Uhkasin miehelle just että joku kuolee (minä), jos homma ei muutu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tai sit muutan yksiöön, enkä halua ikinä nähdä miestä, en lapsia en koiria, en tee ikinä enää yhtään mitään.

3 vuotta asuttu uudessa talossa,
-mies ei oo kertaakaan pessyt koko kämpän lattioita,
- ei oo kertaakaan siivonnut/ pessyt suihkuhuonetta,
-ei oo kertaakaan siivonnut takapihaa,
- ei oo kertaakaan siivonnut jääkappia (lue, ei ole heittänyt pois edes yhtä pilalle mennyttä elintarviketta).
-pyykkiä on pessyt pakon edessä sen 5 kertaa , vittu 3 vuodessa!
Kertaakaan ei oo vaihtanut lakanoita
-ei vittu vie roskia
-kerran on yhden viemärin avannut, mä oon avannut sen 10 kertaa!
-jos pönttö on tukossa yleensä minä avaan sen
-renkaat vaihdetaan yhdessä, polttimot vaihtaa mies jos ne on palanu, minäkin osaan kyllä
-yleensä muut autohommat tekee korjaamo
Huoltofirma tekee ulkotyöt.

Joo maksaa yleensä laskuja useammin , niin ja yhteiseltä tililtä, ei siis omista rahoistaan ja tämä on istuviltaan onpa rankkaa, kaupassa käy useammin kuin minä, mutta muissa asioissa 90 mä teen enemmän !

Ja ei mies ei käy yhtään enempää/vähempää töissä kuin minä!

Mä oon sanonut jo monta vuotta että en jaksa, ja joutunut tekee yli voimien. Mikä on ollut aina vaan isomman ponnistelun lopputulos!!! Mä en vittu jaksa.

Annoin miehelle 3 vaihtoehtoa
-Joko se tekee just tästä eteenpäin kaiken
-mä muutan yksin
-tai sit vedän itteni jojoon niin ei tarvii tehä mitään.

Paska vitun yhteiskuntakin vaatii että työ työ työ työ. Ei voi vaan jäädä kotiin kun lähtee kaikki rahat. Vittuuuu

Jos miehellä on vanhemmat, lähetä heille tuosta kertomastasi listasta kopio ja kysy, mitä sinun heidän mielestään pitäisi tehdä miehelle. Tuntevat, kun on heidän kasvatuksensa tulos.
Samoin voit antaa sen omille vanhemmillesi. Voisivat keskustella keskenään ja ojentaa raivostuttavaa miestä. Lapsia älä koskaan jätä jälkeesi. Muuten vahingoitat heitä enempi kuin kukaan äiti. Sen rinnalla tekemättömät kotityöt ja patalaiska mies ei ole mitään. Työpaikkaasi et jätä, se on ainoa turvasi nyt.

Miksi rahanne eivät ole yhteisiä? Sellainenkin rassaa monia. Toinen tekee työt ilman tukea ja korvausta?

Käykää perheneuvojalla ensitilassa.

Siis jos mies maksaa yhteiseltä tililtä laskut, niin eiköhän rahatkin oo yhteisiä.

Mutta tää vois olla kokeilemisen arvoista.

Jos miehellä on vanhemmat, lähetä heille tuosta kertomastasi listasta kopio ja kysy, mitä sinun heidän mielestään pitäisi tehdä miehelle. Tuntevat, kun on heidän kasvatuksensa tulos.
Samoin voit antaa sen omille vanhemmillesi. Voisivat keskustella keskenään ja ojentaa raivostuttavaa miestä. Lapsia älä koskaan jätä jälkeesi. Muuten vahingoitat heitä enempi kuin kukaan äiti. Sen rinnalla tekemättömät kotityöt ja patalaiska mies ei ole mitään. Työpaikkaasi et jätä, se on ainoa turvasi nyt.

Miksi rahanne eivät ole yhteisiä? Sellainenkin rassaa monia. Toinen tekee työt ilman tukea ja korvausta?

Käykää perheneuvojalla ensitilassa.

Yhteistyössä