Peppi85 Aktiivinen jäsen 28.04.2005 4 115 0 36 10.12.2007 #1 Pikkuveli (kohta 12v.) haluais, mut S-koko on ihan teltta päällä... Ja siis pk-seudulta, Helsinkiin oltais menossa kohtapuoliin. Miks mä en nyt yhtäkkiä muista sitä bändiä, joku hevibändi se kuitenkin oli...
Pikkuveli (kohta 12v.) haluais, mut S-koko on ihan teltta päällä... Ja siis pk-seudulta, Helsinkiin oltais menossa kohtapuoliin. Miks mä en nyt yhtäkkiä muista sitä bändiä, joku hevibändi se kuitenkin oli...
Peppi85 Aktiivinen jäsen 28.04.2005 4 115 0 36 10.12.2007 #4 Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan: oisko oolu prismassa Click to expand... Aijaa! Olisko ne ollu senttikoossa... Eilen kyllä näin siel yhen sen bändin paidan, mut en sit jostain syystä kattonu tarkemmin :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan: oisko oolu prismassa Click to expand... Aijaa! Olisko ne ollu senttikoossa... Eilen kyllä näin siel yhen sen bändin paidan, mut en sit jostain syystä kattonu tarkemmin :headwall: