltiin silloin ensimmäisen kierroksen aikana (PCO vaikuttanee). Vasta 75.0 ja 100.0 teki temput. Ja joudun pistelemään aika pitkän, n. 20 pv. Toiset reagoi vähemmällä määrällä ja lyhyemmässä ajassa, mutta itse olen "pitkä piimä"... ja kohta varmaan yhtä hapankin :| Mutta pieni lomanen teki terää, olit oikeassa!!! :) Teilläkin hoidot etenee, kun IVF on tiedossa kesäkuussa! Siihen ei ole enää pitkä aika. Positiivista mieltä toivottelen!

(.) Olin miekkoseni kanssa vähän hiihtelemässä&laskemassa Lapissa. Huomasin siellä, että olen oikeasti aika solmussa näitten hoitojen ja yrittämisien kanssa... HUOH! Onneksi sai purkaa turhautumista ja pahaa mieltä niin fyysisesti kuin psyykkisestikin :)
Kävin pe 24.4. taas kontrollissa ja sama 75.0 IUI Puregonia jatkuukin vielä, mikä oli suuri ihmetyksen aihe, koska edelliskierroksella pistosmäärä nostettiin 100.0 samaan aikaan! Onkohan sisuskalut laiskistumassa edelleen??? Hemmetti sentään!!!!!
Seuraava kontrolli on ti 28.4. Toisaalta, jos nyt kroppa hidastelee niin se voisi auttaa vapunseudun yli, ettei 2.IUI mene sen tähden harakoille. Saas nähdä!

Lämmintä ja aurinkoista viikonlopun jatkoa kaikille pinolaisille!!!
 
Moi!

Kiitos kaikille ihanista sanoista inssin jälkeen. Oli kyllä sellainen kokemus, että huh! Ensi kerta pelottaa jo nyt, enkä tiedä miten sinne uskallaudun. Eilisen ja tämän päivän olen vuotanut verta yhtä paljon kuin menkkojen aikaan. Ei kiva kokemus ja ton verenvuodon myötä tullut vielä enemmän sellainen olo ettei tästä nyt mitään apua ollut. No olin kyllä etukäteenkin tosi pessimistinen inssin suhteen.

Onpas meitä insiipiinailijoita tosiaan paljon! Itse tuntuu siltä etten odota tältä kierrolta mitään, mutta voi olla että sitten lähempänä se toivo kurkkailee nurkan takaa. Jotain positiivista sentään muuten oli tässä inssissäkin..miehen spermanäyte oli ekalla kerralla tosi huono ja sen takia hoitoihin lähdettiinkin vaikka ei ole edes vuotta vielä yritystä täynnä. Tämä otos oli kuitenkin parantunut jonkin verran, ei edelleenkään mitään huippua mutta tällällaisella speramlla sentään kannattaa inssiä yrittää! se oli iso helpotus. Lääkäri sanoi, että tämänlaatuista on usealla luovuttajallakin ja inssejä silloinkin tehdään. Jotenkin se antoi taas toivoa!

Tvvo:lle minäkin toivotan kovasti jaksamista ja uskomista tulevaan onistumiseen!
Kaikille piinailijoille isot halit ja pitkää pinnaa! Toivottavasti tulee kunnon plussapuhuri! Linnian kanssa on hauska jännätä yhdessä kun niin samassa kierronvaiheessa mennään, olikohan siellä joku muukin samana päivän inssissä ollut?

Nyt nautitaan naiset taas auringosta, sitä ennen menen kuitenkin nukkumaan :)

Palaillaan taas!



 

TOIVOJAT

IVF/ICSI
Rouva B..............3v........1.ivf tulossa,3IUI,puregon............4/?
dreamer78........................1.ivf/icsi toukokuussa................12/41-45
Gilmore...........kesä07..........ivf tulossa..............................23/?
kirma.........9/06, ku10/07......1.ivf:n 1.pas tulossa..............?/?
Sannuli-81.....8/07......2.ivf..................................................?/?


IUI
Vadelmaunelma...syksy07...2.iIUI..menopur, pregnyl, terolut..17/27
Riio..........3/07......2.iui.........puregon, pregnyl....................17/40
jastu...................yk4..........clomit,pregnyl,4.iui...................21/30-34
verve..........11/06..........1.iui, clomit, pregnyl.....................27/29-34
Tamtam........yli 1v.........4.IUI,clomit,pregnyl.........................9/?
Rosetta.......7/07............2IUI,clomit,menopur,pregnyl..........31/28-30
Evenstar.............yk3....2. IUI.....metut,clomit.....................36/26-79



Oviksenmetsästäjät ja muut kotiyrittäjät
Taikapapu......1v.........2.iui?, clomit, luget...........................38/?
kanella.......3/08................Tutkimukset................................?/?





Piinailijat
Linnia..................05/06....5.IUI....puregon,pregnyl....12/24-29 pp2
tytti82.............1v.............1.IUI...................................?/?........pp2
Iines-74......n.4v...2.IUI...clomit, menopur, pregnyl...15/27-30 pp3
Pikku Myy -82......11/07.....1 IUI, clomit........................19/26-28 pp5
astrid...................4v........4.IUI......menopur,pregnyl.....18/28-35 pp6
Plamsu75.......01/06..........3.IUI, puregon, pregnyl........21/28 pp9
millis1981.......................1ivf:n 1.PAS............................26/28 pp10
Katriina77....10/07........2.IUI, clomit,pregnyl.............23/28-31 pp11





Taustailijat
Justiina80..........11/05
risupesä.............4/06.........orgametril, ivf
kinky cat............................icsi, km 11/08
pikkuvadelma....12/06, km 6/08
Orion......2v4kk...........luomu, km 02/09
Tähtisäde..........11/07, 1.icsi, km 3/09
Milde........yli 1,5v...........2.icsi
perhone..........2. IUI clomit, puregon, pregnyl


PLUSSAT 2009

2/09 Viol.........8/07.........3.iui, puregon,pregnyl, luget
3/09 Jennyli.........yk7......terot, km1/09
3/09 Pantalaimon.9/07...1.IUI clomit, menopur, pregnyl, luget
3/09 ToivoaON......5v.........iui, metut+terolut+clomi+pregnyl
4/09 Irene80.........6/06.......1.ivf/icsi
4/09 Tiinuli81.... 2.IVF
4/09 nuppu86...n1v....tutkimukset
4/09 tvvo.........km 3/09...............gonalF, pregnyl, luget
4/2009 Veena............yk24.......1.ivf tulossa





 
tytti82: Mä oon aina ihan kauhusta kankeena ennen jotain vähänkään gyn. toimenpiteeseen viittaavaa. Oon ottanut sen asenteen, että oon valmis kestään ihan millaset tahansa h***tin tuskat ja kivut tän asian takia. Ei kai siihen kuitenkaan kuole, sattukoon niin paljon kun tykkää.

Mulla oli nyt ihan kivuton toimenpide, mut nyt on ollut alavatsalla melko kovat kivut siitä asti. Oikein semmosia kramppeja. Ihmetyttää vähän kun ei tosiaan tuntunut et mikään olis nirhassut tms. Onpa kiva jos tätä jatkuu sinne menkkoihin asti. Ei kai muuta kun antaa sattua vaan!

Nyt mulla vasta pp3, ja tuntuu kun siitä olis jo vaikka kuinka kauan. Onneks on tällekin päivälle luvattu ihanaa ilmaa, kun tonkii pihalla ei ehdi/muista näitä pohtia. Ainakaan ihan koko aikaa... Aurinkoista sunnuntaita kaikille! B)
 
Pitkästä aikaa kurkkimassaja voi mikä ihana uutinen täällä odotti....onnea veena sydämestä asti!!! :hug: :heart:
Oliko tämä luomuylläri? Ihanaa,ihanaa!! :heart:

Jennyli 11+3 ja maaginen raja kohta ylitetty :heart:
 
Veenalle oikein paljon onnea! =) Tvvo sinulle voimia. :hug:

No meille tuli nyt sitten väli kierto. Jostain kumman syystä, kuukautiseni äityivät niin runsaaksi, että lääkäri epäili epänormaalin kohdun limakalvon pois vuotoa. Sanoi, että tuskin ehtii paksuuntua tuon takia uusi tarpeeksi ennen inssiä, joten käski vain luomusti yrittää. Clomeja ehdin napsia 3 päivää tupla annoksella, ennen kuin tuli lopettamis käsky. No, jos ne oisi jonkin näköistä kasvua saanut aikaan ja se vähän meidän luomuilua auttais. :/ Seuraavassa kierrossa sitten IUI numero 4. Sen jälkeen harkitaan ivf hoitoja.
Tytti82 minulla myöskin inssi aina aivan kauhea, kohdun kaulani on aivan sykkyrässä, joten sitä joudutaan jonkinnäköisillä pihdeillä suoristamaan. Tämän lisäksi kohdunsuuni on todella ahdas ja sitä joudutaan toisella instrumentillä levittämään. Lääkäri on nyt kaksi kertaa rusauttanut kohdunsuun läpi, kerran meni nätisti. Satuu joka kerta ja verta valuu, mutta hammasta purren kestän sen. Ei todellakaan mitään mukavaa touhua, mutta toivon mukaan sen arvoista. =)
 
Onpas tullut paljon kirjoituksia. Oltiin muutama päivä tuossa reissussa. Mulla siis paljon luettavaa.

:hug: niille ketkä sitä tarttee.

Ja temppiä muillekin piinalijoille. Onko muilla mitään oireita? Milloinkas muut meinaa testailla?
Mulla olisi virallinen testipäivä 30.4
 
Millis1981 Täälläkin testipäivä 30.4. Ilman mitään oireita mennään täällä, saas nyt sitten nähdä, pääseekö nytkään edes testailemaan, ennenkuin jo täti tulee kylään.

Nauttikaa keväisestä lämmöstä! Tänne etelään luvattu huomisellekin melkein 20 B)
 
Millis ja Plamsu: Mulla myös testipäivä joskus vapun tienoilla, kun se ovis oli niin hiton aikaisin. Eli listan päivittäjälle: nyt menossa jo pp8...Negaa odotellessa, kuten aina. Olen ollut ihan kuin perseeseen ammuttu karhu oviksesta lähtien, kun olen ollut niin kiukkuinen näistä turhista hoidoista, rahan tuhlautumisesta ja mun mielestä epäammattimaisesta asennoitumisesta klinikan taholta. Harkitsen vakaasti, josko siirtyisimme kauemmas hoitoon - vaikka Tampereelle. Onko täällä kukaan Tampereella hoidossa yksityisellä?!?

Nyt kiemurtelen ihan tuskissani siksikin, että saa taas jännittää, ehtiikö tällä kertaa mies kotiin ajoissa jenkkilästä työmatkalta. Tuntuu, että ollaan ihan naimisissa näiden hoitojen kanssa ja pitää järjestellä työmatkat kaukomaille tosi tarkkaan - ja sit ajoitus meneekin ihan mettään ja klinikkaa ei vois vähempää kiinnostaa. Äsken olin ulkona ja ärsytti niin vietävästi, kun totesin meidän ajatuneen keskelle lapsiperhehelvettiä. Niin ja naapurin muijan suurimpana huolena on, et miten jaksaa odottaa, et pääsis baariin, kun vauva ei meinaa syntyä... :headwall: Taidan ehdottaa miehelle, että muutetaan täältä pois johonkin keskustakämppään kyttäävien eläkeläisten ja railakkaiden sinkkujen keskelle...Voi miten te muut kestätte tätä piinaa, kun kaikki ympärillä tuntuu koko ajan muistuttavan siitä, mitä itseltä puuttuu?!?
 
Vadelmaunelma: Välillä paremmin, välillä huonommin. Muakin ärsyttää suunnattomasti valittavat raskaana olevat. Etenkin jos ongelman suuruus on tuota luokkaa, että koska pääsee baariin tai syntyis vauva jo, ku ei jaksais oottaa. Mulla on vielä sellainen työ, jossa hoidan raskaana olevia / synnyttäneitä. Joten töissäkään ei saa olla "rauhassa" tältä asialta. Töissä olen kuitenkin asennoitunut tietyllä tavalla, enkä ajettele omaa ongelmaani. Ei kai sitä muuten jaksaiskaan.
 
Voimia tähän piinailuun meille kaikille piinailijoille! :hug:
Välillä tosiaan tuntuu, että voisi elämä olla helpompaa kuin jatkuvasti sovitella työmatkoja ja työpäiviä kaikenmaailman ultrien, labrojen ja vastaanottoaikojen kanssa ja selitellä esimiehille menoja, uuh... Ja hyvät ystävät naapurista sai just toisen pojan, isää onnitellessa sain pinnistellä kyyneleitä vastaan :'( Ei ole helppoa ei.
 
