Nyt tämä väsy repes ja tipahti tuolilta

Tietysti vittuillakseen sanonu noin, kun ei halua omaa nimeään paljastaa. Ja taas saatiin otsikot.

Koska tulee otsikko siitä kun poliisi ottaa Keiteleellä Mikki Hiiren kyytiin.

MIKKI HIIRI JÄI KEITELEELLÄ POLIISIN HAAVIIN

Mitäpä kuuluu Hyytiksen elämään muuta? Mulla menee vähäsen huonosti; likka ajoi autonsa ympäri, onneksi selvisi elossa, ukkeli oli sairaalassa sydän (kohtauksen?) vuoksi ja huomenna vanhuskissa saa lopullisen piikin. Piti olla jo aiemmin vaan unohdin olla antamatta tuolle toiselle ruokaa, kun samalla leikataan. Niillä siis on sama eläinlääkäriaika.

Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Mitäpä kuuluu Hyytiksen elämään muuta? Mulla menee vähäsen huonosti; likka ajoi autonsa ympäri, onneksi selvisi elossa, ukkeli oli sairaalassa sydän (kohtauksen?) vuoksi ja huomenna vanhuskissa saa lopullisen piikin. Piti olla jo aiemmin vaan unohdin olla antamatta tuolle toiselle ruokaa, kun samalla leikataan. Niillä siis on sama eläinlääkäriaika.

:o Hui. Onneksi ei käyny pahasti... :/

Meilä ollaan flunssassa, tosin vaavi jo parantunu oikeastaan... Mulla vaivannu totaalinen unettomuus jo kolme vuorokautta, päässä vippailee sen mukasesti. Ees unimömmö ei tuonu nukkumattia minun tykö... Joka ilta vaan toivon että jos nyt tänä yönä jo sais unta... :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:

Meilä ollaan flunssassa, tosin vaavi jo parantunu oikeastaan... Mulla vaivannu totaalinen unettomuus jo kolme vuorokautta, päässä vippailee sen mukasesti. Ees unimömmö ei tuonu nukkumattia minun tykö... Joka ilta vaan toivon että jos nyt tänä yönä jo sais unta... :kieh:
Voi sinua. Ei meillä aina voi mennä hyvin. Kuhan paranisit koko akka.

Alkuperäinen kirjoittaja no jo on:
On teillä huono yleissivistys. Suomen kuningashan se siinä on selvästi.

Kyllä mua nolottaa, kun en tunnistanut Suomen kuningasta :( Pitää näköjään alkaa sivistää itseensä ja jättää nää nettipalstoilla roikkumiset.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onpa oikeen komistus tussukarvatukkansa kanssa. Keneltäkään palstamammalta ukko kateissa?

Tuollako se mun ukkoni onkin, ja tänään piti olla vastaanotto ja illalliset, kun tulee Ruotsin kuningas ja Silvia kylään. Voi perkele minkä teki!

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:

Voi sinua. Ei meillä aina voi mennä hyvin. Kuhan paranisit koko akka.

Vielä joskus mie saan terveen paperit :D Niin henkisesti ko fyysisesti...

Hänen poika?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Friedrich_Karl
Friedrich Karl Ludwig Konstantin von Hessen-Kassel (1. toukokuuta 1868 Panker - 28. toukokuuta 1940 Kassel) oli Hessenin prinssi ja Saksan keisari Vilhelm II:n lanko. Hänet valittiin Suomen kuninkaaksi 9. lokakuuta 1918,

Yhteistyössä