J
jadal
Vieras
Mä haluun pianon!miks mä en yhtäkkiä voi s rikastua ihan vaan vaikka tonnilla?
olis niiiin ihan päästä rääkkäämään kappaleita :heart:
olis niiiin ihan päästä rääkkäämään kappaleita :heart:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:se vaan häviäis...
Mutta piano... voi sitä nautintoa kun pääsee purkamaan raivoaan pianoon. parasta terapiaa :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Halua aluksi huuliharppu. Helpompi siirrelläkin.
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:no pianoa ei ainakaan voi heittää ikkunasta läpi![]()