Odotuksen odottajat! Osa III

Nyt tuli testattua Kirman ohjeilla, ja näyttäis onnistuneen. :D

Mä aloin sitten eilen clomit. Ja huomenna heti aamusta varaan ultra-aikaa. Mua taas ärsyttää jo valmiiks se, et kun näitä käyntejä nyt siellä klinikalla tässä taas on, ni aina pitää ilmottaa poistuvansa paikalta esimiehelle. Ja sit työkaverit kattoo vähän hitaasti, et mihin toi taas lähtee. Näistä hoito-kuvioista tai tästä meidän tilanteesta ei siellä voi puhua. Sen jälkeen asiasta tietäis koko kylä. Ja sit näille ihmisille "on vaan tullut lapsia". Ei niitä kuulemma tarvi tehdä, niitä vaan tulee! :headwall: Sorry tää purkaus.
 
Vadelmaunelma: En oikein itsekkään tiedä miksi just meille tehdään niin monta inssiä. Miehen simpoissa on toivomisen varaa, pesun jälkeen kai suht ok. Viimeksi hoitaja sano vaan puhelimessa et joka kerta todennäkösyys kasvaa. Huomenna olen taas viisaampi ku soittelen klinikalle. Ahdistaa jo nyt et pääseekö puhelimella edes läpi ku siel on aina niin karsee jono ku soittaa...

Toivottavasti Riiollakin huomenna selviää piikitysasiat

Iines74: Mäkään en oo töissä kertonut miks oon aina pois, tosiaan ahdistaa aina olla pois. Sit kaikki ihmettelee missä oikein ravaan niin usein... Jaksamista ja hermoja :hug:
 
Pääsiäinen on nyt lomailtu ja hoidot jatkuvat.

Pyhistä johtuen minun clomien aloittamista siirrettiin kp6-10 ja lauantaina söin viimeisen clomin. Lantionseudun kipuja oli varsinkin perjantaina ja lauantaina mutta ne menivät onneksi ohitse. Nyt olen vain kasvatellut munasolua ja toivon että tähänkin kiertoon inssi onnistuisi.

Nyt on kp13 ja huomenna kp14 on seurantaultra. Toivottavasti sitten perjantaina kp16 olisi inssi. Kunhan vaan ovis ei ehdi luonnollisesti tulemaan kun näin pitkälle jouduttiin lääkkeitä ja ultrausta venyttämään. Ostin tänään pregnylin ja otan sen huomenna polille mukaan jospa laittaisivat sen jo siellä tai sitten itse huomenillalla mutta sen näkee sitten kun on ultrattu onko tarvetta ja ettei nyt ainakaan ole liikaa muniksia matkassa.

Tämmöistä tänne mut voin viel raportoida kun kaikki selviää. Kovasti taas elättelen toiveita tälle kierrolle kun olen huomannut että toisesta inssistäkin on monille hyviä tuloksia tullut=)
Tsemppiä piinailijoille ja mukavaa arkeen paluuta kaikille!!!!
 
Mie kävin viikonloppuna kaverin vauvan ristiäisissä, vaikka aluksi meinasin etten jaksa mennä. Ihan kohtalaisesti meni, yksi ihminen vaan kysyi onko mulla lapsia ja kun sanoi ettei ole, jatkoi vielä että eikö yhtään kutkuta kun noita pikkuisia katselee kun oot vielä nuorikin. Siihen en pystynyt sanomaan enää mitään kun rupesi itkettämään häivyn vaan paikalta kommentoimatta mitään :|. Onneksi läheisemmät ihmiset älyää jo olla kyselemättä. Ovat varmasti tajunneet että varmasti meillä lapsia ois jos se ois meistä kiinni.
Lisäksi kyläiltiin veljen perheen luona ekaa kertaa sen jälken kun kuultiin että heille on vauveli tulossa. Se vierailu meni yllättävän hyvin ei juurikaan tullut pahaa mieltä.
 


Keskiviikko 15.4.

TOIVOJAT

IVF/ICSI
Gilmore...........kesä07..........ivf tulossa.............................12/?
millis1981.......................1.ivf/icsi:n 1.pas...........................17/27-28
Veena............yk24.......1.ivf tulossa.................................22/24-28
dreamer78........................1.ivf/icsi huhtikuussa...............34/32
Sannuli-81.....8/07......2.ivf.................................................?/?

IUI
Vadelmaunelma...syksy07...2.iIUI..menopur, pregnyl, terolut..6/27
Iines-74......n.4v...2.IUI...clomit, menopur, pregnyl..............6/27-30
Riio..........3/07......2.iui.........puregon, pregnyl.............6/40
astrid.................3,5v.......... menopur, pregnyl...........9/28-35
jastu...................yk4..........clomit,pregnyl,4.iui............10/30-34
Plamsu75.....3v..............3.IUI, puregon, pregnyl.............12/28
Katriina77....10/07.......2.IUI, clomit,pregnyl..............14/28-31
verve..........11/06..........1.iui, clomit, pregnyl...........16/29-34
Evenstar.............yk3....2. IUI.....metut,clomit..................25/26-79
Linnia.................05/06....puregon, pregnyl.....................3/24-29
Pikku Myy -82......11/07.....1 IUI, clomit............................10/26-28
Tytti82............1v.............1IUI..........................................?/?

Oviksenmetsästäjät ja muut kotiyrittäjät
Taikapapu......1v.........2.iui?, clomit, luget...........................27/?
Tanjuska2107....1v2kk.......tutkimukset...........................?/?




Piinailijat
Tamtam.......yli 1v.............3. IUI, clomit, pregnyl...............18/?, pp6
Rosetta.....7/07...2 IUI,clomit, menopur,pregnyl..........20/28-30,pp7
Rouva B.............3v.....3.IUI, puregon..............................24/?, pp8
tvvo.........km 3/09...............gonalF, pregnyl, luget.............?/?, pp12
kirma.........9/06, ku10/07......1.ivf vko14....................28/n.28, pp13





Haamuilijat




Taustailijat
Justiina80..........11/05
risupesä.............4/06.....orgametril, ivf
kinky cat............................icsi, km 11/08
pikkuvadelma....12/06, km 6/08
Orion......2v4kk...........luomu, km 02/09
Tähtisäde..........11/07, 1.icsi, km 3/09
Milde........yli 1,5v...........2.icsi
digi81........2/07.............tutkimukset
perhone..........2. IUI clomit, puregon, pregnyl


PLUSSAT 2009

2/09 Viol.........8/07......3.iui, puregon,pregnyl, luget
3/09 Jennyli.........yk7....terot, km1/09
3/09 Pantalaimon.9/07...1.IUI clomit, menopur, pregnyl, luget
3/09 ToivoaON......5v.......iui, metut+terolut+clomi+pregnyl
4/09 Irene80.........6/06.......1.ivf/icsi
4/09 Tiinuli81.... 2.IVF
4/09 Nuppu86...n1v....tutkimukset







 
Muakin otti silloin aivoon, kun meille tehtiin neljä inssiä, vaikka varmasti lääkäri tiesi jo ekan inssin jälkeen, että ei tuu onnistaa.

Mä oon nyt kertonut töissä missä mennään. Pomoni on mies, mutta oli ihmeen ymmärtäväinen. Olisi ollut hankalaa alkaa selitellä miksi tulee viikon saikku tuosta vaan yms. Nyt oli sitten helppo olla pois. MInä kun joudun punktion aikaan olla kahdeksan päivää saikulla. Olin niin turvoksissa ja muniksia paljon.

Rosetta Kiva, että vierailut meni hyvin. Mullakin mun hyvällä kamulla on ihan pieni vauva ja oon ollut silleen yllättynyt kui hyvin ne tapaamiset on menneet. Vaikkakin oon myöskin huomannut sen, että aiempaan nähden ne tapaamiset on kyllä myös roimasti vähentyneet.

