I
ihmettelevä!
Vieras
On pakko kirjoittaa tästä asiasta...häiritsee kovasti..täällä palstalla on muutamia vakkarityyppejä,jotka ottavat paljon vastaan tavaroita ja ymmärränkin sen,jos ei ole varaa,apu on silloin tarpeen.MUTTA se ihmetyttää,että samat ihmiset myyvät uusia farkkuja (omiaan) yms muita vaatteita huutiksessa...miten on varaa ostaa itselleen uutta,mutta ei lapsille?mites ne vaatteet jotka lahjoitetaan,menevätkö ne myyntiin vai käyttöön vai mitä niille käy?
ihmetyttää vähän...
pahalla en tätä kirjoita,mutta itse en lahjottaisi kyseisille ihmisille vaatteita..
ihmetyttää vähän...
pahalla en tätä kirjoita,mutta itse en lahjottaisi kyseisille ihmisille vaatteita..