Nyt sitten pomppas perkele

  • Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Shine:
Miten on mahdollista, sori vaan? :x
kuinkahan sitä raskaaksi tullaan?? katsoppa vaikka googlella.

Ei tässä huuto auta ei,luulin jo että tulivat ,mutta ukko tuli tupakalta.
Lapsi tuo on itsekkin vielä,mitään lasta tuossa iässä!
pillerit haettiin puolivuotta sitten kun tapasi tuon pojan,sen takia ettei näin kävisi,estää en sitä seksiä pysty kuitenkaan,enkä näköjään pystynyt.
Hermot menee multa sekä ukolta,kunhan nuo toiset lapset pysyvät huoneissaan,nukkuvat onneksi.
omat lapse poikia ja niin pieniä vielä ettei vopi ees kuvitella teidän tilannetta mut voimia ja jaksamista.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joo ja porvoosta varmaan
kuule arvon vieras,antaisin maat ja taivaat jotta tämä ei totta olisi,ei lapselle lasta!hänellä on vasta elämä alussa.
voi luoja mun kanssa ruokoilkaa että he ovat asiasta puhuneet ja tietävät miten toimia!
 
Vieras
Jos tää juttu ei oo ihan PORVOO niin sitten ottakaa ymmärrys käteen älkääkä tehkö sitä virhettä että ajatte sen tyttönne kokonaan pois...
Ajattele itse asiaa tytön kannalta...voit vaan kuvitella kuinka tytöä pelottaa ja kuinka hänen mieli on sekaisin...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Shine:
Miten on mahdollista, sori vaan? :x
kuinkahan sitä raskaaksi tullaan?? katsoppa vaikka googlella.

Ei tässä huuto auta ei,luulin jo että tulivat ,mutta ukko tuli tupakalta.
Lapsi tuo on itsekkin vielä,mitään lasta tuossa iässä!
pillerit haettiin puolivuotta sitten kun tapasi tuon pojan,sen takia ettei näin kävisi,estää en sitä seksiä pysty kuitenkaan,enkä näköjään pystynyt.
Hermot menee multa sekä ukolta,kunhan nuo toiset lapset pysyvät huoneissaan,nukkuvat onneksi.
Haitko pillerit 13,5 vuotiaalle lapselle?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Shine:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja Shine:
Miten on mahdollista, sori vaan? :x
varmaan ovat harrastaneet seksiä ja siitä se sit lähtee
Nii-in, mutta miten on mahdollista, että lapsi harrastaa seksiä. Kerroppa se. :(
Kyllä jos nuorilla on haluja aloittaa sukupuolielämä, niin he myös sen aloittavat. Ei he enää kysele vanhemmilta että sopiiko vaiko eikö??
Itsekin nuorena menetin neitsyyteni, saman ikäisenä kuin ap:n tyttö on nyt. Ja kun nykyisen mieheni tapasin, niin melko heti aloitettiin AKTIIVINEN sukupuolielämä, ja ei se todellakaan katsonu aikaa tai paikkaa missä sitä sisäkkäin oltiin.
 
flower
ei muuta kuin jäätä hattuun,ja syvä hengitys...oma nuoruus niin lähellä,että ymmärrän noita nuoria...olin 14 kun menetin neitsyyden,ja jos olisin tullut raskaaksi ties mitä...mutta tukeahan ne nuoret kaipaa...se mitä ne kaipaavat on vastuunottoa...jos nyt oikeasti on raskaana,ni ei siinä kuin äidiksi sitten...hyvällä tuella selviää,vaikkei ole helppoa...paljon pahempi on abortti..kuitenkin
 
ap
mietin vain ukon kanssa että JOS minä en olisi mennyt keräämään pyykkejä,JOS minä en olis ottanu siittä sängynpäädystä yöpaitaa pesuun,se testi ei olisi tippunut,minä en tietäisi mitään,kuinka hitossa likka luuli tän yksinään setvivänsä?aina on sanottu että perkele oli mikä häpeä tai töppi elämässä tullut ni kotio olet aina tervetullut ja kerrot mikä on pieleen menny,tähän asti on kaikki yhessä lutvittu kuntoon ja eteenpäin ongelmitta päästy,säikähtäny tuo varmaan on,miten on tajunnut testin tehä?onko kuukautiset kauheesti olleet myöhäs.
Minä tulen takasin menen kyökkiin oottamaan,kohta pitäisi täällä olla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mietin vain ukon kanssa että JOS minä en olisi mennyt keräämään pyykkejä,JOS minä en olis ottanu siittä sängynpäädystä yöpaitaa pesuun,se testi ei olisi tippunut,minä en tietäisi mitään,kuinka hitossa likka luuli tän yksinään setvivänsä?aina on sanottu että perkele oli mikä häpeä tai töppi elämässä tullut ni kotio olet aina tervetullut ja kerrot mikä on pieleen menny,tähän asti on kaikki yhessä lutvittu kuntoon ja eteenpäin ongelmitta päästy,säikähtäny tuo varmaan on,miten on tajunnut testin tehä?onko kuukautiset kauheesti olleet myöhäs.
Minä tulen takasin menen kyökkiin oottamaan,kohta pitäisi täällä olla.

Ota rauhallisesti, kun kotiin tulevat!

 
Jos tää on totta niin tosiaan ei kannata huutaa. Koettakaa puhua ihan asiallisesti. Muuten voi tosiaan käydä niin ku joku mainitsi että ajatte tytön pois. Ja se kai on vieläki huonompi vaihtoehto että tyttö on 14v raskaana ja ilman aikuisen tukea ja ties missä. Ja ihan varmaan pelottaa tyttöä tulla kotiin. Mut hyvä jos se "renttu" tulee myös. On jotain järkee päässä ettei vaan luiki pakoon.

Kyllä se vielä iloks muuttuu. Ja kuunnelkaa mitä tyttö sanoo. Usein vanhemmilla ei tuu kuunneltua mitä lapsi puhuu.
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Shine:
Miten on mahdollista, sori vaan? :x
kuinkahan sitä raskaaksi tullaan?? katsoppa vaikka googlella.

Ei tässä huuto auta ei,luulin jo että tulivat ,mutta ukko tuli tupakalta.
Lapsi tuo on itsekkin vielä,mitään lasta tuossa iässä!
pillerit haettiin puolivuotta sitten kun tapasi tuon pojan,sen takia ettei näin kävisi,estää en sitä seksiä pysty kuitenkaan,enkä näköjään pystynyt.
Hermot menee multa sekä ukolta,kunhan nuo toiset lapset pysyvät huoneissaan,nukkuvat onneksi.
Haitko pillerit 13,5 vuotiaalle lapselle?
Ja kuinka niin 13,5vuotiaalle? vai täyttikö likka tänään 14? Miksi ei voi olla vaikka 14,5vuotiaalle? Ihan pilkulla näin niin kuin nyt sinäkin.
 
vvieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Haitko pillerit 13,5 vuotiaalle lapselle?
Tuon ikäiselle ei äidin tarvitse hakea pillereitä. Saavat ne kyllä ilman vanhempien suostumusta tai että vanhemmille tarvitsisi asiasta ilmoittaa. Näin oli jo 12 vuotta sitten ja luultavasti vieläkin (T: vamhemmilta salaa pillerit hankkinut)

Parempi taitaa olla äidin ottaa hankkiminen puheeksi ajoissa, kuin että lapsi pähkäilee ja ujostelee eikä sitten hankikaan reseptiä ajoissa.
 
janeminttu
Minä kuulin omalta siskopuolelta että hän oli harrastanut seksiä jo 6lk:lla.. nykyään nuoret jo "aikuistuu" liian aikaseen. Meidän pikkukaupungissa tiedän 2 nuorta äitiä, onneksi vanhemmat ovat asuttaneet omaan kotiin äidin ja lapsen. Kun ajattelee miten kädetön ja voimaton eka vauvan kanssa aikaihminenkin on.
Ekana juttelisin tyttären kanssa kahden rauhallisesti, jos mahdollista, miten näin kävi? jäikö pillerit ottamatta? miten kauan menkat poissa? mitä ajatuksia hänellä tilanteesta? maanantaina soitto neuvolaan ja sieltä apua tilanteeseen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vvieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Haitko pillerit 13,5 vuotiaalle lapselle?
Tuon ikäiselle ei äidin tarvitse hakea pillereitä. Saavat ne kyllä ilman vanhempien suostumusta tai että vanhemmille tarvitsisi asiasta ilmoittaa. Näin oli jo 12 vuotta sitten ja luultavasti vieläkin (T: vamhemmilta salaa pillerit hankkinut)

Parempi taitaa olla äidin ottaa hankkiminen puheeksi ajoissa, kuin että lapsi pähkäilee ja ujostelee eikä sitten hankikaan reseptiä ajoissa.
Jos lapsi pähkäilee ja ujostelee jo pilleireiden hakua, niin miten ihmeessä voi mennä sänkyyn?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vvieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Haitko pillerit 13,5 vuotiaalle lapselle?
Tuon ikäiselle ei äidin tarvitse hakea pillereitä. Saavat ne kyllä ilman vanhempien suostumusta tai että vanhemmille tarvitsisi asiasta ilmoittaa. Näin oli jo 12 vuotta sitten ja luultavasti vieläkin (T: vamhemmilta salaa pillerit hankkinut)

Parempi taitaa olla äidin ottaa hankkiminen puheeksi ajoissa, kuin että lapsi pähkäilee ja ujostelee eikä sitten hankikaan reseptiä ajoissa.
Jos lapsi pähkäilee ja ujostelee jo pilleireiden hakua, niin miten ihmeessä voi mennä sänkyyn?
En kuule aikuisenakaan mielelläni gynikselle mene, saatika sitten teininä. Niin ja vaikka seksiä harrastankin!

 
Voi ei! Niin niin niin tuttu tilanne... pauttiarallaa 10 vuotta sitten mun äitini teki aivan samanlaisen löydön!
Äiti otti asian rauhallisesti puheeksi, oli tukena eikä tyrkyttänyt mielipiteitään. Ei edes ääntään korottanut.
Toivottavasti sä ap pystyt hillitsemään kiukkusi ja olemaan tukena tyttärellesi, jonka elämä on varmasti heittänyt volttia tän jutun takia... :hug:
 
Jos nuori haluaa seksiä harrastaa niin sillon se sitä harrastaa. Ei siinä oikein mikään auta ellei vanhemmilla ole aikaa ja halua 24/7 roikkua lahkeessa kiinni. Ihan turha tässä on syytellä vanhempia. Mun mielestä ihan vastuulliset vanhemmat kun on pilleritki hommattu jne.
 
pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Jos nuori haluaa seksiä harrastaa niin sillon se sitä harrastaa. Ei siinä oikein mikään auta ellei vanhemmilla ole aikaa ja halua 24/7 roikkua lahkeessa kiinni. Ihan turha tässä on syytellä vanhempia. Mun mielestä ihan vastuulliset vanhemmat kun on pilleritki hommattu jne.
Oikeassa olet.
 
kunhan nyt ap vaa muistas pysyä rauhallisena ja AIKUISENA!! eikä sanoa kuten mun äiti että "no täytyy sit alkaa varaan aika aborttiin".. vaa ennen kakkea lapsi TARVII nyt TUKEA ja APUA!!! varmasti on tyär ihan sekasin ja tosissaan jos aikoo lapsen saada niin ei halua eikä ole etes ansainnu kuulla elämän pilaamisesta ja hukkaan heittämisestä!! oma lapsi on kallein ja parhain lahja, mitä kukaan voi saada!!!
 
Niin, ei tossa heti välittömästi kannata tuomita aborttiin. Pitäsi puhua tytön ja myös sen "rentun" kans jos on paikalle uskaltautunu ja käydä kaikki vaihtoehdot läpi ja kertoa millasta elämä lapsen kanssa on. Ja myös sitten mitä voi abortista seurata. itellä ei oo kyl kokemusta teiniraskaudesta eikä abortista eikä mun tyttö onneks vielä ole harrastanu seksiä ku on vasta 10v. Mut voihan se olla että jää käsittelemättä koko asia jos vanhemmat vaan tuomittee että sä meet maanantaina hankkimaan abortin itelles. Pitäis mun mielestä puhua kaikista vaihtoehdoista.
 
Äiskä
Itse tulin raskaaksi 16vuotiaana, yhdessä mieheni kanssa kerroimme silloin aikoinaan vanhemmilleni ja suht hyvin asian ottivat.Miehelläni oli silloin "jo" vakituinen työpaikka ja asunnon saimme helposti.Äitini tuki oli minulle silloin kaikki kaikessa, enkä olisi pärjännyt henkisesti jos äitini olisi minut hylännyt.Nyt 2 ihanaa muksua ja edelleenkin saman miehen kanssa, nyt tosin naimisissa :)

Elä syyttele eläkä tuomitse tyttöäsi, voin kuvitella mitä hänen päässään liikkuu.
 

Yhteistyössä