Nyt se todistettiin: Naiset ovat jo 250 000 vuoden ajan pariutuneet 5–10 vuotta vanhempien miesten kanssa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En tarvii rahaa, mutta jos on silleen rikas, että henkistä pääomaa löytyy niin .

Itselle on osunut kohdalle useampia älykkäitä miehiä samanikäisiä sekä nuorempia, eivät ole olleet mitään ikäloppuja.
Innostusta on ollut ja mielenkiintoa moniin eri asiohin ja pystyneet keskustelemaan varsin monipuolisesti eivät ole jumittuneet joihin rutiineihin kuten nämä vanhat miehet.
 
Itselle on osunut kohdalle useampia älykkäitä miehiä samanikäisiä sekä nuorempia, eivät ole olleet mitään ikäloppuja.
Innostusta on ollut ja mielenkiintoa moniin eri asiohin ja pystyneet keskustelemaan varsin monipuolisesti eivät ole jumittuneet joihin rutiineihin kuten nämä vanhat miehet.
Subjektiivinen juttu sekin kenet mieltää älykkääksi.;)
 
vierailija
Tässä iässä sopivin nainen on 1/2 miestä nuorempi, kuten hehkeä salarakkaani on

Siinä nuortuu itse kummasti ja hormonituotanto (= terveyttä, elämäniloa ja hyvää oloa) saa hurjan boostin. Suosittelen muillekin setämiehille erityisesti aasialaisnaisia

Kun nyt molemmat odottelette neidin miehen kuolemaan, maksaako neiti oman menonsa/kulunsa kun olette yhdessä?
Vai maksatko herrasmiehenä neidin puolesta? Esim. yhteiset lemmenlomat Aasiassa ja ruuat, hotellit ym asiat.
Onko neidillä ns omaa rahaa käytössä paljon/vähän vai saako vasta perinnön saatuaan kunnolla rahaa?
 
vierailija
Pistät uuden seurustelukumppanin tekemään mensan nettitestin heti ensi alkuun?

Ei ole tarvinnut, asia on tullut ilmi yleensä parin vuoden seurustelun aikana. Eivät sitä mainosta.
Se olisikin mielestäni mautonta.
Eiköhän älykkyys tule jo esille muutamassa keskusteluhetkessä muutenkin, ainakin minulle selviää sekä silmistä näkee, onko ne tyhjää täynnä.
 
Onhan ne 20 vuoden tai sitä isommat ikäerot aika surullista katsottavaa erityisesti silloin, kun nuorempi on parikymppinen. Jotenkin vaikea nähdä kumppanuutta tuollaisessa. Ainakin itse suhtaudun parikymppisiin ehkä hiukan äidillisesti heidän keskeneräisyytensä vuoksi.

Toisaaltaan muistan itseni parikymppisenä ihmetelleen, mikä vanhojen miesten (30-40v) päässä on vikana, kun kuvittelevat kelpaavansa nuorelle naiselle. Itse näin tuolloin kolmekymmpiset miehet melko kurppaisina vanhuksina. Lähinnä heitä naurettiin omassa ystäväpiirissäni ja pidettiin aika luusereina.
Sinä olet noin historiallisesti katsoen kuitenkin se poikkeuksellisesti käyttäytyvä. Tuo miehen ja naisen keskimääräinen 8 vuoden ikäero tarkoittaa, että yli 10 vuoden ikäerot (mies vanhempi) ei ole mitenkään poikkeuksellista tai kuten jo aiemmassa kommentissani totesin: jos vanhempien keskimääräinen ikäero on ollut 8 vuotta, on samanikäisiä pareja vastannut suunnilleen sama määrä sellaisia, joissa ikäero on ollut 16 vuotta, esim. 14-vuotias äiti ja 30-vuotias isä. Näen historiallista "wille-värinää"
Kaksikymppisellä naisella on ihmisen historiassa ollut yleensä jo muutama raskaus takana ja joku lapsista hengissäkin.


Hesarin toimittaja oli muuten käsittänyt koko jutun väärin ja kuvitteli että tutkimuksessa puhuttiin ensimmäisestä lapsesta, kun kyse oli keskimääräisestä synnytysiästä (23 vuotta) kaikkien lasten perusteella laskettuna. Miten hän kuvitteli geenestä pystyttävän määrittämään, onko lapsi ensimmäinen, kolmas vai kymmenes? :ROFLMAO: Luonnontieteitä sivuavissa jutuissa Hesarin osaaminen on onnetonta....
Huomenna julkaistaan sitten pikku korjaus?
 
Viimeksi muokattu:
Ei eräänlaisesta vaan varsinaisesta. Älykkyys on mitattava ominaisuus siinä kuin vaikkapa voima ja kestävyys urheilijalla.

Onkohan minulla sosiaalista voimaa? Missä sen voisi mitata?
Kyllä minä mittaan sitä ihan omalla mittarilla. Jos et saa minua nauramaan tai osaa tehdä oloani hyväksi ja turvalliseksi niin en tee sinulla mitään.

Eikä mensan jäsenyys autuutta tuo, joku on alkoholisti, toinen lääkeriippuvainen, joku mottaa muijaansa turpaan jne…että niin hyvä mittari…
 
Kyllä minä mittaan sitä ihan omalla mittarilla. Jos et saa minua nauramaan tai osaa tehdä oloani hyväksi ja turvalliseksi niin en tee sinulla mitään.
Hyvä, koska en tavoittelekaan käytettävyyttä.
Eikä mensan jäsenyys autuutta tuo, joku on alkoholisti, toinen lääkeriippuvainen, joku mottaa muijaansa turpaan jne…että niin hyvä mittari…
Ei tietenkään, sen enempää kuin pyöräilyliiton jäsennyskään. Sielläkin saattaa olla alkoholisteja, lääkeriippuvaisia ja muijansa muotoilijoita.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Hyvä, koska en tavoittelekkaan käytettävyyttä.

Ei tietenkään, sen enempää kuin pyöräilyliiton jäsennyskään. Sielläkin saattaa olla alkoholisteja, lääkeriippuvaisia ja muijansa muotoilijoita.
Eli voimme olla kaiken kaikkiaan samaa mieltä siitäkin, että pelkkä mensan testi ei paljasta älykästä ihmistä.🤗
 
Mulla on yksi kaveri joka on todella fiksu, mutta täysin taukki naisten kanssa. Ei yhtään ymmärrä hienovaraisia vihjauksia...
Voi olla esim. aspergeri. Osalla heistä on vaikea tulkita tunnetiloja ilmeistä tai vihjailuista. Asiat täytyy sanoa ihan suoraan.
Usein he harrastavat samaa itse ja ihmettelevät miksi ihmiset suuttuvat, vaikka kyse oli vain totuudesta.
Assit ovat mielenkiintoisia ja osalla on supervoimia muistamisen kanssa. Osaavat vaikka aikataulut ulkoa jne.
Newtonin ja Einsteinin arvellaan olleen asseja.
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies

Yhteistyössä