mistä sä tiedät mun rahat ja kuinka paljon mihinkin käytän? jotain helmiä säästetään, loput kiertoon, ja tosiaan, meillä ei määrällisesti likoilla hirveästi vaatetta olekaan =)
siksi mä nauroinkin sun kysymykselle
mutta siis olen alalla töissä, ja muutenkin hurahtanut,. se on yksi harrastus... ja käytän varmasti keskivertoa enemmän lastenvaatteisiin, enkä kyllä osaa sanoa mistä se raha tulee, töistä varmaan? =)