Plamsu: Niin eipä tämä tosiaan mitenkään mukavaa touhua ole ja töistä joutuu olemaan tosiaan vähän väliä pois :| . Mutta eipä taida olla paljon vaihtoehtoja.

Mun pitää soitella tänään polille ja sopia eka ultrapäivä. Huomenna alkaa taas pistelyt.
 
Heips naiset!

Rosetta: Tsemppiä viimeiseen inssiin! Jospa se ihme nyt tapahtuisi! JA jos ei, niin sitten saattekin kunnon aseet! IVF:llä jos millä luulisi tärpäävän.

Plamsu: Mulla menee vielä huonommin. Kaverin vauvaa en oo pystynyt edes käydä katsomassa vielä (syntyi helmikuussa!) oon pystynyt onnittelemaan Facebookin kautta. Ja tuttavapariskunta pamahti heti häiden jälkeen raskaaksi, synnyttävät ensi kuussa. Ja sekin tulee olemaan rankkaa mulle ja vielä enemppi miehelle. En tiiä miten selvitään... Sä oot pystynyt onnittelemaan kasvokkain ja nielemään omaa pettymystä. Se on rohkeaa!

Taikapapu: Samoin täällä raskaana olevia päihdeäitiejä. Tai siis nuoria, teinejä. Voitte varmaan jokainen kuvitella mitä tulee ajateltua kun näitä hoitaa... :'(

Vadelmaunelma: Treella on ainakin Väestöliitto. Mulla ihan hyviä kokemuksia Väestöliitosta. Taitaa olla myös edullisin? JA tehnyt pisimpään näitä lapsettomuushoitoja? Mutta siis itse käyn Helsingissä.
Mie oon onnellisesti uudessa kerrostalossa asumassa missä on vaan yksi lapsi! Eli ei onneksi muistuta kotonakin kaikki siitä mitä itseltä puuttuu.

Tamtam: Jospa tekin tekisitte Veenat välikierrolla! :)

Täällä siis odotellaan torstaita ja munatorvien aukiolotutkimusta!
Se jännittää aikasta paljon, mutta toivon, että ne ois tukossa!
Jos ne on tukossa, pääsen suoraan julkiseen IVF-jonoon.
Jos ne ei ole tukossa, julkisella tehdään KUUSIKIN kappaletta inssiä ennen IVF-jonoon pääsemistä.
Se raastas kyllä aika lailla, kun tiedän, ettei insseista ole yhtään apua.

Mutta maksakoot veronmaksajat sitten turhat hoidot jos ei asiakasta kuunnella.
Tai sit jatketaan yksityisellä kuten tähänkin asti, ja tehdään IVF-hoitoja siellä. Jos vaan rahat jotenkin riittäis.

Eilen myös juteltiin miehen kanssa B-suunnitelmasta. Eli adoptiostatai sijaisperheeksi ryhtymisestä. Molemmista on paperit tilattu jo vuosikausia sitten. Mutta nyt nosteltiin taas kissa pöydälle ja mietittiin tuota sijaisperhehommelia. Se ois se meidän B-suunnitelma. Pitänee alkaa taas innostumaan asiasta. Multa häviäis kamalasti paineita pois, jos ois tuo varasuunnitelmakin. Tuntuu nyt siltä, että koko meidän elo ja tulevaisuus on nyt vaan miusta kiinni. Ja stressi ei tee ainakaan hyvää meidän hoitojen onnistumiselle.

GALLUPPIA: Oletteko te miettineet B-suunnitelmaa? Eli jos hoidot ei tuota tulosta, niin elelettekö kahdestaan? Adoptoisitteko? vai ehkä sijaisperheeksi?
-Bee
 
Me ei olla mietitty vielä B-suunitelmaa. Julkisen puolen tarjoamat hoidot käytetään loppuun saakka, mutta sitten kyllä uskotaan jos ei tulosta tule.

Minulle vaikeinta on nähdä raskaana olevia ystäviä, pikkulasten ja vauvaperheiden näkeminen ei tunnu niin pahalta. Viikonloppuna kävin kyläilemässä ystävän luona, jolla 4 alle kouluikäistä lasta, joista nuorin 3kk. Vierailu meni yllättävän hyvin, mulla oli jopa ihan mukavaa =). Vauva tosin nukkui koko vierailun ajan ja ystävä osaa puhua muustakin kuin lapsista eikä juurikaan hehkuta vauvaelämän ihanuutta.
 
