Nyt se todistettiin: Naiset ovat jo 250 000 vuoden ajan pariutuneet 5–10 vuotta vanhempien miesten kanssa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huom! Muita vanhoja salarakkaita, pitäähän sitä kunnollista elintasoa pitää yllä.
Eikö tämä Setis lopettanut kolesterolilääkityksenkin, olisiko daamin suosituksesta.
Tupsahtaa sydärit sitten helpommin.
Lopetin noiden myrkkyjen käytön kamalien sivuvaikutusten takia 10 v ennenkuin edes tapasin ko tsainaprinsessani 😍

Sori että pilasin hyvän teoriasi 🤣🤣🤣
 
Mutta kun daami ei voi sille mitään, että rakastuu itseään 1/2 vanhempiin miehiin ja hakee/kaipaa omaa isäänsä lopun elämäänsä.

Tavoite taitaa ollakin Setiksestä uusi hoidettava + ehkä näiden mahd. muiden papparaisten, viittaan tähän kolesterolilääkityksen lopettamisasiaan ja sydäri/halvaantumisriskiin.
Valitsee sitten näistä rikkaimman ja huonokuntoisimman.
Korjataan. Suomalaiset kun ei osaa matikkaa 🙄

Hahmotatko tämän eron? Minä olen neitoa tasan 2 kertaa vanhempi. Mutta samalla hän on minua tasan puolta nuorempi 🤓

Ja meillä menee hyvin, mutta menköön - - -😍
 
On, joo, ihan järkevää ottaa nuorena itseään hieman vanhempi mies ku pojat ovat ihan ipanoita siihen aikaan vielä.


Ja näin vanhempana on paras ottaa jokusen vuoden nuorempi ukko jotta se jaksaa perässä vuorille ja rannoille. :)
Setistä nuorempi pallopelikaveri sanoi kalliomaastoisella retkellä että ”sähän oot kuin vuorikauris”

Ekon minua n 20-25 v nuorempi gubbe jäisi perääni puuskuttamaan liikakiloineen kuin nalli kalliolle 😎
 
Samaa mietin itsekin, kun kuulin miehen iän alkavan 2:lla. Eipä ikäeroa enää mieti.
Olin silloin ikäistäni nuoremman näköinen sekä olen vieläkin. Työtoveri ehdotti minua 9 v. nuoremmaksi.
Tää minun tsainani (Ekko-languagea) pistää paremmaksi. Nyt on 34 v ja aina kysytään paperit kun ostaa hoidokilleen tupakkaa tai alkkomahoolia.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
Tuosta aloituksen linkistä:
Keskimääräinen ikäero laskettiin siitä, mikä oli uusien ihmislasten äitien ja isien ikä eli sukupolven pituus. Koko neljännesmiljoonan vuoden ajanjaksolla äitien keski-ikä on ollut 23 vuotta ja isien 31 vuotta, mikä tekee keskimääräiseksi ikäeroksi 8 vuotta.

Mittausmenetelmän vuoksi lapsettomat parisuhteet eivät näy aineistossa.

Keski-iät eivät tarkoita ikää ensimmäisen lapsen syntyessä, vaan keski-ikää kaikkien lasten osalta laskettuna. Nykyihmisen silmään nuoren puoleinen ikä selittyy muun muassa sillä, että ehkäisyä on ollut saatavilla vain reilut 0,02 prosenttia tutkitusta 250 000 vuoden jaksosta.


Hmm. :unsure: Jos ajatellaan, että äidit ovat saaneet lapsia 20 vuoden ajan ja äitien keski-ikä kaikkien lasten osalta on 23 vuotta, on lapset silloin hankittu ikähaarukassa 13-33 vuotta. "Raamatullista menoa" ;)
Ja jos vanhempien keskimääräinen ikäero on ollut 8 vuotta, on samanikäisiä pareja vastannut suunnilleen sama määrä sellaisia, joissa ikäero on ollut 16 vuotta, esim. 14-vuotias äiti ja 30-vuotias isä. Näen historiallista "wille-värinää". 🤓
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Setiksen tyttis kuljeskelee testamentti käsilaukussa? Eikö sen pitäisi olla varmassa tallessa? Hyvähän se on, että Setis on sen lukenut kun tyttis ei suomea kuulemma osaa ja englantikin vaatisi harjoittelua...
 
  • Haha
Reactions: setis
Setistä nuorempi pallopelikaveri sanoi kalliomaastoisella retkellä että ”sähän oot kuin vuorikauris”
Ekon minua n 20-25 v nuorempi gubbe jäisi perääni puuskuttamaan liikakiloineen kuin nalli kalliolle 😎
Huomaatko, miten sinä ilkeilet taas?
Missä kohtaa ilkeilen? Toistin vaan sen mitä Ekko sanoi 🙄
Onko faktan kertominen mielestäsi ilkeilyä?

Mummies jää lenkillä jälkeen :( Se pyörtyis vuorille.
 

Yhteistyössä