Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Mitäpä kuuluu Hyytiksen elämään muuta? Mulla menee vähäsen huonosti; likka ajoi autonsa ympäri, onneksi selvisi elossa, ukkeli oli sairaalassa sydän (kohtauksen?) vuoksi ja huomenna vanhuskissa saa lopullisen piikin. Piti olla jo aiemmin vaan unohdin olla antamatta tuolle toiselle ruokaa, kun samalla leikataan. Niillä siis on sama eläinlääkäriaika.
Alkuperäinen kirjoittaja ääk:Mäkään en tunnista tota. Suomen kuningas sentään, kai se pitäs tietää?
Alkuperäinen kirjoittaja ääk:Mäkään en tunnista tota. Suomen kuningas sentään, kai se pitäs tietää?
Voi sinua. Ei meillä aina voi mennä hyvin. Kuhan paranisit koko akka.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Mitäpä kuuluu Hyytiksen elämään muuta? Mulla menee vähäsen huonosti; likka ajoi autonsa ympäri, onneksi selvisi elossa, ukkeli oli sairaalassa sydän (kohtauksen?) vuoksi ja huomenna vanhuskissa saa lopullisen piikin. Piti olla jo aiemmin vaan unohdin olla antamatta tuolle toiselle ruokaa, kun samalla leikataan. Niillä siis on sama eläinlääkäriaika.
Hui. Onneksi ei käyny pahasti... :/
Meilä ollaan flunssassa, tosin vaavi jo parantunu oikeastaan... Mulla vaivannu totaalinen unettomuus jo kolme vuorokautta, päässä vippailee sen mukasesti. Ees unimömmö ei tuonu nukkumattia minun tykö... Joka ilta vaan toivon että jos nyt tänä yönä jo sais unta... :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja no jo on:On teillä huono yleissivistys. Suomen kuningashan se siinä on selvästi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onpa oikeen komistus tussukarvatukkansa kanssa. Keneltäkään palstamammalta ukko kateissa?
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Voi sinua. Ei meillä aina voi mennä hyvin. Kuhan paranisit koko akka.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Mitäpä kuuluu Hyytiksen elämään muuta? Mulla menee vähäsen huonosti; likka ajoi autonsa ympäri, onneksi selvisi elossa, ukkeli oli sairaalassa sydän (kohtauksen?) vuoksi ja huomenna vanhuskissa saa lopullisen piikin. Piti olla jo aiemmin vaan unohdin olla antamatta tuolle toiselle ruokaa, kun samalla leikataan. Niillä siis on sama eläinlääkäriaika.
Hui. Onneksi ei käyny pahasti... :/
Meilä ollaan flunssassa, tosin vaavi jo parantunu oikeastaan... Mulla vaivannu totaalinen unettomuus jo kolme vuorokautta, päässä vippailee sen mukasesti. Ees unimömmö ei tuonu nukkumattia minun tykö... Joka ilta vaan toivon että jos nyt tänä yönä jo sais unta... :kieh: