Ei hänellä ole muita. Laitan molemmat pääni pantiksi. Vaikka ensin sen arimman päänNo jos kaikki on tyytyväisiä niin mikäs siinä. Mutta itseäni ainakin mietityttäisi, että onkohan daamilla muitakin salarakkaita.
Viimeksi muokattu:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei hänellä ole muita. Laitan molemmat pääni pantiksi. Vaikka ensin sen arimman päänNo jos kaikki on tyytyväisiä niin mikäs siinä. Mutta itseäni ainakin mietityttäisi, että onkohan daamilla muitakin salarakkaita.
Lopetin noiden myrkkyjen käytön kamalien sivuvaikutusten takia 10 v ennenkuin edes tapasin ko tsainaprinsessaniHuom! Muita vanhoja salarakkaita, pitäähän sitä kunnollista elintasoa pitää yllä.
Eikö tämä Setis lopettanut kolesterolilääkityksenkin, olisiko daamin suosituksesta.
Tupsahtaa sydärit sitten helpommin.
Samaa mieltä, mutta kun elämä nyt on mitä onMun mielestä se on väärin sitä sairasta äijää kohtaan pimittää sitä tietoa, vaikka sekään mies ei mikään siveyden sipuli ole...
Mikä vika lopputuloksessa? Törkeän rikas mies on päättänyt asian oman tahtonsa mukaan, terävässä henkisessä kunnossa hän on. Mutta ei fyysisessä, ja on itse syypää siihen.Aijai. Kuulen kassakoneen kilinää...vaikka ei se muija Setistä peri.
Korjataan. Suomalaiset kun ei osaa matikkaaMutta kun daami ei voi sille mitään, että rakastuu itseään 1/2 vanhempiin miehiin ja hakee/kaipaa omaa isäänsä lopun elämäänsä.
Tavoite taitaa ollakin Setiksestä uusi hoidettava + ehkä näiden mahd. muiden papparaisten, viittaan tähän kolesterolilääkityksen lopettamisasiaan ja sydäri/halvaantumisriskiin.
Valitsee sitten näistä rikkaimman ja huonokuntoisimman.
Setistä nuorempi pallopelikaveri sanoi kalliomaastoisella retkellä että ”sähän oot kuin vuorikauris”On, joo, ihan järkevää ottaa nuorena itseään hieman vanhempi mies ku pojat ovat ihan ipanoita siihen aikaan vielä.
Ja näin vanhempana on paras ottaa jokusen vuoden nuorempi ukko jotta se jaksaa perässä vuorille ja rannoille.![]()
Tää minun tsainani (Ekko-languagea) pistää paremmaksi. Nyt on 34 v ja aina kysytään paperit kun ostaa hoidokilleen tupakkaa tai alkkomahoolia.Samaa mietin itsekin, kun kuulin miehen iän alkavan 2:lla. Eipä ikäeroa enää mieti.
Olin silloin ikäistäni nuoremman näköinen sekä olen vieläkin. Työtoveri ehdotti minua 9 v. nuoremmaksi.
Taitaa olla taattua Jordan Petersonia....Tämä on varmaan Persu- Miehen aivoista lähtenyt päätelmä.
Eipäs yleistetä omia kokemuksia...Väännä itse 2-4 lasta ja valvo niiden unien kanssa monta vuotta, niin katsotaan, missä kunnossa sun kroppasi on. Ai et voi synnyttää? No älä sit valita.
Äijät juoksee karkuun kun pitäis vaippa vaihtaa vauvalle tai pistävät terapiapiirin äijien kanssa autotalliin, kun muija käski viedä roskat...
Tämä on varmaan Persu- Miehen aivoista lähtenyt päätelmä.
Setiksen tyttis kuljeskelee testamentti käsilaukussa? Eikö sen pitäisi olla varmassa tallessa? Hyvähän se on, että Setis on sen lukenut kun tyttis ei suomea kuulemma osaa ja englantikin vaatisi harjoittelua...
Ekon minua n 20-25 v nuorempi gubbe jäisi perääni puuskuttamaan liikakiloineen kuin nalli kalliolle
Ei se huomaa, haukkui myös luuseriksi ja huonotuloiseksi. Omaa eläkettään kehuu, muttei raski edes pitää talossaan lämmitystä päälläHuomaatko, miten sinä ilkeilet taas?
Ei se huomaa, haukkui myös luuseriksi ja huonotuloiseksi. Omaa eläkettään kehuu, muttei raski edes pitää talossaan lämmitystä päällä
Setistä nuorempi pallopelikaveri sanoi kalliomaastoisella retkellä että ”sähän oot kuin vuorikauris”
Ekon minua n 20-25 v nuorempi gubbe jäisi perääni puuskuttamaan liikakiloineen kuin nalli kalliolle![]()
Huomaatko, miten sinä ilkeilet taas?
Mummies jää lenkillä jälkeenSe pyörtyis vuorille.
Setiksen tyttis kuljeskelee testamentti käsilaukussa?
Sittenhän olet nähnyt kuvan testamentista etkä itse testamenttiä.Tiedoksi vaan että lähes kaikilla ihmisillä on nykyisin ns. kännykkä, ja siinä vielä laadukas kamera
Loistavasti pääteltySittenhän olet nähnyt kuvan testamentista etkä itse testamenttiä.
Entä tuo luuseriksi ja huonotuloiseksi sanominen?Missä kohtaa ilkeilen? Toistin vaan sen mitä Ekko sanoi
Onko faktan kertominen mielestäsi ilkeilyä?
Missä kohtaa ilkeilen? Toistin vaan sen mitä Ekko sanoi
Onko faktan kertominen mielestäsi ilkeilyä?
Loistavasti päätelty
Öykkäreille pitää antaa samalla mitalla takaisinEntä tuo luuseriksi ja huonotuloiseksi sanominen?