Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
:hug: teille ja hienoa että olette keskustelleet!!
Minkä ikäisiä te vanhemmat olette? Miltä kuulostaa ajatus vauvasta talossa? Mielestäni kaikki vaihtoehdot käytävä tarkkaan läpi. Abortti kuulostaa ja tuntuu varmaan helpolta ratkaisulta mutta on niitä monia muitakin. Tiedän perheitä joissa teini ja vauva asuvat kotona. Lapselle kerrotaan tottakai kuka hänen äitinsä on, mutta mummi koko ajan arjessa tukena ja apuna. Kun nuoren omat siivet kantaa, voi ottaa vastuun lapsesta kokonaan itselleen..
me olemme yli 40.
Ajatus vauvasta talosta ei kuullosta miltään,tyttö ei sitä halua ja minä en häntä pakoita sitä pitämään.Pitäköön julmana ihmiset tuota aborttia,mutta ei lapselle lasta.Lapselle koti mihin on odotettu,vanhempien elämä on jotenkin turvattu,tai äiti on valmis ottamaan suuren vastuun,pystyy huolehtimaan lapsestaan itse pääsääntöisesti.
Ei se että tänne tulee lapsi,minä hoidan sitä jotta oma lapseni saa koulun käytyä,olisi eri asia jos ikää edes 15-> tai peruskoulu käyty.
Tukenut olisin tyttöä siinä ratkaisussa että lapsi tulee,mutta teki viisaan päätöksen mistä kantaa vastuun läpi elämän.
Toisekseen sitä ei tiedä onko alkio edes elossa,tänään juteltiin asiasta ja tuli myös se puoli esiin.