ONko täällä vauvan odottajia?
itse nyt hyvin alkuvaiheessa, kuukautiset pari vkoa myöhässä ja raskaustestissä vahva +. ELi tämä syntyisi tuossa touko-kesäkuun vaihteessa. Olisin silloin 38 (
), ja juniori olisi maaliskuussa täyttänyt 3v. Isommat lapset ovatkin jo "isoja", 14 v ja 13 v maaliskuussa.
miettii vain että onko sitä jo liian vanha :/ kun nämä on murkkuiässä itse on 50 :attn:
itse nyt hyvin alkuvaiheessa, kuukautiset pari vkoa myöhässä ja raskaustestissä vahva +. ELi tämä syntyisi tuossa touko-kesäkuun vaihteessa. Olisin silloin 38 (
miettii vain että onko sitä jo liian vanha :/ kun nämä on murkkuiässä itse on 50 :attn: