V***u tuo äijä nyppii mua nyt ja rankasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rokkivosu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oikeesti se on hyvä mies ja sitä rakastan kauheesti, mut kun PMS-hirviö tulee niin olen ihan kammottava!!! Nytkin tekis mieli pyytää anteeksi mut en hitossa pyydä.
Itepä perkele mut suututti!

siis teillä on lapsi kotona, mies vetää kaljaa keskellä päivää niin ettei voi autolla ajaa ja sitten syötte jotain nakkeja ja ranskalaisia? :o millasta perhe-elämää täällä jotkut oikein viettää?! mitäs jos sille lapselle tapahtuis jotain ja pitäis päästä lääkäriin, mutta iskä on kännissä ja äiti ei voi ajaa autoa. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Mikä on pari...ilmeisesti kännää ihan kunnolla, koska sen kahden oluen jälkeen voi normi kokonen mies kyllä ajaa?

PAri isoa ja ilmeisesti myös valkkaria kun se SAATANA ON JUONU MUN VALKKARINLOPUN :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Sun mies kuulostaa pässiltä. Mut jos sä ottasit sen lasillisen vinkkua, niin tulis rennompi olo =)

Alkuperäinen kirjoittaja voi itku:
siis teillä on lapsi kotona, mies vetää kaljaa keskellä päivää niin ettei voi autolla ajaa ja sitten syötte jotain nakkeja ja ranskalaisia? :o millasta perhe-elämää täällä jotkut oikein viettää?! mitäs jos sille lapselle tapahtuis jotain ja pitäis päästä lääkäriin, mutta iskä on kännissä ja äiti ei voi ajaa autoa. :(

HEi lapsi söi kunnon ruokaa mitä tein eilen.
Tää on nyt vaan periaatekysymys!!! Meidän perhe-elämä on muuten ihan kunnossa, mut tämmöisinä päivinä toi mies vaan ottaa mua pattiin ja rankasti.
Eikä se mikään juoppo oo :D JA mä ajaisin jos olis pakko. Nyt mä vaan kiukuttelen.

Alkuperäinen kirjoittaja sori mut:
Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja torakat:
No pyyä se kyytiin istuun jos pelkäät ajaa ja hakekaa se pitsa, kyllä se henkistä tukea antaa.
Ja pari kaljaa, camoon, rauhotu! ;)

No en voi ku poika on yöunilla ja mä nyt vaan päätän olla niin pahalla päällä ku pystyn. Juokoon lisää sitä kaljaansa kun se menee perheen edelle.
MULKKU!!!

miksiköhän mies juo? hmmm. :whistle:

Joo, mä oon yhtenä päivänä kuukaudesta ihan hirviö ja voin sen myöntää.

mies on jo oppinu käyttää kalenteria. :D
parempaa mielialaa huomiseen. :hug:

Mikä on pari...ilmeisesti kännää ihan kunnolla, koska sen kahden oluen jälkeen voi normi kokonen mies kyllä ajaa?

PAri isoa ja ilmeisesti myös valkkaria kun se SAATANA ON JUONU MUN VALKKARINLOPUN :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Sun mies kuulostaa pässiltä. Mut jos sä ottasit sen lasillisen vinkkua, niin tulis rennompi olo =)

:D ottaisin mut se oli juonu sen pullon loput :whistle:
Se onki pässi yhtenä päivänä kuukaudesta.

Oikeesti se on hyvä mies ja sitä rakastan kauheesti, mut kun PMS-hirviö tulee niin olen ihan kammottava!!! Nytkin tekis mieli pyytää anteeksi mut en hitossa pyydä.

Tiedät olevasi ääliö, haluat pyytää anteeksi, mutta periaatteen vuoksi et pyydä?
Et voi vedota enään pmsään, olet yksinkertaisesti vain ääliö.

Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja torakat:
No pyyä se kyytiin istuun jos pelkäät ajaa ja hakekaa se pitsa, kyllä se henkistä tukea antaa.
Ja pari kaljaa, camoon, rauhotu! ;)

No en voi ku poika on yöunilla ja mä nyt vaan päätän olla niin pahalla päällä ku pystyn. Juokoon lisää sitä kaljaansa kun se menee perheen edelle.
MULKKU!!!

miksiköhän mies juo? hmmm. :whistle:

Joo, mä oon yhtenä päivänä kuukaudesta ihan hirviö ja voin sen myöntää.

mies on jo oppinu käyttää kalenteria. :D
parempaa mielialaa huomiseen. :hug:

Mä luulen kans :D
Kiitos, on se mieli huomenna parempi :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tiedät olevasi ääliö, haluat pyytää anteeksi, mutta periaatteen vuoksi et pyydä?

Joo niin oon. Mutta onneksi olen sitä vain tänään.

Olet just kuin minä.. Se on periaate!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lilli:

Olet just kuin minä.. Se on periaate!! :D

Tää on niin tyhmää, mut jumaliste anteeksi en pyydä ennenku huomenna.
Mä oon tosi ihana vaimo muuten mut tää yksi päivä...
Ja arvatkaa vaan, onko mun äitillä ihan sama homma. Isä-parka... ja mun mies-parka :D

mä myös ajoin autoni talvella metikköön ja seuraavana päivänä vaan toisella autolla liikkeelle... ettei tule pelkoa. eikä tullut!

Good for you. Mulla tuli.
Oon ihan paniikissa jos auton renkaat yhtään osuu uraan. Siksi en aja jos ei oo pakko kun ei se oo oikein turvallista kenenkään kannalta :|

kannattais rohkaistua vaan uudestaa sinne ratin taakse. pelko pitää kohdata et sen voi voittaa.

rajoittaa aika paljon sun elämää jos aina pitää olla mies paikalla tai pyytää muuta ajamaan kun kyse on vain uskalluksesta.

ihan ohkeesti vaan. ei saa antaa pelolle valtaa. Itse myös muutamissa kolareissa ollu ja yks aika paha ja siit on jääny pelko persiiseen eli talvisin ajan mieluusti itse kuin istun kyydissä. Aina se ei onnistu mutta en silti jätä matkaa tekemättä.

Näytä että uskallat!

Heh, raivotar on taas asettunut ja järki tullut päähän :D
Sovittiin me jo illalla ennenku alettiin nukkumaan. MIeskin myönsi et olis voinut jättää juomatta ne kaljat kun tiesi et en uskalla ajaa ja jossain oltais voitu käydä.
Vähän mä oon hullu aina tona yhtenä päivänä :ashamed:
Onneksi mies tietää että haukun mutta en pure ja rakastaa mua noista jokakuukautisista raivopäivistä huolimatta :heart:

Yhteistyössä