Mulla on torstaina klo 13 siirto, klo12 mennessä ilmoittavat selvisivätkö sulatuksesta.
 
Tänään soitin klinikalle ja sanoivat että voin alottaa pistämään perjantaina, ja ens ke on ultra+verikoe. Hyvä että saadaan tää vika inssi pois alta, vaikka ahdistaa jo nyt se 6kk ivf-jonotus...

millis1981: Toivottavasti siirto ja sulatus menee hyvin :heart:

Hyvää viikonalkua kaikille!
 
Mulle sitten laitettiin jo perjantaille ultra, joka on vasta kp8, viikonlopun takia. Ja siks et viimeks se oli kp9, ja mun piti heti samana iltana jo alkaa pistää menopuria. Kylläpäs tää lähti vauhdilla eteneen, mut hyvä niin.

Clomejen sivuvaikutusta varmaan on, et oon ollut ihan h***tin raivona koko päivän. Siis pinna on ollut tosi kireellä. :headwall: :headwall: Eikä oikein kiinnosta mikään. Ja vatsaakin nipistelee inhottavasti.. tällästä täällä. :ashamed:
 
Iines-74: Mulla on kanssa pinna kireellä, mut se ei kyl johdu mistään lääkkeistä kun en oo mitään nyt syönyt ja koko ajan pinna kireellä. Kolme vuotta tulee yritystä täyteen ens kuussa. Kai se on saanut mun pinnan kireelle. Tuntuu vaan et ihan ku joku vanne kiristäis päätä, eikä tarvii ku vähän et joku ärsyttää ni raivostuu välillä tosi helposti. Useimmiten kotona. Voi mies parka ku saa tuntea nahoissaan kaikki mun tunneryöpyt :ashamed:
 
Linnia nopeasti se 6kk:n jonotus kumminkin loppupeleissä menee. Meillä alkoi jonotus silloin 30.6 ja lokakuussa 08 oli suunnittelukäynti. Nyt siis jo kummiskin eka ivf tehty ja tällä viikolla jo ekan ivf:n eka pas eli nopsaa nää hommat sitten tässä etenee. Me olisi päästy aloittaa jo joulukuun alussa jos joulu ei olisi sotkenut systeemejä niin pahasti. :) :)
 
Moikka O.O:laiset!

Katriina77: Onnea inssiin! Se on nopea ja melkolailla kivuton tapahtuma :)
millis1981: Onnea sulatukseen&siirtoon! Jännittääkö?
Iines-74: Loistojuttu, että hoidot etenee! Koetahan jaksella niitten clomioireiden kanssa.
Linnia: 6 kk kuulostaa aika pitkältä kyllä, mutta uskon milliksen sanoihin, että se menee kuitenkin nopeasti. Jos saa etsiä jotain valoisaa -en tiedä auttaako yhtään- niin kesä on kuitenkin tulossa, ja ehkä sen siivellä aikakin kuluu nopeammin!

(.) Linnis toivottelikin selkiämistä piikitysasioihin, ja selkishän ne! Olin kyllä "kiree ku viulunkieli" aamulla, kun aloitin soittamisen. Huisan jonotuksen jälkeen sain sairaanhoitajan kiinni, jee :) Setvittiin siinä sitten kierron pituutta, piikityskertoja, aiempia piikitysmääriä etc. siinä hetkinen ja lupasivat soittaa myöhemmin takaisin.
Olin kuin tulisilla hiilillä sitten iltapäivän arvatenkin...
Lopputulema: Sain aloittaa Puregonit tänään ja kontrolli on kp 11 (ensi maanantai). Taas edetään maltilla, eli alkuannos 10 päivän ajan on 75.0 ja 100.0 :aan siirryttäneen lopuiksi 7-8 pväksi. Kylläpä voi pieni ihminen olla iloinen siitä, että saa pistellä itseään :D
*** Jospa jokainen pistos olisi
lähempänä toiveiden täyttymistä *** =)

Hyvää yötä pinokaverit ja puurretaan eteenpäin!!!!!!!!!
 
Tähtisäde
Mahtavaa! Täällähän on oikein ropssut plussia pinoon! Oikein paljon onnea teille kaikille.

Omia kuulumisia:
Jatkan edelleen täällä taustalla. Hoidot ovat nyt tauolla. Menen ensi viikolla kartoituskäynnille TAYSiin ja sitten kuullaan miten edetään. Ilmeisesti nyt ainakin kesätauko tulee v-mäisesti sotkemaan ja ekat hoidot menevät syksyyn. Käsittämätöntä, että kahden hoidon välille tulee about 8-10 kuukauden tauko. Ei tällainen yli kolmekymmpinen voi mennä tahdilla hoito/vuosi. Siitä johtuen tarkoitus on mennä odotellessa Avalle PASiin, jos vain alkiot selviävät sulatuksesta. Mutta ensi viikolla ollaan taas viisaampia. Jotain on kuitenkin tässä odotellessakin tapahtunut. Olen aloittanut vyöhyketerapian ja lisäksi laittanut ruokavalioni uusiksi ravintoterapeutin avulla. Kaikki tämä on vielä aivan alussa, mutta toivottavasti nekin auttaisivat. Lihotuskuuri on myös vihdoin tuottanut tulosta ja nyt olen siinä painossa, jonka lääkäri mulle asetti tavoitteeksi. Liekö näillä asioilla sitten ollut mitään vaikutusta, mutta tässä luomukierrossa mulle tuli menkat ja kierroksi tuli 36 päivää. Kertoo varmaan siitä, että ovista ei tapahtunut (joten siinä ei muutosta), mutta menkat sentään tuli ja se jo on hyvä juttu. Mieliala on km:n jäljiltä edelleen aika surullinen ja katkera, mutta yritän nyt repiä iloa ihan pienistä asioista ja opetella ottamaan asioita rennosti stressaamatta. Palataan taas ja voimia kaikille!
 
Onko muita malttamattomia piinailijoita? Ainakin kirma on suurinpiirtein samoissa pp päivissä kuin minäkin.
Mä olen jo tänään eli pp12 tehnyt haamutestin tai ei se nyt ollut haamu koska se erottui kunnolla eli vaaleanpunainen viiva, se nyt ei tarkoita mitään edelliset kerrat huomioon ottaen. Testaan uudelleen perjantaina tai lauantaina. Odotukset on kyllä korkealla koska kaikki "oireet" on erilaisia kuin aiemmilla kerroilla. Saas nähdä nyt....
Tsemppiä hoitoihin menijöille!!! =)
 
Tiinulille vielä kerran paljon onnea :hug: Ja muille plussailijoille myös :flower:

Kirman kuulumisia täällä kyttäilen, joko testit polttele?. Niin ja menkkakipujen perusteella ei voi sitten päätellä mitään, mikäli palstalaisia on uskominen. Niin monella ollut mojovia menkkakipuja ja silti mojova plussa :)

Tvvolle varovaiset onnittelu :heart:

Millikselle tsemppiä PASiin b :) d Toivotaan että huurunenät ovat sitkeitä

tsemppiä muillekin piinailijoille. Onpas täällä oikein plussapuhuri käynnissä. Voi kun pääsisi itsekin mukaan. Täällä kuitenkin edelleen odotellaan hoitoja. Vähän veikkaan että menkat alkavat juuri vääränä viikonpäivänä ja en taaskaan pääse aloittamaan tästä kierrosta, mutta katsotaan nyt miten käy.

Kysymys: Saako noita pistoskynä-aineita yleensä apteekista vai onko ne parempi käydä etukäteen ostamassa jo valmiiksi?

Itse en ole töissä kertonut mitään, ja en kyllä haluaisi kertoa. En ole eläessäni lintsannut töistä mutta nyt voipi olla että sen teen hoitojen takia. Toisaalta helpompihan se olisi olla pois kun kertoisi totuuden, mutta en haluaisi että siitä tiedetään töissä. No, pitää vielä miettiä...
 
Heippa!

Täällä on tullut taas plussia lisää pinoon, mahtavaa!! Onnea siis plussanneille :heart: :heart:

TVVO toivottavasti se viiva nyt tällä kertaa vahvistuisi =)

millis onnea PASiin!

Katriina tsemppiä inssiin =)

Tähtisäde varmasti turhauttavaa nuo pitkät tauot hoidoissa... :( Mutta nostan sulle hattua, kun olet muuttanut ruokavaliosi ja käyt vielä vyöhyketerapiassakin! Millaista tuo vyöhyketerapia on ollut jos saa kysyä?

).( Pistelyt aloitin lauantaina, perjantaina meen kontrolliultraan. Pelottaa jos taas kitukasvuisia folleja... :/ Pistin siis la ja su 150iu ja olo oli sen mukainen, että annosta oli nostettu... Alavatsa kipeä, päätä särki ja paha olo vielä siihen.. :x Nyt pistän vielä 75iu tänään ja huomenna ja perjantaina tosiaan näkee sitten jatkon.
 
Nega. Tämä maho paska jää nyt taukoilemaan siihen asti, kunnes jotakin taas tapahtuu.

Luulen, että pakollinen välikierto tässä tulee, mutta koitan saada puhutuksi nopeemman aikataulun (en tiedä onko mahdollista), kun asiat menee hankalammaksi jos pas tehtäisiin vasta ens kuun kiertoon. Ja toiveita ei kyllä edes ole, että ne kaksi rupua saataisiin hengissä sulatetuksi siirtokelpoiseksi..että henkisesti olen jo alkanut valmistautua toiseen ivf:ään ja tuo vietävän kesä tulee sotkemaan kuviot niin empä yllättyis jos vasta syksyllä päästäisiin jatkamaan.

Panee muuten miettimään, että millä ihmeen taialla me ollaan tuo kolmevuotias saatu aikaiseksi, vahinkovauvaksi sitä kai jo voi nimittää, kun sai alkunsa yk4 pillereiden jälkeen :eek: Ja minä onneton sitten jäin siihen uskoon, että olen vauvakone :LOL: Ja ku:kin oli ihan luomuraskaus, siksi lääkärit olikin joka paikassa tosi nihkeitä aloittamaan meille hoitoja, kun kaksi raskautta kahdessa vuodessa on ihan normaali tahti. Nyt sitten nolla raskautta vuoden hoidoilla.
Olo alkaa kaunistelematta olemaan aika kypsynyt, kaikki muut paitsi minä.

tähtisäde, erikoishalaus sinulle :hug:
Ja pidin sinua paljon nuorempana, ihan kuin suurin osa täällä, alle kolmekymppisenä. Mutta tässähän taidetaankin olla ikäkavereita.
Kovasti onnea sinulle tulevaan passiin, kyllä se tärppää kun eka tuoresiirtokin tärppäsi, kun vaan alkiot selviävät sulatuksesta..sehän se pahin pelko on. Jaksamista sinulle!

Aurinkoista kevättä kaikille ja kaikesta huolimatta iloista mieltä :wave:
 
Heippa O.O:laiset!!
Tervehdys Tytti82 :wave: ja Onnea Nuppu! :flower:
tvvo kuullostaa oikein hyvältä, varovaiset onnittelut :heart:
millikselle db sulatukseen ja siirtoon ja katriinalle samat inssiin.
kirma :hug: harmittava nega :(
Tähtisade: Kuullostaa todella turhauttavalta. Itselle pamahtaa kohta 33 lasiin, ei yhtään huvita pitkät odottamiset ja välikerrot. Mutta luulen, että kun toukokuussa on seuraava (toinen) inssi, niin sitten seuraavat menevät jo syksyyn. Huomaa, että en näemmä kovin positiivisin odotuksin suhtaudu seuravaankaan insiin :| Halaukset sinne odottavalle :hug: :hug:

Aurinkoista viikkoa kaikille ja paljon plussatuulia!!
 
Kiitoksia ihanista tsemppauksista!!!!
Onnea Nuppu. Varovaiset onnittelut tvvo!!!!! Kuulostaa hyvälle!
Todellakin jaksamista roppakaupalla kaikille piinailijoille. Viime kuun piinailut hyvässä muistissa, meinasin tulla hulluksi!!!!!

Sitten taas omat kuulumiset:
Minä tulen juuri ultrauksesta. Sieltä löytyi molemmin puolin isot follit. Oikealla 20mm ja vasemmalla 22mm. Limakalvo 10 mm. Olin varautunut että perjantaina olisi toinen inssini mutta Gyne pistikin asioihin vauhtia ja jo huomenna tehdään inssi.
Kävin apteekissa matkalla ja mulla oli sattumoisin pregnyl mukana joten hoitaja pisti sen mulle samantien. Gyne olikin tyytyväinen kun olin hommannut ne piikkiaineet käynnille mukaan ;)
Huomenna tosiaan menen toiseen inssiini ja huominen on siis pp0 mutta tänään vielä pp-1.
Harmittaa vaan pikkasen kun pidättäytymisaika jää niin lyhyeksi. Eilen kun pupuiltiin ja huomenna jo aamusella spermanantoon eli 1,5 päivää, noh kai siellä kuitenkin "porukkaa" riitää. Enää ei voi asialle mitään.
Olin jo ottanut perjantain vapaaksi töistä kun laskeskelin että silloinhan se tehdään mutta tosiaan hommat aikaistuivat päivällä.
Kivahan se silti on perjantai lomailla :D :kieh:
 
Katriina: Mulla kävi vähän samalla tavalla tässä inssissä. Olin varannut maanantain vapaaksi, mutta inssi olikin tiistaina, joten tulikin sitten 5 päivän vaapaa putki, kun perjantainkin jouduin olemaan pois ultran takia. Enää en kyllä varaile vapaita etukäteen vaan vasta sitten kun tiedän varmaksi milloin pitää olla pois =) .
 
Varovaiset onnittelut Tvvo!!

Tähtisäde, Verve ym: Jep, mulla sitten mittarissa 35, eli ihan ikäloppu. Mulla ei omasta mielestäni olis yhtään aikaa odotella ja vietellä välikiertoja. Lääkäri koitti lohduttaa et ei mulla mikään kiirus vielä ole, hyvin on aikaa. Jos ajattelee et tehdään kolme inssiä ennen järeämpiä konsteja, niin niihin pelkästään menee jo puol vuotta! Saatikka sit jonotella puoli vuotta sinne järeämpiin hoitoihin. Huh. Olis ehkä pitänyt hakeutua tutkimuksiin aiemmin, mut mun terveys ei ollut sellanen silloin et olis ollut mitään järkee. Eipä tässä auta muuta kun mennä näillä eväillä mitä annetaan.

Ei kanssa edelleenkään ole kovin kummoset odotukset ainakaan vielä tästä insseilystä. Kaippa sitä sitten taas pieni toivon kipinä herää kun se ens viikolla tehdään.
 
Keskiviikko 15.4.

TOIVOJAT

IVF/ICSI
Gilmore...........kesä07..........ivf tulossa.............................12/?
millis1981.......................1.ivf/icsi:n 1.pas...........................17/27-28
Veena............yk24.......1.ivf tulossa.................................22/24-28
dreamer78........................1.ivf/icsi toukokuussa...............1/41-45
Sannuli-81.....8/07......2.ivf.................................................?/?

IUI
Vadelmaunelma...syksy07...2.iIUI..menopur, pregnyl, terolut..6/27
Iines-74......n.4v...2.IUI...clomit, menopur, pregnyl..............6/27-30
Riio..........3/07......2.iui.........puregon, pregnyl.............6/40
astrid.................3,5v.......... menopur, pregnyl...........9/28-35
jastu...................yk4..........clomit,pregnyl,4.iui............10/30-34
Plamsu75.....3v..............3.IUI, puregon, pregnyl.............12/28
Katriina77....10/07.......2.IUI, clomit,pregnyl..............14/28-31
verve..........11/06..........1.iui, clomit, pregnyl...........16/29-34
Evenstar.............yk3....2. IUI.....metut,clomit..................25/26-79
Linnia.................05/06....puregon, pregnyl.....................3/24-29
Pikku Myy -82......11/07.....1 IUI, clomit............................10/26-28
Tytti82............1v.............1IUI..........................................?/?

Oviksenmetsästäjät ja muut kotiyrittäjät
Taikapapu......1v.........2.iui?, clomit, luget...........................27/?
Tanjuska2107....1v2kk.......tutkimukset...........................?/?




Piinailijat
Tamtam.......yli 1v.............3. IUI, clomit, pregnyl...............18/?, pp6
Rosetta.....7/07...2 IUI,clomit, menopur,pregnyl..........20/28-30,pp7
Rouva B.............3v.....3.IUI, puregon..............................24/?, pp8
tvvo.........km 3/09...............gonalF, pregnyl, luget.............?/?, pp12
kirma.........9/06, ku10/07......1.ivf vko14....................28/n.28, pp13





Haamuilijat




Taustailijat
Justiina80..........11/05
risupesä.............4/06.....orgametril, ivf
kinky cat............................icsi, km 11/08
pikkuvadelma....12/06, km 6/08
Orion......2v4kk...........luomu, km 02/09
Tähtisäde..........11/07, 1.icsi, km 3/09
Milde........yli 1,5v...........2.icsi
digi81........2/07.............tutkimukset
perhone..........2. IUI clomit, puregon, pregnyl


PLUSSAT 2009

2/09 Viol.........8/07......3.iui, puregon,pregnyl, luget
3/09 Jennyli.........yk7....terot, km1/09
3/09 Pantalaimon.9/07...1.IUI clomit, menopur, pregnyl, luget
3/09 ToivoaON......5v.......iui, metut+terolut+clomi+pregnyl
4/09 Irene80.........6/06.......1.ivf/icsi
4/09 Tiinuli81.... 2.IVF
4/09 Nuppu86...n1v....tutkimukset








 
mä päivitin nopeesti omaani. en oo ehtinyt lukemaan teitin juttuja yhtään. :(
:ashamed:
luen edellisen sivun ainakin, kun tästä nyt ehdin...

Onnittelut PLUSSANNEILLE - ainakin pari oli tullut viime käynnin jälkeen? JEEEEEEE!

(.) täällä alkoi tänään tyhjennys vuoto, joten ei tää mikään oikee kierron kp1 oo, mut näkee siitä ainakin et missä kohtaa suurin piirtein mennään. Ja tällä pitkällä kaavalla seuraavat mahd. menkat tulee sit joskus toukokuun lopulla, jos ei sit kesken ala.... Mut toivotaan et saan edes raskaustestiä tehdä, ja plussaa tietty... :saint:
Viikolla 20 pitäis olla punktio ja siirtokin ehkä... Mut katsellaan nyt mitä tapahtuu.
 
PP13 ja testissä vahva viiva. Viiva on vahvistunut yllättävän paljon eilisestä, tällai yövuorossa on hyvä testata ja tuojottaa viivaa. Nyt se piinaa vasta alkaakin, että meneekö kaikki hyvin vai onko tämäkin kemiallinen. Sitä en tiedä tummuuko kemiallisessa viiva ja kuinka kauan kemiallinen näyttää plussaa. Tietääkö joku muu? Sunnuntaina teen vielä testin, silloin on pp16. Ostan kalliimman eli varmaankin Clearbluen niin saa miehelle näyttää, jos siihen piirtyy vielä silloin viiva. Mun tuurilla silloin ei varmaan näy mitään.
Mä olen nyt hieman hämmentynyt, mutta niin onnellinen.... :heart: =)
 

Yhteistyössä