Nytkypylly!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hillo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hillo

Vieras
Pakko kysyä, että miten sulla on varaa ostaa niin paljon ja kalliita vaatteita sun lapsille? Siis en pahalla kysy! :)

Myytkö entiset aina surutta pois ja ostat niillä uusia vai säästäkö muistoina osan?
 
:D siksi mä nauroinkin sun kysymykselle :D
mutta siis olen alalla töissä, ja muutenkin hurahtanut,. se on yksi harrastus... ja käytän varmasti keskivertoa enemmän lastenvaatteisiin, enkä kyllä osaa sanoa mistä se raha tulee, töistä varmaan? =)
 

Yhteistyössä