lahjoitusjutuista....

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelevä!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelevä!

Vieras
On pakko kirjoittaa tästä asiasta...häiritsee kovasti..täällä palstalla on muutamia vakkarityyppejä,jotka ottavat paljon vastaan tavaroita ja ymmärränkin sen,jos ei ole varaa,apu on silloin tarpeen.MUTTA se ihmetyttää,että samat ihmiset myyvät uusia farkkuja (omiaan) yms muita vaatteita huutiksessa...miten on varaa ostaa itselleen uutta,mutta ei lapsille?mites ne vaatteet jotka lahjoitetaan,menevätkö ne myyntiin vai käyttöön vai mitä niille käy?
ihmetyttää vähän...
pahalla en tätä kirjoita,mutta itse en lahjottaisi kyseisille ihmisille vaatteita..
 
Mulla ainakin on naapuri, joka haalii kaikkialta kaikki mahdolliset avustukset/lahjoitukset ja koko kämppä on sitten niitä vaatteita täynnä! Ei tietenkään ottamisella ole mitään rajaa kun ilmatteeksi saa. Antaa kyllä eteenpäin niitä myös! Laiska pesemään pyykkiä niin täytyyhän niitä vaatteita olla...
 
Mä myyn sellasia mitä saan kaverilta joka ne muuten laittas roskiin. Uuden verosia bamseja yms. jotta saan vähän extra ruoka rahaa, lahjotuksia haalin sen takia jotta lapsilla olis vaatteita. Joskus saan kaverilta itelleni vaatteita joista osan myyn kun ovat joko pieniä tai eivät sovi muuten. Uusia vaatteita en ole kellekkään perheestä ostanut aikoihin. Isommalle likalle oli pakko ostaa kengät halppiksesta 7 eurolla, ku ei sopivia tullu lahjotetaan palstalla vastaan. Jos otan lahjotuksia vastaan palstoilta ym. en myy niitä eteenpäin vaan käyttöön tulevat!
 

Yhteistyössä