paska joulu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paska äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En minäkään ole siivonnut, leiponut, ostanut lahjoja, en siis ole tehnyt mitään kun kyllästyttää olla aina kotona joulut. Olen puhunut jo vuosia, että mentäisi jonnekin matkalle jouluna, mutta miehelle ei käy. No ensi vuonna menen yksin, olkoon mies sukulaisissa. Mikua ei sukujoulu enää kiinnosta. En kuulu joukkoon, muut ovat rikkaita ja työssäkäyviä, minä köyhä työtön, mutta rahat olis säästös jos joku vain lähtis mun kans matkalle.

skippaan koko joulun. Tarviiko sitä ees juhlia! Yks samanlainen päivä kuin muutkin! Sinulla viellä perhe ja joulu touhotukset mutta jos sen kaiken menetät sitä jää kaipaamaan. Itse ehkä syön hampurilaisen jos jaksan!

Mulla on sananmukaisesti paskahko joulu, oon majoittunut vessaan. Mulla on patja kylppärin/vessan lattialla ja hengaillaan kissan kanssa täällä, kun koirat ei tuu tän kanssa ihan kunnolla toimeen. Tää on ainoa mahdollinen paikka olla rauhassa.

Nii että paskaaks tässä. :xmas:

Täytyy kyllä myöntää, että minä pyysin tätä ratkaisua. On sentään jotain rauhaa ja omaa tilaa, eikä tarvi olla huolissaan siitä raateleeko puolisokea koiravanhus kissan vai ei.

Yhteistyössä