Nyt tuo äijä saa lähtee just!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermot menee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hermot menee

Vieras
Meneekö vähän hermot! Mä oon ollu kaupungilla asioita hoitamassa ja lääkärissä, et en oo pahemmin ollu kotona tänään. Tulin sit kotiin tekemän ruokaa. No, nyt mies tuli töistä ja heti rupes vinkumaan kun en oo siivonnu ja tehny sitä ja tätä ja perunatki on paskasti keitetty ja oon paska ku en oo kuorinu sen perunoita...

VITTU SANON MÄ.
Keittäkööt seuraavan kerran ite perunansa.

Mulla kans kiehu eilen yli ton ukon vinkuminen ja ilmoitin että ovi löytyy tosta ja siitä vaan etsimään itelle seuraavaa täyshoitolaa... Tais sitä säikähtää kun oli jo tänään ihan eri ääni kellossa. Mutta tietää tasan varmaan kun mä kunnolla hermostun pakkaan vaikka oman laukun ja lähden.

Sun pitää siis kuoria aikuisen ihmisen perunat?
Kaikenlaiseen sitä nainen alistuukin. Ei todellakaan käy kateeksi.

Terveisin nainen, joka kuorii perunat ainoastaan nuorimmaiselle, muut 8-vuotta täyttäneet tai vanhemmat saavat ihan itse perunansa kuoria.

Sika pellolle!

1296-SaddleBootRed_6882-p.jpg

Se siivoaa, jota siivo enemmän häiritsee!

Alkuperäinen kirjoittaja parisuhde on hieno asia:
Sun pitää siis kuoria aikuisen ihmisen perunat?
Kaikenlaiseen sitä nainen alistuukin. Ei todellakaan käy kateeksi.

Terveisin nainen, joka kuorii perunat ainoastaan nuorimmaiselle, muut 8-vuotta täyttäneet tai vanhemmat saavat ihan itse perunansa kuoria.

PEESI. Mä en myöskään tajua tuollaista! Että aikuista ihmistä passataan ja palvellaan. Ja että äijällä on otsaa kitistä jostain perunoista ja siitä kun ei ole siivottu!? Voi huhu huh!!! Kuulostaa ihan kun elettäisiin jossain 1900-luvun alun maalaispitäjässä.

Yhteistyössä