Kiitokset kaikille "osanotoista". Huomenna on paluu arkeen, tämä kauhistuttaa koska töissä oli jonkinmoinen "tietovuoto" ja kaikki tietää keskenmenosta. Sääliviä katseita ja selkään taputtelijoita siis riittää...
Mulla oli raskausoireet tosi voimakkaita heti alkuunsa, päivää ennen menkkojen alkua alkoi 24/7 pahoinvointi, tätä ihmettelinkin. Raskauoireet olivat myös toispuoleisiä. Vasen tissi oli arka, selkä kipeä vasemmalta puolelta. Sitten yhtenä aamuna, pahoinvointi oli poissa eikä tullut koko päivänä. Samoin seuraavana päivänä, sitten jo arvasinkin ettei tämä pääty hyvin. Otatin hcg arvon ja siitä sitten ultraan. Vasemmassa munatorvessa oli meidän pikkuinen. Keskenmeno oli keskeytynyt eli vuoto alkoi vasta tänään lääkkeiden avulla. Siksikin on koomista mennä töihin koska vuoto on aika runsasta.
Nyt pitäisi miettiä jatkoa. Lääkäristä riippuu tehdäänkö eka ivf kesäkuussa. Jos yhdet menkat tarvii tulla väliin niin hoito siirtyy elokuuhun ja sekös harmittaisi!!
Jotain hyvääkin tästä seurasi, näin juron mieheni itkevän toista kertaa (eka kerta oli esikoisen syntymä). Mies on ollut ihan uskomaton tuki. Hän on ollut niin hellä ja raskastava, tällainen käytös ei "kuulu" hänen luonteeseensa.
Elämä alkaa muutenkin pikkuhiljaa voittamaan, kai...

Onnea plussanneille ja piinailijoille!!

Olen ihan ulkona kaikkien vaiheista, joten alan lukemaan teidän vaiheistanne. :)
 

tvvo - Tervetuloa takaisin! Vaikkei kukaan halua näin tänne palata, on silti hyvä, että jossain paikassa saa puhua tuntojaan.
Toivottavasti ehditte IVF:ään kesäkuussa. Meille tehdään myös kesäkuussa! Saat jännäilyseuraa. Risikselle tehdään vissiin elokuussa, eli kyllä seuraa saat joka tapauksessa.

Vielä kerran pahoittelut ja jaksamista töissä. Varmasti alkaa itseäänkin itkettää kun toiset jatkuvasti muistuttelemassa asiasta. :( Mut jos pomosikin tietää, ja on liian raskasta, voisit ehkä saada saikkua?

Paljon voimia sinne! Feeniks lintu se taas kuoriutuu, nousee tuhkasta.... :hug:

-B
 
tvvo tervetuloa takaisin.

Galluppi: Vähän pohdittiin tuossa adoptio mahdollisuutta, mutta saa nähdä. Hoidot vasta aluillaan niin ei olla mitään lyöty lukkoon. Ehkä sitten jos vika icsi/ivf menossa ja ei tulosta niin sitten enempi harkintaan.

Tää tyhmä meni aamulla tekee ovistestin, mulla siis pp11 menossa. Noh sehän näytti ovista. Mulla niitä Clearbluentestejä joista ei jää mitään sattumanvaraan se on joko tai. Noh nyt oon sitten koko päivän suunnilleen miettinyt, että mitä hittoa..oonko siis vihdoinkin raskaana mahdollisesti vai mitä ihmettä...ajatukset ihan sekaiisn. Oon siis miettinyt miksi se näyttää ovista muutoin...apua..jännittää...
noh kävin hakee kasan raskaustestejä apteekista ja ajattelin odotella aamuun jolloin teen ihka oikean testin..
 
Millis1981 kuulostaapa lupaavalta. Itse aikoinani kun olin raskaanan niin sain ovistestiin ensin plussat ja myös raskaustestiin. No se meni kuitenkin kesken(tm). Olen kyllä joskus testannut plussan myös silloin kun menkat on alkaneet, mutta se on ollut selkeästi vaaleampi kuin kontrolliviiva. No eiipä noista siis teidä, mutta toivottavasti testi näyttää huomenna plussaa.

Täällä on ihan kauhea ahdistus ja itkun pidättely päällä. Taas töissä yksi ilmoitti raskaudestaan, täällä on nyt siis 4 raskaana! Jotenkin nää vaan ottaa niin koville. Olen aivan rikki, en jaksaisi edes kotiin töistä raahautua...Kai se taas tästä kun pääsee miehen kainaloon itkemään.

Galluppiin: me ollaan puhuttu, että jos ei omilla soluilla onnistu, niin kokeillaan luovutettuja. Luultavasti siittiöitä siis, koska meillä niissä ongelmaa. No nyt on vasta eka inssi tehty, joten sinne on vielä matkaa. Kuitenkin meinataan hoidot aloittaa kunnolla ensi syksynä ja kai ne vuodessa on läpi käyty. Sitten lahjoitettuihin ja jos niilläkään ei tärppää niin sitten adoptoidaan. Meillä ei totaalinen lapsettomuus ole ainakaan nyt ajatuksissa mahdollinen, eikä sijaisvanhemmuus. Kuulostaa kovin suunnitellulta, mutta se helpottaa mua ihan kauheasti kun tiedän että on joku varasuunnitelma. Täytän pian 27 v ja jos samassa tilanteessa ollaan kun täytyän 29 v. niin sitten mennään adoptiojonoon. Uskon, että tuo pari vuotta hoitoja on mulle ihan maksimi, koska nyt jo meinaa pää räjähtää.

Paska maanantai, ei voi taas muuta sanoa!
Haleja kaikille!
 

TOIVOJAT

IVF/ICSI
Rouva B..............3v........1.ivf tulossa,3IUI,puregon............5/?
dreamer78........................1.ivf/icsi toukokuussa................13/41-45
Gilmore...........kesä07..........ivf tulossa..............................24/?
kirma.........9/06, ku10/07......1.ivf:n 1.pas tulossa..............?/?
Sannuli-81.....8/07......2.ivf..................................................?/?


IUI
Vadelmaunelma...syksy07...2.iIUI..menopur, pregnyl, terolut..18/27
Riio..........3/07......2.iui.........puregon, pregnyl....................18/40
jastu...................yk4..........clomit,pregnyl,4.iui...................22/30-34
verve..........11/06..........1.iui, clomit, pregnyl.....................28/29-34
Tamtam........yli 1v.........4.IUI,clomit,pregnyl.........................10/?
Rosetta.......7/07............2IUI,clomit,menopur,pregnyl..........32/28-30
Evenstar.............yk3....2. IUI.....metut,clomit.....................37/26-79



Oviksenmetsästäjät ja muut kotiyrittäjät
Taikapapu......1v.........2.iui?, clomit, luget...........................39/?
kanella.......3/08................Tutkimukset................................?/?





Piinailijat
Linnia..................05/06....5.IUI....puregon,pregnyl....13/24-29 pp3
tytti82.............1v.............1.IUI...................................?/?........pp3
Iines-74......n.4v...2.IUI...clomit, menopur, pregnyl...16/27-30 pp4
Pikku Myy -82......11/07.....1 IUI, clomit........................20/26-28 pp6
astrid...................4v........4.IUI......menopur,pregnyl.....19/28-35 pp7
Plamsu75.......01/06..........3.IUI, puregon, pregnyl........22/28 pp10
millis1981.......................1ivf:n 1.PAS............................27/28 pp11
Katriina77....10/07........2.IUI, clomit,pregnyl.............24/28-31 pp12





Taustailijat
Justiina80..........11/05
risupesä.............4/06.........orgametril, ivf
kinky cat............................icsi, km 11/08
pikkuvadelma....12/06, km 6/08
Orion......2v4kk...........luomu, km 02/09
Tähtisäde..........11/07, 1.icsi, km 3/09
Milde........yli 1,5v...........2.icsi
perhone..........2. IUI clomit, puregon, pregnyl


PLUSSAT 2009

2/09 Viol.........8/07.........3.iui, puregon,pregnyl, luget
3/09 Jennyli.........yk7......terot, km1/09
3/09 Pantalaimon.9/07...1.IUI clomit, menopur, pregnyl, luget
3/09 ToivoaON......5v.........iui, metut+terolut+clomi+pregnyl
4/09 Irene80.........6/06.......1.ivf/icsi
4/09 Tiinuli81.... 2.IVF
4/09 nuppu86...n1v....tutkimukset
4/09 tvvo.........km 3/09...............gonalF, pregnyl, luget
4/2009 Veena............yk24.......1.ivf tulossa





 

Yhteistyössä