Keittiönoita! Mistä saa härkäpapuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluaa oppia kasvisruokia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haluaa oppia kasvisruokia

Vieras
Tai saa muutkin vastata. Mainitsit yhdessä keskustelussa härkäpavut. Mistä niitä saa? Ja paljonko maksaa? Saako ihan tavallisesta ruokakaupasta. Ei olla pk-seudulta, mutta isosta kaupungista kuitenkin.

Olisivat kotimaisia, ja senkin puolesta ympäristöystävällisiä, joten myös siksi kiinnostaa.

Punnitse ja säästä -kaupoista saa kans ja varmaan useimmista luomukaupoista. Voihan jossain hyvin varustellussa supermarketissakin olla. Ruokapiiriin liittymällä voi tilata suoraan tilalta.

Kiitos vastauksista. Täältä meidänkin suunnalta näyttää löytyvän Ruohonjuuri, joten täytyy käydä vilkaisemassa, kun on sinne suuntaan asiaa. Ja tietty täytyy vielä katsoa tarkkaan, jos löytyisi omasta kaupasta.

Nythän mä vasta huomasin, että Punnitse ja Säästä -firman kotisivuilla on lueteltu niiden tuotteet. Ja niillä on härkäpapuja. Myymälä on ihan lähellä, joten kiitos vinkistä. Harmi, ettei ole luomuna.

myös etnisissä kaupoissa on härkäpapuja(pussissa tosin voi lukea Fava beans mutta sama asia).
Luomuudesta en tiedä. Hintakin voi ehkä olla halvempi kun tavan kaupassa.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
myös etnisissä kaupoissa on härkäpapuja(pussissa tosin voi lukea Fava beans mutta sama asia).

Tää olikin mulle ihan uusi tieto. Täytyy vilkaista joskus noitakin kauppoja.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

Tää olikin mulle ihan uusi tieto. Täytyy vilkaista joskus noitakin kauppoja.

joo ..asutaan tosin erisuunnalla mutta ainaskin tossa lähi etnossa maksaa 2,10e semmonen 900g-1kg pussi ..Helsingin suunnalla mutu tuntumalla ne tais olla jotain 2,5e ellei samoissa kontturoissa ne hinnat.
Laroc merkkisiä tai sitten se on ruotsista tuleva semmonen punanen pussukka.

Yhteistyössä