Levottomuus.
Miks mä oon tällänen? Päässä soi biisi: mun koti ei oo täällä. Mä ihastun niin helpostui taloihin, asuntoihin, paikkakuntiin, mutta noin vuoden päästä mulle tulee pakkomielle päästä eteenpäin tai saada vaihtelua... Kaikki oli niin kauan hyvin kun opiskelin...oli jotain tavoitteita, tekemistä... Nyt kun keväästä asti ollut kotona niin alkaa hiipiä ahdistus. Seinät kaatuu päälle. Mä haluun muutosta. :ashamed:
Miks mä oon tällänen? Päässä soi biisi: mun koti ei oo täällä. Mä ihastun niin helpostui taloihin, asuntoihin, paikkakuntiin, mutta noin vuoden päästä mulle tulee pakkomielle päästä eteenpäin tai saada vaihtelua... Kaikki oli niin kauan hyvin kun opiskelin...oli jotain tavoitteita, tekemistä... Nyt kun keväästä asti ollut kotona niin alkaa hiipiä ahdistus. Seinät kaatuu päälle. Mä haluun muutosta. :ashamed: