Nyt se todistettiin: Naiset ovat jo 250 000 vuoden ajan pariutuneet 5–10 vuotta vanhempien miesten kanssa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko faktan kertominen mielestäsi omahyväistä?
Ei ole sinun tehtäväsi ottaa kantaa ikävällä tavalla tuollaiseen ja kyllä, olet omahyväinen. Kehut täällä jatkuvasti itseäsi ja haukut muita. En itse katselisi pitkään tuollaista seuraa. Miehelläni oli tällainen ystävä tai kaveri, oli rasittavaa kuulla jo hänen kauttaan, mitä oli milloinkin kommentoinut. Meistä ei tullut vaimoineen kavereita, tyyppi oli sietämätön.
 
vierailija
Ilkeileviä öykkäreitä riittää, kaikki samannimisiä

En myöskään irl alistu heille, pitää antaa takaisin ja tukkia suut, eihän ne muuten lopeta.
Onko kukaan täällä esimerkiksi viitannut mahdollisiin ulkoiseen olemukseesi? Ja "takaisin" voi antaa myös fiksusti, jos siis itsestään sellaisen kuvan haluaa antaa. Asioita voi ja pitääkin oppia vielä vanhemmassakin iässä.
 
Onko kukaan täällä esimerkiksi viitannut mahdollisiin ulkoiseen olemukseesi? Ja "takaisin" voi antaa myös fiksusti, jos siis itsestään sellaisen kuvan haluaa antaa. Asioita voi ja pitääkin oppia vielä vanhemmassakin iässä.
Kyllä niitä halveeraajia on ollut, ovat heittäneet sitä sun tätä ikävää, kuten yllä huomaat. Ikärasistejakin on. Minä olen oppinut taaplaamaan tällä tyylillä tuollaisille ja se pitää jatkossakin.
 
vierailija
Kyllä niitä halveeraajia on ollut, ovat heittäneet sitä sun tätä ikävää, kuten yllä huomaat. Ikärasistejakin on. Minä olen oppinut taaplaamaan tällä tyylillä tuollaisille ja se pitää jatkossakin.
Se on ikävää se. Ikää nyt tulee, se on vain fakta. Monilla nuoremmilla on ehkä pelko omasta tai vaikkapa vanhempien ikääntymisestä. Sitten kun itsellä sitä ikää karttuu, niin ehkä tajuaa paremmin elämän realiteetit ja ottaa rennommin. Siksi muun muassa on myös vähän turhaa, kun sinä ja jotkut muut täällä vihjailette, että me vanhemmat olisimme jotenkin nuoremmille naisille kateellisia. Miksi? Oletko itse parikymppiselle häiskälle kateellinen? Tuskin.

Itse olen oman nuoruuteni elänyt, enkä halaja sinne takaisin, vaikka ilman muuta se oli onneksi monin paikoin hyvää aikaa. Nyt elän tässä hetkessä, tässä iässä ja olen kiitollinen siitä. Moni oman ikäiseni on jo menehtynyt, valitettavasti, kuten tässä juuri toissa viikolla.
 
Onhan ne 20 vuoden tai sitä isommat ikäerot aika surullista katsottavaa erityisesti silloin, kun nuorempi on parikymppinen. Jotenkin vaikea nähdä kumppanuutta tuollaisessa. Ainakin itse suhtaudun parikymppisiin ehkä hiukan äidillisesti heidän keskeneräisyytensä vuoksi.

Toisaaltaan muistan itseni parikymppisenä ihmetelleen, mikä vanhojen miesten (30-40v) päässä on vikana, kun kuvittelevat kelpaavansa nuorelle naiselle. Itse näin tuolloin kolmekymmpiset miehet melko kurppaisina vanhuksina. Lähinnä heitä naurettiin omassa ystäväpiirissäni ja pidettiin aika luusereina.
 
vierailija
Onhan ne 20 vuoden tai sitä isommat ikäerot aika surullista katsottavaa erityisesti silloin, kun nuorempi on parikymppinen. Jotenkin vaikea nähdä kumppanuutta tuollaisessa. Ainakin itse suhtaudun parikymppisiin ehkä hiukan äidillisesti heidän keskeneräisyytensä vuoksi.

Toisaaltaan muistan itseni parikymppisenä ihmetelleen, mikä vanhojen miesten (30-40v) päässä on vikana, kun kuvittelevat kelpaavansa nuorelle naiselle. Itse näin tuolloin kolmekymmpiset miehet melko kurppaisina vanhuksina. Lähinnä heitä naurettiin omassa ystäväpiirissäni ja pidettiin aika luusereina.
👍

Todellakin näin 🤣
 
Mua viehätti nuorempana se, ja vieläkin, että vanhemmat miehet ottavat naisen paremmin huomioon ja huolehtivat. Kyllä, minä tarvitsen huolenpitoa, vaikka tulenkin omillani toimeen - sellainen viehättää minua.
Mun makuuni olevat miehet ovat herrasmiehiä. Kuitenkin haurahdin nuorena ensimmäisen kerran kunnolla vain pari vuotta itseäni vanhempaan urheilijapoikaan joka oli saanut tapakasvatuksensa muualla kuin suomessa. Hän oli aito herrasmies, halusi näyttää minulle maailmaa ja pitää musta hyvää huolta.
Nykyään osaan miettiä, että loppuikohan suhteeni siksi koska yritin olla jotakin muuta kuin nainen, eli en ymmärtänyt miehen ja naisen luontaisia ominaisuuksia.

Voin kuvitella, että nykyään nuoret miehet suurelta osin ovat energiajuomia litkiviä (ylipainoisia) koneensa edessä istuvia itsekkäitä möykkyjä.😬 Ja naiset vahvempia kuin miehet (kuvittelevat siis olevansa :D)

Mahtaa olla harvassa ne oman ikäiseni miehet, joilla olisi minulle jotakin tarjottavaa.
Pitää olla viisaskin!❤
Kai minä jatkossakin siis katselen itseäni vanhempia. 10v vanhempi on hyväksi todettu.😁
 
Ei ole sinun tehtäväsi ottaa kantaa ikävällä tavalla tuollaiseen ja kyllä, olet omahyväinen. Kehut täällä jatkuvasti itseäsi ja haukut muita. En itse katselisi pitkään tuollaista seuraa. Miehelläni oli tällainen ystävä tai kaveri, oli rasittavaa kuulla jo hänen kauttaan, mitä oli milloinkin kommentoinut. Meistä ei tullut vaimoineen kavereita, tyyppi oli sietämätön.
Onko parempi että mies vaan myöntyy kaikkeen mitä ikinä naiset keksii?🤔
Ja jos kritisoit miestä niin hänen on vaan parempi myhäillä mukana?
Jos tulee vaaratilanne niin miehesi taitaa mennä sinun selän taa piiloon?😁
 
vierailija
Onko parempi että mies vaan myöntyy kaikkeen mitä ikinä naiset keksii?
Ja jos kritisoit miestä niin hänen on vaan parempi myhäillä mukana?
Jos tulee vaaratilanne niin miehesi taitaa mennä sinun selän taa piiloon?
Mitä ihmettä sä solkotat? Kyse oli siitä, että "setiksellä" on tapana usein kommentoida aika ikävästi täällä, että voisi välillä miettiä, miten sanansa asettaa. Koskee kyllä monia muitakin.

En viitsi edes noihin typeriin juttuihisi vastata.
 
Mitä ihmettä sä solkotat? Kyse oli siitä, että "setiksellä" on tapana usein kommentoida aika ikävästi täällä, että voisi välillä miettiä, miten sanansa asettaa. Koskee kyllä monia muitakin.

En viitsi edes noihin typeriin juttuihisi vastata.
Ai ihan ilman mitään syytä?
Hänelle on täällä aina kommentoitu rakentavasti ja kunnioittavasti?

Riidelläänkö teidän perheessä usein siitä kuinka mies on niin vaikea?😁
 
vierailija
Ai ihan ilman mitään syytä?
Hänelle on täällä aina kommentoitu rakentavasti ja kunnioittavasti?

Riidelläänkö teidän perheessä usein siitä kuinka mies on niin vaikea?
Herran tähden, en minä nyt jokaista hänelle suunnattua viestiä kyttää 🙄 Sanonpahan vain, mitä itse olen hänen kirjoituksiaan ja kommenttejaan lukenut, myös itselleni ja osa niistä ei todellakaan ole ollut herrasmiesmäisiä, vaikka en ole mitenkään ikävästi hänelle itse kirjoittanut ja olen siitä sanonut.

Mun ja mun mieheni jutut eivät tähän nyt liity mitenkään.
 
vierailija
Sinulla on liian vilkas mielikuvitus ja varsinkin liian negatiivinen. Normaalia varmaan kuitenkin sinulle.

Ymmärrän täysin katkeruutesi meitä molempia kohtaan. Olet siinä mielessä normisuomalainen luuseri. En kuitenkaan pahoita mieltäni. Elämänkokemuksellani tiedän ja ymmärrän tuon sinunlaistesi huonotuloisten katkeruuden.

Minulla on hyvä hyvä eläke, salarakkaan kumppanilla aivan törkeän hyvä. Kuitenkin onnittelen häntä siitä, en alennu olemaan kateellinen. Hän on lahjakas mies ja tahkonnut kaiken omaisuutensa lahjakkuudellaan.

Olen saanut nähdä testamentin, eli sen saatuaan HÄN (nti) aikoo rakennuttaa meille talon kotimaahansa. Myös remontoiduttaa rutiköyhien vanhempiensa talon tornadojen kestäväksi. Ym hyvää haluaa lähisuvulleen.

Ajattele ja piehtaroi katkeruudessasi hieman lisää. Laitan sulle lisää löylyä Me asutaan rapakelien aikaan 5 kk +30˚C ka. Aasian lämmössä, valkoisilla hiekkarannoilla, kesät taas upeassa Härmässä elämästä nauttien


Enpä tiedä noista mielipiteistäsi. Minulla menee hyvin verrattuna omaan elämääsi.
On mielestäni melkoisen creepyä odottaa jonkun miehen kuolemaan.
Raha on se teidän iso Rakkaus.
Tule sitten kertomaan palstalle kuinka unelmat ovat toteutuneet ja montako vuotta siihen meni.
Vai onko mies peräti jo saattohoidossa ja on ilouutisen aika jo tänä vuonna?
 
vierailija
Setiksen tyttis kuljeskelee testamentti käsilaukussa? Eikö sen pitäisi olla varmassa tallessa? Hyvähän se on, että Setis on sen lukenut kun tyttis ei suomea kuulemma osaa ja englantikin vaatisi harjoittelua...
On outoa.
Ehkäpä testamentti on väärennös ja tavoitteena onkin Setiksen omaisuus saada tavalla tai toisella. Onhan näitä huijareita.
 

Yhteistyössä