Mulla on ihan hirvee ongelma!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmph
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmph

Vieras
Oikeasti.
Mä tuun kohta pian hulluksi, kun en tiedä mitä yks mies musta ajattelee. En ole pitkiin aikoihin ihastunut kehenkään, enkä tuntenut tämmöistä kuin nyt. Tänään kirpaisi todella pahasti, kun luulin erään treffijutun koskevan tätä miestä. Melkein meni koko päivä pilalle, mutta onneksi juttu selviskin pian ja kyseessä oli ihan joku toinen tyyppi. Siis voitteko kuvitella. Mä tunsin mustasukkaisuutta siitä, että kuvittelin tän miehen olevan menossa treffeille jonkun muun kuin mun kanssa. Eikä me edes olla oltu yhdessä treffeillä.

Näettekö nyt miten sekaisin mä olen. Aikuiselle naiselle uus teini-ikä pukkaa päälle, enkä mä kestä itteeni.

Suoraan en kysy, miksei näitä asioita voi tulkita käytöksestä tai puheista?

Mä haluun haluun haluun sen miehen kanssa treffeille. Ja haluun, haluun, haluun taas suudella sitä. Ja mä haluan sen miehen mun elämään, kunnolla ja kokonaan.

Miks tän pitää olla näin tämmöstä aina. Ilmankos mulla on sitoutumiskammo, säästyy paljolta.

kannattaa sanoa suoraan, jahkailu voi päättyä ikävästi jos joku kerkeää napata hänet ennen sua. mun mies ainakin oli otettu rohkeudestani. lähetä sille vaikka jokin tekstari jos et muuten kehtaa. kaikki tai ei mitään, mitään ei tapahdu ellei itse tee jotain sen eteen. ei kannata odottaa että mies tekee aloitteen.

joskus sinkkuaikoina päätin että jos toi mun ihastus sattuu kattomaan mua kun kävelen ohitse, hyppään sen kaulaan ja pussaan kunnolla, onneksi ei katsonu... :whistle: tarkoitan että kannattaa rohkaistua. se helpottaa sitten kun on sitoutunut, ei tarvitse enää ketään iskeä. ;)

Yhteistyössä