odottajia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hilduska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hilduska

Uusi jäsen
15.10.2008
1
0
1
ONko täällä vauvan odottajia?

itse nyt hyvin alkuvaiheessa, kuukautiset pari vkoa myöhässä ja raskaustestissä vahva +. ELi tämä syntyisi tuossa touko-kesäkuun vaihteessa. Olisin silloin 38 ( :whistle: ), ja juniori olisi maaliskuussa täyttänyt 3v. Isommat lapset ovatkin jo "isoja", 14 v ja 13 v maaliskuussa.

miettii vain että onko sitä jo liian vanha :/ kun nämä on murkkuiässä itse on 50 :attn:

Heippa!

Et ole liian vanha! Eikös ihminen ole juuri sen ikäinen kun tuntee olevansa :laugh: :laugh:
Meille on tulossa kolmas lapsi muutaman viikon päästä ja juuri täytin 38. Ja nämä kaksi aikaisempaa ovat vasta 5 ja 3 vuotiaita. Turha sitä murkkuikää on etukäteen surra, toisilla se menee kovinkin helposti, toisilla vähän tahmeammin, mutta elämää se vain on!

Oli pakko osallistua keskusteluun tai pikemminkin laittaa oma kommenttini. Olen itse 13v. 9v. 7v. ja 1v3kk ikäisten lasten äiti, masussa asukki jonka laskettu aika on 7.6.09, eli vast 9:s viikko meneillään. Täytän ens vuoden alussa 33v. ja mieheni on 20 vuotta minua vanhempi. Aluksi oli sitä mieltä että ei onnistu kun hän on jo 70vee kun yhteiset lapset (1v3kk ja masuasukki) ovat täysi-ikäisiä, mutta eipä hänkään sitä enään ajattele vaan yrittää ottaa rennosti. Ikää kun ei kauheasti kannata pohtia, sen olen oppinut huomaamaan, kiitollisna vaan joka päiväst mikä on suotu täällä kulkemaan :flower: :wave: